کد خبر: ۲۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۲۷۰
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
در مراسم افتتاحیه فروشگاه شرکت دایی چهره های سرشناسی چون محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، افشین پیروانی و،...حضور داشتند.
خبرآنلاین: در مراسم افتتاحیه فروشگاه شرکت دایی چهره های سرشناسی چون محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، افشین پیروانی، مهدی امیرآبادی، مهرداد پولادی، فرشید کریمی، رودباریان، عباسفرد، یجیی گل‌محمدی و بهزاد غلامپود حضور داشتند.

این مراسم یک مهمان ویژه هم داشت؛ نورا دایی، دختر آقای گل جهان.
















بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
پاسخ
18
8
ای جان چه دخترش نازه
همین الان ازش خواستگاری میکنم برا داداشم داداشم 6 سالشه
همتون دعوتین عروسی داداش کوچیکم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
ای کلک تا اونجایی که من میشناسمت داداش 6 ساله نداریااااااااااااااااا . تو داداش کوچیکت راهنمایی هستا . خالی بند الحق که اهوازی هستی و کمال همنشینی با آبادانی های عزیز در تو هم اثر کرده
دوستان عزیز ببخشید که اسمم رو اینجا نمینویسم آخه همتون منو میشناسید
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
چه اعتماد بنفسی داری شما!!!فکر میکنی اصلا میذاره بری خواستگاری دخترش!!!
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
الهام خانم یا ناشناس بخدا داداش 6 ساله دارم داداش 12 ساله هم دارم خودم هم 19 سالمه
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
مریم خانم تا دلشم بخواد شاید داداشم قبول نکنه که با این دختره ازدواج کنه
نظر meshki push
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
migam hasan jan shoma aval ezdevaj kon dadash junet pish kesh
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
مشکی پوش من 10 سال دیگه قصد ازدواج دارم و فعلا درس بعد خدمت مقدس سربازی بعد هم کار مناسب و اگر عمری باقی ماند ازدواج
نظر meshki push
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
hasan jun Arezum ine k movafagho piruz bashi
faghat ino begam ru harfet bemuni nazan ziresh
pas 10 sal dige manam age zende budam miyam majlese arusit
نظر الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
حالا از کجا فهمیدی منم کلک
پس معلومه همدیگه رو خیلی خوب میشناسیما
خالی بند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
پاسخ
5
6
بابا مرسی مدیر عامل پرسپولیس
با اون دسته گل زیبات
ولی چرا حبیب کاشانی نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
پاسخ
1
6
خدابیشترش کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
پاسخ
3
3
دختر بخور و بخواب که دایی حساباش پره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
پاسخ
2
7
این پولا که چیزی برای علی اقا نیست باباتهرانو بایه انگشت میچرخونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
پاسخ
3
1
آخه چه دخمل خوجلی داره.
ولی بیچاره دایی خانموش دختر زاست بعدا همه ثروتش میره توی جیب دوماداش.ولی خوش به حال کسی که در آینده داماد علی دایی میشه.
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
ای خدا دنیا پیشرفت کرده.lili تعیین جنسیت با کروموزوم مرد هست.بعدم مگه هفتا شکم زاییده که اینجور میگی؟تازه داماد خوب از پسر آدم بهتره.اگه پسر بودم عروسش نوش جون میکرد
نظر مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
اره واقا فکر کن میان خواستگاریش میگه بابای من علی دایه بابای تو کیه
اصن یه وضی
ولی خیلی لایک داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
پاسخ
1
5
چه دختر نازى داره ! حسن ٧١ جون مباركس منم ميام عروسی داداش كوچولوت بادا بادا مباركباد ايشلا مباركباد كوچه تنكس بله عروس قشنگس بله دست به موهاش نزن مرواريد بندس بله
پاسخ ها
نظر حسن71
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
باشه حمید2 عزیزم تو را اولین نفر دعوت میکنم ایول داداش تو هم مثل اینکه خواننده خوبی هستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
پاسخ
3
1
دوتاپسردارم سه ساله و دوساله. حاضرم هردوتا دختر علی دایی عروسامون بشن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
پاسخ
0
2
دایی خوشحالی های افتتاح فروشگاهشو کرد . ولی الان به این تاریخ تصادف کرده تو بیمارستان اصفهانه .
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۹
اره خیلی ناراحتم.امیدوارم زودتر جوب شه.همه براش دعا کنیم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
پاسخ