جاباما
۲۰۳۲۰۴
۱ نظر
۵۲۵۶
۱ نظر
۵۲۵۶
پ

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (۱)

آیا می دانید طراحی خانه شما می تواند در حساب بانکی و زندگی عاطفی شما موثر باشد؟ به قواعد فنگ شویی زیر که برگرفته از هنر باستانی متعادل کردن انرژی است توجه کرده و آنها را در طراحی منزل خود بکار بگیرید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

برترین ها - ترجمه از ساره محمدی: آیا می دانید طراحی خانه شما می تواند در حساب بانکی و زندگی عاطفی شما موثر باشد؟ به قواعد فنگ شویی زیر که برگرفته از هنر باستانی متعادل کردن انرژی است توجه کرده و آنها را در طراحی منزل خود بکار بگیرید.

1. برای جذب عشق: فرش در زیر پایه های مبلمان قرار گیرد.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

هیچگاه همه مبلمان را نزدیک به دیوار قرار ندهید. مبلمان باید به گونه ای قرار گیرند که به تقویت روابط و در کنار هم بودن کمک کنند. بنابراین معیار اصلی تان در چیدمان مبل ها، ترجیحا "دیوار" نباشد. اندازه فرش و چیدمان مبل و صندلی به نحوی باشد که لااقل پایه های مبلمان روی فرش قرار بگیرد (نه اینکه تنها دور تا دور فرش قرار بگیرند).

۲. جذب ثروت: آشپزخانه را تمیز نگهدارید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

آشپزخانه ارتباطی مستقیم با توانایی شما در جذب ثروت دارد. برای جذب ثروت تا می توانید یخچال را از مواد خوراکی تازه و مفید و مورد نیاز پر کنید و همیشه یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و میز آشپزخانه را پاکیزه نگهدارید.

۳. جذب عشق: فضایی دو نفره را به هر اتاق اختصاص دهید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

اگر خواهان رابطه ای عاشقانه هستید، اطراف خود را با تصاویر و چشم اندازهای مفرد پر نکنید. مثلا در گوشه اتاق یک صندلی تک نفره قرار ندهید و یا از تصاویر هنری تک، کمتر استفاده کنید. ایجاد انرژی دو نفره در اطراف شما اهمیت قابل توجهی دارد. فضای نشیمن دو نفره ترتیب دهید و از چراغ خواب های قرینه در دو سوی تخت خود استفاده کنید.

۴. جذب ثروت: برای دکوراسیون از رنگ های قرمز، بنفش و سبز استفاده کنید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

رنگ، تاثیر قابل توجهی در روحیات ما دارد. قرمز رنگی مطلوب و قدرتمند است. قدم زدن بر فرش قرمز و یا پوشیدن کروات قرمز رنگ حسی از قدرت را به ما منتقل می کند. بنفش و سبز نیز رنگهایی کلیدی برای جذب ثروت و فراوانی هستند. اما نکته ای کلیدی آن است که برای مثال اگر به رنگ سبز علاقه ای ندارید، برای شما در جذب ثروت و یا عشق موثر نخواهد بود. نکته دیگر اینکه نباید خانه خود را صرفا با این رنگ ها پر کنید؛ بلکه این رنگ ها را هوشمندانه در فضا بکار بگیرید و قدرتی منحصر بفرد به خانه خود ببخشید.

۵. جذب عشق: از عکس های خانوادگی شاد در دکوراسیون خانه استفاده کنید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

برای بهبود زندگی زناشویی، از عکس های دو نفره و خندان خود و همسرتان در گوشه و کنار خانه و بخصوص نواحی پر رفت و آمد (مانند راهرو، هال و آشپزخانه) استفاده کنید. عکس های خانوادگی را در اتاق خواب اصی قرار ندهید و تنها عکس های دو نفره را در این اتاق بگذارید.

۶. جذب ثروت: درب ورودی منزل تان جذاب و دوستانه باشد.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

طبق آیین فنگ شویی اگر پیدا کردن درب خانه دشوار باشد و یا وارد شدن به آن به آسانی امکانپذیر نباشد، جذب فرصت ها نیز به همان نسبت به سختی صورت می پذیرد. چگونگی مسیر ورود به خانه و شکل و شمایل درب آن تاثیر قابل توجهی در روحیات شما و مهمانتان دارد. اگر برایتان ممکن است راه ورودی خانه را پر از گل (و یا گلدان) کنید و همچنین پادری زیبایی را در پشت در قرار دهید. از سالم بودن زنگ خانه اطمینان حاصل کنید. هر روز مقابل درب خانه را جارو و آبپاشی کنید.

۷. جذب عشق: از میز ناهار خوری گرد استفاده کنید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

برای تقویت عشق، اتاق ناهارخوری (بعد از اتاق خواب اصلی) دومین فضای پر اهمیت خانه است. میز ناهارخوری را به نحوی قرار دهید که تمامی اعضا بتوانند براحتی به یکدیگر نگاه کرده و صحبت نمایند. حتی اگر هر شب با هم غذا نمی خورید به تعداد افراد خانواده صندلی قرار دهید، زیرا کنار هم قرار گرفتنتان حتی بصورت سمبولیک شما را به یکدیگر نزدیک تر می کند.

۸. جذب ثروت: از در هم ریختگی اجتناب کنید و از در عوض تا می توانید گل و گیاه و آب را به منزل وارد کنید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

برای افزایش رونق، داشتن یک خانه با طراوت تمیز و مرتب اهمیت فراوان دارد. بهم ریختگی انرژی های خوب را از شما دور می کند و موفقیت را به تعویق می اندازد. نیروهای طراوت بخش زندگی را با نگهداری انواع گل و گیاه به خانه وارد کنید. هوای تازه و تهویه مطلوب از موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. فواره و آبنما نیز در آیین فنگ شویی سمبل ثروت است و در جذب انرژی آن بسیار موثر است.

۹. جذب عشق: اتاق خواب اصلی را دنج طراحی کنید.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

در آیین فنگ شویی برای داشتن رابطه خوب و عاشقانه توصیه می شود اتاق خواب های دو نفره بسیار بزرگ طراحی دنج و صمیمانه ای داشته باشند. اتاق خواب شما فضایی برای خواب، استراحت و صمیمیت است و بهتر است فعالیت های متفرقه مانند کار و یا ورزش در آن صورت نگیرد. بهتر است در این اتاق فضای نشستن از فضای خواب تفکیک شود. اگر اتاق تان مجهز به فضای نشیمن است، صندلی ها را در مقابل هم قرار دهید. با بزرگتر شدن فضا، افراد به لحاظ عاطفی از یکدیگر فاصله می گیرند. بنابراین تا می توانید فضایتان را دنج تر و نزدیکتر و صمیمانه تر کنید.

۱۰. جذب عشق: هارمونی در تختخواب کودکتان فراموش نشود.

اسرار فنگ شویی برای جذب عشق و ثروت (1)

فنگ شویی برای تمامی افراد خانواده دلالت می کند. در این رابطه کودکان نسبت به محیط اطرافشان بسیار حساس تر و آسیب پذیرترند. بنابراین چیدمان اتاق کودک و بخصوص محل خواب آنها اهمیت بسیار دارد. تختخواب کودکان را پشت به در اتاق قرار ندهید و از قرار دادن وسایل الکتریکی در نزدیک تختخواب کودک اجتناب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنظرم خیلی هاش درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج