adexo3
۲۰۴۲۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عدد ۴ مدعی جدید پیدا کرد

مهدی هاشمی‌نسب می‌گوید اگر کسی بخواهد عدد ۴ نشان بدهد اوست و بقیه چهارها جعلی هستند.

آی اسپورت: عدد ۴ استقلالی‌ها، هر روز مدعیان جدیدتری پیدا می‌کند. استقلالی‌ها این عدد را بخاطر ۴ برد مقابل پرسپولیس انتخاب کردند. پرسپولیسی‌ها می‌گوید استقلال هیچوقت به آن‌ها ۴ گل نزده و صاحب واقعی عدد ۴، پرسپولیس بخاطر برد ۴-۱ سال ۵۰ است. بعد از برد ۴-۱ تراکتورسازی مقابل استقلال تراکتوری‌ها خودشان را صاحب این عدد نامیدند و حالا نوبت مهدی هاشمی‌نسب رسیده که بقیه را کنار بزند و مدعی اصلی ۴ باشد.

هاشمی‌نسب امروز در این رابطه گفت: «اگر کسی قرار باشد ۴ را نشان دهد، مهدی هاشمی‌نسب است اما نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم. این ۴ و ۶ شده بچه‌بازی. من از شما یک سؤال دارم‌؛ چرا هرگز احمدرضا عابدزاده، علی پروین، مجتبی محرمی، همایون بهزادی، حسین کلانی و... عدد ۶ را نشان نمی‌دهند؟ مگر نمی‌توانند؟ این قضایا دیگر لوث شده است. مگر وقتی پرسپولیس ۶ گل به استقلال زد، نسل جدیدی‌ها وجود داشتند؟ یا مگر ۴ استقلال واقعی است؟ مگر بین این ۴ بازی، یک بازی دیگر برگزار نشده بود؟ بازیکنان امروزی باید این کارها را انجام بدهند تا در چشم باشند وگرنه بزرگان این دو باشگاه نیازی به چنین کارهایی ندارند.»

مهمترین و جنجالی‌ترین انتقال بین پرسپولیس و استقلال بعد از سال‌ها از خودش دفاع کرده اما قبول دارد کارش در آن مقطع زمانی اشتباه بود: «خیلی مسائل به وجود آمد و تصمیم گرفتم به استقلال بروم. البته تبعات و مشکلات زیادی برایم به همراه داشت که بمیرم هم حاضر نیستم به آن سال برگردم ولی به طور کلی رفتن من از پرسپولیس دلایل بسیار زیادی داشت. قبل از شروع بازی با ارتش قزاقستان، یک‌سری مسائل رخ داد که رابطه من و کادرفنی شکرآب شد. البته من تنها در آن ماجرا نبودم بلکه پای ۱۲ بازیکن پرسپولیس‌ گیر بود ولی همه کاسه، کوزه‌ها را بر سر من شکستند تا نیمکت‌نشین شوم. اگر جرمی مرتکب شدیم، همه با هم بودیم ولی فقط من مجرم شناخته شدم و تنها با من برخورد شد. من و پروین رابطه خوبی داشتیم ولی برخی می‌رفتند پشت‌سر من، حرف‌هایی به علی پروین می‌زدند. همه چیز به خاطر گذر زمان فراموش می‌شود ولی آن زمان، این رفتارها باعث جدایی من شد. قبول می‌کنم که اشتباهاتی داشتم. البته از مظلوم‌نمایی متنفرم ولی واقعاً گاهی اوقات مظلوم واقع شدم و هیچ‌کس این را نفهمید. اگر کاری هم کردم، به خاطر شور جوانی بودم اما جاهایی هم وجود داشت که بیش از اندازه بر سر من کاسه، کوزه‌ها را شکستند در حالی که من هیچ وقت، در مورد هیچ موضوعی تنها نبودم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج