adexo3
۲۰۵۶۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرگ دلخراش پسر ۱۰ ساله در چاه ۳۰ متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از مرگ پسر بچه ۱۰ ساله ای بر اثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از مرگ پسر بچه ۱۰ ساله ای بر اثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت : ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت ۱۷:۵۵ دقیقه عصر دیروز از این حادثه مطلع شد و بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه ۶۰ و نجات ۱۱ را به سمت محل حادثه واقع در خیابان دماوند، مسیل منوچهری، خیابان شورا اعزام كرد.

وی گفت : در قسمت پاركینگ یك ساختمان مسكونی سه طبقه چاهی به عمق ۳۰ متر حفاری شده بود كه نگهان پسر بچه ای ۱۰ ساله بنام امیر رضا به علت نامعلومی به داخل چاه سقوط كرد.

ملکی افزود: آتش نشانان بی درنگ ضمن رعایت اصول ایمنی بوسیله تجهیزات مخصوص نجات یكی از آتش نشانان را به عمق ۳۰ متری چاه فرستادند که این نجاتگرآتش نشانی پس از تثبیت كردن شخص سقوط كرده به وسیله تجهیزات مناسب وبا همکاری سایر نیروهای عملیات، وی را به خارج از چاه انتقال دادند.

وی با اشاره به مصدومیت شدید این پسر بچه از قسمت سر و صورت،افزود : مصدوم بلافاصله پس از خارج شدن از چاه عمیق به آمبولانس اورژانس مستقر در محل منتقل شد که امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه فوت این پسربچه را بر اثر صدمات وارده تایید کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با هشدار به شهروندان برای جلوگیری از وقوع این قبیل حوادث گفت: هنگام انجام کارهای ساختمانی در اماکن از جمله آماده سازی برای تخریب بنا و باز سازی ساختمان و همچنین حفر چاه ها ضرورت دارد مالکان و پیمانکاران، موازین ایمنی را به دلیل تردد زیاد ساكنان و كودكان در ساختمانها دقیقا رعایت کنند.

وی قرار دادن حفاظ مناسب بر روی دهانه چاه و یا تخلیه ساكنین برای جلوگیری از بروز حادثه و نیز برقراری ایمنی كامل را الزامی دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج