۲۰۴۲۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عذرخواهي كنيد آقاي مرفاوي‌؛ عذرخواهي

گیریم که رامین رضائیان مهاجم تیم راه‌آهن شادی گل بلد نیست. گیریم که او عمداً به محوطه جریمه مربیان پیکان رفته و شادی کرده باشد‌؛ خب آیا این حرکت یک بازیکن جوان و کم‌تجربه مستلزم پرتاب مشت است؟

خبر ورزشی: گیریم که رامین رضائیان مهاجم تیم راه‌آهن شادی گل بلد نیست. گیریم که او عمداً به محوطه جریمه مربیان پیکان رفته و شادی کرده باشد‌؛ خب آیا این حرکت یک بازیکن جوان و کم‌تجربه مستلزم پرتاب مشت است؟ آن هم از سوی صمد مرفاوی که مثلاً باید الگوی این بازیکنان جوان باشد؟روزهایی که صمد گلزن تیم استقلال و یکی از ملی‌پوشان فوتبال ایران بود شاید رامین رضائیان به دنیا نیامده بود. این پسر سن و سالی ندارد آقای مرفاوی. شما وقتی هم‌سن و سال رامین بودید و گل می‌زدید، احساساتی نمی‌شدید؟

شايد حالا بگوييد كه جوان‌هاي دوره شما با اين جوان‌ها فرق مي‌كنند. بله ما هم قبول داريم. نسل عوض شده و خيلي چيزها تغيير كرده اما تاوان حركت رامين رضائيان آن عصبانيت بيجا و عجيب و غريب شما نبود.

با پخش آن تصاوير همه فهميدند اشتباه از شما بوده آقاي مرفاوي اما آيا عذرخواهي كردن اين قدر سخت است؟ اين فرهنگ عذرخواهي در فوتبال ما كي و چه وقت بايد باب شود؟ چرا ما فكر مي‌كنيم با يك عذرخواهي ساده غرورمان مي‌شكند؟مگر ما كي هستيم و متعلق به كدام سياره هستيم؟ آيا موجودات فضايي هستيم؟ اصلاً گيريم كه مارادونا باشيم اما وقتي اشتباه مي‌كنيم نبايد از طرف مقابل عذرخواهي كنيم؟

شما يك عذرخواهي بدهكاريد آقاي مرفاوي‌؛ عذرخواهي به بچه‌اي كه گناهش گل زدن و شادي گل بود. اين ژاپني‌ها را ببينيد. طرف نخست‌وزير ژاپن است اما در اتفاقي كه هيچ تقصيري در آن نداشته از مردم كشورش عذرخواهي مي‌كند. مثلاً زلزله مي‌‌آيد اما نخست‌وزير ژاپن عذرخواهي مي‌كند.

عذرخواهي كردن را ياد بگيرید آقاي مرفاوي و اهالي محترم فوتبال ايران... در ضمن آقاي مرفاوي! به دستيار خودتان تذكر بدهيد حريم خودش را بداند و به همين سادگي حرمت‌شكني نكند. كار هر دوي شما در ديدار با راه‌آهن زيبنده يك مربي و معلم نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      حرفتان کاملا متین و بجاست. ما هم امیدواریم اهالی ورزش اخلاق و نتیجه را باهم نبازند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج