adexo3
۲۰۲۵۶۹
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

درگیری با تفنگ و شمشیر پس از تصادف

شب جمعه گذشته به خاطر لغزندگي جاده در پي بارش باران، تصادفي خسارتي در کنار يک کارخانه توليدي واقع در بزرگراه آسيايي رخ داد.

روزنامه خراسان: شب جمعه گذشته به خاطر لغزندگي جاده در پي بارش باران، تصادفي خسارتي در کنار يک کارخانه توليدي واقع در بزرگراه آسيايي رخ داد.

به دنبال وقوع اين حادثه ۲ برادر که از خودرو پياده شده بودند با راننده خودروي ديگر به مشاجره پرداختند، اما طولي نکشيد که مشاجره لفظي به دليل عصبانيت آني به درگيري کشيد و ۲ برادر، راننده ديگر را به باد کتک گرفتند. راننده مذکور درحالي که از درد به خود مي پيچيد با برادر و دوستانش تماس گرفت و از آن ها خواست تا به کمک او بيايند. طولي نکشيد که افراد ديگري به محل وقوع تصادف رسيدند و به طرف هاي مقابل حمله ور شدند.

در همين حال تعدادي از کارگران کارخانه و نزديکان ۲ برادر که در نگهباني کارخانه توليدي حضور داشتند نيز وارد اين درگيري شدند و بدين ترتيب برق شمشيرها در تاريکي شب درخشيد و صداي وحشتناک گلوله در فضا پيچيد. اين درحالي بود که برخي از عوامل نزاع نيز با چماق به ديگران حمله مي کردند.

در اين ميان ناگهان گلوله اي که از سلاح دولول شليک شده بود به يکي از طرفين نزاع اصابت کرد و خون آلود نقش بر زمين شد. گزارش خراسان حاکي است: با شدت گرفتن درگيري مسلحانه، ۲ برادر به همراه پدرشان و يکي از کارگران کارخانه از يک سو و ۲ تن ديگر نيز از طرف مقابل، مجروح شدند و جوان حدود ۲۸ساله هم که به خاطر اصابت گلوله آخرين نفس هايش را مي کشيد در اين جنايت تاسف بار جان سپرد.

دقايقي بعد با گزارش ماجرا به پليس ۱۱۰، بلافاصله نيروهاي انتظامي مراتب را به قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدين ترتيب بررسي هاي پليس با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي وارد مرحله جديدي شد. بنابر اين گزارش، در حالي که عمليات شبانه پليس براي دستگيري عاملان نزاع با راهنمايي هاي قاضي ويژه قتل عمد تا سپيده دم روز گذشته به طول انجاميد، ماموران موفق شدند همه افرادي را که در نزاع مسلحانه منجر به قتل حضور داشتند، دستگير کنند.

قاضي صفائيان پس از انجام بازجويي هاي مقدماتي ۹ متهم اين پرونده را با صدور قرار قانوني در اختيار کارآگاهان گذاشت تا تحقيقات بيشتري درباره چگونگي ماجرا و ادعاهاي متهمان انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعيل

      واقعا عصر حجره

    • بدون نام

      بدبختها

    • قاسم

      امان از جهل و ناداني خدايا به مردم ما صعه صدر عنايت بفرما الهي آمين

    • nasenas

      تصادف مال ماشینه دیگه
      از قصد که کسی تصادف نمیکنه
      خاک تو اون دو برادر که دعوا رو شروع کردن

    • بدون نام

      متاسفانه در کشور ما مردم از حداقل های زندگی متاسفانه بی بهره اند و شاید مهم ترین عامل اختلات روحی و روانی مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی و ... است
      بیکاری ، فقر ، عدم تفریخ های سالم و........

    • رضا

      واقعا برای این کشور بااین فرهنگ متاسفم که بخاطر یک تصادف خسارتی باید جان یک جوان
      گرفته بشه !!!!وااسفا وااسفا

    • امین

      واقعا جای تاسف داره

    • بدون نام

      متاسفانه مهاجرت بیش ازحدبه مشهدمخصوصا ازاستانهای جنوب شرقی که درآنهاهنوزفرهنگ طائفه گری رواج دارد باعث این مسائل می شود.دربرنامه ریزیها درست مانندیک کشورجهان سوم رفتارمی کنیم

    • بدون نام

      نتیجه این همه وعظ و واعظ و خطبه و رمضان و محرم و ایه و سوره چشدددددددد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج