۲۰۵۲۴۹
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

مجموعه پیش رو شامل عکس‌هایی از شهرهای مختلف آمریکاست؛ از نیویورک تا لس‌آنجلس، دالاس و شهرهای دیگر. آنچه اهمیت دارد این است که این عکاسان، توانسته‌اند به زیبایی روح شهرهای آمریکایی را به تصویر درآورده‌اند.

سایت نیکو - مترجم خاطره فرامرزی: مجموعه پیش رو شامل عکس‌هایی از شهرهای مختلف آمریکاست؛ از نیویورک تا لس‌آنجلس، دالاس و شهرهای دیگر. آنچه اهمیت دارد این است که این عکاسان، توانسته‌اند به زیبایی روح شهرهای آمریکایی را به تصویر درآورده‌اند.

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

کاربر اینستاگرام، به نام «جولی گب»، احساس می‌کند که سانفرانسیسکو مملو از رنگ و جزئیات زینتی است. عکس‌های او، در پی کشف جادوی زیبایی روزمره است. این عکاس می‌گوید: "من دوست دارم از دیوارهای شهر عکاسی کنم، زیرا آن‌ها پس‌زمینه‌ی زندگی روزمره ما در خیابان‌های شهرمان است. هدف من، به تصویر کشیدن زیبایی است که در معمولی‌ترین وسیله‌هایمان وجود دارد؛ مانند درها، پنجره‌ها و یا جزئیات زیبای یک ساختمان."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

سانفرانسیسکو - جولی گب

سینسیتی، اوهایو

حرفه اصلی «نیک دوالد» معماری است. او در پروژه‌های بازسازی ساختمان‌های خالی از سکنه و ویران کار می‌کند. وی توضیح می‌دهد: "من از خانه‌ها قبل از بازسازی عکس می‌گیرم؛ وقتی‌ که با خانه‌های امن، روشن و پر از آدم، یعنی آنچه بعداً به آن تبدیل ‌می‌شوند، بسیار فرق دارند."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

سنسیتی - نیک دوال

نیویورک سیتی، نیویورک

«الی بورِرو»، دست به اکتشاف این شهر هزار چهره زده است. خود می‌گوید: "من سعی کردم نمای بیرونی شهر را در شرایط مختلف بررسی کنم: از نظر رنگ، موسیقی، مواد، ویژگی، اندازه، مقیاس، عمق، اضمحلال و محافظت. تمام این شرایط، در زیر نور و سایه، نمای بیرونی شهر را می‌سازد و من سعی می‌کنم این پویایی شهر را به تصویر درآورم."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

نیویورک - الی بورِرو

سیاتل، واشنگتن
«یومی کائلا»، معتقد است که سیاتل دارای وجوه متفاوت و فرصت‌هایی برای کشف کردن است : "صبح‌های مه‌آلود، رفت‌وآمد مردم در سراسر شهر و غروب چشمگیر آن در افق. من سعی دارم این زیبایی‌ها را ثبت کنم و بسیاری از لحظات متفاوتی که با آن برخورد می‌کنم را به تصویر درآورم."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

یونی کائلا - سیاتل

دالاس، تگزاس
کاربر اینستاگرام، «هشتادوچهار» سعی می‌کند از زوایای مختلف دالاس عکس بگیرد؛ هم معماری و هم زندگی در خیابان‌های شهر. "من دوست دارم زمان زیادی داشته باشم و از آب‌وهوای دالاس، به عنوان نقطه قوتی در عکاسی‌ام بهره ببرم."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

۸۴ - دالاس

واشنگتن دی سی
کاربری به نام «این جیمز جی است» به عکاسی پرتره و معماری علاقه‌مند است. عکس‌های او، هر دو این‌ها را در بر می گیرد: "واشنگتن دارای معماری متفاوت و جالبی است و زندگی شهری پویایی دارد. شیوه کار من به این صورت است که یک عنصر معماری را پیدا می‌کنم، سپس منتظر می‌مانم تا واکنش مردم به آن را ببینم."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

این جیمز جی است - واشنگتن دی سی

لس‌آنجلس، کالیفرنیا
«میت والتر» مسحور دو چیز این شهر است: "از یک سو مردم و داستان‌هایشان و از سویی دیگر مناظر شهری بی‌شمار لس‌آنجلس. من با چشمانی کاملاً باز، مانند یک شکارچی، آماده‌ام تا از هر چیزی در شهر عکس بگیرم و آن را جاودانه سازم."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

میت والتر - لس آنجلس

شیکاگو، ایلینوی
«رایان پوستل» می‌گوید زندگی در شیکاگو یعمی هرروز یک تجربه منحصربه‌فرد: "حتی مکان‌هایی که هرروز ازشان عبور می‌کنم، با تغییر فصل‌ها، مردم و رشد شهری، متحول می‌شوند و تجربه‌های جدیدی را رقم می‌زنند."

بهترین عکس‌های اینستاگرام شهرهای آمریکا

رایان پوستل - شیکاگو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج