۲۰۴۵۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قلعه نویی این بار چه کسی را متهم کرد؟

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال روزهای سختی را پشت سر می گذارد.او که در فصل ناکامی استقلال انتقادات زیادی را تحمل کرده بود سرانجام روز چهارشنبه و قبل از اینکه تمرین تیمش شروع شود جواب منتقدانش را داد.

خبرآنلاین: امیر قلعه نویی سرمربی استقلال روزهای سختی را پشت سر می گذارد.او که در فصل ناکامی استقلال انتقادات زیادی را تحمل کرده بود سرانجام روز چهارشنبه و قبل از اینکه تمرین تیمش شروع شود جواب منتقدانش را داد.

قلعه نویی در این گفت و گو که در جمع خبرنگاران برگزار شد جام هایی که تا اینجای کار کسب کرده را به رخ منتقدان کشید و به آنها که در خانه نشسته اند یا از پشت میزهایشان در دفتر کار استقلال و قلعه نویی را نشان گرفته اند گفت که پر افتخارترین مربی استقلال است و هنوز خیلی مانده تا آنهایی که حتی یک جام هم نگرفته اند به او برسند.

اما منظور قلعه نویی با چه کسی بود؟او چه کسی را متهم کرد که در خانه و یا پشت میز دفتر کارش نشسته و مدام انتقاد می کند؟

با نگاهی به مصاحبه های هفته های گذشته می توان چند گزینه را استخراج کرد که از امیر قلعه نویی انتقاد کرده اند و عملکرد امسال او و تیمش را زیر سوال برده اند.

نفر اول منصور پورحیدری است.سرمربی سابق استقلال و عضو فعلی هیات مدیره.منصورخان در گفت و گویی اعلام کرده بود که بهتر است قلعه نویی یک فصل استراحت کند و به دور از فوتبال و استقلال باشد.حرفی که شاید باعث ناراحتی امیر قلعه نویی شده باشد.

اما نفر دوم نجف نژاد رییس هیات مدیره استقلالی هاست.او و امیر قلعه نویی به نظر مدت هاست که رابطه چندان خوبی با هم ندارند.نجف نژاد هم در لابلای یکی از گفت و گوهایش از سرمربی استقلال انتقاد کرده و گفته بود که برای تیم از نظر جذب بازیکن هیچ چیزی کم نگذاشته اند.قلعه نویی پس از اینکه استقلال وارد بحران مالی شد در کمتر جلسه ای از جلسات هیات مدیره حاضر شده است.

سرمربی استقلال در گفت و گوی روز چهارشنبه خودش با دادن چند کد دیگر خبرنگاران را در شرایطی قرار داد که خودشان رمزگشایی کنند و با استفاده کردن از این کدها متوجه شوند که منظورش با چه کسی است؟

نفر سومی که اتفاق در دفتر کارش می نشیند و شاید یکی از گزینه های مورد نظر قلعه نویی باشد کسی نیست جز علی فتح الله زاده.مدیر عامل اسبق استقلال که او هم در مقطعی از امیر انتقاد کرد.فتح الله زاده البته گفته که که دوستان اگر راست می گویند مستقیم کد بدهند تا من هم بگویم که در بیست سال تلاشم برای باشگاه استقلال کسی به اندازه من برای این تیم افتخار نیاورده است.

پرویز مظلومی اما چهارمین نفری است که یکی از فاکتورهای امیر قلعه نویی برای نقد شدن را دارد و آن خانه نشینی است.مظلومی که با ۴ بار شکست دادن پی در پی پرسپولیس در تاریخ دربی ها ماندگار شد این روزها فعالیتی فوتبالی نمی کند و هرچند در خانه به کارهای روزمره اش می رسد اما در هفته های اخیر انتقادی نکرده است و ترجیح داده که در شرایط بحرانی استقلال فقط سکوت کند.البته باید گفت که مظلومی یک جام با استقلال آورده و بعید است که منظور قلعه نویی او باشد.

اما کدهایی که قلعه نویی داد(یک نفر که خانه نشین است و حتی یک جام هم برای استقلال نیاورده)به حسن روشن خیلی نزدیک است.یکی از منتقدان سرمربی استقلال که با هر فرصتی او و عملکردش را زیر سوال می برد.حسن روشن تنها باری که هداست یک تیم را برعهده داشته تیم شموشک نوشهر بوده است که در این تیم هم نتایج خوبی را کسب نکرد.یک بار هم در سال ۸۲ شانس این را داشت که در زمان مدیرعاملی قریب هدایت آبی ها را برعهده بگیرد که در آن سال تصمیم اعضای هیات مدیره هم چیز دیگری بود و امیر قلعه نویی جوان سرمربی استقلال شد.از همین سال بود که قلعه نویی گل کرد و دیگر هیچ پیشنهادی به روشن نشد.از ان سال به بعد هم هر بار که استقلال نتیجه نمی گیرد روشن یکی از منتقدان شماره یک قلعه نویی است و عملکرد او در این تیم را نقد می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج