۲۰۶۹۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامه به خودروسازان برای واگذاری سرخابی‌ها!

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش با واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی موافق است و بعید است دو وزیر دیگر کمیته واگذاری با این مسئله مخالفت کنند.

خبرگزاری فارس: امیر عابدینی در مورد وضعیت واگذاری پرسپولیس در مزایده چهارم گفت: روز چهارشنبه سهامداران عمده شرکت استیل‌آذین ایرانیان با علی اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی جلسه داشتند. در این جلسه من هم حضور داشتم و آنها دفاتر شرکت را مورد بررسی قرار دادند و نسخه‌ای هم برای خودشان برداشتند.پوری‌حسینی از سهامداران عمده خواست که چک‌هایی که بابت واگذاری پرسپولیس صادر می‌شود برگشت نخورد که سهامداران هم گفتند ما حتی می‌توانیم زودتر از موعدهایی که پیش‌بینی شده هم پول پرداخت کنیم.

وی در مورد اینکه در این جلسه کریم باقری،‌علی کریمی و مجتبی محرمی هم که از سهامداران این شرکت هستند در جلسه بودند یا نه گفت: خیر. فقط سهامداران عمده که بیش از ۲۰ درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند در جلسه با رئیس سازمان خصوصی‌سازی حضور داشتند. ایرادهایی هم که در گذشته به شرکت وارد شده بود برطرف شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

عابدینی در مورد اینکه امکان واگذاری پرسپولیس به یک شرکت خودروسازی وجود دارد یا نه گفت: طبق اطلاع من وزیر ورزش هم به این نتیجه رسیده که پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود. البته از نظر دو وزیر دیگر عضو هیات واگذاری خبر ندارم اما وقتی وزیر ورزش موافق باشد بعید است دو وزیر دیگر با این انتقال مخالفت کنند.

وی افزود: از سویی دیگر شنیده‌ام که یکی از مسئولان نامه‌ای برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به خودروسازان نوشته که این نامه معنایش دور زدن قانون است و بعید است پرسپولیس به سایپا داده شود زیرا قانون دور خورده می‌شود.

عابدینی در مورد اینکه جلسه با پوری‌حسینی به معنای واگذاری پرسپولیس به شرکت استیل‌آذین است گفت: ظاهرا سنت این است که وقتی شرکتی برنده مزایده است با سهامداران آنها جلسه برگزار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج