۲۰۳۹۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ماجرای گروگانگیری ۱۰۰ هزار دلاری

عملیات ۱۰ ساعته کاراگاهان پلیس تهران برای آزادی پسر رئیس کلینیک پرسپولیس، با آزادی گروگان ۱۰۰ هزار دلاری به پایان رسید.

خبرگزاری مهر: عملیات ۱۰ ساعته کاراگاهان پلیس تهران برای آزادی پسر رئیس کلینیک پرسپولیس، با آزادی گروگان ۱۰۰ هزار دلاری به پایان رسید.

روز گذشته پسر ۱۳ ساله ای در حالی که در انتظار رسیدن سرویس مدرسه خود بود توسط ۳ آدم ربا ربوده شد.

سینا ۱۳ ساله در حالی ربوده شد که گروگانگیران در تماسی تلفنی پس از ربودن این کودک خواستار پرداخت یک صدهزار دلار از سوی خانواده وی شده و برای پرداخت این مبلغ نیز ضرب الاجلی کمتر از ۲۴ ساعت را تعیین کرده بودند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات عملیات ۱۰ ساعته کاراگاهان پلیس آگاهی برای رهایی گروگان ۱۳ ساله گفت : پس از ربوده شدن این کودک و ارائه گزارش آدم ربایی مذکور، بلافاصله کلیه امکانات پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و آزادسازی این کودک بسیج شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران موفق شدند خودرویی که توسط آدم ربایان برای ربودن سینا به کار گرفته شده بود شناسایی کنند ولی تحقیقات تکمیلی نشان داد که این خودرو شب گذشته در شرق تهران به سرقت رفته بود.

سرهنگ محمدیان گفت: ساعت ۱۰ صبح آدم ربایان در نخستین تماس تلفنی خود با خانواده این کودک با تعیین ضرب الاجلی چند ساعته خواستار ارائه یک صدهزار دلار در قبال آزادی سینا شدند.

وب با بیان اینکه ماموران پلیس با بررسی شماره تلفن سارقان متوجه سرقتی بودن تلفن همراه آن ها نیز شدند، گفت: ماموران پلیس با بسیج تمامی امکانات خود و تمرکز خاص و ویژه بر روی این پرونده ویژه توانستند در تماس دوم گروگانگیران با خانواده کودک ربوده شده آن ها را در خیابان دماوند شناسایی کنند و زمانی که آن ها قصد پیاده شدن از خودرو را داشتند اقدام به دستگیری آن ها کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به نحوه دستگیری ۳ آدم ربا نیز گفت : گروگان گیران در هنگام دیدن ماموران با پلیس درگیر شدند و قصد فرار از دست آن ها را داشتند که در این میان یکی از آدم رباها به دنبال بی توجهی به اخطارهای مکرر ماموران بر درگیری با پلیس و فرار از دست ماموران اصرار داشت که در نهایت مورد هدف گلوله ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران در بازرسی از خودرو مذکور توانستند سینای ۱۳ ساله را در حالی که دست و پای وی بسته شده بود در صندوق عقب این خودرو بیابند.

بنا بر این گزارش ساعت ۲۰:۱۵ سینا در کلانتری ۱۲۳ نیاوران به آغوش پدر و خانواده خود بازگشت و متهمان برای مواجهه حضوری با خانواده سینا به کلانتری منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج