۲۰۴۴۷
۱۵ نظر
۵۰۶۶
۱۵ نظر
۵۰۶۶
پ

رخت و لباس‌هاي عيــدانه

بهترين طراحان ايران به شما پيشنهاد لباس مي‌دهند

طراحان لباسي كه شما به طراحي‌هاي آن‌ها راي داده‌ايد، ريز و درشت رسيدن به يك ظاهر ايده‌آل را براي شما شرح مي‌دهند

بهترين طراحان ايران به شما پيشنهاد لباس مي‌دهند

بهترين طراحان ايران به شما پيشنهاد لباس مي‌دهند

برترین ها: سال نو رسيده و لابد شما كم‌كم به اين فكر افتاده‌ايد كه روزهاي عيد، چه بپوشيم و اينكه اصلا چه لباسي براي چه جايي مناسب است؟! از طرف ديگر نمي‌توان منكر شد كه ساختن يك تركيب مناسب از لباس‌ها اصلا كار ساده‌اي نيست؛ اگر لباس‌هاي معمول بازار راهم نپسنديد كه اين سختي بيشتر و بيشتر هم مي‌شود! اما براي اينكه كار شما براي عيد راحت شود و هم نمونه‌كارهاي جديد طراحان را ببينيد و هم بدانيد چطور بايد با آن‌ها كيف و كفش و روسري مناسب هماهنگ كنيد، در اين شماره يك برنامه ويژه درنظر گرفته‌ايم؛ از گروهي از طراحاني كه در طول سال گذشته با ارائه طراحي‌هاي‌شان با مجله زندگي ايده‌آل همراه بودند دعوت كرديم كه پيشنهادهاي سال جديدشان را با همه جزئيات به شما معرفي كنند. حتي براي هماهنگ كردن كفش، كيف، مانتو، روسري، شلوار و آكسسوار هم از خود آن‌ها كمك گرفتيم.


بهترين طراحان ايران به شما پيشنهاد لباس مي‌دهند

آرزو اسكندري به شما پيشنهاد مي‌دهد

پيش‌بيني‌ هجوم رنگ‌هاي شاد

آرزو اسكندري دانش‌آموخته رشته مهندسي است اما سر از طراحي لباس درآورده است. در موسسه «فشن ديزاين» لندن طراحي لباس خوانده، همكاري خود را با ايده‌آل در اين زمينه آغاز كرده و در نمايشگاه‌هاي مختلف مد و لباس هم شركت كرده است. اين روزها به تدريس طراحي لباس در يك موسسه مشغول است و براي يكي، دو برند پوشاك هم، لباس طراحي مي‌كند. «پيش‌بيني من اين است كه در بهار سال آينده، رنگ‌هاي شاد فراگير مي‌شوند؛ رنگ‌هاي غالب هم همه رنگ‌هاي مشتق از نارنجي مثل قرمز، آجري و... هستند كه حدود ۱۰ رنگ را شامل مي‌شوند. پارچه‌هاي گل‌دار در فصل بهار بيشتر در طراحي‌ها استفاده مي‌شوند و احتمالا همچنين طراحي‌ها نامتقارن خواهد بود. از گيپور در طراحي لباس، كيف و كفش و به صورت اپليكه‌دوزي استفاده مي‌شود.»

  • براي مهماني‌هاي رسمي

جنس پارچه اين مانتو از كرپ است. پارچه سرمه‌دوزي و سنگ‌دوزي شده‌اي كه براي تزئين اين مانتو استفاده شده، يك پارچه هندي است و تمام دوخت‌هاي روي آن با دست انجام شده است. همان‌طور كه مي‌‌بينيد الگوي اين لباس طوري طراحي شده كه قسمت جلوي لباس از قسمت پشتي‌اش بلندتر باشد؛ درست مثل اينكه لباس دنباله دارد. اين مانتو، يك لباس راحت و آزاد است و با اينكه برش آستين دارد، طراحي‌اش شبيه پانچو است. كمربندي كه در قسمت گودي كمر اين مدل طراحي شده به جمع كردن آن كمك مي‌كند و باعث مي‌شود مانتو زيباتر بايستد. طراحي و رنگ پارچه اين نمونه نشان مي‌دهد كه يك مانتوي مجلسي است و تزئيناتي هم كه رويش به كار رفته براي محيط كار يا خيابان مناسب نيست. اين مانتو براي خانم‌هاي 25‌تا 45ساله مناسب است.

  • شالي روشن براي شما
به خاطر اينكه رنگ اين مانتو تيره است، بهتر است يك شال يا روسري با رنگ روشن و شاد برايش انتخاب كنيد تا ظاهرتان خيلي هم تيره و يكنواخت نباشد. اين شال هندي كه جنسش از ابريشم است و عرض زيادي دارد، مناسب براي اين مانتوي مجلسي است. براي اينكه تزئينات قسمت جلوي لباس ديده شود، شال را ساده روي سرتان بيندازيد و دو طرفش را از جلوي گردن‌تان رد كرده و پشت سرتان بيندازيد.

  • كوچك‌ها بهترهستند
يك كيف مشكي كوچك، بهترين چيز براي همراه شدن با اين مانتوي رسمي است. زنجير طلايي نازكش هم هماهنگي مناسبي با تزئينات روي مانتو دارد.

  • بهترين انتخاب
اين شلوار كرپ كش بهترين شلواري است كه مي‌توانيد همراه اين مانتو بپوشيد. دقت كنيد كه چون طراحي مانتوي شما حالت آزاد دارد، شلوارش بايد راسته باشد و نبايد گشاد باشد. شلوارتان هم ترجيحا مشكي باشد تا هماهنگي‌اش با رنگ مانتو حفظ شود.

  • اين كفش پاشنه‌بلند
انتخاب مناسبي براي مانتوي رسمي شماست. نوارهاي ساتن براق رويش هم كاملا با طراحي مانتو هماهنگي دارد و سنگيني ظاهرتان را كامل مي‌كند.


بهترين طراحان ايران به شما پيشنهاد لباس مي‌دهند

الميرا قرباني به شما پيشنهاد مي‌دهد

به رنگ ارغوان

در شماره ۱۰۱ مجله زندگي ايده‌آل نمونه‌كارهاي جديد خانم قرباني را چاپ كرديم. الميرا قرباني فارغ‌التحصيل رشته طراحي پارچه و لباس و و عضو انجمن طراحان لباس ايران است. در چند نمايشگاه و جشنواره داخلي هم شركت كرده. به نظر خانم قرباني در سال آينده طيف رنگ ارغواني بيشتر از رنگ‌هاي ديگر مورد توجه طراحان لباس خواهد بود. طراحي‌ها به سمت تكه‌دوزي و تلفيق پارچه‌هاي مختلف خواهد رفت و كيف و كفش ورني به صورت ساده يا تركيب با پارچه جين مد خواهد شد.

  • ۲ يقه براي مهماني‌هاي شام
اين مانتو از پارچه ابريشم خام مشكي تهيه شده است. خرج كار صورتي در قسمت يقه، سرآستين و پشت كمر مانتو هم از پارچه طرح‌داري است كه جنس آن هم ابريشم است. روي اين پارچه صورتي مونجوق دوزي شده است. خاص‌ترين بخش اين لباس، يقه‌اش است كه طراحي اين نمونه را متفاوت كرده است. اين مانتو دو يقه دارد كه يكي «يقه آرشال» و ديگري «يقه حلزوني» است. طراحي اين نمونه، جنس پارچه و رنگ انتخاب شده در دوخت اين لباس باعث شده كه اين مانتو براي مهماني‌هاي رسمي و به‌خصوص مهماني‌هاي شب، نمونه مناسبي باشد. بهتر است كه يك شلوار مشكي كه جنسش از ابريشم خام است براي اين مانتو درنظر بگيريد اما اگر يك شلوار مشكي رسمي كه زياد گشاد نيست هم داريد، مي‌توانيد همراه اين مانتو بپوشيد.

  • ارغواني را كنارش بگذاريد
براي اينكه هماهنگي ظاهرتان به هم نخورد، بهتر است يك شال ارغواني همراه اين مانتو سرتان كنيد. پيشنهاد مي‌كنم شال‌تان ساده باشد و طرح نداشته باشد. شال را طوري سرتان كنيد كه يقه زيباي مانتو را نپوشاند.

  • كمربند دستي
پارچه دوخته شده در قسمت كمر لباس و همچنين چاكي كه اين مانتو دارد، باعث شده كه قسمت پشت لباس از سادگي و يكنواختي خارج شود. كمربند اين مانتو هم كار ِ دست طراحش است.

  • فقط همين ۲ رنگ
يك جفت كفش پاشنه‌دار مشكي يا سرخابي-مشكي بهترين همراه براي اين مانتو است. جز اين ۲ رنگ پيشنهاد ديگري براي شما ندارم!

كيفي كه به دست مي‌گيريد هم بايد مشكي‌رنگ و رسمي باشد تا به ظاهر كاملا رسمي شما بيايد.


بهترين طراحان ايران به شما پيشنهاد لباس مي‌دهند

ساناز حسيني به شما پيشنهاد مي‌دهد

ايراني، طرح ايراني بپوش

به عقيده خانم حسيني، طراح مانتوهاي نام‌آشناي سانامدا؛ در ۶ ماه اول سال آينده، رنگ‌هاي روشن در طراحي لباس‌ها بيشتر استفاده مي‌شوند. :«۲ تركيب «سفيد و طلايي» و «نباتي و دانه‌اناري» به عنوان مد سال بيشترين طرفدار را خواهند داشت. همچنين برش‌هاي قرينه در دوخت لباس‌ها و نواردوزي‌ها و دوخت‌هاي قرينه كم‌كم كنار گذاشته مي‌شود و تقارن نداشتن در پارچه‌ها، برش‌ها و دست‌دوزي‌هاي روي لباس‌ها بيشتر ديده خواهد شد. همچنين اپليكه‌دوزي هم بيشتر از قبل در طراحي لباس‌ها استفاده خواهد شد. به نظر من رفته‌رفته اقبال خانم‌هاي جوان ايراني به مانتوهايي كه در خارج از كشور طراحي مي‌شوند كم مي‌شود و توجه آن‌ها به مانتوهايي كه حتما عناصري از فرهنگ و هنر ايراني در طراحي آن‌ها استفاده شده در سال آينده بيشتر خواهد بود».

  • براي روزهاي خاص
پارچه‌اي كه در دوخت اين مانتو به كار رفته است، لنين-ابريشم گره‌دار است. اين پارچه از ابريشم خام اسپرت‌تر است و به همين دليل براي مهماني‌هاي روز مناسب‌تر است تا مهماني‌هاي شب. در قسمت وسط آستين و جلوي لباس از پارچه سيلك خالص طرح‌دار استفاده شده است. چهل‌تكه‌دوزي در پهلوي چپ باعث شده كه اين لباس براي خانم‌هاي جواب مناسب‌تر باشد. اگر دقت كنيد، برش‌هاي اين مانتو قرينه نيستند. در دوخت تزئينات و نواردوزي‌ها هم به اين عدم قرينه‌بودن توجه شده است؛ چون ناهماهنگي هم مي‌تواند زيبايي ايجاد كند. در دوخت اين مانتو، ۲۸ برش پارچه به كار رفته است. تركيب دو رنگ قرمز روشن و سرمه‌اي در دوخت اين مانتو هم‌نشيني مناسبي ايجاد كرده است.

اگر مي‌خواهيد اين لباس را در مهماني شب بپوشيد، يك شلوار سرمه‌اي از ابريشم خام يا يك ساپورت براق سرمه‌اي همراهش كنيد. اما اگر اين لباس را براي مهماني عصر درنظر گرفته‌ايد، پيشنهاد ما يك شلوار جين راسته تيره است.

  • فقط يك روسري ابريشم به رنگ سرمه‌اي،مي‌تواند هارموني و هماهنگي ظاهرتان را كامل كند.
  • براي كامل شدن زيبايي ظاهرتان اين كيف ورني را هم به دست بگيريد. اگر دوست داريد اسپرت باشيد به يك كيف اسپرت‌تر فكر كنيد.
  • نوار گلدوزي كه در قسمت كمر لباس دوخته شده، با ايجاد كردن خطاي ديد، عيب اندام را مي‌گيرد و كمر را باريك نشان مي‌دهد.
  • فقط اصلي‌ها

سراغ بدليجات نرويد و دنبال يك سنگ سرمه‌اي رنگ باشيد؛ مثل اين لاجورد زيبا كه همراه با طلا، زيبايي خاصي پيدا كرده است.

  • انتخاب با شما ست

انتخاب با شماست؛ بنا به اينكه بخواهيد ظاهرتان اسپرت باشد يا رسمي، مي‌توانيد يك جفت كفش عروسكي تخت يا يك كفش سرمه‌اي ورني پاشنه‌بلند پا كنيد.


بهترين طراحان ايران به شما پيشنهاد لباس مي‌دهند

خواهران شجاعي به شما پيشنهاد مي‌دهند

تضاد رنگ‌ها بهتر از قرينه سازي

ليلا و لادن شجاعي را قبلا هم در مجله زندگي ايده‌آل ديده‌ايد و آن‌ها را با كارهاي پنبه‌دوزي‌شان مي‌شناسيد. اين ۲ خواهر به دليل علاقه مادرشان به طراحي لباس،‌ به اين رشته علاقه‌مند شده‌اند و دوره‌هاي طراحي لباس را در موسسه‌هاي آزاد گذرانده‌اند. به عقيده آن‌ها مانتوهاي ايراني در دنيا حرف اول را مي‌زند و مانتوهاي ديگر براي استفاده در اجتماع مناسب نيستند؛ بلكه مانتوهاي ايراني با طراحي‌هاي فاخر تبديل به لباس‌هاي آراسته براي مهماني‌هاي مهم شده‌اند. نظر ليلا و لادن اين است كه در سال جديد، طيف رنگ زرد، رنگ سال خواهد بود. طراحي‌ها هم به سمت طراحي‌هاي ساده و كم‌دوخت و در عين حال راحت‌پوشش مي‌رود و تكه‌دوزي به صورت كنار هم قرار دادن پارچه‌هايي كه طراحي و رنگ متضاد دارند، در طراحي‌ها معمول مي‌شود.

اين پانچو از ۲ رنگ پارچه دوخته شده است؛ يك پارچه خردلي و يك پارچه مشكي كه هر دو هم پارچه‌هاي نخي هندي هستند. اين نمونه، يك شال هم دارد كه به‌خودش دوخته شده است. هم مي‌توانيد از اين شال براي پوشاندن سر استفاده كنيد و هم اينكه شال ديگري درنظر بگيريد. طراحي اين شال هم كار طراحان اين لباس است. اين پانچو طراحي اسپرتي دارد اما براي مهماني‌هاي روز، ديد و بازديدهاي عيد و رستوران رفتن لباس مناسبي است. سايزبندي هم ندارد و به همه سايزها مي‌خورد و براي سنين۲۰ تا ۴۵ سال مناسب است. جلوي پانچو بسته نيست و همان‌طور كه در تصوير مي‌بينيد، بايد يك طرف پانچو را روي شانه ديگرتان بيندازيد. مي‌توانيد پانچو را به سه صورت بپوشيد:

  • از تضاد استفاده كنيد

يك گردنبند بلند مثل اين نمونه يا چيزي شبيه اين، براي اين پانچو مناسب است. حواستان بايد بيشتر به تضاد رنگ باشد تا هماهنگي و هارموني.

  • پاشنه‌دار ممنوع

يك جفت كفش مشكي تخت براي اين پانچو درنظر بگيريد و به كفش‌هاي پاشنه‌‌بلند فكر نكنيد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سالومه

      مدلاتون خیلی قشنگه اما چجوری میشه خرید کرد ؟

    • سمیه

      مدل اول محشره ه ه ه ه ه................. چقدر دلم خواستش

    • عطیه

      سلام از کجا میشه تهیه کرد

    • زهره

      بنظرم مدلاتون خیلی مسخره است واقعا حالم بهم خورد

    • بدون نام

      اینم شد لباس حیف عمری که هدر دادید در حالی که استعداد طراحی ندارید

    • نازی

      لباستون قشنگ نیست

    • پروانه

      لباساتون خیلی خز.قدیمیه

    • سحر

      سلام مدلاتون خوبه ولئ خاص نیست ومعمولی .جون ازیک طراح انتظاربیشتری هست

    • بدون نام

      این آشغالا رو خودتون می پوشید که پیشنهاد میدید؟

    • فرگل

      سلام خسته نباشید ببخشید اما اصلا قشنگ نیست. چرا اینطوریه؟

    • SAEID

      واقعا طراح هاتون ضعیفن

    • نازنین زهرا

      سلام .ضمن خسته نباشید من طراح لباس هستم میتونم در طراحی لباس بیشتر کمک کنم تا مورد پسند مردم عزیزمان باشه

    • نازنين

      من يه مانتو مشكي دارم مدلش راسته س خودم قدم١٧٥تقريبا٦٧كيلو حالا نميدونم با چ شلوار و رو سري اين مانتو رو بپوشم .اندازه ش تا زانو.لطفا در انتخاب رنگ و مدل شلوار و روسري كمكم كنيد

    • رويا

      خيلي زشته اه اه اه حالم بهم خورد يك كم با سليقه باشيد لطفا
      أينا چيه؟؟؟؟؟؟؟

    • رويا

      خيلي زشته اه اه اه حالم بهم خورد يك كم با سليقه باشيد لطفا
      أينا چيه؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج