۲۰۶۰۵۰
۱۹۳ نظر
۸۲۵۳
۱۹۳ نظر
۸۲۵۳
پ

LSD، ماده توهم زای عجیب و غریب!

حرف های عجیب و غریب می زند! می گوید: «دیوار ضربان دارد، دارد تکان می خورد؛ دارد زلزله می آید!» اما همه جا امن و امان است و هیچ حرکتی نیست! چشم هایش گشاد شده، زل زده به جایی که نمی دانم کجاست و چیزهایی زیر لب می گوید از هجوم رنگ و صدا...

هفته نامه زندگی مثبت - ستاره سمائی: دکتر بهنام شریعتی، استادیار روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران: حرف های عجیب و غریب می زند! می گوید: «دیوار ضربان دارد، دارد تکان می خورد؛ دارد زلزله می آید!» اما همه جا امن و امان است و هیچ حرکتی نیست! چشم هایش گشاد شده، زل زده به جایی که نمی دانم کجاست و چیزهایی زیر لب می گوید از هجوم رنگ و صدا... کلافه شده؛ چشم هایش را می بندد اما باز هم آرام ندارد، یک ریز از نورها و رنگ های درخشانی می گوید که جلوی چشمش رژه می روند...

نمی دانم چه مرگش شده؛ جیب هایش را می گردم ببینم چیزی دستگیرم می شود یا نه. فقط چند کاغذ مربعی کوچک که پشتشان طرح های مختلف کارتونی است...

«اسید» اسم خیابانی اش است و همان ال اس دی معروف است.

LSD، ماده توهم زای عجیب و غریب!

یک قارچ توهم زا!

جزو مواد توهم زا دسته بندی می شود و ماده ای نیمه صناعی (نیمه مصنوعی) است. در حقیقت ماده است که از نوعی قارچ موسوم به «ارگوت» گرفته می شود و تحت عملیات شیمیایی خاص، به صورت ال اس دی در می آید.

این ماده را حدود 70 سال پیش برای اولین بار یک شیمیدان به نام آلبرت هافمن، به عنوان دارو تولید کرد. البته او این ماده را روی خودش امتحان کرد و متوجه شد که این ماده نه تنها هیچ نوع اثر درمانی ای ندارد که آثار منفی زیادی دارد. گزارشی که از آقای هافمن به جای مانده، یکی از کامل ترین گزارش ها در مورد آثار ال اس دی بر مصرف کننده است. مصرف این ماده تا مدت ها منسوخ و مسکوت باقی ماند تا اینکه «هیپی ها» در آمریکا شروع به مصرف ال اس دی کردند و به این ترتیب سوءمصرف آن میان گروه های خاص رایج شد.

در اینجا باید به یک نکته توجه کرد؛ مواد توهم زا به 2 گروه «صناعی» و «طبیعی» تقسیم می شوند. بعضی ها شاید فکر کنند توهم زاهای طبیعی خطری ندارند چون گیاهی و طبیعی هستند اما این افراد نباید فراموش کنند که تریاک هم گیاهی است؛ آیا می توان منکر مضرات بی شمار آن شد؟

نمونه کاملا صناعی ال اس دی همان «قرص اکس» است. اما ال اس دی نیمه صناعی است؛ یعنی از قارچ ارگوت گرفته می شود و تحت تاثیر عملیات شیمیایی و ترکیب با چند ماده دیگر، به صورت ژلاتین، قرص یا لایه ای روی کاغذ در می آید. به این ترتیب که لایه ای از ال اس دی را روی کاغذهای مخصوصی خشک و به مربع های کوچکی تقسیم می کنند که هرکدام از این مربع ها یک واحد ال اس دی محسوب می شود. ال اس دی اغلب به صورت خوراکی با آب یا الکل مصرف می شود و گاهی زیر زبان قرار می گیرد تا در دهان حل و جذب بدن شود.

صداهای دیدنی، رنگ های شنیدنی!

عوارض ال اس دی را می توان به 2 گروه جسمانی و روانی تقسیم کرد. از جمله آثار جسمانی آن می توان به افزایش یا کاهش دما بدن، افزایش ضربان قلب و تپش قلب، گشادشدن مردمک های چشم و تاثیراتی که بر سیستم خودکار بدن دارد، اشاره کرد اما معمولا این تاثیرات آنقدر شدید نیست که کشنده باشد مگر با مصرف دوزهای بالا.

لرز، احساس گیجی و ضعف، کرختی، اختلال تعادل و سوزن سوزن شدن پوست از دیگر عوارض مصرف ال اس دی است. از آنجا که ال اس دی به یک ماده توهم زا شهرت دارد، بیشترین تاثیر روانی آن بر ادراک انسان است و باعث توهم می شود؛ توهم یعنی انسان صدایی که وجود ندارد را می شنود یا چیزی که وجود ندارد را می بیند اما ال اس دی توهمات خاصی به فرد می دهد مثلا فردی که این ماده را مصرف کرده، دیوار را نبض دار می بیند و...

همچنین تجربه هایی تحت عنوان «حس آمیزی» برای مصرف کنند ال اس دی رخ می دهد، یعنی به نوعی احساسش با هم درآمیخته می شود و در نتیجه آن فرد رنگ ها را می شنود و صداها را می بیند! از آنجا که این ماده بیشتر به صورت گروهی - در گروه های مذهبی- عرفانی یا هنری عجیب و غریب که غیرمجاز هم هستند- مصرف می شود باعث تجربه حس آمیزی در مصرف کنندگان می شود، افراد ممکن است چنین حالاتی را حتی به عرفان و معنویات هم ربط بدهند که مسلما این طور نیست و تنها حس عرفان و معنویت کاذب است! یکی از علائم حاد مصرف ال اس دی دیدن اجسام و تصاویر رنگی و نورانی با وجود بسته بودن چشم هاست.

LSD، ماده توهم زای عجیب و غریب!

امروز چند شنبه است؟

مصرف ال اس دی احساس گذر زمان را تغییر می دهد؛ فرد ممکن است زمان متوقف شده یا گذر زمان برای تند/کند می شود و مثل افراد عادی که متوجه گذر یک ساعت و یک روز و یک هفته می شوند، گذر زمان را تندتر یا کندتر درک می کند. همچنین با مصرف ال اس دی ممکن است فرد احساس کند فشار اطرافش زیاد شده و به او فشار وارد می شود یا حس کند در آسمان معلق شده! درواقع نوعی احساس غوطه وری در محیط را تجربه می کند.

از طرفی ممکن است مرز بین جسم خود و جهان اطرافش برایش از بین برود، یعنی فکر می کند در جهان آمیخته شده و به همین دلیل دچار احساس کاذب عرفان می شود، تصور می کند احساس کشف و شهود به او دست داده و... همین موضوع است که بسیاری از گروه های مثلا معنوی، مصرف این ماده را بین طرفدارانشان توصیه می کنند تا به خود مقبولیت ببخشد. این احساسات در یکی- دوساعت اول بیشتر است و به «تریپ/ سفر (Trip)» معروف است.

این سفر هم می تواند برای فرد خوشایند باشد (Good Trip) و منجر به ادامه مصرفش شود و هم ممکن است ناخوشایند باشد (Bad Trip) و به یک تجربه بد برای مصرف کننده تبدیل شود. از آنجایی که با مصرف ال اس دی فرد دچار تفاوت در احساساتش می شود، ممکن است حس بدی پیدا کند و دچار نگرانی، بی قراری و پرخاشگری خیلی شدید شود و همین پرخاشگری می تواند باعث شود فرد به دیگران آسیب برساند.

اثار مصرف ال اس دی معمولا از یک ساعت بعد از مصرف آغاز می شود و مصرف کننده تا 5 ساعت بعد از آن اوج تاثیر مصرف این ماده را تجربه می کند؛ البته این آثار تا 12 ساعت هم باقی می ماند.
اضطراب، ترس از دیوانگی، بدبینی، اختلال قضاوت (فرد متوجه خوب و بدبودن کارها و نیز نتیجه شان نمی شود) و حتی خودآزاری از آثار این ماده است. حتی گزارش شده افراد بعد از مصرف ال اس دی ممکن است جزئی از بدن خود را قطع کنند یا دست به خودکشی بزنند!

بیشتر این تاثیراتی که گفته شد، عوارض کوتاه مدت مصرف ال اس دی هستند اما ۲ تاثیر بسیار مهم درازمدت دارد که باید به آن توجه کرد:

۱- تجربه طولانی مدت توهم ها: یعنی فرد ممکن است تا ۲ سال بعد از مصرف هم توهم داشته باشد و مسلما اینکه نتواند واقعیت و توهم را از هم تشخیص دهد، آزاردهنده خواهدبود.

۲- فلش بک: بازگشت به لحظه مصرف ماده بدون مصرف آن؛ یعنی فرد بعد از ۳ ماهه که از مصرفش گذشته، بدون مصرف ال اس دی ناگهان دچار حال و هوای زمان مصرف می شود و این حال و هوا معمولا همان Bad Trip است که قبلا او را اذیت کرده و حالا باز باعث آزارش می شود.

اسید هم اعتیادآور است

از آنجا که مصرف این ماده بیشتر در محافل صورت می گیرد، معمولا فرد در مهمانی استفاده می کند مصرف بعدی اش، در مهمانی یا محفل بعدی انجام می شود.البته این موضوع به این معنی نیست که ال اس دی اعتیادآور نیست و مصرف کننده همیشه می تواند مقدار مصرفش را کنترل کند و... مصرف مداوم این ماده هم مثل تمام مواد دیگر، می تواند باعث ایجاد تحمل در بدن شود و فرد برای تجربه احساس اولیه مجبور به تکرار مصرف و افزایش دوز شود و به این ترتیب به ال اس دی معتاد می شود.

همان طور که گزارش هایی مبنی بر مصرف روزانه هم وجود دارد اما روش غالب مصرفش در دورهمی هاست؛ یعنی هر جمعی که بخواهند احساس اتحاد و Unity را به صورت کاذب ایجاد کنند، ممکن است از ال اس دی یا مشتقات آن مثل مسکالین، پسیلوسیپین، ایبوگاین، آیاهوآسکا و... استفاده کنند؛ مشتقات ال اس دی در شیوه ساخت، مدت و قدرت اثرگذاری متفاوت هستند اما ماهیت همه آنها یکی است. وقتی ال اس دی آثار بدی بر فرد می گذارد، می توان با مراجعه به اورژانس و تجویز آرامبخش های خاص یا آرام کردن محیط به بهبود حال مصرف کننده کمک کرد.

برای ترک درازمدت ال اس دی داروی خاصی وجود ندارد و بیشتر با کمک روان درمانی، افزایش انگیزه، کمک خانواده و... قابل ترک است. فرد باید خودش به این کار تمایل داشته باشد و با کمک خانواده و اطرافیان و انگیزه گرفتن از پزشکان امکان پذیر خواهدبود. ترک این ماده علائم جسمانی حادی ندارد اما از لحاظ روانی و ذهنی، از آنجا که آثار مصرف ال اس دی هیچ حساب و کتابی ندارد و همیشه یکسان نیست، اصلا معلوم نیست چه حس و حالی به فرد دست می دهد؛ ممکن است یک بار خوب، یک بار بد، دفعه بعد خیلی خوب و دفعه بعد از آن بسیار بد باشد!

بنابراین احتمال مصرفش در درازمدت کمتر و ترکش راحت تر به نظر می رسد اما مشکل اینجاست که بعضی ها بنا به دلایل شخصیتی و خاص، دنبال نوعی اعتیاد هستند و به اصطلاح Addictive Behaivior (رفتار اعتیادگونه) دارند، بنابراین ممکن است این ماده را ترک کنند و سراغ ماده دیگری بروند یا همین ماده را همراه مواد دیگر مصرف کنند. بنابراین افراد معتاد حتما بهتر است زیر نظر متخصصان حوزه روان باشند تا مشکل اعتیادشان به صورت ریشه ای حل و فصل شود. ترک خود ماده کار سختی نیست اما در ادامه باید مواظب جوانب ترکش باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      ین ماده را حدود 70 سال پیش برای اولین بار یک شیمیدان به نام آلبرت هافمن، به عنوان دارو تولید کرد. البته او این ماده را روی خودش امتحان کرد و متوجه شد که این ماده نه تنها هیچ نوع اثر درمانی ای ندارد که آثار منفی زیادی دارد.

      چرا دروغ؟ آلبرت هافمن تا آخر عمش از اثرات درمانی این ماده دفاع کرد و حتی چند تا کتاب نوشت ... همین الانم این ماده برای برخی بیماری های روانی استفاده میشه

      پاسخ ها

      • مملی

        ال اس دی وبسیاری ازموادهای دیگرقابلیت پزشکی ودرمانی دارندهمانندکوکائین که روزی به عنوان داروی بیهوشی استفاده میشده برای بیمارانی که قراربودعمل بشن وقبلش بیهوششون میکردن باکوکائین یاخاصیت تسکین بخشی کوکائین درمصارف پزشکی مورداستفاده قرارمیگرفته امااین هادلیل براین نیست که افرادبرن ازاین موادخطرناک سرخوداستفاده کنندبشن معتاد،الکل هم خاصیت پزشکی داره ولی اگه شمابنوشیدمعدتون سوراخ میشه پس بایدچون الکل قابلیت پزشکی داره من وشمااون روسربکشیم؟بله ال اس دی میتونه بسیاری ازفرایندهای زیست شیمایی مغزراسازماندهی کنه ولی این دلیل براین نیست که من وشمابریم معتادش بشیم

      • Viskhalifa

        ببینید میخوام نظر شخصیمو بعد از 16 بار تریپ بگم (ک البته میدونم زیادم نیس)
        ببینید دوستان ب نظر من روی اسید میشه تمام نعمت های خدا رو درک کرد همه چی واسه شما زیبا میشه همه چی حتی پیکان مدل53
        آهنگ رو درک میکنید کلمه ب کلمه بیت ب بیت
        رنگا پر رنگ تر میشن
        غذا ها خوشمزه تر
        مث اینه ک مغزت توی کهکشان رها باشه
        هر کلمع ای ک بشنوی تا تهشو میری
        میدونین من هم تو خونه زدم هم تو جزیره اسیدی(هرمز)
        اسید همه جا حال میده خب؟منتها تو خونه 3 درصد حال بده تو شهر میشه 30 درصد تو جنگل یا جزیره میشه 70 درصد
        بقیه شم بستگی ب مغز و اینکه چجوری باها اسیدت رفتار کنی داره
        ببینید دوستان قسم میخورم بد تریپ و گود تریپ فقط و فقط بستگی ب خود شما داره
        برای مثال دو هفته پیش ک تریپ بودم این بار ب جای اینکه ستاره ها واسم برقصن وقتس ب اسمون خیره میشدم هزارن جفت چشم میدیدم ک ب من خیره شدن
        (خودتون بهش فکر کنید)
        حالا وقتی من با این صحنه مواجه میشم دوتا فریک میتونم
        بخورم
        فریک اول ک خیلیا میخورن اینه:وای خدا اینا چیه وااای داره چی میشه اینا کین دارن نگام میکنن نکنه شیطانن و هزارتا فریک
        چرته دیگه ک مطمئن باشین بعدش داغون میشین
        حالا فریک دوم همون فریکی ک من خوردم دراز کشیدم رو ساحل خیره شدم ب اسمون بعد دو دقیقه با خودم گفتم وااای خدا هزاران نفر حواسشون ب من هس امکان نداره واسم اتفاق بدی بیوفته
        میبینید:همش ب این بستگی دارا ک وقتی شما توهم زدین چجوری باهاش مواجه بشید
        یکی از چیزای واقعا ضروری ک برخی از دوستان هم گفتن این بود ک با دوستان صمیمی بزنین تا فریک بد نخورین چون واقعا همینجوره طرف تو یه دنیای دیگس داره کیف دنیا رو میبره یهو یه نیش خند میزنه تو میبینی میگی وای چرا خندید با من بود نه وای خدا داره ذهنمو میخونه وای خدا من خیلی ضایع شدم بم بخندید یا از اینجور چیزا ک تریپ رو خراب میکنه و وقتی فاز شما بد باشه مطمئن باشین فاز اونایی ک باهام تریپ کردین هم بد میشع
        روی اسید فقط کافیه دوتا حال پخشی کنید تا همه با هم اکانت بشید و یکی از بهترین خاطرات زندگیتونو بسازید حالا شاید خیلیا بگن حال پخشی چجوریه
        ببین مثلا وقتی دوستت چشماشو بسته و اهنگ گذاشته داره میرقصه واس خودش ب جای اینکه بگی عه نیگا این ک.صخول رو یا یهو تکونش بدی و از فاز درش بیاری
        میتونی یکم هت بزنی و بگی اووف دمت گرم پسر چ رقصی میکنه دخترا کمپ بغلی دارن نگات میکنن
        با این حرفت اون طرف میره تو یه دنیای دیگه و کلی بات حال میکنه بخاطر فریک توپی ک بهش دادی
        و وقتی انرژی هاش بیاد ب سمت تو تو هم کلی فریک ناب میخوری
        روی اسید اصن هم دیگه رو اذیت نکنید
        با هم بد حرف نزنین
        اینجوری بهتون بگم ک اصل اسید اینه ک بفهمی وقتی رو اسیدی چجوری با دوستات باید رفتار کنی
        بعد خواهرا و داداشای گلم رو اسید وقتی یه تصویر (توهم )زدی ب جای پاره شدن
        بگو اووف چ باحاله پسر
        چون واقعا هم هیچ چیزی واس ترس نداره تو خودت میفهمی نعشه کردی
        اووم بعد اینم بگم ک رو اسید خیییلی انرژی داری
        یعنی اگه همش یه جا بشینی بخوای حرف بزنی یا با گوشیت ور بری پاره میشی چون باید انرژیت خالی بشه
        اصن اسید همینه فک کنید (رفتن و دیدن و حس کردن و کشف کردن )نرفتی ک پول بدی بسینی یه جا صحبت کنی پاشو برقص قدم بزن کلی کارا میتونی کنی
        و البته اگه بخوای همشم بری اینور اونور بازم پاره میشی چون باید برنامه داشته باشی ک سخته رو اسید کنترلش کنی یه ساعت برو تبر بزن نیم ساعت ب مغزت استراحت بده همش بخوای حال کنی اخرش ضدحال میخوری...
        هیچوقت نزارید اسید سوارتون بشع اونی ک پول داده شمایین پس شما باید سواری بگیرین
        دوستانی هم ک میگن بده و ضرر داره هم درست میگن
        از نظرم منم کار بد بده ولی خب نمیشه نکرد

      • سجاد

        سلام دوستان
        برا اونایی که مصرف نکردن مینویسم که تا اونجایی که میتونید مصرف نکنید اما اگر مجبور شدید دوز 1/4 یعنی یک چهارم از ورق یک سانتی رو مصرف کنید حتما بیشترش بهتون اسیب هایی جدی و خیلی خطرناک میزنه
        جوری که ممکنه شیش ماه الا دوسال تو توهم باشید و مساعل مهم زندگیتونو فراموش کند
        من خودم چندین بار مصرف کردم تا همین الان حالت روان پریشی رو دارم احساس میکنم و توهم ها و استرس هایه غیر عادی به سراغم میاد خیلی اذیت میشم و وافعا دردناکه خودتونو تو این حالات ببینید تا اونجا که میتونید نزنید امااگر خیلی کنجکاو شدید فقط وفقط واسه تغیر کردن افکارتون و پاسخ به سوالهایی که دنبالشید خوبه بزنید و فکر کنید حقایق دنیا همچنین وجود جهان بی مرض این حقایق واستون اشکار میشه اما زودم از دست میره و مونگار نیست سعی کنید با کسی بزنید ک باهش صمیمی باشید و بهش بفهمونین نباید رویه فاز بهاتون صحبت کنه یاحالتونو عوض کنه از یه طرف مصرفش واقعا به رشد اگاهیتون کمک میکنه و خیلی از مساعلی که الان باهاش مشکل دارین رو حل میکنه
        واسه دوستانی ک مثل خودم مصرف کردن مینویسم که اگر دارید اذیت میشید سریع برین پیش روان پزشک و دارو مصرف کنید قرص زاناکس یکی از بهتریناست واسه درمان
        و سعی کنید دیگه دوزای سنگین بر ندارید و اینکه ال اس دی بهتون اعتماد به نفس زیادی میده فکر نکنید که چیزیتون نشده حالتون نسبت به قبل مصرف مقایسه کنید میبینید که خیلی داغونید جدی بگیرید و سریع برین پیش روان پزشک تا به حالت عادی خودتون برگردید و بتونید با روان سالم بیم مردم زندگی ...کنید و

    • بدون نام

      چرا دروغ هافمن حتی تو صد سالگیش هم از دوز های پایین این دارو استفاده میکرد.

      پاسخ ها

      • All eyes on me

        سال هم عمر کرد 102احسنت

      • حسین

        اسید که دیگه گیر نمیاد همش موادای الکین

    • کاربر

      این چه مطلبیه؟!!! ال اس دی سرشار از خواص فیزیولوژیک و روانی هست. این متن پره از قضاوت یکطرفه اونم از نوع غلط.

      پاسخ ها

      • MEHRAN

        توضیح اصلیش چیه؟

    • تاها

      تجربه ش برای همه ادما جالب میتونه باشه
      ولی اگه جنبه ندارید بعدش میخواید بیافتید دنبال چیزای خفنتر بهتره سمتش نرید چون شوخی شوخی شیشه ای میشید.
      تریپ هاییش که تو جنگل حضور دارید باور نکردنیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتر ک کسی سمتش نره!ولی اگر هم درگیرش شد حد اقلش هر شش ماه یک بار مصرف کنه

      • هم خیلی خوبه هم خیلی بد انتخاب با خودته

        هم خیلی خوبه هم خیلی بد انتخاب با خودته

      • بدون نام

        کلی جوون تو بیمارستان های روانی بسترین بخاطر 12ساعت فاز تخیلی و فیک مصرف کردنش ن جرئت میخواد نه دل. حماقت محض میخواد

      • بدون نام

        دقیقا شجاعت نمیخواد حمافت میخواد

    • دکتر وید

      این مطلب پر از اشتباهه. اسید یا ال اس دی بسیار خوب و مفیده به شرطی که در دوز پایین استفاده بشه و فاصله بین مصرف تا مصرف بعدی حداقل یک ماه باشه!

      پاسخ ها

      • Sahar Nimaii

        کسی بزنه حالش بد شه چکار کنیم خوب بشه.علت سر درد شدید بعد از مصرف چیه.راهکار لطفا

      • Astrix

        باید مرفین مصرف کنی یا بهتر بگم نعشه کنی . قرص ترامادول بهترین گزینس

    • حسین

      مزخرف نگین.

    • استار

      با عرض سلام مایه همچین کسی در محل کار داریید بیشتر اوقات در مورد مواد حرف میزنه ولی به مرور زمان متوجه تغییر حرکات دروغاش شدم به نظرم هیچ استفاده ای نمیتونه داشته باشد جز توهم که شخص مصرف کننده داره وبهشون باور داره گول نخورید خواهشا اینا همه حرف بی پایه اساس هستش

    • نسیم

      اسیدتنهاچیزی که نداره اثرمنفیه چرت وپرت تحویل مردم ندین

      پاسخ ها

      • اارین

        اشتبا نزن .من تاهالا رازی بودم هیچ مشکلی نداره فقط باید مغزتو کنترل کنی که چیزایه خوب ببینی

    • محمد

      واقعا تاثیرش غیر قابل پیش بینیه.یک بار از سر کنجکاوی مصرف کردم و خودمو دائما در حال سقوط در جایی شبیه به بیرون جو کره ی زمین میدیدم.هر لحظه ترس از برخورد با جسم سفت همراه با انواع صداها و فریادهای بی معنا و بی سر و ته

    • پیام

      من ک دوسش دارم

    • بدون نام

      مشکل مردم ما اینه که روراست نیستن
      دوست عزیز چرا یه مطلب علمی رو طبق نظر شخصی خودت تغییر میدی؟

    • بدون نام

      تاحالا تجربه نکردم ولی انجوری که گفتید همین الان میرم امتحان کنم

    • ashkan

      سلام دوستان فقط خواستم یه گوش زد کنم
      من خودم تازه از تریپ برگشتم همین الاااااان
      رک و پوس کنده میگم نزنید امتحان نکنید
      اگه اگه اگه اگرم خواستین استفاده کنین
      اگه میخواین بهتون بد نگذره خواهش میکنم از همتون ک با ادمش برید
      اگه هم فاز نباشید داستان میشه ها
      بعدا نگین اینو کسی بهمون نگفت
      حالا از ما گفتن بود
      ولی بازم نمیدونم با خودتونه

      پاسخ ها

      • محسن

        داداش تجربه کردم
        درود بهت ک اطلاع رسانی کردی

      • محمد

        داداش همین الااان برگشتی؟

      • بدون نام

        داداش الان رو اسیدی اومدی تو گوگل

    • ashkan

      سلام دوستان فقط خواستم یه گوش زد کنم
      من خودم تازه از تریپ برگشتم همین الاااااان
      رک و پوس کنده میگم نزنید امتحان نکنید
      اگه اگه اگه اگرم خواستین استفاده کنین
      اگه میخواین بهتون بد نگذره خواهش میکنم از همتون ک با ادمش برید
      اگه هم فاز نباشید داستان میشه ها
      بعدا نگین اینو کسی بهمون نگفت
      حالا از ما گفتن بود
      ولی بازم نمیدونم با خودتونه

    • riza

      سلام خسته نباشید
      1.من میخوام LSD بخرم دوستم بهم میگه که از یک paper فقط 1/4 مصرف کن من میگم که یک paper به اندازه یک نیم سانتیمتر است 1/4 خیلی کوچیکه نظر شما چیه؟؟
      2. نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی فکر کنم بدن من مقاومه من اوایلی که مشروب میخوردم نیم شیشه رو خوردم اما تاثیری نداشت و یه بار هم گل کشیدم به اندازه 1 نخ سیگار G1 اون هم تاثیر نداشت نظر شما چیه از یک paper چقدرشو بچسبونم؟؟؟
      3.دوستم میگه که قیمت هر paper دویست هزار تومن راس میگه؟؟؟

      پاسخ ها

      • mehdi

        توهم نزن داداش بدن قویه چیه
        من 4ساله دارم گل میزنم هنوزم ی سری گلارو نمیتونم ی نخ بزنم
        گل نبوده خیار بوده
        حالا اگه میخوای نصف کن
        قیمتشم بین 70 تا 100 تومنه مواظب باش

      • بدون نام

        داداش چس دود کردی

      • بهزاد

        داداش بیا سمت شرق من اصل اورجینالشو بدم بهت ۱۵۰ تومن اولین تریپت هم یه نصفه بچسبون غمت نباشه

    • امير عباس

      من ديروز چسبوندم يه چهارم از كجا بفهمم بد تيريپ شدم يا نه بد نبود ولي ديگه خسته شدم ميترسم بعدا توهمي شم چي كار كنم

    • مسعود

      اگه ميخايد از قواعدي از بچگي مغزتون با اونا رشد كرده خلاص بشيد و دنياي واقعي همونجور ك هست رو ببينيد و جوري دقيق بشيد ك چيزاي ٢٠سال پيش رو ب ياد بياريد و تجربه ايي داشته باشيد كه تا تخر عمرتون فراموش نكنيد و به دنيا ديد هنريتون باز بشه ال اس دي بزنيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنیای واقعی قشنگه چون دوره ازین دنیایی که توشیم زشتی وجود نداره فقط میتونی خوب باشی وخوبی کنی و. همه اینا باعث میشه وجود حقیقی خدارو بهتر درک کنی جوری که هیچوقت نکردی این حس فوقالعادس ...درسته؟؟

      • moji

        هر کسی که این پیامو میخونه و تا حالاال اس دی مصرف نکرده .برادرانه ازتون میخوام حتی بهش فکرم نکنید..من به برادر خودم هیچوقت توصیه نمیکنم استفاده کنه..تمام اون ادمایی ام که میان تبلیغ شو میکنن حاضرم قسم بخورم یا کاسبشن..یا عشق این حرفارو دارن ...و هیچکدوم که تجربه استفاده از این محرکو دارن به افراد نزدیک خونواده خودشون توصیه نمیکنن استفاده اینمحرکو....اگرم کسی تو شرایطی قرار گرفت که خواست مصرف کنه حتما دم دستش وقبل از مصرف این ماده یه مقداری تریاک یا شیره اماده کنه...برای فرود اومدن مثل چتر نجات میمونه...سلطان مواده تریاک..البته به کسی توصیه نمیکنم مصرف کنه

      • علی

        در پاسخ به اون دوستی ک میگه هرکی ازش تعریف کرد کاسبشه .. من یکی از جوونایی ام که خیلی اسیدرو دوست دارم .. چون به من قدرت کنترل مغزمو میده .. چاکراهام فعال میشن و خیلی خیلی بهتر میتونم دنیارو درک کنم و باعث شده کملا دیدم به زندگی عوض بشه .. من اینو به هیشکی توصیه نمیکنم و نمیگم خوبه یا بد .. اما اگه میتونستم میدادم پدر مادرمم امتحان کنن ، ب ولله :))

    • مجتبی

      تجربه ال اس دی یعنی باز شدن چکرا 6همون پیک که شمارو وارد یه بعد زمانی و مکانی غیر قابل درک انسان میکنه اگر به روحیاتت غلبه داشته باشی میتونی خیلی چیزای سنگینیو درک کنی که با هر بار مصرف این ادراک قوی تر میشه که این هم جذابو خیالیه هم مفید.ولی هرچی باشه یه اختلالات روانی و به نوعی دوگانگی دنیا وزندگیه روز مره میشه که یکم اذیت میکنه.

    • مجتبی

      تجربه ال اس دی یعنی باز شدن چکرا 6همون پیک که شمارو وارد یه بعد زمانی و مکانی غیر قابل درک انسان میکنه اگر به روحیاتت غلبه داشته باشی میتونی خیلی چیزای سنگینیو درک کنی که با هر بار مصرف این ادراک قوی تر میشه که این هم جذابو خیالیه هم مفید.ولی هرچی باشه یه اختلالات روانی و به نوعی دوگانگی دنیا وزندگیه روز مره میشه که یکم اذیت میکنه.

    • arman

      سلام من هر ماه یدونه میچسبونم به زبون الان دیگه همی چی برام کائنات همه چی شده غیر واقعی یعنی داداشمه تو یه روز 2 ساعت یه خرس میبینم بعضی وقتا هم اژدها

    • بدون نام

      سلام
      من تجربه استفاده از ال اس دی رو نداشتم خیلی هم تمایل دارم ک برای یکبار هم ک شده استفاده کنم،ولی گل قبلاً خیلی میکشیدم و خوب بود تا اینکه رفته رفته گل بهم ی حس بد داد،دیگه مثه اوایل لذت نداد بهم و یجورایی چت زده شدم الانم هرسری ک بعد ی مدت طولانی میکشم حس خوبی بهم نمیده،حالا میخام بدونم ک ایا مصرف ال اس دی ممکنه حتی برای یکبار روم تاثیر بده بذاره یا مثلا تا اخر عمر عوارض بدش موندگار باشه یا خیر؟

      پاسخ ها

      • مهدی

        داداش بکش باب دنیا دوروزه
        خش تریپ شی هیچی نمیشه
        بعدشم توهم بد نی که
        من مثلا هرروز با داداش دوقلو م سیگار میکشم
        درصورتی که من اصلا داداش ندارم
        جوونه دیگه اینم نکنیم چکار کنم
        ولی تو نکن اصلا ولش کن
        این که گفت نکن داداشم بود

    • حسن

      به کسایی که دوس دارن ال اس دی مصرف کنن پیشنهاد میکنم از تصمیمشون پشیمون بشن و بجای ال اس دی از فروفکنی استفاده کنن فقط یکم تمرکز و تمرین و توجه نیاز داره ،هم میتونین پرواز کنین ، هم میتونی در زمان سفر کنین و هم در هرمکانی که خواستین سفر کنین اونهم همه اینکارها با اختیار خودتونه نه توهم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فروفكني چيه ديگه؟

    • بدون نام

      من میخوام این قرص رو به شوهر سابقم بدم روانش بهم بخواره منو عقد کنه یعنی میشه

      پاسخ ها

      • LK

        الله و اکبر
        با همه چی میخوان سوء استفاده کنن
        خودت بخور شاید توام بیخیال اونئ بدبخت شدی

    • عباس

      دوستان تعریف و تمجید الکی نکنید لطفا... درسته سازندش به خواص درمانیش خیلی معتقد بود ولی به مرور زمان و سوء مصرف توسط جوانان و نوجوانان آثار مخرب و زیانبار ال اس دی روی مغز بیشتر شناسایی شد و جزء خطرناکترین توهم زاها قرار گرفت به صورتی که افراد بعد از ترک هم دچار توهمات همیشگی و فلش بک بد تریپ میشدند...
      پس ضرراش خیلی از خوبیاش بیشتره. به خاطر همین این دارو فقط برای بعضی بیماریهای روانی خاص با دوز پایین تجویز میشه.
      همیشه باید به مردم اطلاعات درست داد...

    • عباس

      دوستان تعریف و تمجید الکی نکنید لطفا... درسته سازندش به خواص درمانیش خیلی معتقد بود ولی به مرور زمان و سوء مصرف توسط جوانان و نوجوانان آثار مخرب و زیانبار ال اس دی روی مغز بیشتر شناسایی شد و جزء خطرناکترین توهم زاها قرار گرفت به صورتی که افراد بعد از ترک هم دچار توهمات همیشگی و فلش بک بد تریپ میشدند...
      پس ضرراش خیلی از خوبیاش بیشتره. به خاطر همین این دارو فقط برای بعضی بیماریهای روانی خاص با دوز پایین تجویز میشه.
      همیشه باید به مردم اطلاعات درست داد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان این اطلاعات درست بود؟

    • بدون نام

      آقا خوبه عالیه حرف نداره اما با آدمش......

    • بدون نام

      خاک تو سر معتادتون بکنن کی گفته خوبه از کی تا حالا معتادها دکتر شدن انگلهای بدبخت یکروز به خودتون مییاین که تا خرخره توی منجلاب اعتیاد افتادید اگه میخواین یک چیزی بزنید که همون دفعه اول برین اون دنیا این طوری بهتره

      پاسخ ها

      • مسی

        معلوم عز عزیا

    • دانته

      مطلبتو ۹۰ در صد بی اساس و نادرست بود . ال اس دی خیلی فراتر از این حرفاست . و اگر درست مصرف بشه و شرایطش مهیا باشه قطعا کمک میکنه به آآگاهی و درک شخص نسبت به زندگی و محیط پیرامونش ولی متاسفانه‌ اغلب نا آآگاهانه مصرف میکنن و قطعا آسیب میرسونه

    • hani

      من تاحالا امتحان کردم به نظرم خیلی چیزه خوبیه البته به نظره من همه چی بستگی به خودت داره ک فیریکی نباشی تریپ کردن رو اسید خیلی جاش مهمه مخصوصا جایی که میرس و مهم تر از همه باادمش بری چون کوچک ترین حرف باعث فریک زدن و گند زدن به حال خودت و دیگران میشه

    • hani

      من تاحالا امتحان کردم به نظرم خیلی چیزه خوبیه البته به نظره من همه چی بستگی به خودت داره ک فیریکی نباشی تریپ کردن رو اسید خیلی جاش مهمه مخصوصا جایی که میرس و مهم تر از همه باادمش بری چون کوچک ترین حرف باعث فریک زدن و گند زدن به حال خودت و دیگران میشه

    • فهیم

      عالیه من دیروز تریپ بودم :))))))))))))))) برید حتما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری باید سوال بپرسم دوستان.من زدم .یه جوری شدم.چندتا سوال دارم.کلا ریختم به هم

    • بدون نام

      به جاي اين بريد دنباله كارو پول دراوردن دوروز ديگه ميخواين پدر بشيد اسايش بچه هاتونو درنظر بگيرد هرچيييزي كه از خود بي خودت كنه اعتياد مياره امتحان نكنين بترسين اه

      پاسخ ها

      • علیش

        معلومه تو هم فاز گرفتی میخواین پدر بشین چیه همه را جنس مذکر میبینی

    • زهره

      چرا خودتونو گول میزنید اینا همه اش به خاطر بی ایمانیه و اینکه خدا رو فراموش کردید
      اگه میخواین فازتون خوب بشه به خدا پناه ببرید
      با مصرف این مواد خودتون و خونواده هاتونو بدبخت میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه چه ربطی به ایمان به خدا داره

      • مصطفی

        اومدی داری دینی پنجم دبستان اینجا درس میدی؟خخخخخ

      • امین

        واقعا دمت گرم من چندین ساله همه چی مصرف کردم واز خدای یکتا متشکرم که قسم به خودش تنها کسی بودکه بهم آرامش دادزندگی داد.موادجماعت این قرص شرو ورا به خدا همش بدبخت کردن خودمونه وخونوادمون .لطفا مصرف نکنیدمثل برادرمیگم براتون همش دروغه میگن بزنیدخوبه

    • بدون نام

      قبل از مصرف هر ماده ي توهم زايي بهتر هست حالات و احساسات خودتون رو در نظر بگيريد، چون با مصرف مواد اين حالات پررنگ تر و عميق تر مي شن، با مصرف اسيد تجربه اي فراتر از اين حرفها خواهين داشت، اگر به درختي نگاه كنين با تمام وجود درخت مي شين و اگر باد رو حس كنين باد ميشين و رنگ مي شين و نور مي شين و دنيا و اطرافتون رو عميق تر مي بينيد و حس مي كنيد، اين ها تجربه ي يك سفر خوب هست، ولي فلش بك بدترين قسمت ماجراست، چون بي خبر و بدون خواست شما تا مدتها بعد سراغتون مياد و حتي اگر بهترين حس هم باشه بي موقعست و باعث اضطراب و پريشوني مي شي و در نهايت منجر به بيماري پنيك اتك

    • حسین

      سلام من مطالبی که خوندم بیشترشون درست بود

      والا من ماریجوآنا کشیدم و حشیش هم کشیدم و ....

      اما همه اینا به کنار یه حسی بهم میگه ال اس دی یه چیز فرا تر از همه ایناس خیلی دوس دارم امتحان کنم

      اما الویتم برای استفاده برای کد نویسی توی برنامه نویسی هست

    • Alice

      به شدت بستگی به خصوصیات فردی و احساسیتون داره . .
      رهایی از بعد زمان شوخی نیست و در صورت اندکی اشتباه یا نادانی تا آخر عمر دچار فلش بک و استرس و .. میشوید. در صورتی که سابقه مصرف روانگردان ندارید و یا زیر 24 سال هستید پیشنهاد نمیشه و در کل بسیار محتاط باشید این یک ماده معمولی نیست

    • Nazanin

      سلام من خودم چهار بار رفتم تريپ هيچ خبري هم از توهم هاي هميشگي و اين چيزا نيست بستگي به خودت داره كه دنبال چي ميري در كل تا الانش عالي بوده بنظرم همه ادمايي كه دنبال چيزايي غير از اين دنيا هستن بايد يه بار امتحان كنن

    • Faezeh

      اینا همش حرفه ما ک خودمون امتحان کردیم هیچ اثر منفییی نداشت فقط یکم توهماش زیاد بود

    • mey3am

      حالا اینها کجا گیر میاد ؟

    • چالش

      بنظرم کسی که ال اس دی رو تو فضایی میزنه که دیوار وجود داره اطرافش همون بهترکه دست از اینکار برداره
      نبض دیوار یعنی چی ؟!
      ال اس دی تو جنگل میزنن نه آپارتمان

    • محمد

      اونایی ک نزدن نظر ندن وجدانن

    • j k

      من دیشب تریپ بودم. فیریک فیریک... خییییییلی خوب بود

    • ناشناس

      دوستای من همه ال اس دی میزینن هیچیشونم نیست تازه خیلی منطقی و بانشاط ان .مرسی اه اینا چرت و پرت هایی که بالا نوشتینو قبول ندارم

    • j___j

      *مقدمه*
      من معمولا حال نوشتن ندارم ولی اینجا دیگه سکوت یعنی جنایت!!
      جنایت در حق کسایی که میدونم تعدادشون اصلا و ابدا کم نیست ضمنا برامم عین روز روشنه که کسی اومده اینجا در مورد lsd بخونه دلیلش جرقه هاییه که دکتر هافمن موقع گود تیریپ شدنش با خودش تکرار میکرده که چرا حال همرو خوب نکنم؟؟!!
      نظر شخصیم که ممکنه خلافشم ثابت شه اینه که اونیکه اومده در مورد lsd بخونه بالاخره یه روز امتحانش میکنه حتی اونیم که اومده کامنت گذاشته میگه اخه جیزه فلانه و...
      حالا ممکنه امروز با شاهکار دکتر هافمن آشنا بشه یا ده سال دیگه.#حواشی
      اصل ماجرا:
      من دوبار اسید زدمو دوتا تجربه ی کاملا متفاوت(good,bad) تجربه ی هر دوبارم مینویسم(البته اگه حوصله داشته باشم تا آخرش) که اگه کسی خواست بره بزنه حالشو ببره و مث بار اول من نشه چون بدتریپی بعدا بد داستان میشه بدااااا بد که میگم یعنی بدددددد.
      خب بریم سر اصل ماجرا من بار اولم بدون هیچ اطلاعی از خودم(یعنی نمیدونستم کی هستمو چی میخوام از خودم) و با یه شناخت سطحی از جناب lsd که از اینو اون شنیده بودم استارتشو زدم یادمه اولین ورقی که زدم سوپراستار بود
      حالا چی شد که بدتیریپ شدمو چه اتفاقی افتادو شما چیکار کنین که بلایی که سر من اومد سر شما نیاد؟! ازینجا شروع میکنم که اگه بدتیریپ بشین چی میشه؟! میخوای بدونی؟؟منکه کلا نابود شدم؛یعنی به جایی رسیدم که منیکه از بچگیم کابوسم این بود که ینفر چطور راضی میشه خودشو بکشه شیش ماه بعد از بدتیریپ شدنم یه لحظه به خودم اومدم دیدم دارم به صورت خیلی جدی به خودکشی فکر میکنم :| و این فقط بخش کوچیکی از مشکلات روانی بود که با بدتیریپ شدنم برام پیش اومد,شب بیداری اختلالات شدید خواب درگیریای بی معنی و عجیب غریب ذهنی و خیلی چیزای بد دیگه و اینا همش به خاطر چیزای بد و منفی بود که وقتی پیکم باز بود برای خودم ساخته بودم

      حالا وقتشه از خودمون بپرسیم چی میشه مگه که ینفر همچین بلایی سرش میاد؟؟ یا چطوره بگیم مگه میشه با یبار مصرف؟؟!! من میگم آره میشه :)
      چطوری؟؟بسه دیگه حال ندارم تایپ کنم ناموسا ":/
      باشه میگم "نو ده گریوه"
      جواب:
      اتفاقی که میوفته اینه که فاز اسید بالاخره تموم میشه و شما میمونید یه
      اولا اینکه بار اولو اگه شد؛با کسی بزنین که باهاش فوق العاده راحتین اینجوری مهم ترین قدمو واسه گودتیریپی ورداشتین چون وقتی اسید پلی میشه قشنگ ترین قسمت ماجرا اتفاق میوفته یعنی چشم سومتون یا همون پیک فعال میشه و هرچیزیو صدبرابر بیشتر ازون چیزی که هس میبینین یا برداشت میکنین,کافیه با کسایی بزنی که باهاشون راحت نیستی بزنی اونوقت یه نگاه چپکی یا حتی یه خنده معمولی از طرف بقیه کسایی که باهاشون زدی میتونه تورو به جایی ببره که هیچوقت دلت نمیخواست اونجا باشی,یارو برا خودش خندیده داره حالشو میبره تو فاز ورمیداری که این آررررره با من بودووو خلاصه یه داستان بی معنی که لزومی نداشت اتفاق بیوفته برا خودت میسازی,,,

    • احسان

      من LSDخوردم یه کاغذ کوچولویه که چارنفرو جواب میده
      اصلا توصیه نمیکنم
      یادمه بالای کوه بودم
      جاده بالاهو پایین میرفت

      درختا پرواز میکردن

      خودم روهوا بودم

      اینم بگم که اثرش تا۱۲ساعت هست
      وباهیچی خونسا نمیشه

      ینی عین علف یا گل نیس که یه چیزی بخوری خوب بشی

      وقتی LSDمیخوری اصلا احساس خواب نمیکنی
      پس نمیتونی بخوابی

      هرکی خواص تجربه کنه ایناروبدونه

      پاسخ ها

      • حامد

        دادا اخه ۱/۴ک هیچ کاری نمیکنه هر دوز برای یه نفر

    • بدون نام

      یاکه برم؟ یا که نرم!برو بابا ،برو بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا یاکه بری یاکه نری؟

    • چول

      کجا گیرم میاد؟ اینترنتی هم گیر میاد

    • Meysam

      من دو تا دارم ولی نمیدونم چطور استفاده کنم اگه کسی پایه اس منم پایم

      پاسخ ها

      • عرفام

        سلام بچه کجایی

    • علیچی

      من ۳ سال کلا تو داستان بودم.ولی الان کاملا قطع مصرف کردم.الانم که اومدم تو این سایت به خاطر اینه که بعد از اینهمه مدت که من هیچی مصرف نکردم هنوزم فک به اون لحظه ها خواب و از سرم میپرونه هنوزم نتونستم لطمه هایی که به روابط اجتماعیم خرده رو برطرف کنم.منی که قبل از این داستان از روابط اجتماعی بالایی برخوردار بودم الان هر جا که میرم ساکت ی جا میشنم و نظاره گر اتفاقات اطراف میشم. ضمیر ناخوداگاهم داره تو تصمیمات فکری خودم اثر میذاره.کابوسای وحشتناک و شب بیداری های الکی.۲۰ روزه که نتونستم درست و حسابی بخوابم.تریپامم خوب و بد زیاد داشته.در کل دچار دوگانگی شخصیتی شدیدی شدم ،همش تو کلم جدال بین خوب و بده .میدونم که خوبه پیروز میشه چون واقعا میخامش ولی لحظه شماری میکنم تا این اثرات تموم بشه و ی ادم نرمال بشم.تازشم به اطلاع اونی که میگه ی بار بزنم دیگه نمیزنم ،میرسونم که بار دوم تازه چاکرات کامل باز میشه پس میزنی .بار سومم به ی بهونه ی دیگه میزنی .یهو میبینی از کار و تحصیل و خانواده و اجتماعو در کل بگم زندگیت افتادی و چند سال کاملا تو این داستانی.یعنی ما اومدیم رو این کره که این چسمثقال عمریم که داریمو تو توهمو حس فیلسوفانه و خودبینی بگذرونیم؟ن انسان اومده تا عشق بورزه به زندگیش نه نفرت.ال اس دی سرتاپا نفرته.شاید فکر کنی که عشقه ولی اونایی که عاشقتن ی چیز کاملا متفاوت از طرز رفتار کردنت میبینن.اینم بگم بعضی وقتا تو تریپ تو میری دنبال فاز بد ولی خدا نکنه فازت خوب باشه و فاز بد بیاد سراغت.من تو تریپ مامور دنبالم بود با کلی جنس جادرو قرینه میدیدم ی دفعه ی جاده میشد هزار تو برام ولی با ۱۸۰ تا داشتم میرفتم اونم با دنده ۴ .هی با خودم میگفتم خدایا چرا موتور ماشینه صدا موتور پیکان میده دوباره به خودم میگفتم که تو الان حس شنواییت زیاد شده اینجوری میشنوی خخخخ.در کل خدا دوستم داشت که زنده موندم اونم اخرین تریپم بود.الانم دیگه کلا از گل و بنگ و اینچیزا کشیدم بیرون.چون دیگه دنیای کارتونیم برام تکراری شده بود و از دنیا به زندان تبدیل شد.در کل میگم نزنید.به بدبختیش نمیارزه به خدا.هرچیم که باشه مواده از خانواده شیشه هم هست یعنی متامفتانین.از شیشه هم بدتر.کیت شیشه هم بگیرن ازت مثبتی.میگی ن امتحان کن.من که تصمیمم اینه به جا اینکه دنیامو بهصورت موقتی خوشگل موشگل کنم،زندگیمو به صورت ابدی خوشگل کنم.امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشین.

    • بدون نام

      اصلا چرا بزنید که توهم بزنید تو دنیای واقعی سیر کنید اگه اینقد شجاع و نترس هستید که دنیای ماورا رو ببینید بجاش تو دنیای واقعی بمونید و با ترس هایی که از دنیا و اجتماع دارید روبرو شید نه اینکه با توهم. واقعا نه زندگی و نه سلامتی تون ارزشش رو نداره که به بادش بدید مخصوصا سلامتی روحتون خودتون میگید دنیا دو روزه پس بجا توهم از زندگی واقعیت لذت ببر با هر چیز کوچیکی خوشحال شو اونموقع است که زندگی برات قشنگ میشه

    • بدون نام

      هم شمایی که میگید نزنید به دلایلی خودتون رسیدید بهش واقعا قابله تآمله و هم اونی که میگه بزن .راستش من میخوام اگر باادمش و همونی که میگید رذیله های اخلاقی و سوژه کردن و ....این مسائل و نداشته باشه بزنم ،به نظرتون یک چهارمش و بزنم کفایت میکنه؟چون من گل هم ۲سال زدم میتونم بفهمم چیه ولی انگیزه مواد و این داستانارو ندارم میدونم ممکنه الان بگید داری چرت میگی همه اولش اینو میگن ولی اونایی که بفهمن میدونن چی میگم ولی چون ادم احساسی هستم عاشق ماورا و دنیای عالم طبیعت و جزئیاتشم .واسه همین برام خیلی جذابه و خودم باتوجه به شناختی که ازبدنم دارم ،حس میکنم یک چهارمش ارضام میکنه و بیشترش و نمیخوام چون ممکنه ضربان قلب و چه میدونم پریشونی بهم دست بده چون همین که نمیدونی دقیقا چی درانتظارته ،همین باعث میشه استرس بگیری .واسه همین رویک چهارمش زیاد به اونجاها نمیرسه چون میدونم دوز پایین ورداشتم .میخوام دوستی واقعا حالیشه قلبا باتوجه به حرفام نظرش و بگه .ممنونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه انگیزشو نداری نزن بدتریپ میشی

    • میلاد

      به نظرم خیلی خفنه باید قدرت توهمت بالا باشه نترس و با جرات باشی اینجوری بهت فاز خوب میده تا اخرش فقط تا فاز بد میگیری باید فازتو عوض کنی سریع هم این کارو انجام میده یه چیزایی دیدم که تا اخر عمرمعمولی نمیبینی من خودم 5 ساعتشو شاید بیشترپشت فرمون گذروندم.برای هر کسی هم متفاوت هست
      کنترلش کن داداش

      پاسخ ها

      • علی

        من زمان را در اولین تریپ یه تهوم دانستم ولی برای تهوم مکان تریپ های زیادی رفتم اما هنوز نرسیدم

    • سما

      این مطالب بروز رسانی نمیکنید؟ هر چند وقت یکبار همونا رو تکرار میکنید؟

    • مهرآیین

      بنظرم حتما یکبار امتحان کنید...ولی فقط نصفشو بزنید...ممکنه نتونید کنترلش کنید...حتی توهم اینو میزنید که دیگه نمیتونید به حالت عادی برگردید...پس اگه خواستید امتحان کنید فقط نصفشو بزنید...اکثر اونایی که نابود شدن بخاطر اینه که نتونستن فازشو درک کنن

    • کاربر

      اینایی که میگن استفاده کنین دو دسته ان: یا از استفاده شما پول گیرشون میاد یا ادمایی اند که خودشون استفاده کردن و سلامتیشون رو دچار اختلال کردن و میخوان همه رو شبیه خودشون کنن.
      این ماده به سلامتی صد در صد اسیب جبران "ناپذیر" میزنه.
      این چرت و پرتا هم که چشم سومتون رو باز میکنه و دنیا رو بیشتر میبینین و ... یسری دروغه محضه که مشتری پیدا کنن.
      قدر سلامتیتون رو بدونین وقتی از دست میره دیگه برنمیگرده.

    • بدون نام

      اوه اوه اوه چقدر معتاد تو برترینها داریم پاشید پاشید کیش کیش

    • سپهر

      چشم سوم ، چاکرا ، عرفان (حلقوی و لوله ای و ...) ، ادراک ابعاد بالاتر، گوش چهارم و... همه و همه چیزی جز خرافات و توهم نیست .
      احتمالا منم یه بار تجربش میکنم و سعی میکنم از این تجربه متفاوت لذت ببرم اما انصافا تجربه شخصی رو با مستندات منطقی و علمی قاطی نکنید.

      پاسخ ها

      • فردبن

        عاقاماازشانس یه بارزدیم ورددادیم به قول شمابدتیریپ شدیم حالاداستانش طولانیه.. مابادوستان نشستیم وچسبوندیم بعداز یه ربع احساس کردم روزمین نیستم و دستم از دنیاکوتاهه هیچ‌کس منونمیبینه و کسی صدامونمیشنوه این خیلی ترسوندمنو یهوپاشدم و دویدم ازترس دوستامم دنبالم میومدن گرفتنم و نشستم گفتن هیچی نیست آروم باش من نمی‌دیدمشون ب زور آرومم کردن صداهاشون خیلی عجیب می‌شنیدم میپیچیدصداشون انکارتوحموم بودن منم دیگه مطمین شدم که دیوونه شدم و دیگه خوب نمیشم نشستم تو سایه وقفل به آسمون زل زدم و پرواز میکردم. تاچندساعت بعدفهمیدم چیکارکردم ودوستام هم هی فحشم میدادن دیگه جرات نکردم سمتش برم اصلا لذتی ازش نبردم یادم میادمیترسم

    • بدون نام

      من زدم
      خطا کردم

      به هیچ وجه نزنید شما

      پاسخ ها

      • اایمان

        جووون ال اس دی تسلای دنیای دیگریست

      • بدون نام

        ااتت

    • بدون نام

      مجبوری وقتی هیچی راجبش نمیدونی این چرت و پرتارو بزاری؟

    • پی اس

      خدایی با اینکه از همه مطلبش راضی نبودم ، ولی قسمت تریپ بد و تریپ خوبش درسته ، من با چند نفر رفتم سه نفرشون نزدیکام بودن بهشون اعتماد داشتم ولی دو نفرشون رفیقامون بودن اخره تریپ بهم فیریک دادن تریپئ زهر کردن بهمون ، من فکر میکردم مرده ام الان دارم عذاب گناهامو پس میدم

    • Sepide

      با عرض سلام خدمت شما دوستان
      یکی از همکار های من از امروز از تریپ اومده بود واقعا حرف های وحشتناکی میزد به‌هیچ‌وجه استفاده نکنید ...

    • علی

      سلام من می خواهم تنها استفاده کنم یک چهارم ال اس دی سان در جنگل ولی ترس دارم که خودم خودمو گم کنم لطفا به کمکی بکنید.

      پاسخ ها

      • امیر

        سلام دوست عزیز من ب عنوان یه دوست از شما خواهش میکنم خودتونو بدبخت نکنید اگه همین الان باهاتون دارید بریزیدش دستشویی ابو بگیر پشتش ،خوب ب عاقبتش فکر کن بعد برو سمتش

      • میلاد

        سلام، عزیز سعی کن تنهایی یا دونفری نزنی
        حداقل باید سه نفر باشید چهار نفر عالیه
        و یکنفر که قبلا زده باشه
        من 20 بار بیشتر زدم هم خوب بوده هم بد
        توی جنگل بزن
        یک باند آهنگ همراه هم ببر یا هندزفیری
        با دو سه نفر که باهاشون راحتی بزن نه غریبه
        تمام اینایی که گفتم مهمه پس گوش کن بهشون
        اگر میخواید به یه دنیای دیگه قدم بزاریدو جسارت دارید و میخواید چیزایی رو ببینید که هیچوقت نمیبینید حداقل یکبار امتحان کنید فوق العادست...

    • jabat

      اقا اگه برمیدارید با یه لیدر کار بلد بردارین . و سعی کنین از حسش لذت ببرین حتی واسه یبار تو زندگی چون فاز ترس بگیری وای چرا اینجوری میبینم یا وای این صداها چیه کلا بخوای بترسی ازالان میگم برندار که گند میزنی تو خودت ... فقط با فاز خوب حال میده از اولشم باید بدونی بعد چسبوندن چی قراره بشه که نترسی و فقط حال کنی باهاش .... و اخرین چیز که اگه برداشتین یادتون نره هرکیو هرجوری دیدین باهاش کنار بیاین ففط همین !

      پاسخ ها

      • احم

        ینی چی هرکیو هرجوری دیدین باهاش کنار بیاین؟

    • مونیکا

      بهترین چیزی بود که تجربش کردمو پشیمون نیستم به همه توصیه میکنم حداقل یکبار مصرف کنند عالیه

    • باقر

      من کسی را می شناسم که وقتی مصرف میکند میگوید از سوراخ دستشویی وحمام واز پنجره طبقه سوم مرد وارد خانه میشود یکسال اختراع الکی وحمله های شدید وزندانی کردن همسرش فحاشی وحمله و......

    • محتاط ولى شادى طلب

      زود به زود پول دربيارينو قدر آرامشو مختونو بدونين دير به دير مشروبو گلو با هم بزنين با پولاتون برين جت اسكى بگيرين تو واقعيت با خنده واقعى برين دور دور تو دريا،انقد جذاب باشين كه هر دافيو تور كنين نه اينكه ساكت باشين با خود درگيريه مدااام،منزوى ميشن،مديريت بحرانو در گفتار با افراد سمى از دست ميدين و به خيلى آدماى بى اهميت با رفتاراى گند اهميت بيجا ميدين،برا خودتون ارزش قائل بشين شايد به نظر خودتون هيچى نباشين ولى همين هيچيه مصممو پر از خواسته خيلى بهتر از اونيه كه تو افكارتون بعد مصرف مواد صنعتى از خودتونو زندگى نفرت پيدا كنينو بدون لحظه اى آرامش باشين،خلاصه كنم صنعتى اسمش روشه

    • علی

      تو رو قرآن نزنید نزنید

      بدبخت میشید بدبخت میشید

    • 1003

      سلام
      یادمه یه بار با عموم صحبت میکردم اون میگفت اگر راه راست و راهی که خدا در قرآن و... گفته رو بری هیچ وقت ضرر نخواهی کرد ولی....
      بله حرفش کاملا درسته اما با ابن روش زندگی هیچ لذتی نخواهد داشت اگر از ارتفاع بترسی هیچ وقت پرواز نخواهی کرد زندگی هیچ شیرینی ندارد پس اگر دلت میخواد فراتر از همیسه ببینی باید بری سراغش
      اگر میخواهی بدانی که چیستی
      اگر میخواهی بدانی چقدر در این دنیا کوچک هستی
      اگر میخواهی توانایی ات را بسنجی
      اگر میخواهی حضور معشوق و خالق را حس کنی
      نترس
      من برای بار اول طلوع آفتاب امروز استفاده میکنم

    • یلدا

      چرا نظر منو ثبت نکردین؟

    • ای

      سلام راههای کاهش وجلوگیری عوارض مصرف را بگید

    • یلدا

      دوستان همه نظراتو خوندم. یه سریا که تاخته بودن، یه سریا هم که میانه رو بودن. من میخام تجربه و نظر شخصیمو بگم. من فقط یه بار و بطور نیمه آگاه استفاده کردم، میگفتن خوبه و یبار امتحانش ضرری نداره. الان که اینو مینویسم فروردین 97 هست و من حدودای آبان 95 تجربش کردم. میدونستم که روانگردان در کل چیز خوب و جالبی نیست ولی اونقدر که تو گوشم خوندن یبار مصرفش خطری ندارهاستفاده کردم. اولا من با آدمای بی جنبه نادرست استفاده کردم، بعدشم رفتم تو فاز و تیریپ ترس که بدترین فاز هست. همش نگرانی، همش استرس. اولا که وقتی راه میرفتم احساس میکردم دارم میفتمو تعادل ندارم و همش باید از دیواری جایی واسه تعادلم کمک میگرفتم. صداها که بلند شده بود عجیب غریب، عین تو فیلما که میسازن وقتی تو خوابی یا دچار توهمی دقیقا مثل همون. بعدش بعضی از حسات قوی نمیشه که هیچ، از کار میفته. من لامسه م از کار افتاده بود. یعنی قابلمه که توش آب داش میجوشید رو بدون دستمال و همینجوری ورداشتم بدون اینکه حتی کمترین حس گرمایی داشته باشه. اصولا تو حالت هوشیاری دستات میسوزن و حس میکنی دیگه، اینطور نیست؟ بعدش نسبت به همه چی حساس میشی. حتی یه صدای کوچیک. دوستمون تو آشپزخونه داشت با فندک گازو روشن میکرد ما هم تو حال بودیم، درحالت عادی خب صدای فندک که میاد طبیعی هست ولی تو اون لحظه توهم من داد زدم ای وای الان خونه با فندک منفجر میشه. یعنی کل ماجرا فقط توهم هست. زل زده بودم به ساعت، 10دقیقه به 2نصفه شب بود. حس میکردم یه ساعت گذشته بعد باز میدیدم یه دقیقه هم تکون نخورده. اصلا بعضی از کارا رو هم فراموش میکنی که کردی. مثلا تو اتاقی یهو میبینی از حال سردر آوردی و رو مبل نشستی!!! من اصلا نفهمیدم کی از اتاق رفتم تو حال!
      خلاصه وقتی تو فازش بودم بدجور ترسیده بودم. هی فکر میکردم که دارم میمیرم، یا اصلا کلا خوب نمیشم. اصلا حس جالبی نبود، الانم که فکر میکنم دلهره میگیرم. گریه میکردم که کاش خدا هوشیاریمو ازم نگیره و برگردونه. فرداش هم یه حالت منگی داشتم. بعد دقیقا یه روز کامل بخودم اومدم. هنوزم که هنوزه وقتی فکر میکنم اون ماجراها ناراحتم میکنه، اون ترسا، اون ناهوشیار بودن. شاید فکر کنین خیلی جالبه که یه تریپ میرین یا اتفاقای عجیب میفته ولی وقتی که داخل ماجرایین اصلا لذت نمیبرین، همش دوس دارین خارج بشین، چون هوشیاری و ناهوشیاری آمیخته شدن. مغز هوشیار با ناهوشیار درگیر میشه. شما میدونین که توهمه، میدونین که واقعیت نداره ولی یه ترسی هم میاد تو وجودتون، که اگه نتونم از این توهم رها بشم چی؟؟؟ میخام اینو بگم: خودتون هم اون لحظه که تو تیریپ هستین به واقعیت اعتقاد دارین و از بس که توهم آزارتون میده دوس دارین برگردین به واقعیت.
      چه تیریپ خوبی داشته باشین چه بد بازم بعد هوشیاری به داستاناش فکر میکنین و مغزتونو درگیر میکنه. برای من اصلا داستان جالبی نبود. دوستای مهربونم، درسته که زندگی دوروزه، ولی بهتره بعضی ماجراها رو آدم اصلا تجربه نکنه، اینجوری یکم بیشتر در آرامش میمونیم.

    • kiarash

      عاغا من با نظر یلدا موافقم.اتفاقا به مورد خوبی اشاره کرد.جدال حقیقت و توهمه.اینکه میگه هوشیاری با ناهوشیاری درگیره همش.خب خودت میدونی که تو تیریپ و فاز و اینایی کلا خبر داری و میدونی هم اون چیزایی که میبینی ممکنه حقیقت نداشته باشه.ینی میدونی اسیدو زدی که بری تو توهم.اونجا فقط داری میجنگی که ببینی آیا اون چیزایی که میبینی حقیقته یا نه.میگن خیلی حال میده و اینا شاید خیلی کم اینجوری باشه ولی بقول دوستمون همش داری داری میجنگی که برسی به حقیقت.تا یه مدت واسه آدم جالبه.بعدش همش دوس داری عقلت بیاد سرجاش ینی واست خسته کننده میشه.اونایی که چندبار زدن کلا تو زندگی عادی هم دچار مشکل میشن.فکر میکنن زندگی بچه بازیه.دوست دوستم زیاد میزد، هم گل، هم اسید، هم ترامادول اینا.زندگی واقعیشم شده بود توهم.نمیتونست خوب و بد رو تشخیص بده چون نمیتونست دقیقا واقعیتو تشخیص بده.ینی یه کاری از رو توهم کرد که زندگیشو به باد داد.الانم خونوادش افتادن دنبال کاراش...درکل حتی واسه یبارم چیز خوبی نیس چون واسه یبارم آسیب خودشو داره

    • بدون نام

      سلام به جای ال اس دی برین تمرین کنین چسم سومتون بازبشه نیازبه هیچ ماده ای ندارین دیگه

    • Mehrdad

      هیچ وقت سمت اسید نرو اگه رفتی با ادمش برو تویی که تا حالا هیچ ماده توهم زاییو تجربه نکردی نمیتونی اسیدو تحمل کنی یه بلاییم سر خودت میاری دوست عزیز ال اس دی شوخی نیست توهمش فوق العاده بیشتر از اون چیزیه که اینجا داری میخونی تا خودتم تجربش نکنی نمیفهمی چی میگم

    • Slsh

      4 ساله گل میکشم ال اس دی هم ور داشتم ماشروم قبل از اسید امتحان کنید اگر میترسین
      ولی چند نکته: اگر میخواهین تجربه کنید باید گروه و لیدر داشته باشین
      به صورت ذوج(2.4.6) نفره تریپ کنید برای اولین بار 1 سوم اسید رو امتحان کنید به هیچ وجه شخص تریپ نکنید 3 نفره تریپ نکنید
      ماده ال اس دی خیلی سنگینه حتما به نکته هام توجه کنین تا خوش باشین

    • sam.m

      رک و راست بگم اون بد تریپش تا ابد داغونتون میکنه تجربه شخصی رو میگم که چه تاثیر هاایی داره ۱_تا یه مدت با بقیه میخوای ارتباط برقرار کنی سخت میشه واست یعنی حس میکنی اونا منظورتو متوجه نمیشن۲_اون بد تریپ حداقل تا ۸/۹ ماه باهات هست ۳_ترس دیونگی میکشه تو رو جوریکه حاضری همون لحظه خودتو بکشی ۴_وای به روزی که بکشی و یه اتفاق بد بیوفته چه میدونم یکی کج نگات کنه یه ماشین پلیس ببینی نابود میشی در کل اینا اثرات شخصی بود من که میگم تست نکنید چون نمی ارزه

    • بدون نام

      چیزایی هست ک دونستنش خوب ولی ندونی بهتره.نمیشه گفت بعضی چیزارا نمیشه گفت

    • بدون نام

      حیفتون ازجوونی تون بیاد این آشغالاچیه مصرف میکنید

    • بدون نام

      تورو خدا بگین کجا میشه ال اس دی رو خرید

    • hasan

      اگه میخوای بزنی بیا تا باهم بزنیم

    • rebeka

      من واقعا گیج شدم هرکی یه چیزی میگه برای اولین بار امتحان کنی مشکلی پیش میاد؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نزن

    • دنیا

      خدا لعنتشون کنه اونایی رو که ادمو وسوسه میکنن،من سنی ندارم اما با حرف های بیخود شما وسوسه به چنین کاری میشم و همچنین کسایی مثل من که تو این سن دوست دارن همه چیز رو تجربه کنن،لامصبا تجربه میکنین بکنین اما گنده کاریکاتور به کسی پیشنهاد نکنین و مشتاق به تجربش نکنین...

    • مملي

      سلام دوستان عزيزم، من تجربه كردم فوق العاده كمه واسش من الان چاكراهام باز شده واست اوتوبانو خلاف جهت ماشينا ميرم از زمين فاصله ميگيرم خدا عاشقته كه همچين قدرت دركيو واست خلق كرده ازش استفاده كن دنيا رنگيه زيباست بستگي داره تو چه جوري ببينيش❤️

    • بدون نام

      اقا من همه نظراتو خوندم..من تا حالا هیچ ماده توهم زایی نزده بودم ..یعنی تنها خلافم قلیون بود..تا اینکه یه روز یکی از دوستام این داستانو مطرح کرد که بریم بزنیم ..مام چهار نفری رفتیم وسط طبیعت..به بزرگی خدا قسم بهترین حس عمرمو تجربه کردم خیلی خوب بود چیز توهمی نبود فقط حقیقت همه چیو احساس میکردی ...ولی باید با دوستی ک از ته دل دوستش دارید بزنید چون اونجا میفهمید چقد همو دوست دارید ..من خودم از اعتیادو گلو این چرتو برتا متنفرم ولی اسید اخرشه رو دستش نیست چون مواد مخدر نیست فقط حقیقتو نشونتون میده ..فقط تو طبیعت با رفیقی که با هم اوکیید بزنید این دوشرطو اجرا کنید حله هیچ مشکلیم پیش نمیاد..یا علی

      پاسخ ها

      • ارشا

        دوست عزیز هیچ چیز حال طبیعی انسان نمیشه لطفا تجربیات آشغالتو رواج نده آثار مخرب این قرص آشغال رو زندگی یکسری بدبخت ناآگاه امثال تو دیدم

    • یه مسافر

      بخونید ■■■■■■■.اگه خواستید بزنید اول ببینید چه مارکی خریدید من خودم 1 کاغذ کامل هافمن چسبوندم تو جنگل قبلش یه رول گل سم کشیدیم تا دو روز اول همه چی اکی بود روز سوم به بعد خودمم چیزی هس نمیکردم فک میکردم 4.یا 5 روز گذشته یه روز به خودم اومدم دیدم که یک ماه و نیمه گذشته و من هیچی یادم نمیومد جز چند چیز کوچک از اتفاقای که افتاده بود وقتی بخودم امدم مادرم گفت 4 یا 5 روز نخوابیده بودم تو این یک ما هو نیم پدر مادرم اندازه 10 سال پیر شدن ال اس دی به توانو جسته هیچ ربطی نداره و با هیچ ماده مخدری قابل مقایسه نیست اون کسایم که زدنو میگن هیچیمون نشده در جریان باشن که هنو توهم و ندیدن پس درجریان باشید که ممکنه تا اخر عمرتون هیچ تصویری از زمان نداشته باشید اگه تا الان تجربه نکردید سمتش نرید اگر هم استفاده کردید نرید سراغ دز بالاتر تا چیزای بیشتری بفهمید .......چون هیچ چی ارزش فکر کردن ندارهههه جز خودت ...... حتما بخونییید ■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

    • اکبر

      دوستان من 12ساله مواد رو ترک کردم ،خلافم حشیش و کراک بوده البته چیلیم خشک میکشیدم،جلسه ای هم نیستم،ولی الان دوست دارم یه مرتبه ال اس دی بزنم فازشو بفهمم،دوستانی که اهل فن هستنند لطفا"راهنمایی بدن،ممنون

    • هیچ

      سلام، متن جالب اما با قضاوت های منفی و اشتباه...
      در مورد قسمتی که گفته شده حس عرفانی و الهی کاذب است... خیر کاذب نیست و کاملا واقعیه...
      من حدودا تا الان 15 بار تریپ رفتم تو این یک سال و بسیار تجربه های جالب و عالی ای داشتم...
      تازه بعد از 25سال سن فهمیدم کی ام، کجای کارم، برای چی اومدم و کجا باید برم...
      ال اس دی= دنیایی بین زندگی و مرگ، روشنی حقایق پشت پرده‌ی هستی... ملاقات با خوده واقعی... رسیدن به آرامش حقیقی... پاک شدن از افکار مضر روزمره که متوجه آن نیستیم... در دوز های بالاتر تجربه‌ی معلق شدن در دنیای موازی... دیدن احساسات و اشتراک گذاری افکار هم تریپی ها

    • امیر

      مگه میشه چیزی بزنی انقدر ضرر نداشته باشه؟داره ولی الان نشون نمیده چندسال مطمئن باش خوده شیشس به یه شکل دیگه.چون میدونن ما شیشه نمیزنیم اینو اوردن.

    • joojoo

      عاقا خدا لعنتتون نکنه نظراتو خوندم رفتم یه پیپر چسبوندم حدود یه ماه پیش بود خیلی داغون شدم دوستام گرفته بودنم وگرنه خودمو کشته بودم الانم وقتی تو حالت خوابو بیداریم یه خر میبینم ک میاد کنارم رو دو پا وای میسه گل میکشه سرویس شدم ناجور اصلا نمیتونم تشخیص بدم ک بابام ک داره باهام حرف میزنه واقعیه یا توهم جالب اینجا ک من اصلا داداش ندارم!!!

      پاسخ ها

      • كامران

        اون چيزي كه زدي تخم مس دي بود نه ال اس دى؛ يا چيزى تو اين مايه ها
        يا اينكه كلا چاخان بافتى.. يا اينكه روح و قلبت از خيارشور هم ضعيف تر هست
        ال اس دى دري كه به دنياهاي ناشناخته ارتباط داره را برات باز ميكنه
        و هزاران سوال و ناشناخته را بهت نشون ميده
        كه دولت ها ي سودجو و ديكتاتور ابدا مايل نيستند مردمان عادي با اين جنبه هاي مهم و عظيم جهان هستي آستا بشند برا همين بشدت جلوش رو گرفتند در حالي كه شيشه و هروئين و صدها آشغال كشنده ديگر همه جا به آسساني در دسترس مردم هست

    • P.H

      اینکه میگن خیلی خوب میشه افراد حقایق درون همدیگرو بفهمن راسته ؟یعنی فکری که من روی هم تریپیم دارم به اونم منتقل میشه (فکرامون یکی میشه )میفهمم حسش نسبت بهم چیه ؟؟یا در مورد من چی فکر میکنه !!!!

    • P.H

      اینکه میگن خیلی خوب میشه افراد حقایق درون همدیگرو بفهمن راسته ؟یعنی فکری که من روی هم تریپیم دارم به اونم منتقل میشه (فکرامون یکی میشه )میفهمم حسش نسبت بهم چیه ؟؟یا در مورد من چی فکر میکنه !!!!

    • P.H

      اینکه میگن خیلی خوب میشه افراد حقایق درون همدیگرو بفهمن راسته ؟یعنی فکری که من روی هم تریپیم دارم به اونم منتقل میشه (فکرامون یکی میشه )میفهمم حسش نسبت بهم چیه ؟؟یا در مورد من چی فکر میکنه !!!!

    • P.H

      اینکه میگن خیلی خوب میشه افراد حقایق درون همدیگرو بفهمن راسته ؟یعنی فکری که من روی هم تریپیم دارم به اونم منتقل میشه (فکرامون یکی میشه )میفهمم حسش نسبت بهم چیه ؟؟یا در مورد من چی فکر میکنه !!!!

      پاسخ ها

      • امیرم امیر

        اره دیه بقوله یارو گفتنی کانکت میشین باهم خیلی جالبه

    • بدون نام

      باید حواستون جمع باشه مشاوره با پزشک حتما مفیده
      فقط یادتون باشه در اون حالات بنده کسی نشید و ازتون سوء استفاده نشه
      مسئله اساسی حالات مثبت و منفی ال اس دی نیست، مسئله مهم استثمار انسان به وسیله هر گذاره ایست که ال اس دی هم از این قاعده مستثنی نیست.

    • بدون نام

      ماشالا همه اینکارن !!!

    • M

      سلام من براي اولين بار ١/٤ زدم سه ساعت اول حس خوبي بود تمركز آدم رو ميبره بالا انرژي رو زياد ميكنه ولي ٢ ساعت اخرش خيلي بد بود استرس و ترس داشتم تو اين حالت بمونم و زمان برام نميگذشت و ميترسيدم بخوابم همش كابوس ميديدم و منگ و گيج بودم ولي بعد از ١٢ ساعت كلا خوب شدم .

    • پیمان

      فقط در یک کلام به جنبه و قدرت بدنی فرد بستگی داره من یکبار فاصله ای که حدود 100 متر بود برام حدود بیشتر از 2 ساعت گذشت تا بهش برسم جالب اینجا بود صدای اون دونفری که در 100 متری من بودن رو در حد کر کننده میشنیدم اما صدای قدمهای خودم رو نمیشنیدم و بعد از 2 ساعت که بهشون رسیدم از صداشون داشتم کر میشدم یادم نیست چطوری رسیدم خونه اما قشنگ یادمه برای انداختن رختخوابم روی زمین چیزی حدود نیم ساعت فکر میکردم چه حوری بندازم درسته بعدشم همونجوری با کفش رو رختخواب خوابم برد و فردا صبحش مثل روزهای معمولی پاشدم ولی صدای اون دونفر و نرسیدن به اون مسافت ازارم میداد

    • همایون

      شاید من از مسن ترین افراد نظر دهنده بین شماها باشم اما در جوونیم همه نوشیدنی ها و مواد رو مصرف کردم البته هنوز هم خوشبختانه مجردم چون ازدواج پولی بیشتر از چند وعده مستی یا استفاده از مواد رو میطلبه.اما به خداوند بزرگ اگر پدر بودم خودم میرفتم برای فرزندم دختر یا پسر همه جورش رو میخریدم و با فرزند خودم استفاده میکردم و بدون اینکه متوجه بشه از اون لحظات فیلم میگرفتم و فرداش نشون خودش میدادم و میگفتم اگه این کارها رو جلوی خودت انسانی تو خیابون انجام بده خودت مسخرشون نمیکنی بگی چقدر مسخره میخندن .چون معمولا این مواد در کلوپها در خارج از کشور استفاده میشه فرقی هم نمیکرد دختر یا پسر چون تو سنین بین 16-25 اگه جوونی ها صورت نگیره اونموقع اینده طرف میشه خیلی از افرادی که هممون میشناسیم .
      اسم نمیبرم طرف در فوتبال خیلی مشهوره چون در جوونی به خاطر شهر محل زندگی یا بی پولی و زشتی و ....هیچ دختری حاضر نمیشده وقتی تو پیری با داشتن عناوین انچنانی زندگیش رو میبینی حالت به هم میخوره .تا به حال 3 بار ازدواج کرده از هر ازدواج فرزندی حالا مجسم کنید برای یکی از دختران یکی از همسران طلاق داده اش قرار باشه ازدواجی صورت بگیره حتما باید پدر و مادر واقعی در مراسم باشن اون موقع حال و روز اون دختر رو درک کنید .ولی اگر اون فرد معروف فوتبال در جوونی جوووونیهای خودش رو انجام داده بود و دچار عقده و کمبود نمیشد با زندگی و اینده چندین خانواده فقط به خاطر پولدار بودن بازی نمیکرد.پس در اینکه باید به جوونها اجازه داد اون سنین بحرانی رو با شادی و البته با دوستی و نظارت والدین سپری کنند شک نکنید چون اگه انجام ندهند در اینده در پیری با چند همسره شدن یا الوده به مواد شدن با داشتن زن و بچه دچار خواهد شد. پدر و مادر خوب اونی هست که تو این سنین جای دوستانی که چند سالی بیشتر تاریخ مصرف نخواهند داشت رو بگیرن.

    • بدون نام

      سلام یه سوال
      اگه فلش بک بزنی مثلا تو یه جای عمومی یا مثلا تو کلاس دانشگاه مغازه و... رفتارت یجوری میشه که آدمای دورورت متوجه بشن و بفهمن تو حالت عادی نیستی

    • حسین

      همه اینا تقصیر آمریکا واسراییله

    • كامران

      من انجامش دادم واشتباكردم.اينكه ميگن باآدمشم بروچرته.اقااصلا سمتش نروكلا.فقط يك كلام ميگم كنجكاوي نكنيد.دنباله هرچيزي نريدو4تا نظرو ميخونيد جوگيرنشيد.استفاده نكنيد.دوستانه ميگم زندگيتوكن دنباله توهم نباش.تريپه خوبشم ما ارزششونداره.نكنين.همين

    • پرویز

      اصلا یکی بگه کجا گیر میاد من که مردم ازکنجکاوی نمیدونم چطور تهیه کنم؟

    • عرفان

      من 4سال دارم گل میکشم هرروزم بیشتر از دیروز بهش علاقه پیدا میکنم تا حالا اسید نزدم ولی قراره بزنم
      دنیا2روزه میمیریو خلاص
      اصلا با اسید کاری ندارم از این زندگی نهایت استفادرو بکنید
      چه عادی چه چت چه با اسید
      ولی خب اونایی ک میگن الکی و توهم باید بگم چاکرها واقعی هستند وقتی باز میشن اون حس حال بهتون دس میده

    • Shahab

      باو هرکی میخواد امتحان کنه امتحان کنه من خودم هر 2 ماه میزنم هیچیم هم نشده خیلیم باحاله

    • اضغر اسکلتی

      تو دانشگاه یبار چسبوندم اول صب تا موقع که هوا تاریک بشه یه جا نشسته بودم رفیقمم قیافش هی دورو نزدیک میشد بعد یهو همه چی جدا میشد خود به خود تکون میخورد اومدم با یه نفر دست بدم دستش غیب میشد هی اخرش دستشو پیدا کردم

    • mohammad

      من خیلی دوست دارم یه بار مصرف کنم و این توهماتو تجربه کنم مخصوصا اینکه میگن رنگ صداهارو میبینن این حرفا البته تا حالا هیچ موادی نزدم (گاهی خیلی کم مشروب میزنم) به یکی گفتم گفت بجاش ماشروم بزن عین همین ال اس ی میمونه ولی فازش پایین تره برا تو که چیزی نمیکشی بهتره ولی موضوع اینه میخوام تو یه محیط و یه جمع باحال بزنم که متاسفانه گیر نمیاد

    • Leader

      من یه استاد خوب میشناسم برای تیریپ...کارش درسته من خودم به دلیل شرایط مالی فقط یکبار تونستم با ایشون برم که همون شد بی نظیر ترین تجربه زندگیم...به این اساتید اصطلاحا لیدر میگن

    • Ho3ein

      من زدم راضی بودم ، حالش فوقالعاده س بزنید پشیمون‌نمیشین

    • افشان

      چیزه خوبیه اگه جنبشو داشته باشید...
      هرچند که من خودم کم آوردم کارم به بیمارستان کشید
      ولی حتما با یکی امتحانش کنید که مصرف کرده میدونه فازش چیه
      مثه من دختر باشی فازه بد بگیری زیره باره فازش کم میاری

    • aj

      همه چی به حدش خوبه من میگم همه انسان ها یه بار ال اس دی بچسبونن همو بهتر درک میکنن محبت بینشون زیاد میشه اگه این موضوع رو بدونن تا حالا 3 بار امتحان کردم تو همشونم خوش گذشته بهم اثر منفی داره هر چی که مصرف بشه اثر منفی دار حتی این نفس کشیدن باعث پیری تو ادما میشه باور ندارین تحقیق کنین ابم زیاد بخوری معدت میترکه پس به اندازه دوزتون مصرف کنین هیچی نمیشه فقط حال میکنین تجربه کردنش بد نیست هرکی عشقشو داره امتحان کنه

    • م.م

      تورو اون خدا با روح و روان خودتون بازی نکنید دختر من فقط یکبار ب گفته خودش اسید همون ال اس دی برداشته الان دو ساله در مرکز نگهداری اعصاب و روان گذاشتیمش ب ولای علی از توهم و هذیان ش کم نشده و خوب نمیشه،دارم دق میکنم

    • م.م

      نکنید اینکارو نکنید تورو خدا به جوونی خودتون رحم کنید،وقتی با حال طبیعی خودتون می تونید زندگی کنید،خودتون رو وابسته این اشغال ها نکنید،هیچ چیز حال نرمال و طبیعی آدم نمیشه

      پاسخ ها

      • علی

        دوستانی که جلوگیری میکنن فقط خودشونو خسته میکنن من خوردم یه چیزی از تریپم موند خوردم نرسیدم مصرفم بالا رفت هی داشتم گم تر میشدم تا دیدم نه چیزی وجود نداره رسیدم بهش ولی وقتی که یه خشاب متا چهل خوردم رو تخت بیمارستانم سه بار مردم فقط تاریکی بود

    • مسعود

      سلام دوستان... اونایی ك میخان بزنن برید جنگل ی باند ببرید سه نفر بیشتر باشید كسایی باشن ك باهاشون فوق العاده راحتین چارنفر عالیه... اكه بار اوله یك چارم بزنید ب نور چراغ قوه اماده داشته باشید اگه تو شب بودید چون نور غیر مستقیم میتونه توهمای بدو از بین ببره حال روحی درونیتون بد نباشه موقعی بزنید ك میدونید درگیر مسایل عاطفی و اینا نیستید سعی كنید روی تریپ راجب طبعیت و كائنات بحث كنید چون اونموقع خیلی درك بالایی نسبت ب این موضاعات دارید ترسو خودتون به وجود میارید پس سعی كنید لذت ببرید و فازش با گل و امثالهم متفاوته چون هوشیاریتون چند برابر حالت عادیه... من خودم اولین بار بام تهران زدم و كاملا عادی بودم از نظر بقیه پس نگران نباشید... و در اخر ببنید خاستتون چیه؟ اكر فقط میخاید بااهنك حال كنید و بخندید پس سراغش نرید همون گل كارتونو را میندازه... اما اكه دنیال تغییر دید نسبت به اطرافتی پس بزن اما اینم بدون دو حالت داره... یا فوق العاده زندگیتو تغییر میده و خیلی جاها و تو خیلی تصمیمات كمكت میكنه تا ابد...یا بدبختت میكنه... من به ب شخصه بعد اسید دنیا و زندگی برام جذاب تر شد و خیلی جیزا بی ازرش...

      پاسخ ها

      • Zh

        ببخشید میشه قیمتارو به من بگین که مثلا خوبش حدودا چقدره

    • Zh

      ببخشید کسی میتونه حدود قیمتشو بهم بگه و بگه مرغوب ترینش حدودا چقدره

    • ن

      حیف از جوونیتون حیف از خانوادهای ک امیدشون شمایی هستین ک ب فکر این چرندیاتین وقتی خودتون ک هیچ جوونای بدبخت ساده دیگریم ترغیب میکنین ب این کثافت کاریا جواب دل اون مادر بدبختش جواب جوونی تباه شدش ب ازای ی ساعت ب قول شما فاز و این حرفا ی عمر زندگیتون تباه میشه تو رو ب خدا هیچ وقت دنبال این چیزا نرین

    • علی

      سلام دوستان من ال اس میفروشم هر کسم خواست اینجا نمیشه جابه جا کرد بیا شرق تهران یه شهره به نام بومهن اونجل همه چی هست من زندگی یه بار مصرف کن ولی خودتو خالی کن چون خالی نشی حس میکنی یه چیزی جا مونده هنوز بهش نرسیدی هی میخوری ولی هیچ وقت به دوز اول نمیرسی خیلیا میگن معتاد میشی نه گرونه نمیشی ولی یه چیزی ارزون تره اسمش شیشس از اون فقط بترس چون پوک اولش یکبار زدگیت ریست میشه و حالا این دفعه خودت میتونی بسازیش مثل یک بازی ولی تو موخت کلیدشم هی بکشی

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه کهاینجور باخباثت وبدجنسی ودروغ گوییی همراه باتوهم باعث تحریک.اعتیادوجنون ادما میشید یه سری به بیمارستان رازی بزنید تاواقعیات رو بفهمید

    • عرفان

      من همه نظراتو خوندم و هم خوب بدن و هم بد،میخواستم بدونم الستی رو تو شهرستان ها هم میفروشن واینکه قیمتش چقدره،مرسی از همه

    • Sahar Nimaii

      عزیزم زده حالش بد بگید چکار کنم خوب شه.سرش داره میپوکه.لطفا راهکار

    • amir

      سلام الان یکی بگه ارزش داره ادم یبار مصرف کنه؟ من خلاف سنگینم قلیون تروخدا بگین ارزش داره یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه نداره نکن به خودتو کسایی که میدون هستی رحم کن

      • حامد

        ال اس دی برا ادمایی خوبه که اهل فاز بازی باشن من خودم اینقد زدم ک حسابش از دسم در رفته ولی به تو ک خلاف سنگینت قلیونه میگم نزن

    • danialpsy

      این متنو مینویسم واسه اونایی که دوس دارن کاغذ بچسبونن
      ببین داداش اگه جنبشو اگه دوزشو داری یک سوم بچسبون اونم نه اینکه بری 300 میک بچسبونی 50 100 بچسبون ولی راجب اسیذ یه چی بگم من خودم بهش اعتقاد دارم شدید ولی انقدر درکت از زندگی میره بالا بعده چند بار تریپ که اون موقع میفهمی داستان چیه تازه تو وقتی میفهمی ال اس دی چیه که تجربه کنی ولی کسی که دوزشو نداره اضلااا نچسبونه که مغزش او دی میده به چیز میره
      مرسی :)

      پاسخ ها

      • mohammad

        چرت و پرت نگو عزیز من چی میگی درکت از زندگی میره بالا اقا اینا همه چرت و پرت میگن اینو توهمی زندگی میکنن خودشون نمی فهمن دیوونه اند اینا باهاشون حرف بزنی معلوم نیست چی میگن فکر می کنن حرفاشون درسته اخه یه عاقل به من بگه کی با توهم زدن درکش از زندگی میره بالا همش چرت و پرته بابا اینا گیج اند ال اس دی می زنن تا مدیتیشن کنن در صورتی که ال اس دی باعث میشه افکار آدم مختل بشه اینا مزخرف میگن کلا یکیشون می گفت سر تریپ ال اس دی خدا را دیدم آخه احمق چی میگی تو
        اقایون اینا گیج هستن و تموم نرین سمتش

    • کیان

      تمام چیزهایی که توی این مقاله نوشته، از دم چرت و پرت مطلقه!

    • Rohollah

      سلام دوستان . اثر بدی که این ماده روی مغزتون میذاره هیچ وقت درمان نخواهد شد.این رو به شما با اطمینان میگم

    • نیک نژاد

      دوستان این مواد رو از کجا میشه پیدا کرد داروخونه ها دارن؟

    • نیک نژاد

      دوستان این مواد رو از کجا میشه پیدا کرد داروخونه ها دارن؟

    • نیما

      سلام میگم اگه کمتر بزاری میتونی حال خودت کنترل کنی یا نه کمک
      لطفا

    • ارشا

      آقا خواهشا خواهشا این آشغال رو ترویج ندین آثار مخربش زندگیتونو تباه میکنه من خودم جوونم ولی هیچ وقت دنبال این آشغالا نرفتم و نمیرم
      جوونایی رو دیدم که با مصرف این اشغال الان روانی شدن و مورد عذاب خودشون و خانوادهاشون هستن

    • مهدیه

      برای اولین بار برای کسی که هیچ موادی و امتحان نکرده چه مقدار کافیه؟

      پاسخ ها

      • psyco

        یک چهارم با مقداری کمی مصرف محرک عین گلیعنی یه دود و در زمان احساس حال خرابی مقداری کمی تریاک ناب دود کن که نعشه شی رو به راه میشی غصه نخور

    • علیرضا

      تازه از مراسم سوم دوستم اومدم خودشو از ساختمان پرت کرده پایین
      نکنید خواهشا
      21 سالش بود پدرو مادرش داغون شدن از غمش

    • Ali

      فاز همشون یکیه چه ال اس دی حشیش چه ماری و..... فقط قدرتشون فرق میکنه
      مث سیگار میمونه همشون سیگارا چه بهمن وچه ماربرو فقط طعم ومقدار نیکوتینش فرق داره همشونم به مرور زمان بهت ضررشو میرسونه

    • من هستم یک سایکودلیک

      آقا چرت و پرته خود هافمن گفته مکتوب با سند و مدرک هر انسانی باید یک بار این ماده رو استفاده کنه که به اوج لذت پی ببره زمانی که فکرت جلوی چشمات به وقوع می پیونده اخ اخ اخ !!! نگم برات داش از زندگیت لذت میبری سمتش نرو این برای کسایی هستش که چیزی بالا تر از توهم خیالی میخوان (گل و حشیش و فلان) این لعنتی هرچی که تو فکرت رو جلوی چشمات ترسیم میکنه اگه خیلی فازت بالا باشه می تونی بهش دست هم بزنی خخخخخ(اگر آدمه از خود رازی هستین توصیه میکنم نزنید آقا)

    • Mohammad

      من خودم بالای شص هفتاد بار چسبوندم...خیلی خوبه ولی ب همون اندازه ک خوبه بدم هس و این خوبی و بدیشم فقط و فقط ب خودت بستگی داره ک فازت خوب باشه یا بد...ب فازای بد فک کنی فازت بد میشه ب فازای خوب فک کنی فازت خوب میشه.هر جا ک دلت بخواد باهاش میری میتونی فلش بک بزنی ب گذشتت و خودتو تو اون زمان و مکان حس کنی(خیلی بینظیره).

    • Mohammad

      همش دست خودت و مغزته ک سواری بدی یا بگیری حتی اگه فازتم خوب باشه و اتفاقی کشیده بشی سمت فاز بد همون لحظه با ی جمله ک من خوبم و هیچی نیست ب حال خوبت برمیگردی(کنترل کردن)بالا بودنت مث کم و زیاد کردن صدای موزیکه میتونی خودتو ببری بالاتر و بیاری پایبن فقط ب خودت و مغزت بستگی داره.ورق(اسید_ال اس دی)خوب و بد داره دوز پایین و بالا داره ورق خوب اصلا مزه خاصی نداره و ورقی ک تلخی داره خوب نیست و شیشه قاطی داره از شخص مطمعن و مطلع تهیه کنین.

    • Mohammad

      و در آخر بگم ک اعتیاد آور هست چون لذت آوره و تمایلات انسانی باعث گرایش ب سمت چیزای لذت آور میشه. اصلا پیشنهاد ب استفاده ب هیچ شخصی نمیکنم و فقط ب عنوان ی شخصی ک مصرف داشته و داره و خواهد داشت خواستم کمکی کرده باشم ب دوستان.

    • Mika

      چرا جنسه یه قرونه چرا جن..ه یه قرونه
      چرا هر چی بده مفته هر چی لازمه گرونه
      چرا خفه باشه خوبه چرا نئشه باشه خوبه؟

    • بدون نام

      اگه میشه مقدار زیاد مصرف کنید بمیرید راحت شیم از دستتون یه مشت مفنگی متوهم جمع شدن تو این مملکت

    • حمید

      سلام دوستان من ال اس دی زدم. ۲ ماهه از بس با خودم حرف زدم بریدم.اون دوستم که باهم زدیم.یه طوری شدیم که دیگه فقط حرفامونا تو دل هم میزنیم و متوجه میشیم.طوری شدیم که از هم فرار میکنیم.این چه بلایی بود سرمون اومد

    • شهریار

      اگه نزنید و بمیرید مثل اینه که تو زندگیتون سکس رو تجربه نکردید (نقل قول فکر کنم از تیموتیلری9

    • $

      حیف ازجووونی ک بخواد بره سراغ این جورموادا

    • بدون نام

      جون عزیزترین کساتون نزنید
      من زدم ۲ ساله زندگیم روهواس و تو توهمم
      نزن برادر من خواهر من
      من دگ نمیتونم با دنیا درست ارتباط برقرار کنم
      زندگی واسم شد مثل بازی جی تی ای
      تا الانم چندین بار اسیر کلانتری و دادگاه و کمپ و این چیزا شدم
      در کل حال داد نمیگم نداد ولی تجربه تلخی داشت اونقدی که دگ ادامه زندگی واسم سخت شد
      ارزش داشت؟؟ واسه ۱ بار و ۱ روز
      بخدا ک نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج