۲۰۲۶۲۳
۱۲ نظر
۵۰۲۰
۱۲ نظر
۵۰۲۰
پ

گزارش تکان دهنده از بازار جنسی داعش

زنی در داعش تن به بیست ازدواج اجباری داده و هر بار برای بازگرداندن دوشیزگی خود تحت عمل جراحی قرار گرفته است! سازمان ملل جزئیاتی از بازار تبادل قربانیان جنسی این گروه‌های تندرو قربانیان جنسی را منتشر کرده است.

فرادید: زنی در داعش تن به بیست ازدواج اجباری داده و هر بار برای بازگرداندن دوشیزگی خود تحت عمل جراحی قرار گرفته است! سازمان ملل جزئیاتی از بازار تبادل قربانیان جنسی این گروه‌های تندرو قربانیان جنسی را منتشر کرده است.

دیلی‌میل نوشت: یکی از مقامات سازمان ملل اخیرا گزارشی تهیه کرده که در آن به بعد دیگری از جنایات داعشی‌ها پرداخته شده است. بر اساس آنچه در این گزارش آمده، داعش دختران سوری و عراقی را در «بازار جنسی» به نمایش گذاشته و آن‌ها را تبادل می‌کنند. درنهایت نیز این قربانیان جنسی را به استان‌های دیگر می‌فرستند.

زینب بانگورا فرستاده ویژه مسائل خشونت جنسی در درگیری به چند کشور سفر کرده و با چندین زن و دختر جوان مصاحبه کرده است. البته نکته مهم این است این زنان و دختران جوان همگی از سو استفاده‌های جنسیِ وحشیانه در نهایت جان سالم بدر برده‌اند.

زینب می‌گوید که این زنان و دختران را هر روز برهنه می‌کردند. سپس آن‌ها دسته‌بندی شده و به مناطق مختلف فرستاده می‌شدند. او می‌گوید: «زنان و دختران در هر ثانیه از زندگی‌شان تهدید شده و جانشان نیز مدام در خطر است. داعش برای تحقق ایدئولوژی و انجام عملیات خود "خشونت جنسی و رفتار وحشیانه علیه زنان" را به عنوان محور اصلی فعالیت‌هایش قرار داده است. آن‌ها از این کار به عنوان یک راهکار تاکتیکی برای پیشبرد اهداف استراتژیکی خود استفاده می‌کنند.»

او اضافه کرد که آن‌ها در هر قدم از مسیرشان با این تهدید وحشیانه مواجه بوده‌اند: «حین یک نبرد سنگین نیروهای داعش، در مناطق تحت کنترل داعشی‌ها، در نقاط بازرسی یا مناطق مرزی و همچنین در زمان بازداشت؛ زنان و دختران از دست داعشی‌ها در امان نبودند.» خانم بانگورا بین ۱۶ تا ۲۹ آوریل مطالعه خود را انجام داد. او به سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و اردن سفر کرد. البته این اولین باری نیست که خشونت جنسیِ نیروهای داعش گزارش می‌شود.

پزشکان محلی در سوریه گزارش داده‌اند که در ماه فوریه تروریست‌های داعش برای تقویت قوای جنسی خود به آن‌ها مراجعه کرده‌اند تا بتواند «رفتارهای جنسی غیرعادی» داشته باشند. برخی از زنان و دختران نجات‌یافته از دست داعش می‌گویند دختران زیادی ربوده می‌شدند تا مورد سو استفاده و تجاوز نیروهای داعشی قرار گیرند که بین آن‌ها، دختران پنج ساله نیز دیده می‌شد.

این دختران البته با مشکلی بزرگ نیز روبه‌رو هستند، چرا که برخی از قربانیان باردار شده و ممکن است به همین شکل آن‌ها را به خانه خود بفرستند. امکان دارد که این دختران توسط جامعه خود طرد شوند و از حق و حقوق اجتماعی خود نیز محروم شوند، زیرا در جوامع آن‌ها «نزدیکی جنسی پیش از ازدواج» به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

گفتنی است یک سازمان حقوق بشری دیگر نیز چندی پیش گزارشی مشابه را منتشر کرد. در آن گزارش آمده بود که کشتار، شکنجه، تجاوز، بردگی جنسی و استفاده کودکان در نبردها حاکی از یک مسئله است: «یک جنایت جنگی توسط داعش در حال انجام است؛ جنایت علیه انسانیت و نسل‌کشی.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بي ناموسها

    • سرباز فدایی وطن

      لا الله الا الله
      با وجود همه این جنایتها اگر کسی فکر کنه که مزدوران شیطان صفت داعش که مهره و جاده صاف کن رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه هستند انسان و مسلمانند باید به عقلش شک کرد.ولی خداوند در کمین ستمکارانه و به زودی آه این مظلومان دامن نجس این شیاطین رو میگیره.ان شاالله

    • بدون نام

      حیف اسم حیوون ک بخوایم روشون بذاریم

    • حسین

      فقط میخوان اسم اسلام رو بد کنن و دنیا رو نسبت به سمت اسلام هراسی ببرند . این کار غربیهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختران كرد كوباني رو ديديد كه چطوري دوش تا دوش مردان از كيان و ناموس خودشون عليه داعش دفاع كردن ... بايد هر زن مسلمان چنين اقتداري داشته باشه...

    • بدون نام

      درسته جنگ بین عرب وعرب هست وماازهردو دل خوشی نداریم ولی چراسازمان ملل تواین دوسال بااین همه کشتار جمعی خفه شده وآشکارالال شده .اون وقت میگند ایران نقض حقوق بشر هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای لعنت بر سازمان ملل که هر چی بد بختیه از گور هموناست مرگ بر سازمان ملل وحقوق به اصطلاح بشری غرب....

    • شهید گمنام خوشنام است

      یا اباصالح مادر انتظار شمائیم آقاجان بیاو انتقام این وحشی گری های بی دین را بگیر. العجل مولای صاحب ما کجایی.

    • فرزاد

      زمانی که اعراب به ایران حمله کردند با زنان و دختران ایرانی همین کارو کردن اینا هم نوادگان همونان

    • بدون نام

      لعن الله ال سعود
      لعنت به شیری که خوردن

    • بدون نام

      لعن الله ال سعود
      لعن الله ال سعود
      لعن الله ال سعود

    • احمدی

      عجب صبری خدا دارد بندگان خوب همیشه با شکنجه روحی و مالی مواجه هستند و این کثیف های داعش بلا بر آن ها نازل نمی شود و اما اگر به دست بسیجی فراشبندی از فارس می افتادند آنگاه جهنم را با چشم خود می دیدند و وارد آن می شدند تا کثافت های سعودی وقطری را ملاقات کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج