۲۰۳۷۱۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ گزارشی از فیلتر قرمز ها

یکی از اتفاقات خوب در دولت تدبیر و امید انتصاب علی جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد بود.

سعید هوشیار در روزنامه قانون نوشت:

یکی از اتفاقات خوب در دولت تدبیر و امید انتصاب علی جنتی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد بود. ایشان در حوزه فرهنگ و ارشاد در مقام یک منتقد واقعی عمل کرده و مدام کارهای خود را به باد انتقاد گرفت، از نمونه‌های بارز این قضیه موضوع لغو کنسرت‌ها بود که ایشان در اقدامی جالب این موضوع را محکوم کرد! جنتی در آخرین اظهار نظر خود گفت که: «فیلترینگ اینستاگرام تا ۹۰ درصد موفقیت آمیز بوده است!» در هوش خراش امروز به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که چه صفحاتی در اینستاگرام باید فیلتر شوند. در واقع فیلتر قرمزهای اینستا کدامند!

گروه اول

پیج هایی هستند که از ذات باید فیلتر شوند. این پیج‌ها که عموما آناتومی را آموزش می‌دهند به صورت فاجعه باری سعی در گسترش این موضوع دارند که ما بهترینیم! ما که این پیج‌ها را از نزدیک ندیدیم ولی این طور که دوستان کمیته مصادیق مجرمانه می‌گفتند، ساخته دست استکبار و آمریکای خونخوار است و سعی شان این است که لایف استایل غربی را به جوانان ما آموزش دهند، پس باید فیلتر شود.

گروه دوم

پیج‌هایی هستند که توسط اصلاح طلبان و عوامل برانداز اداره می‌شوند. این پیج‌ها که به کمک خریدن لایک و اکانت‌های تقلبی به فالوئرهای بالایی نیز رسیده‌اند تلاش شان این است که جوانان ایرانی را از راه به در کنند. به شکل واضحی ساخته دست استکبار و آمریکای خونخوارند و خب مهم تر از همه اصلاح طلبند پس باید فیلتر شوند.

گروه سوم

پیج‌هایی هستند که توسط عوامل انحرافی اداره می‌شوند که تمام فکر و ذکرشان تغییر الگوی فکری مردم است، این پیج‌ها توسط آمریکای خونخوار و استکبار جهانی اداره می‌شوند، پس باید فیلتر شوند.

گروه چهارم

برخی از پیج‌ها به شکل غیر قانونی در حال فروش محصولات خود هستند، این پیج‌ها در تلاشند تا محصولات غربی خود را به جوانان ایرانی فروخته و شیوه زندگی آنان را تغییر دهند، این پیج‌ها توسط استکبار جهانی و آمریکای خونخوار حمایت می‌شوند، پس باید فیلتر شوند.

گروه پنجم

برخی دوستان شما همیشه در حال خوش گذراندن و مهمانی گرفتنند، اگر به پیج و پست‌هایشان دقت کنید می‌فهمید که با تمام تلاش شان می‌خواهند الگوی زندگی غربی را به شما دیکته کنند، این افراد چون داغند نمی‌فهمند که توسط استکبار جهانی و آمریکای خونخوار در حال حمایت شدنند، پس باید با کله فیلتر شوند.

گروه ششم

همین الان صفحه اینستاگرام تان را باز کنید! همان طور که می‌بینید توسط استکبار جهانی و آمریکای خونخوار در حال حمایت شدن هستید، پس باید فیلتر شوید.

گروه هفتم

توسط آمریکای جنایتکار(منظور همان خونخوار است) و استکبار در حال حمایت شدن هستند، پس باید فیلتر شوند. در واقع این بند مختص پیج‌هایی است که از قلم افتاده بودند! کلا باید فیلتر شوند!

خبرنگار واحد مرکز خبر
فرامرز فیلتر سفید
هوش خراش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غـــــــــــز ل

      بله منم هیچی نمی گم چون فیلتر بنفش میشم :|

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج