۲۰۷۴۵۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

گران‌ترین کنسرت پاپ در ایران

در حالی که چندی پیش مدیر کل دفتر موسیقی از نقش نداشتن دفتر موسیقی در قیمت‌گذاری بلیت کنسرت‌ها خبر داد، گران‌ترین کنسرت پاپ با سقف بلیت ۱۸۰ هزار تومان برگزار خواهد شد.

روزنامه قانون: در حالی که چندی پیش مدیر کل دفتر موسیقی از نقش نداشتن دفتر موسیقی در قیمت‌گذاری بلیت کنسرت‌ها خبر داد، گران‌ترین کنسرت پاپ با سقف بلیت ۱۸۰ هزار تومان برگزار خواهد شد.


کنسرت‌های پاپ معمولا از ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. اما بلیت کنسرت روزبه نعمت‌الهی در سایت بلیت فروشی اش که در روز ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار شد، از ۴۰ تا ۱۸۰ هزار تومان قیمت گذاری و به فروش رسيد.

پس از کنسرت روزبه نعمت‌اللهی که با سقف بلیت ۱۸۰ هزار تومان نه تنها در ژانر موسیقی پاپ بلکه در همه گونه‌های موسیقایی که کنسرت‌هایشان برگزار خواهد شد، در صدر قرار دارد؛ کنسرت‌های ارکستر سمفونیک ملی ایران با سقف بلیت ۱۵۰ هزار تومان در جایگاه بعدی گران‌ترین کنسرت قرار دارد.

چندی پیش پیروز ارجمند از نقش نداشتن دفتر موسیقی در تعیین قیمت‌گذاری بلیت کنسرت‌ها خبر داد و عنوان کرد که قیمت بلیت کنسرت‌ها را خود شرکت‌های برگزار کننده کنسرت، تعیین می‌کنند.

هرچند قیمت‌گذاری بلیت کنسرت باید یکی از وظایف تشکل صنفی خانه موسیقی باشد که با توجه به شرایط روز این مهم را انجام دهند و یک ضابطه قانونی مشخص و چارچوبی خاص برای انجام این کار، تعریف کنند اما طی سالیان گذشته به دلیل انفعال ساختاری این نهاد، تهیه کنندگان کنسرت‌ها به تشخیص خودشان و بدون هیچ ضابطه قانونی قیمت بلیت کنسرت‌ها را بالا می‌برند.

قیمت بلیت دیگر کنسرت‌های پاپ که در روزهای آتی برگزار می‌شوند بدین شرح است: كنسرت فریدون آسرایی ( از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان)، محسن یگانه (از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان)، محمد رضا هدایتی (از ۲۵ تا ۱۴۰ هزار تومان)، علی لهراسبی (از ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان)، امید حاجیلی (از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان)،فرزاد فرزین (از ۴۰ تا ۱۱۰ هزار تومان)، مهدی مدرس (از ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان)، رحیم شهریاری (از ۳۵ تا ۱۰۰ هزار تومان)، رضا یزدانی (از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان)، حمید عسگری (از ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان)، کنسرت محمد علیزاده ( از ۴۵ تا ۱۱۰ هزار تومان)، گروه سون (از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان)، شهاب رمضان (از ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان) و کنسرت زانیار خسروی ( از ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • admin

      چه خبره؟؟؟؟؟

    • امین

      خوب روز به روز خدارو شکر داره وضع اقتصادی مردم بالا میره دیگه .
      احتمالا مثل همیشه با تدابیر علمی و اقتصادی این تصمیم گرفته شده و مثل همیشه فشار بر روی قشر پایین جامعه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج