۲۰۵۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عادل درپارک ملت: برابر پلشتی ها ایستادیم

همین که این برنامه توانسته تا حدی پلشتی ها و زشتی های فوتبال را نشان بدهد و به خصوص توانسته با دوربین های متعدد، لیگ برتر را تحت نظر داشته باشد، خوب است.

عادل درپارک ملت:  برابر پلشتی ها ایستادیم

تماشا: در آخرین شب برنامه پارک ملت در سال 90 که مدتی بعد معلوم شد کلا آخرین برنامه آن هم هست، عادل فردوسی پور، دقایقی مهمان تلفنی برنامه بود.

عادل درپارک ملت:  برابر پلشتی ها ایستادیم

گفت و گوی عادل با شهیدی فر را احتمالا بعضی از فوتبال دوستان ندیدند چون اطلاع رسانی نشده بود. فردوسی پور در دقایقی که روی آنتن بود موفقیت ۱۳ ساله ۹۰ و اینکه این برنامه در نظرسنجی های مختلف رسانه ها و نشریه سروش، توانسته در صدر بهترین برنامه ها قرار بگیرد را نتیجه لطف مردم دانست و گفت: «همین که این برنامه توانسته تا حدی پلشتی ها و زشتی های فوتبال را نشان بدهد و به خصوص توانسته با دوربین های متعدد، لیگ برتر را تحت نظر داشته باشد، خوب است».

فردوسی پور در جواب این سوال شهیدی فر که «کدام برنامه ۹۰ و موضوع آن برایت جذاب بوده؟» به موضوع انتقال تیم ها به شهرستان ها و جا به جایی های تیم های لیگ برتر که درگیر مسایل سیاسی شده بود اشاره کرد و تاکید کرد از اینکه برنامه ۹۰ توانسته یکی از عوامل عدم جا به جایی تیم هایی مثل نفت تهران و مس سرچشمه شود، خوشحال است.

فردوسی پور در پاسخ به این سوال که تعطیلات عید به کجا می رود و آیا برنامه اش پخش می شود گفت: «جایی نمی روم چون تهران در نوروز خلوت است و می توان به خوبی استراحت کرد و از آن لذت برد. به احتمال زیاد برنامه هم ندارم مگر اینکه شرایط خاصی به وجود بیاید».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج