۲۰۶۵۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منصوریان کاپیتان نفت است، نه سرمربی

دروازه بان تیم فوتبال نفت گفت: بدن های بازیکنان ما خیلی خسته است و امیدوارم حداقل فصل را با جام تمام کنیم تا این خستگی در بدنمان نماند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا بیرانوند پس از برتری یک بر صفر نفت مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: خدا را شکر که پیروز میدان شدیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. وقتی مشاهده کردیم که نزدیک به ۱۵ هزار تماشاگر برای تشویق تیم نفت به ورزشگاه آمده‌اند، تعجب کردیم. این برد را تقدیم این هواداران می‌کنیم.

وی افزود: بازی با تراکتورسازی و اتفاقات آن مسابقه از نظر روحی به تیم ما ضربه زد اما خوشبختانه با صحبت‌هایی که علیرضا منصوریان با بازیکنان داشت، توانست روحیه‌شان را بازگرداند. به نظرم منصوریان سرمربی نفت نیست، بلکه کاپیتان تیم ماست. با این برد با شرایط روحی بهتری به عربستان خواهیم رفت و امیدوارم ما و پرسپولیس با دست پر این کشور را در بازی برگشت ترک کنیم.

سنگربان نفت درباره صحنه‌ای از بازی که با امین حاج محمد درگیری لفظی پیدا کرد، یادآور شد: چیز خاصی نبود. من کوچکترین بازیکن تیم هستم و به سایر نفرات احترام می‌گذارم. در آن صحنه به امین گفتم باید توپ را رها می‌کرد و او در رختکن به من گفت که می‌خواسته با پشت سر توپ را دور کند. من هم پاسخ دادم که با این کار توپ را وارد دروازه خودمان می‌کردی! اینگونه مسائل در فوتبال طبیعی است. ما باید به این فکر کنیم که بازی را بردیم و حداقل اتفاقات تبریز را فراموش کردیم.

بیرانوند با تأکید بر اینکه از نظر بدنی خیلی خسته‌اند، گفت: لیگ تمام شده و بازیکنان سایر تیم‌ها به مسافرت رفته و استراحت می‌کنند اما بازیکنان ما همچنان در حال تمرین و بازی هستیم و باید هفته دیگر راهی عربستان شده و بعد از آن هم در فینال جام حذفی به میدان برویم. این در شرایطی است که اگر به تیم ملی نیز دعوت شوم، باید در اردوی تیم ملی حاضر شوم. پس هیچ زمان استراحتی برایم نمی‌ماند. امیدوارم حداقل در جام حذفی قهرمان شویم تا خستگی این راه طولانی در بدنمان نماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج