۲۰۳۰۳۲
۵۳ نظر
۵۲۷۴
۵۳ نظر
۵۲۷۴
پ

راهنمای خرید ۸ خودروی اقساطی پرطرفدار

چرا باید خودرو را نقدی بخرید وقتی شرکت های لیزینگ شرایط خوبی را برای شما فراهم کرده اند. می توانید پول ماشین مورد علاقه تان را خرد خرد به حساب شرکت واریز کنید و به خودتان فشار نیاورید.

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار





روزنامه هفت صبح - فرشاد عزیزی: مثل معروفی است؛ می گویند گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی. حالا شما هم برای خرید ماشین همین کار را بکنید. به دو علت. اول اینکه قرار است با توافق بانک ها، سود تسهیلات لیزینگ ها کم شود و به 21 درصد برسد. بگذارید لااقل چند هفته بگذرد تا شرکت های واسپاری این دستور را عملی کنند. ثانیا با پولتان کار کنید. چرا باید خودرو را نقدی بخرید وقتی شرکت های لیزینگ شرایط خوبی را برای شما فراهم کرده اند. می توانید پول ماشین مورد علاقه تان را خرد خرد به حساب شرکت واریز کنید و به خودتان فشار نیاورید.

ما به شما فرمول خرید هشت خودرو پرطرفدار بازار را معرفی می کنیم.

رنو کولیوس 2015

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

اگر بخواهید مدل ۲۰۱۵ این SUV شهری فرانسوی را نقد بخرید، باید یک جا ۱۷۸ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان خرج کنید. منظور تیپ دو فول آپشن آن است که ۱۵ روزه تحویل داده می شود. نمایندگی آن را همراه با گارانتی پنج ساله یا به عبارتی ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی می کند.

اما اگر پولتان همین الان آماده نیست، می توانید به شکل اعتباری خرید کنید. مثلا همان اول ۱۳۸ میلیون تومان، نقد بدهیدو یک تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بگیرید. این تسهیلات بدون بهره خواهد بود. باید آن را در دوتا چک سه ماهه ۲۰ میلیون تومانی به شرکت پس بدهید.

در مدل تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی، در ابتدا لازم است ۱۲۸ میلیون تومان پیش پرداخت داشته باشید و آن را در چهار چک سه ماهه ۱۳ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان بازپرداخت کنید. می توانید مدل تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی را انتخاب کنید که بازپرداخت آن به صورت شش چک سه ماهه ۱۲ میلیون تومانی خواهد بود.

* قیمت نقدی: ۱۷۸ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان

پژو ۲۰۶

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

در بین داخلی ها یکی از محبوب ترین هاست. مخصوصا تیپ دو آن که ارزان تر و عامه پسندتر از بقیه تیپ هاست. این محصول در نمایندگی ها با قیمت ۳۲ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان فروخته می شود.

شرکت تولید کننده حاضر است این محصول را به صورت اعتباری - چکی به شما بفروشد. شرایط شرکت به دو صورت است. برای این کار یک تسهیلات ۱۴ میلیون و ۶۳۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است. می توانید مدل ۱۲ ماهه را انتخاب کنید. ابتدا باید ۱۹ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان را پیش پیش بپردازید. این پیش پرداخت شامل ۲۵ درصد بیمه و ارزش افزوده است. بعد از این باید به مدت یک سال، هر سه ماه چهار میلیون و ۲۹۵ هزار تومان قسط بدهید. یعنی به عبارتی چهار فقره چک به این مبلغ در وجه شرکت صادر کنید.

در مدل دیگر که ۲۴ ماهه است، هشت فقره چک دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قسط بدهید. البه باید برای مدل اول ۲۱ میلیون تومان و برای مدل دوم ۲۴ میلیون تومان چک ضمانت بدهید.

MG۳

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

اگر قصد دارید برای خرید نقدی مدل ۲۰۱۵ اقدام کنید، باید ۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه کنید اما بانک پارسیان یک راه حل جالب پیش پای شما گذاشته که شگفت انگیز است. شما همین الان ۱۵ میلیون تومان نقدا پول می دهید. دو هفته بعد هم ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دیگر پرداخت می کنید؛ می شود ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان.

بانک پارسیان به شما ۴۵ میلیون تومان وام می دهد، آن هم با سود ۲۲ درصد اما به این شکل هیچکدام از اینها لازم نیست. می توانید یکساله، چهار چک به ارزش ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بکشید یا اینکه در هشت چک هفت میلیون تومانی در عرض دو سال آن را به شرکت پس بدهید.
در حالت سوم 12 چک با فاصله زمانی سه ماه صادر می کنید که هر کدام پنج میلیون و 200 هزار تومان خواهند بود.

15 خرداد ماه هم MG3 به شما تحویل داده می شود. فقط روز تحویل باید شش میلیون تومان دیگر هم پرداخت کنید. تازه بیمه بدنه را هم رایگان دریافت می کنید.

* قیمت نقدی: 81 میلیون و 700 هزار تومان

لیفان 620

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

شرکت برای فروش نقد این محصول چینی از شما ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می خواهد. شما می توانید در یک مدل، ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان همان اول کار پرداخت کنید. ماشین یک ماه بعد یعنی در خرداد ماه به شما تحویل داده می شود. می توانید در حالت بازپرداخت دو ساله، هر ماه یک میلیون و ۳۲۶ هزار تومان قسط بدهید. اولین قسط از یک ماه بعد از زمان تحویل خودرو شروع می شود. حتی می توانید در این صورت، اقساطتان را هر سه ماه پرداخت کنید که آغاز آن از روز پایانی مرداد ماه خواهد بود.

اگر پیش پرداخت تان را به ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسانید، می توانید اقساط را به صورت ۳۶ ماهه و هر ماه ۶۷۷ هزار تومان برنامه ریزی کنید. حتی می توانید پرداخت دو مرحله ای را انتخاب کنید. در مرحله اول ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداختی دارید و در تیر ماه نیز ۱۰ میلیون تومان دیگر. اقساط ۳۶ اهه آن هم ۵۷۷ هزار تومان است.

* قیمت نقدی: ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

جک J۵

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

مدل ۱۸۰۰ جک J۵ را در نمایندگی باید با ۵۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وجه رایج مملکت بخرید. می توانید برای خرید اعتباری - چکی هم اقدام کنید. به این شکل همزمان با ثبت نام، ۳۴ میلیون تومان پرداخت می کنید. مرحله دوم همزمان با صدور دعوتنامه و تکمیل وجه است. یعنی باید مابقی آن را با سود ۲۱ درصد در تیر ماه یعنی دو ماه دیگر تسویه کنید.

می توانید مدل های تسویه در مرداد و شهریور ماه را هم انتخاب کنید. در مدل سه مرحله ای، ابتدا به ساکن ۱۸ میلیون تومان می پردازید. در مرحله دوم و در شانزدهم خرداد ماه ۱۶ میلیون تومان دیگر می دهید. مابقی هم می ماند برای روز دعوتنامه که با همان سود ۲۱ درصد تسویه کنید.

در حالت چهار مرحله ای ۱۸ میلیون تومان نقد می دهید، هشت میلیون تومان در مرحله دوم و در شانزدهم خرداد ماه. آخرین مرحله هم در نیمه تیر ماه است که باید هشت میلیون تومان دیگر پرداخت کنید. به این ترتیب در شهریورماه باید باقیمانده قیمت جک J۵ را پرداخت کنید.

* قیمت نقدی: ۵۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

هیوندای سانتافه ۲۰۱۵

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

قیمت نقدی این محصول هیوندای ۲۲۳ میلیون تومان است. شرکت نمایندگی به شما ۱۰۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تسهیلات می دهد. اقساط آن را می توانید در دو مدل ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه به شرکت پس بدهید.

در مدل ۱۲ ماهه پیش پرداخت شما ۱۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود. بعد از آن چهارتا چک سه ماهه به ارزش ۲۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان در وجه شرکت واسپاری صادر می کنید.

در مدل ۲۴ ماهه در ابتدا باید ۱۳۵ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان پرداخت اولیه داشته باشید. سپس اقساط شما تحت هشت فقره چک شروع می شود که هر سه ماه باید آنها را به مبلغ ۱۶ میلیون و ۵۱۱ هزار تومان پاس کنید.

می توانید مدل لیزینگی را انتخاب کنید. سانتافه فول سفارش اروپا را به همان قیمت نقدی که گفتیم، با شرایط جذاب تری بخرید. در این حالت می توانید حالت ۳۶ ماهه را هم امتحان کنید. در این صورت هر قسط شما ۵۱۰ هزار تومان خواهد بود در حالتی که در ابتدا ۱۱۳ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان پیش پرداخت کنید.

* قیمت نقدی: ۲۲۳ میلیون تومان

کیا اسپورتیج

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

رنگ سفید این کره ای پرطرفدار را باید در نمایندگی ها به قیمت ۱۶۵ میلیون تومان بخرید اما شرکت لیزینگ، به شما ۷۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تسهیلات می دهد. اقساط شما به این شکل به دو صورت ۱۲ و ۲۴ ماهه خواهد بود. در حالت اول باید ۹۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیش پرداخت اولیه داشته باشید. از آن به بعد اقساط ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شما شروع می شود.

به این شکل چهارتا چک سه ماهه باید صادر کنید. در حالت ۲۴ ماهه باید ۱۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیش پرداخت کنید، سپس هشت چک ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را در وجه شرکت واسپاری صادر کنید.

در حالت دیگر می توانید ۸۱ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان در ابتدا بپردازید. به این ترتیب شما ۹۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تسهیلات دارید. این وام را به صورت یکساله در هر ماه هشت میلیون و ۴۹۳ هزار تومان به شرکت برگردانید. اقساط ۲۴ ماهه هم با مبلغ چهار میلیون و ۷۰۷ هزار تومان است که باید برای آن ابتدا به ساکن ۸۶ میلیون تومان نقد بدهید.

* قیمت نقدی: ۱۶۵ میلیون تومان

رنو داستر

راهنمای خرید 8 خودروی اقساطی پرطرفدار

مدل ۲۰۰۰ سی سی گیربکس اتوماتیک این فرانسوی خوش بر و رو را باید به صورت نقدی ۹۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نقد بخرید. در حالت فروش اقساطی به شما می گویند ۴۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در ابتدا پرداخت کنید. همانجا یک چک یکماهه از شما می گیرند که ارزش آن ۱۵ میلیون تومان است. در این صورت شما یک تسهیلات ۳۶ میلیون تومانی دارید که بدون بهره است. مدت بازپرداخت یکساله است. از شما شش چک دو ماهه می گیرند. مبلغ هر چک هم شش میلیون تومان است.

در حالت مشارکتی، پیش پرداخت شما ۲۹ میلیون تومان خواهد بود. شما یک ماه بعد از عقد قرارداد، ۹ میلیون تومان دیگر پرداخت کنید. یک ماه بعد از آن هم موعد ۹ میلیون تومان بعدی است. به این ترتیب ۹۰ روزه ماشین جلوی در خانه شما پارک خواهد بود. در حالتی که بتوانید چهار ماه صبر کنید، دو پرداختی ۹ میلیون تومانی بعدی، به دو ماه و سه ماه بعد از عقد قرارداد به تعویق خواهد افتاد.

* قیمت نقدی: ۹۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      lما که هیچوقت نتونستیم بخریم.ما فقط نگاه میکنیم

    • حسین

      فقط پولدارها بخونن

    • غــــــــــــز ل

      پولدارا نیازی به بخش بندی پول ندارند یهو میخرند و رها والاااا :|
      ماها نگاهامون رو هم باید بخش بندی کنیم :|

    • بدون نام

      بابا این شرایط فقط برای خودتون خوبه همین الان نمایندگی ها شرایط بهتر از این دارند نمونه اش برو نمایندگی کرمان خودرو ببین

    • احمد

      خوش به حالتون ای پولدارها

    • بهرام

      این ماشینا هر کدومش اندازیه دیه یه ادمه ما اگه اینقد پول نداریم که قسط بدیم پولدترا هم یهو میخرن خودشون زحما نمیندازن پس این کاسه کوزه ها رو جمع کنید ما هم بریم همون پژو و پراید سوار بشیم

    • جمشیدکبیری

      قیمتهاریال نیست؟پیکان ندارید

    • عباس

      یه طرح بدیدباماهی یک میلیون بشه النترا بخری عین خارج فقط این طرحها برای درامدبالا نه ماکه وزارت کاری حقوق میگیریم

    • بدون نام

      عالیه. من 10تا ميخوام

    • علی

      خداوکیلی چطور روتون شده این شرایطو

    • مهدی

      یه ماهه دنبال ماشینه ۶۰ میلیونی هستم که پر اهمیت ترین علتهام افت قیمت هاست که ماشینهای چینی یا این ماشینهایی که معرفی کردید ۴۰درصد افت میکنه خواهشن پیامهای منطقی تری بذارید این پیامها به درد باد اوردها می خوره

    • Leily

      انشالله همتون بهترینشو بخرین،اینجوری نگین

    • اراد

      شرایط نمایندگی خیلی بهتره

    • متین

      پراید شرایط قسط کو پس ؟؟؟؟؟!!!

    • وحید

      من پول یه موتورم ندارم بگیرم بعد بیام اقساطی بگیرم خوب اگر پیش پرداخت پولا داشتم که یکی نقدی ارزون تر و پایین تر برمیداشتم

    • شهرام

      بابا من اینقدر پول داشتم میرفتم خارج

    • ارش

      ی مشت کلاهبردار افتادن‌تو جوان ملت

    • صادق

      اگر تونستید نسبت به درامد قشر متوسط امکاناتی رو برای خرید فراهم کنید ان موقع میشود رو حمایت شرکت شما حساب کرد هنر در همین است این که توجیحی ندارد

    • مقصود

      من ۱۰ ملیون نقد دا م ایا میتونم با این پول یه ماشین ۴۰ میلیونی خارجی پیدا کنم با قسط ماهی ۱ میلیون

    • همایون

      دوستان عزیز این شرایط واسه یه قشر ۱۵درصدی که درآمد خوبی دارن مناسبه.امسال ماها فقط نظاره گر نعمتای دنیاییم.افسوس.خدایا یه نظری به بندگان بی پولت بنداز

    • بدون نام

      به درد کی میخوره اخه این شرایط اونایی که وضعشون خوبه خب نیازی به این شرایط ندارن اونایی هم که مث من بی پولن نمی تونن همچین قسط هایی بدن

    • اميد

      كسايي كه اين شرايطو واسه ي من و امثال من گذاشتن احتمالا حالت عادي نداشتن شايد چيزي زده بودن

    • اميد

      كسايي كه اين شرايطو واسه ي من و امثال من گذاشتن احتمالا حالت عادي نداشتن شايد چيزي زده بودن

    • سهیل

      ی ماشینه برای کسی که تازه متاهل شده وو وضع بازاریشم خرابه وودر حده دو سه میلیون باشه ندارید ؟!!؟البته نقدی حساب میکنما .....!!!!!

    • علی

      کسی نخره تا ماشینا زیر 10 میلیون برسه

    • بدون نام

      ما پولمون به خرید پراید میرسه...کو پول که بخوایم همچین ماشینایی بخریم...

    • miladgoorangi

      خب من برای افرادیکه میخوان پول بیشتری دربیارن واسه خریدماشینای خارجی یه کارپردارم سراغ دارم کسایی که تمایل به شرکت در مصاحبه دارن اسم کاملشون و شماره تماس دردسترسشونو و اسم شهرواستانشونو به این شماره پیامک کنن تادرصورت نیاز باهاشون تماس گرفته بشه درضمن محل فعالیت شیرازهست.....

    • Alireza

      برای پیش پرداخت این ماشینا باید میلیونر میبود. :|

      لااقل ده پونزده تا پیش میگرفتند بقیش هم ماهی 600 ( ماشینای زیر 40 تومن) با اقساط 5-6 ساله

    • بدون نام

      خسته نباشید

    • علی

      ژیان اگه دارین شرایط اونو هم بگین. لااقل شاید بتونیم قسطی بدون بهره از شما خرید کنیم. ممنون

    • ناشناسح

      این ماشین هااز درب خونه ما تو نمی ایند بدرد ان چهاردرصد میخورند مابدبخت بیچارها بایستی توی خواب سوارشیم یا دزدی کنیم یاقاچاق جابجا کنیم انهم قبل ازسوارشدن اعدام میشیم

    • بدون نام

      لطف کنید شرایط منطقی تر بذارید.به خدا اینجوری فقط پولدارا میتونن سوار شن

    • بدون نام

      سلام فقط ميتونم بگم برين گم شين

    • بدون نام

      من همشو میخوام

    • بدون نام

      من اینقدر پول داشتم میرفتم اروپا

    • عای

      نه بابا میترسم یوقت جایزه برند برترو بگیرین نکید تورو خدا این کارو ملت همه ماشین دار میشن .از ماست که بر ماست .شماهای که اسم خودتون گذاشتین هموطن فقط فکر جیب پر پول خودتون هستین خجالت نمیکشین قشر ضعیف وکارمند که دومیلیون حقوقشونه به باد تمسخر بگیرید عزیز ما فقط این اراجیفو میخونیم ورد مشیم ......

    • مسعود

      سلام با این شرایط فقط پول دارا میتونن بگیرن،پول دارا هم ک هیچوقت نمیان با این سودها بالا ماشین بردارن،میرن مدل پایین ترشو نقدی میگیرن،لطفا یه فکری برا ما کم درآمدها بکنید همش بفکر جیب خودتون هستید،من 10 میلیون دارم یه پژو پارس میخوام هر 6 ماه هم 6میلیون قسط میتونم بدم،ناموسا بگین چیکار کنم؟

    • مسعود

      بیشرفهای دزد ،خدا خدا لعنتتون کنه

    • مجيد

      هه

    • مسعود

      من راجب این مزخرفات نظری ندارم فقط میدونم حق با مردم هست ........

    • بدون نام

      ان شاالله همه به آرزوشون برسن. اوناییم که دارن با دل خوش سوار ماشیناشون بشن

    • یحیی

      سلام
      خواهشا فریب شرکتای لیزینگ رو نخورید
      من پارسا خودرو ثبت‌نام کردم ۷ماهه دارن اذیتم میکنن
      اگه کسی سوال داشت زنگم بزنه در خدمتم

    • پسر

      ......بیشرفا ببین شرایطشون. اخه بی همه چیز ما بدبختا پول کجا داریم

    • هادی

      والاه خجالت بکشین خودروی ایرانی اون ورکه میره میشه 2میلیون تا7میلیون خودروی اونامیاداین ورمیشه 50میلیون والاماشالله که نگوارزش قایل باشین واسه مردم وتولیدات داخل چرابایداینطوری باشه

    • بدون نام

      همه جوره دارید مردم رو مسخره میکنید کاش مام میتونستیم با 3/5 میلیون ی تیبا سوار بشیم تازه خیلیا هم میگن آشغاله واقعا بدبختیم واقعا بدبختیم

    • بدون نام

      شعور باشد كه راهنمايى نميخواد ،ابتدايى هم ميشه

    • sepideh

      راستیا بعضیا چطوری بلدن پول د بیارن. حالا که از این خریدا نکردیم یه خواب راحت نداریم وای به روزی که درگیر این دزدبازار بشیم

    • حسن

      سلام ماشین شرایطی خاستم ببخشید جواب

    • بدون نام

      من پیشنهاد میکنم این سایت مزخرفتونو ببندید خیلی خوشحال میشیم تا ماشین بخریم

    • سمانه

      سلام من میتونم با ۴۰ میلیون پیش پرداخت اقساط پژو پارس صفر معمولی بخرم مابقی بطور اقساط

    • مهدی

      یادش بخیر یه لحظه فکر کردم دارم خواب میبینم گیج شدم چه قیمتایی بودن الان که نظرات رو میخونم خندم میگیره کاش الان از کسایی که اون موقع میگفتن قیمتا گرونه بپرسی قیمتای الان چطوره؟

    • طاها

      سلام من 17 تومن نقد دارم چطور میتونم یک پراید قسطی بخرم چکم دارم لطفا راهنماییم کنین

    • جواد نعمتی

      من سی میلیون پول دارم میشه باهاش یه دنا اقساطی خرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج