۲۰۵۹۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مجیدی: قهرمانی آسیا چه شد؟

ما صدرنشین ایران بودیم که گفتند فلانی را سرمربی کنیم تا در آسیا قهرمان شویم! قهرمانی آسیا چه شد؟

خبر ورزشی: ما صدرنشین ایران بودیم که گفتند فلانی را سرمربی کنیم تا در آسیا قهرمان شویم! قهرمانی آسیا چه شد؟

فرهاد مجيدي به شدت از اتفاقات و نتايج دو فصل اخير ناراحت است. او همان‌طور كه وعده داده بود، بعد از پايان فصل با خبرورزشي حرف زد و به هواداران تيمش دلداري داد.

ستاره محبوب آبي‌ها همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد از باخت در دو دربي اين فصل به شدت عصباني بود و مي‌گفت هرچه در فصل‌هاي قبل كاشتيم را در اين دو فصل تبدیل به خاکستر كردند. مجيدي ابتدا درباره نتايج دو فصل اخير گفت: همان نظري را دارم كه هواداران دارند. تنها تغييرات در كادرفني كافي نيست. من به عنوان عضو كوچك خانواده بزرگ استقلال از نتايج به‌ دست آمده در دو فصل گذشته احساس شرم مي‌كنم و اگر جاي آقايان هيأت‌مديره و مديرعامل بودم، همين امروز استعفا مي‌دادم. مجيدي به خاطره‌اي تلخ درباره ورود امير قلعه‌نويي به استقلال اشاره كرد: به ياد دارم روزي را كه تيم استقلال در صدر جدول بود و تيم به فينال جام‌حذفي راه پيدا كرده بود. بعضي از همين آقايان در يك جلسه پنج دقيقه‌اي به من گفتند كه مي‌خواهيم فلاني را به عنوان مربي بياوريم و مانده‌ايم كه با تو چه كنيم؟!

من گفتم مي‌روم و حاضر شدم با دريافت مبلغ ۴۰ ميليون تومان به من رضايت‌نامه بدهند و برخلاف ميل باطني‌ام به قطر رفتم. حرفشان اين بود كه ما با آوردن فلان سرمربي به دنبال قهرماني در آسيا هستيم و نه قهرماني در ايران! روزي كه من از استقلال رفتم ۴ بازي پي در پي دربي را برده بوديم‌ اما آقايان نتوانستند قهرمان آسيا شوند، ركورد دربي‌هاي استقلال را از بين بردند و قهرماني ليگ كه هيچ، سهميه آسيا هم نگرفتند. مجيدي به انتقاد از كادرفني بسنده نمي‌كند. او درباره رئيس هيأت‌مديره استقلال هم مي‌گويد: جالب است، مدير ناكارآمدي كه مقصر اصلي عدم ارسال ليست استقلال به آسيا بود، امروز به بهانه قدرت سياسي در مجلس به عنوان رئيس هيأت‌مديره باشگاه انتخاب مي‌شود. جناب آقاي رئيس‌جمهور، چرا بايد در سال انتخابات مجلس، كانديداي احتمالي، رئيس هيأت‌مديره باشگاه پرطرفدار استقلال شود؟

كاپيتان اسبق استقلال اضافه كرد: من انتظار دارم به عنوان عضو كوچك استقلال نه تنها كادرفني بلكه اعضاي هيأت‌مديره استقلال هم از اين تيم بروند. براي من دردآور است كه يك هوادار ۱۶ ساله از باخت در دربي تشنج بگيرد و بستري شود. كاش وجدانمان كمي براي اين هوادار مظلوم و محزون، درد بگيرد و براي ماندن به هر قيمتي دست به لابي و التماس افراد سياسي نزنيم. باخت در دو دربي و كسب نتايج ضعيف و البته دو سال ناكامي در رفتن به آسيا در‌ شأن هواداران استقلال نبود و كسب اين نتايج، هنر مي‌خواست كه اين هنر دست آقايان هيأت‌مديره و كادرفني استقلال بوده است. آقايان مي‌خواهند بي‌كفايتي خود را پنهان كنند‌ اما كاش بدانند مردم فريب آنها را نمي‌خورند. مطمئن باشيد در آينده بيشتر درباره اين آقايان سياسي حاضر در هيأت‌مديره صحبت مي‌كنم. مجيدي در پايان گفت: هواداران عزيز استقلال بدانند كه حرف دل آنها را هر زمان كه لازم باشد مي‌زنم. اگر هم تاكنون سكوت كردم به اين دليل بود كه آرامش تيم محبوبم به هم نريزد. آنها سهامدار اصلي باشگاه هستند و بايد حرف آنها به كرسي بنشيند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج