۲۰۲۴۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کاهش اجاره خانه دربعضی ازمناطق تهران

مقایسه قیمت اجاره خانه در سه منطق شرق و غرب و مرکز تهران، حکایت از کاهش اجاره خانه در مناطق شرق و مرکزی تهران دارد.

کاهش اجاره خانه دربعضی ازمناطق تهران

هفت صبح: مقایسه قیمت اجاره خانه در سه منطق شرق و غرب و مرکز تهران، حکایت از کاهش اجاره خانه در مناطق شرق و مرکزی تهران دارد. البته از این کاهش قیمت در غرب تهران، کمتر اثری دیده می شود. اجاره خانه های غرب تهران، به نسبت شش ماه قبل، بالاتر رفته اند اما نه به صورت تصاعدی و غیرقابل باور...

گران شدن قیمت اجاره مسکن در فصل جا به جایی به صورت غیرقابل تصور و تصاعدی، جایی برای این پیش بینی خوش بینانه باقی نمی گذاشت که اجاره مسکن، ممکن است پایین بیاید. درواقع، در بهترین حالت این پیش بینی در ذهن بسیاری از شهروندان و کارشناسان مسکن شکل گرفته بود که قیمت اجاره مسکن در حد همان فصل جا به جایی باقی بماند و بالاتر نرود اما، این تصور و پیش بینی ها به صورت عجیبی، چندان هم درست از آب در نیامد و با وجود اینکه قیمت خرید مسکن در بیشتر نقاط تهران، گران شده و در حال گران تر شدن هم است، اما قیمت اجاره ها در مناطقی از تهران کاهش پیدا کرده است و مقایسه اجاره قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران، این واقعیت را به خوبی نشان می دهد.

مقایسه قیمت اجاره خانه در سه منطقه شرق و غرب و مرکز تهران، حکایت از کاهش اجاره خانه در مناطق شرق و مرکزی تهران دارد. البته از این کاهش قیمت در غرب تهران، کمتر اثری دیده می شود. اجاره خانه های غرب تهران، به نسبت شش ماه قبل، بالاتر رفته اند اما نه به صورت قیمت های جدید، مقایسه کنید اگر، می توانید و می خواهید، شب عید بهترین وقت، برای اجاره کردن خانه است. اجاره ها، این روزها از هر وقت دیگری ارزان تر است.

1

اشرفی

68 متر دو خوابه

35 میلیون رهن

2

نیرو هوایی

70 متر دو خوابه

30 میلیون رهن

3

کاشانی

65 متر دو خوابه

35 میلیون رهن

4

کارون

70 متر یک خوابه

33 میلیون رهن

5

میرداماد

70 متر یک خوابه

10 پیش، 700 اجاره

6

درکه

65 متر یک خوابه

4 پیش، 450 اجاره

7

فاطمی

68 متر دو خوابه

15 پیش، 700 اجاره

8

جیحون

70 متر دو خوابه

30 میلیون رهن

9

بهار شمالی

68 متر یک خوابه

42 میلیون رهن

10

17 شهریور

68 متر دو خوابه

20 میلیون رهن


قیمت اجاره خانه های تهرانپارس، شش ماه پیش

محله تهرانپارس، جزو مناطق قدیمی تهران به حساب می آید. تهرانپارس، یکی از شرقی ترین محلات تهران است و نزدیک بزرگراه باقری است. تهرانپارس، تا حدی به پل سیدخندان هم نزدیک است. پل سیدخندان جزو مناطق کلیدی شرق تهران به حساب می آید و از پل سیدخندان رسیدن به دیگر مناطق شهر آسان است. از دیگر طرف تهرانپارس به بزرگراه رسالت هم نزدیک است. بزرگراه رسالت، شاهراهی است که دسترسی به مراکز شهر تهران را راحت می کند. قیمت اجاره خانه ها شش ماه پیش در این محله، در این رنج قیمت بوده است.

آپارتمانی 50 متری و یک خوابه با قیمت 10 میلیون پیش و 300 هزار تومان اجاره داده می شد. قیمت رهن کامل آپارتمان 50 متری دیگری در تهرانپارس 26 میلیون تومان بود. آپارتمانی هم که دو سال ساخت بود و 50 متر زیربنا داشت، 25 میلیون تومان قیمت رهن کامل داشت. آپارتمان 55 متری 10 میلیون پیش و 350 هزار تومان اجاره بهاء داشت. رهن کامل آپارتمان 60 متری، یک خوابه با عمر دو سال ساخت 26 میلیون تومان تمام می شد. آپارتمانی که 66 متری بود و یک خوابه، 20 میلیون تومان پیش و 300 هزار تومان، اجاره داده می شد. آپارتمان 77 متری دو خوابه در این محله اجاره بهای 30 میلیون تومان پیش و 200 هزار تومان، اجاره به همراه داشت. آپارتمان 90 متری که هفت سال ساخت بود و 90 متر، متراژ داشت با قیمت 45 میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می شد.

قیمت های جدید اجاره خانه های تهرانپارس

قیمت اجاره آپارتمان در محله تهرانپارس، بین پنج تا هفت میلیون تومان، پایین آمده است. این قیمت می تواند خودش را در پول پیش یا اجاره خانه نشان دهد. این روزها آپارتمان های نوساز، با قیمت آپارتمان های قدیمی ساز چندماه پیش اجاره داده می شود. آپارتمانی 55 متری و یک خوابه در این محله با قیمت 20 میلیون تومان، رهن کامل داده می شود. این آپارتمان نوساز است و از امکانات پارکینگ و انباری هام برخوردار است. آپارتمان 55 متری یک خوابه دیگری در این محله با قیمت شش میلیون تومان پول پیش و 500 هزار تومان، اجاره داده می شود.

این آپارتمان، سه سال ساخت است. امکانات جانبی آن، مثل پارکینگ و آسانسور و انباری هم کامل است. آپارتمان 48 متری و یک خوابه در تهرانپارس با قیمت 20 میلیون تومان رهن کامل داده می شود. این آپارتمان، هنوز کلید نخورده است و از پارکینگ و آسانسور و انباری برخوردار است. آپارتمان 68 متری و دوخوابه در تهرانپارس با قیمت 25 میلیون تومان، پول پیش و 150 هزار تومان، اجاره داده می شود. البته این اجاره به 30 میلیون تومان، رهن کامل هم قابل تبدیل است. آپارتمان 69 متری در این محله با قیمت 30 میلیون تومان رهن کامل داده می شود. این آپارتمان دوخوابه است و از پارکینگ و آسانسور و انباری هم برخوردار است. آپارتمان 90 متری در این محله که دوخوابه است با قیمت 40 میلیون تومان، رهن کامل داده می شود. آپارتمان، پنج سال ساخت است و پارکینگ و آسانسور و انباری دارد.


قیمت اجاره خانه های مرکز تهران، شش ماه پیش

سهروردی از جمله خیابان های تهران است که از آنجا می توان به راحتی به دیگر نقاط شهر تهران دسترسی داشت. سهرودی، به خیابان مطهری نزدیک است. این ویژگی، دلیلی است تا سهروردی شمالی که جزو منطقه هفت شهرداری تهران به حساب می آید، موقعیت کلیدی پیدا کند. به همین دلیل با وجود شلوغ بودن این خیابان و با وجود اینکه هوای نسبتا آلوده دارد و خیابان های منتهی به آن در محدوده طرح ترافیک قرار می گیرند اما بسیاری این خیابان از شهر را برای سکونت انتخاب می کنند. قیمت اجاره خانه های این خیابان ها شش ماه پیش، قیمت هایی است که می خوانید. قیمت اجاره آپارتمانی که در خیابان سهروردی و تقاطع هویزه قرار گرفته، ۶۰ میلیون رهن کامل بود. این آپارتمان ۷۰ متری و دوخوابه بود. آپارتمان دیگری در همین خیابان اجاره بهای ۱۰ میلیون تومان پیش و ۸۰۰ هزار تومان داشت. این آپارتمان هم ۷۰ متر، متراژ داشت و دوخوابه بود. آپارتمان ۹۰ متری در خیابان سهروردی با عمر پنج سال ساخت و دوخوابه با قیمت پنج میلیون تومان پیش و ۹۵۰ هزار تومان، اجاره داده می شد. آپارتمانی ۸۵ متری و دوخوابه در سهروردی که هشت سال ساخت بود، اجاره ۵۰ میلیون رهن کامل داشت. رهن کامل آپارتمان دیگری که در سهروردی شمالی و بالاتر از مطهری قرار گرفته بود ۷۵ میلیون رهن کامل بود. آپارتمانی در خیابان سهروردی ۷۰ میلیون اجاره بها داشت. این آپارتمان سه سال ساخت بود. با ۹۰ متر، متراژ و دو خوابه. آپارتمان دیگری در سهروردی که ۱۰۰ متر زیربنا داشت و دوخوابه است اجاره بهای ۵۰ میلیون تومان، پول پیش و ۴۰۰ هزار تومان با خودش همراه داشت.

قیمت اجاره های جدید خانه های مرکز تهران

با وجود اینکه، قیمت اجاره و رهن خانه های مرکز تهران، کمتر ممکن است پایین بیاید و در بهترین حالت، ثابت می ماند اما این قیمت ها از شش ماه گذشته، تا این روزها بین پنج تا هفت میلیون تومان پایین آمده اند. آپارتمانی ۷۰ متری و دوخوابه در سهروردی با قیمت ۵۵ میلیون تومان، رهن کامل داده می شود. این آپارتمان، از پارکینگ و آسانسور و انباری برخوردار است. سه سال ساخت است و نمای آن سنگ است. آپارتمان دیگری در سهروردی جنوبی که ۷۰ متر زیربنا دارد با قیمت ۴۵ میلیون تومان، رهن کامل داده می شود. این آپارتمان هم امکانات جانبی کامل دارد و از پارکینگ و آسانسور و انباری برخوردار است. آپارتمان، دو اتاق خواب دارد. آپارتمان ۸۵ متری در سهروردی جنوبی که ۶۰ متر، متراژ دارد با قیمت ۶۰ میلیون تومان رهن کامل داده می شود. این آپارتمان دوخوابه است و هنوز کلید نخورده است. امکانات جانبی آن مثل پارکینگ و آسانسور و انباری هم کامل است. آپارتمان ۱۰۰ متری در سهروردی شمالی که دوخوابه است با قیمت ۱۰ میلیون تومان پول پیش و یک میلیون تومان، اجاره داده می شود. این آپارتمان از دو پارکینگ و آسانسور و انباری برخوردار است. آپارتمان از دو پارکینگ و آسانسور و انباری برخوردار است. آپارتمان ۸۰ متری در سهروردی با قیمت ۲۵ میلیون تومان، پول پیش و ۶۰۰ هزار تومان، اجاره داده می شود. این آپارتمان دوخوابه است و پارکینگ و آسانسور و انباری دارد. آپارتمان ۹۵ متری در سهروردی با قیمت ۲۵ میلیون پول پیش و یک میلیون تومان، اجاره داده می شود. این آپارتمان نوساز است. پارکینگ و آسانسور و انباری دارد.


قیمت اجاره خانه های غرب تهران، 6 ماه پیش

منطقه پنج شهرداری تهران، از جمله مناطق قدیمی تهران نیست. این منطقه بافت جدیدی دارد و آپارتمان های آن به همین دلیل، شیک و نوساز است. از دیگر طرف این منطقه که شامل میدان پونک، بزرگراه های منتهی به آن و خیابان هایی می شود که اکثرا جدید هستند به نسبت دیگر مناطق تهران، از هوایی تمیز برخوردارند. همین طور، ازدحام جمعیت هم در منطقه پنج، چندان زیاد نیست و نوعی آرامش در کوچه پس کوچه های این منطقه وجود دارد. بزرگراه های مختلفی به منطقه پونک و محلات اطراف آن نزدیک است و رسیدن از این منطقه به مناطق دیگر تهران را آسان می کند. قیمت اجاره آپارتمان های شش ماه پیش آن را بخوانید. آپارتمانی 50 متری که در جنت آباد شمالی ساخته شده 27 میلیون رهن کامل اجاره بها داشت. اجاره آپارتمانی 50 متری در شهران، هشت میلیون پیش و 450 هزار عنوان می شد. آپارتمان 50 متری هم در بزرگراه آیت الله کاشانی، بلوار اباذر قرار داشت که قیمت اجاره آن 15 میلیون پیش و 350 هزار تومان بود. قیمت رهن خانه 60 متری در سردار جنگل 30 میلیون تمام می شد. خانه ای با متراژ 65 متر در شهران هم 29 میلیون و 500 هزار تومان رهن کامل، قیمت داشت. خانه دوخوابه 65 متری در بلوار کاشانی، 40 میلیون تومان رهن کامل قیمت داشت. آپارتمان 93 متری و دوخوابه در آیت الله کاشانی، 60 میلیون رهن کامل قیمت داشت. قیمت رهن آپارتمان دیگری 95 متری در مرزداران که دو اتاق خواب داشت، 56 میلیون بود.

قیمت های جدید اجاره خانه های غرب تهران

غرب تهران، برعکس دیگر مناطق تهران کاهش اجاره خانه در عرض شش ماه گذشته، نداشته است. البته اجاره خانه های آن به طرزی غیرقابل توجه هم بالا نرفته است و این بالارفتن اجاره خانه از پنج میلیون تومان، تجاوز نمی کند. اجاره آپارتمانی 50 متری و یک خوابه در جنت آباد 38 میلیون تومان است. این آپارتمان، نوساز است. از امکانات جانبی کاملی مثل پارکینگ و آسانسور و انباری هم برخوردار است. آپارتمانی 52 متری در سردار جنگل با قیمت 32 میلیون تومان، رهن کامل داده می شود.

این آپارتمان سه سال ساخت است. از پارکینگ و انباری برخوردار است و از یک اتاق خواب برخوردار است. آپارتمانی 60 متری در محله شهران با قیمت 10 میلیون تومان پول پیش و 450 هزار تومان اجاره داده می شود. این آپارتمان دوخوابه است. هنوز کلید نخورده است. پارکینگ و آسانسور و انباری هم دارد. آپارتمان 70 متری در شاهین شمالی با قیمت 30 میلیون تومان، رهن کامل داده می شود. آپارتمان یک خوابه است و در طبقه زیر همکف قرار دارد و تنها امکان جانبی آن داشتن انباری است. آپارتمانی 70 متری و یک خوابه در مرزداران با قیمت 55 میلیون تومان، رهن کامل داده می شود. این آپارتمان از پارکینگ و انباری برخوردار است. آپارتمانی 90 متری و دوخوابه در بلوار کاشانی با قیمت 14 میلیون تومان پیش و 500 هزار تومان، اجاره داده می شود. این آپارتمان پنج سال ساخت است و از پارکینگ و آسانسور و انباری برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج