۲۰۷۹۱۳
۹۸ نظر
۵۰۸۶
۹۸ نظر
۵۰۸۶
پ

جدا کردن سر زن میاندرودی پس از آزارجنسی!

جنگل هم از این گناه شرمش گرفته، خدیجه در حالی قربانی شیطان صفتان شد که صدای جیک جیک گنجشک ها بلند شده بود و طاقت درختان نیز از شنیدن صدای ناله مادری مظلوم و قتل بیرحمانه اش طاق شده است.

خبرگزاری مهر: جنگل هم از این گناه شرمش گرفته، خدیجه در حالی قربانی شیطان صفتان شد که صدای جیک جیک گنجشک ها بلند شده بود و طاقت درختان نیز از شنیدن صدای ناله مادری مظلوم و قتل بیرحمانه اش طاق شده است.

جنگل های میاندرود هنوز بوی خون می دهد و آخرین لحظه های مرگ و جان دادن مادری مهربان را هرگز از یاد نمی برد، بانوی که قربانی افکار شوم افرادی از تبار شیطان شده و ۱۷ روز تمام بدن بی سرش در لابه لای بوته زارها افتاده بود.

این روزها حال و هوای مازندران از قصه تلخ مرگ مادر میاندرودی غمناک است و در و دیوار برخی خیابانهای شهر سیاه پوش شده است، مادری که قرار بود به دندانپزشکی مراجعه کند اما در نهایت دندانهایش به پزشکی قانونی فرستاده می شود تا دلیل مرگش روشن شود.

یک روز بهاری بود و خدیجه رمضانی از میاندرود عازم ساری شده بود تا به به دندانپزشکی رود، اما نمی دانست، راننده و همدست تبهکارش چه نقشه شومی برای این مادر جوان دارند.

این بانوی جوان که قرار بود مسیر کمتر از ۲۰ کیلومتری تا مرکز استان را ۲۰ دقیقه ای طی کند، سرانجام پیکرش پس از ۱۷ روز در میان جنگل های سبز و هیرکانی پیدا و به آرامگاه ابدیش منتقل شد.

جدا کردن سر زن میاندرودی پس از آزارجنسی!

قصه تلخ بانو خدیجه رمضانی، خاطر هر انسان پاک سرشتی را مکدر می کند، مادری که بی پناه قربانی شوم آدمهایی از جنس شیطان شد، اما این حادثه تنها پایان یک زندگی نیست بلکه سرنوشتی است که شاید مادران و دختران مظلوم دیگری را نیز گرفتار کند، چرا که پیش از خدیجه، قربانی دیگری به نام معصومه فولادی هم داشت.

اسفند ماه ۹۳ بود و معصومه فولادی قصد داشت از نکا به ساری برود و پس از آنکه از نقشه شوم راننده شیطان صفت مطلع شد، خود را در حال حرکت از داخل خودرو به بیرون پرت کرد و سرانجام نیز پس از چند روز دار فانی را وداع گفت و قربانی شوم خیالهای باطل راننده شد.

هنوز زنان و مادران مازنی از شوک مرگ معصومه بیرون نیامده بودند که قصه خدیجه نقل محافل شد و جاده نکا به ساری، قربانی دیگرش را گرفت.

بهت خانواده خدیجه از جنایت مخوف

خدیجه برای مراجعه به دندان پزشکی و پر کردن دندانش سواربر خودرو شد، اما پس از ۱۷ روز دندانهایش برای آزمایش DNA به پزشک قانونی فرستاده شد تا از تنها تکه استخوان به جا مانده از جمجمه اش تشخیص داده شود که خدیجه قربانی یک جنایت فجیع شده است.

اکنون چند روزی از این حادثه تلخ می گذرد و خبرنگار ما به همراه مدیرکل بانوان استانداری مازندران برای تسلی بازماندگان راهی خانه خدیجه می شود، در خانه پدری خدیجه همه با چشمانی قرمز و پر از اشک به استقبال ما می آیند و مادرش که در بهت از دست دادن فرزندش سیاه پوش است، با پیشانی بندی مشکی بر سر، گوشه اتاق نشسته فقط نگاه می کند و آرام و بی صدا اشک می ریزد.

عموی مقتوله بغضش را شکست و گفت: اگر خلافکاران و متجاوزان احساس امنیت نکنند تخلفات به صفر می رسد، اما وقتی چنین عمل ظالمانه ای در روز روشن انجام می شود نشان می دهد که افراد خلافکار احساس امنیت می کنند، شاید اگر مسولان اقدامات بهتری انجام دهند، مردم با آرامش بیشتری رفت وآمد می کنند.

رمضانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید فکری اساسی برای مسیر نکا - ساری کنند گفت: دوربینهای کنترلی بیشتری در مسیرها مستقر شود و یا ماشینهای شناسنامه دار در مسیرهای پر رفت و آمد و روستاها به کارگیری شود.

خواستار اشد مجازات برای قاتلان هستیم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در دیدار با خانواده مقتوله با ابراز تاسف بسیار از قتل خدیجه گفت: هیچ کس به جز مادر مقتوله ستم به وجود آمده را درک نمی کند، اینکه فرزندی را که از شیره جانت پروردی در اوج جوانی از تو بگیرند و این اتفاق نهایت سختی امتحان خداوند است.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: روزی که خبر کشته شدن خدیجه را شنیدم، با مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان ارتباط تلفنی برقرار کردم و خواستار افزایش تعداد دوربینهای نظارتی در مسیرهای پرتردد و جلوگیری از تردد ماشینهای غیرخطی شدم تا تدابیری در این زمینه اندیشیده شود و جلوی ماشینهای خاطی گرفته شود؛ چرا که هر روز هزاران خدیجه در این مسیر تردد می کنند.

قتل هولناک زن بی‌پناه در جنگل‌های میاندرود

جمشیدی با بیان این که بسیاری از شبها با رنج خدیجه گریه کردم و حتی دل نوشته ای برایش نوشتم گفت: برایم این موضوع عادی نمی شود، اتفاقات مشابه و ظلم به زنان در دو ماه پشت سر هم، قابل هضم نیست و هر اقدامی که از دستم برآید انجام می دهم.

مدیرکل امور بانوان مازندران درادامه با اشاره به قتل معصومه فولادی توسط یک راننده در اسفند ماه ۹۳ گفت: طی مکاتبه ای که با دفتر رئیس جمهوری داشتم نوشتم که زنی که چنین اقدامی می کند از رزمنده ای که بر روی مین می رود و شهید می شود، کمتر نیست.

جمشیدی تاکید کرد: همه ما خواستار اشد مجازات برای قاتلین هستیم چرا که قتل غیر عمد نبوده است. این قتل، با کسی که ناخواسته در تصادف یا بازی موجب کشته شدن کسی می شود فرق می کند و نباید گذشت. احساس می کنم خدیجه خواهر خودم بود.

ماجرای قتل خدیجه

در ادامه این دیدار پدر خدیجه رمضانی نیز در خصوص این اتفاق به مدیرکل امور بانوان مازندران گفت: پس از دستگیری قاتلین به ما اطلاع دادند در ماشین آنها یک چاقوی بزرگ، تبر، چسب، طناب و دستکش پیدا کرده بودند، من فکر می کنم اینها سابقه دار بودند زیرا یک مسلمان چنین کاری نمی کند.

وی گفت: دخترم در چهار راه آزادگان سوار ماشین شد تا ساعت ۱۰ به دندان پزشکی ساری برسد و ساعت ۱۱ تماس گرفتیم اما موبایلش دردسترس نبود و ساعت یک به پاسگاه مراجعه کردیم و به ما گفتند حداقل ۲۴ یا ۴۸ ساعت زمان نیاز است تا اقدام کنیم.

این پدر ادامه می دهد: ۱۷ روز چشم انتظار بودیم و دعا می کردیم فرزندمان سالم بازگردد، که پس از ۱۷ روزساعت ۱۲ شب به برادر من اطلاع دادند جسدی پیدا شده و از جسد هم فقط یک استخوان کوچک جمجمه به دست ما رسید.

پدر داغ دیده با چشمانی اشک بار می گوید: پس از این که در ماشین دستهای دخترم را بستند، دهنش را چسب زده، به پهلویش چاقو زدند و او را به جنگلهای اطراف نکا بردند و از ارتفاع به پایین پرت کردند، اما دوباره بازگشتند که مبادا خدیجه زنده باشد و وقتی او را زنده دیدند با روسری وی را خفه کرده و با تبر سرش را جدا و بدنش را قطعه قطعه می کنند و پس از ۱۷ روز نیز اجزا بدنش خوراک حیوانات درنده شده بود.

او از انگیزه دزدی و سرقت اموال خدیجه گفت: طلای زیادی با او نبود، تنها یک النگو که شاید زیر ۳ میلیون تومان قیمت داشت، اما نمی دانم چرا به او که یک فرزند دو ماه داشته رحم نکردند.

محمد رمضانی گفت: ما قاتلان را نمی شناسیم و هیچ اطلاعی هم از آنها نداریم و این شایعات که قاتلان نسبت خانوادگی با شوهر دخترم داشته اند و قصد انتقام جویی بوده شایعه ای بیش نیست.

مادر خدیجه نیز گفت: خودم و شوهرم با کشاورزی، چهار فرزندمان را بزرگ کرده ایم و برای فرزندانم بسیار زحمت کشیدم تا بزرگ شدند، دخترم را به خانه بخت فرستادم.

وی بیان داشت: دو سال از ازدواج دخترم می گذشت که از زندگی خیری ندید و این گونه مظلومانه کشته شد و تمام عشق، محبت و وجود وی، زیر خاک رفت.

خدیجه رمضانی رفت اما جاده های مازندران همواره قربانگاه مادران و دخترانی معصوم است و خطر آنان را تهدید می کند، از اینرو ساماندهی خودروهای مسافربری و تجهیز راهها به دوربین های کنترلی برای کاهش تخلفات و آسیبها ضروری می رسد تا شاید دیگر نوزادی به بهانه سودجویی آدمکهایی از جنس شیطان، بی مادر نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آنیتا

      بعد از گذشت 20 روز از این ماجرا چرا هنوز قاتلینو اعدام نکردن؟؟؟؟؟؟؟مسئولین منتظر چی هستن؟؟؟؟باید زنده زنده این داعشی هارو سوزوند تا درس عبرتی بشه برای بقیه شیطان صفتان

      پاسخ ها

      • ایرانی

        دوست عزیز اگر در پاراگراف زیر عکس جمله "ین حادثه تنها پایان یک زندگی نیست بلکه سرنوشتی است که شاید مادران و دختران مظلوم دیگری را نیز گرفتار کند"جواب سوالتان است

      • بدون نام

        منتظرن عفو بخوره

    • یکی بود یکی نبود

      اعدام برای اینا کمه

      پاسخ ها

      • من

        واقعا کمه/ باید شکنجه بشن بند بند بدنشونو یکی یکی قطع کنن تا با زجر بمیرن یعنی آرزوی مردن کنن

    • چشمه

      باید عکس و مشخصات کامل این جانیان پست فطره رو کامل منتشر کنید ، این موجودات روانی خطرناک را باید با غل و زنجیر ببندن توی سیاهچال نگه دارن نه اینکه راحت همه جا تردد داشته باشن.

    • بهار

      واقعا باعث تاسفه . انسانیت به کجا می رود!!؟؟

      پاسخ ها

      • مجتبی ازهمدان

        خواهشا بی سوادها نخونند این جانوری که منفی داده یعنی چه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • بدون نام

        انسانیت سرجاش وایساده؛ اما انسان ها دارن یه جایی میرن!

    • سامان

      ایران آبادم کجایی؟؟؟؟

    • آرش

      زودتر باید اعدامشون کنن.خیلی پست بودن که این کارو کردن.

      پاسخ ها

      • مونا

        اونایی که منفی داده فک کنم خود قاتلین هستن

    • میم

      خدا لعنتشون کنه .پست فطرت ها

    • ابوالفضل

      ایران ارامم ارزوست

    • فروزان

      این جانیها باید زجر کش بشن باید انقدر زجر بکشن تا یکزره دل خانوادش آروم شهاعدام براشون خیلی کمه.

      پاسخ ها

      • سعید

        نترس عزیزم خدا جای حق نشسته.اعدام برای اینها کافی نیست. باید منتظر زجر بسیار بسیار بزرگ توی اون دنیا باشند.

    • بدون نام

      انسانم ارزوست!!!

    • بینام

      اینا رو اعدام نکنید همون کاری و بکنید که با خدیجه کردن . این حیون صفتا باید زجر کش بشن اعدام کمه براشون

    • بدون نام

      طفلک بچه معصومش مامانشو دیگه نمی بینیه.

    • بدون نام

      همانطور که این زن بیچاره را تکه تکه کردند باید روزی یه تکه از بدنشان را قطع کنند تا بدرک واصل شوند نان حرام به حلق بچه کردن نهایتند می شوند همین انسانهای حیوان سفت .

    • سمیر

      خدایا وقتش نرسیده به امام زمان اجازه بدی ظهور کنه??

    • صابر

      باید حکم قصاص برای این شیطان صفت ها در نظر گرفت واقعا متاسفم.

    • علی

      فقر و بدبختی عامل چنین جنایتی میشه یا اینکه از نطفه مشکل داشتن دلیل دیگه ای نداره

      پاسخ ها

      • سعید

        عزیزم فقر و بدبختی کجایه! به خدا قسم که حتی یک آدم فقیر هم حاضر نمیشه چنین فاجعه ای را به بار بیاره. اینها قطعا یک مشت اوباش دیوانه ی تیمارستانی بودند.

      • بدون نام

        عزیز ، خیلی خانواده های فقیر داریم که دارن با سیلی صورتشون رو سرخ میکنند و زندگی شرفتمندانه ای دارند . این ها فقط یه مشت جانی هستند که نطفه شون مشکل داره .

      • بدون نام

        فقر نهایتا نهایتا باعث سرقت مسلحانه میشه، نه اینکه زنی که چیز گران بهایی پیشش نبوده رو بگیرن و تکه تکه کنن. خدا به خانوادش صبر بده، خیلی سخته

      • سجاد

        علی جون مطمئنا تو همیشه یه قدم جلوی پاتو نگاه می کنی...متاسفانه

    • بنیامین پقه

      با چنین افرادی باید کاری کرد که هر لحظه ای که نفس میکشند آرزوی مرگ بکنند.نباید با آسانی اعدامشان کردباید چندین سال زجرشان داد همانگونه که گفتم.

    • بدون نام

      واقعا متاسفم. چرا عکس هاشون رو نشون نمیدن شاید کسان دیگری بودن که این بلا رو سرشون آوردن . خدا یا سکوتت رو بشکن

    • امیر

      خدا به خانواده شون صبر بده
      خیلی سخته

    • بدون نام

      بنظرم دیگه مجازات اعدام هم برای اینا کمه ، اصلا یه نوع افتخارم تو دنیای جاهلی خودشون بحساب میا ، بخدا قسم اینا رو فقط باید زنده زنده اتیش زد فقط .

    • سمیر

      خدایا وقتش نرسیده به امام زمان اجازه بدی ظهور کنه??

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدم . این چند مدت که از انتشار خبر میگذشت بیشتر منتظر خبر خوش بودم . خدا به مادر اش صبر بده .

    • بدون نام

      اگر یه روزی تو این مملکت جنگ بشه و وضعی مثل سوریه و عراق پیدا کنیم دیگه نیازی به گروه داعش نیست . ماشالله حاضر و آماده اش تو کشور خودمون زیاده .
      واقعأ شرم آوره . معلوم نیست بعد از این همه مدت برا چی اعدامشون نکردند؟؟؟

    • مهدی

      یه حیوون با هم نژاده خودش همچین کاریو نمیکنه .بعضیا از حیوون خیلی پست ترن

    • سید

      واااااااااااای خدا این اتفاق رو زمینت افتاده
      برسون صاحب دنیاتو

    • علی

      این افراد و امثال اینها رو باید اول زجر بدن کم کم اجزای بدنشونو جدا کنن تا درس عبرت بشه برای سایرین

    • سینا

      در خبرهای امروز می خوانیم بعضی ها به 40 کیلومتری مرزهای ایران رسیده اند...آیا رسیده اند؟ یا عبور کرده اند؟ گرگهایی که در هوای ما نفس میکشند...قدری به درون مرزهایمان هم بیندازیم!!

      پاسخ ها

      • حسین

        چی به درون مرزهامون بیندازیم ؟؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      وقتی افغانیها ماشین میخرند ومسافرکشی میکنند بایدجرم وجنایت زیاد بشودفرماندارشیراز که دلواپس سخنرانی مطهری است یک نگاه به مغازههای شیرازبیندازدببیند همه مغازه درکرایه افغانیا است وچه جنایتهایی انجام می دهند

    • مرضیه

      سقوط انسانیته دیگه...خدا لعنتشون کنه بیشرفها رو.اینا رو باید زجرکش کنن اعدام براشون خیلی کلمه.

    • بدون نام

      واقعا دلخراشه بخدا ، خداوند صبری به خانواده اون بیچاره بده ، اینقدر انسان باید حیوان صفت باشه که این کارها رو انجام بده ، خدایا به جلال و جبروتت قسم ریشه این انگلها رو از روی زمین بردار

    • بدون نام

      واقعا شرم آور ، مسئولین کجایند؟ جواب نمدند مردم خودشان دست بکار شوند

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه

    • حمید

      مسولین متاسفیم

    • abtin

      خدا لعنتشون کنه .فقط و فقط باید زودتر اعدامشن تا درس عبرتی باشه ودیگه تکرار نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آیا اینهمه اعلام شد تاثیری داشت؟؟

    • آزاده

      با سلام خدمت همه عزیزان که داغدار این خواهر عزیز سرزمینمان ایران هستند . حتما که این آدم نما ها از اولیای شیطان هستند که دست به چنین اعمال وحشیانه ای می زنند ناف اینها را شیطان به هنگام تولد بریده است و باید هم همچون شیطان فکر کنند. مجازات این شیطان صفت ها باید بگونه ای باشد که تا لحظه مرگ ذره ذره بمیرند . هر روز باید تکه ای از بدنشان را جدا کرد اول انگشتان و دست های کثیفشان را که به پاک ترین موجود (مادر) دست درازی می کنند . خداوند عذاب سختی برایشان در نظر دارد. انشاالله

    • مرتضی

      خدا به خانوادهاش صبر بده خدا روحشو شاد کنه خدا قاتلاشو لعنت کنه

    • mrezaee

      چجوری دلشون اومده این کارو بکنن؛
      باید از خودشون بدتر اعدامشون کنن؛
      آخه آدم اینقدر پست؛

      خدا بیامرزتش؛مادر این خانم چقدر درد داره؛
      دوستان خواهشن یه فاتحه بخونید.

    • ناشناس

      من این خبرو محل کارم خوندم .
      از اون موقع که این خبرو خوندم فقط دارم اشک میریزم. بیشتر از 1 ساعت.
      زن بودن خیلی سخته.
      همش باید بترسی.گاهی حتی از سایت.گاهی از خندت گاهی حتی از حسای قشنگت چون ممنکنه اطرافت یه گرگ صفت باشه!

      پاسخ ها

      • كاربر

        بخدا منم هميشه مي ترسم !از يه كوچه خالي كه يه مرد داره ازش رد ميشه

    • علی

      خدا رحمتش کنه ولی باید این قاتل سنگدل را مثل مرحومه مغفوره قطعه قطعه کرد تا درس عبرتی باشه برای دیگر جانیان حیوان صفت

    • محمد

      از این خبر متاسف شدم و جای ناراحتی دارد . و نحوه نگارش خبر شما مثل داستان نویسی است انگار که خبر واقعی نیست و مثل افسانه به قلم شما نوشته شده.

    • پری

      خدا لعنتشون کنه.انشالا خدا صبر بده به این خانواده....این کصافطا باید دستگیر بشن وهمین جور بلا سرشون بیارن خدا نگزره ازشون

    • بدون نام

      سلام اهای مردم چقدر بایدقربانی بدیم تابفهمید ازتاکسی ونقلیه عمومی بایداستفاده کنیم

    • مجتبی

      خداوندا برسان فرج اقامونو
      دیگه خسته شدیم از این زندگی نکبت بار
      از این ادمهای شیطان صفت چون حیف این ادمهارو کفتار صفت بنامیم کفتار از این ادمها با شرفتره.
      خدایا نجات بده انسانهای بیگناه رو از دست از این حرام زایده ها

    • بدون نام

      خون این مظلومه برزمین نمیماند قاتلانش به زودی هلاک میشوند

    • لر ایلام

      لعنت خدا بر این سگان شیطان صفت سنگسارشون کنین تا درس عبرتی برای بقیه سگان شیطان صفت جامعه بشه
      مرگ بر اصحاب شمر ملعون

    • سوادکوهی

      خدا‌به پدرومادرش صبر بده،انشاالله،وروح این عزیز را قرین رحمت کنه،....مسولین کجا تشریف دارین؟!!!!

    • احسين

      الله صبر ورسن ب خانواديه

    • بدون نام

      ادرکنی یا صاحب الزمان

    • سلی

      ,وای خدا دارم خفه میشم تاکجابیش میرم آدمات چقدرصبرت بالاست خودت خسته نشدی وای مادر بدبختش

    • مهدی

      هرکسی از این مساله ناراحته.باید ریشه یابی کرده وبعد باقاطعیت حکم داد.خوانندگان گرامی سریع قضاوت نکنید.

      پاسخ ها

      • فروزان

        ببخشید آقا مهدی مگه این خانوم چه کاری کرده بوده که باید این جانیا باهاش اینجوری میکردن؟ نمیفهمم یعنی چی زود قضاوت نکنیم؟ چیو قضاوت نکنیم سنگدلی و قصاوت قاتلارو؟

      • بدون نام

        خجالت بکش چه ریشه یابیی؟ این حیونا یه آدمو به بدترین شکل کشتن اونوقت میگی سریع قضاوت نکنید

      • یه بنده خدا

        برو خدا شفات بده.

      • سجاد

        مهدی عزیز از خداوند متعال شفایت را مسئلت دارم.

      • بدون نام

        شما مدرک فوق فوق پروفسور های روانشناسی رو کدوم دانشگاه بین الملی گرفتی برادر مهدی؟؟؟؟ خدا شفات بده

    • علي

      قلبم درد گرفت كه انسان چقدر پست باشد كه با همنوع خود ابن كار را انجام دهد اين گونه افراد را بايد تكه تكه كرد نه اعدام .

    • سميه

      واقعا كه متاسفم

    • مریم

      این لعنتیها باید قصاص بشوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند . حتما حالت عادی نداشتند و چیزی مصرف کرده بودند . خدابه مادر و پدرش صبر بده .
      الهم عجل لولیک .

    • بدون نام

      من مخالف اعدام هستند . طفل معصوم تا آخر عمر زجر بکشد اینها راحت تمام شوند این ناعدلانه است. باید کاری کرد که بین زمین و آسمان معلق بمانند.

    • زهرا

      هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند.
      ضمن تاسف از داشتن چنین هموطنانی اما آیا بهتر نیست با این اوضاع نابسامان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنیم ؟

    • بدون نام

      اعدام کافی نیست به نظر من باید حبس ابد تو انفرادی به اینها بدن تا هر روز آرزوی مرگ کنن

    • رسول

      واقعا داغ کردم نمیدونم چی باید گفت و نمیدونم صبر خدا کی لبریز میشه خدایا دیگه واقعا ظلم و ستم و ناعدالتی داره سراسر این کره خاکی رو میگیره تو را به جمیع مقدسات قسم میدهم با آمدن حجت و خلیفه ات به همه ظلمها پایان بده و ریشه همه ظالمین و ستمگران عالم را برکن الهی آمین

    • دهقانی

      احساس خفگی میکنم اون از اون داعشیهای پست که آدم کشتن تفریحشونه.اینم از این نطفه حرامهای رذل که با خونسردی این مادر بی پناه رومظلومانه کشتن وسلاخی کردن.چی کشیده خدیجه اون لحظات.شیطان هم در برابر اینا کم میاره

      پاسخ ها

      • آرش

        رزل نه رذل

      • میثم

        آرش! دلبندم! رذل نه رزل!!!

    • nirvana

      این خوکای کثیفو باید زنده زنده سوزوند تا عبرتی بشه برای کثافتایی از این قماش
      اینا خودشون ناموس ندارن دختر و خواهر و مادر ندارن چطور یه انسان وحشیگری و ددمنشی رو هم میتونه پشت سر بذاره

    • savrz

      خدا رحمت کند خیلی سخته من هم راننده هستم مسافر را مثل مهمان می دانم برایشان ارزش میدم این گرگ صفتان را باید زنده زنده تکه پاره کنند و گوشتشان را بدند سگها بخورند

      پاسخ ها

      • ندا

        سلام
        خدارحمتش کنه وخدابه بازماندگان صبربده
        منم بااین نظرموافقم ایناروباید زنده زنده بدن این حیوانات وحشی تکه پارشون کنن

    • ناشناس

      عزیزان باید متجاوزان به نوامیس مردم را طوری شکنجه داد که درس عبرتی برای تمام خلافکاران و متجاوزان به نوامیس مردم شود مرگ برای آنان کم است چرا که به یکدم راحت خواهند شد در زمان خلافت یکی از خلفای عباسی برای شکنجه متهمان دست راست و پای چپ آنان و یا بلعکس را قطع میکردند و آنان را رها میکردند که به همان حال زندگی کنند، نمی دانید که این نوع شکنجه بدترین نوع شکنجه در دنیا می باشد (قصاص برای این متجاوزان کمترین درد و رنج را دارد)

    • محمودجانی

      این جنایت ونامردیست جنایت کثیفیست اعدام باید گردند.باتشکر از ناجا

    • آقا سید

      اگر من جای مسئولین قضایی بودم غیرت می کردم ودر ملع عام اینگونه کثافتها رو برای عبرت امثال شیاطین انسی هم که شده با تبر تکه تکه می کردم حالا خود دانید.....

    • حمید کلباسی

      ناله را هرچند میخواهم که پنهانش کنم
      سینه می گوید که من تنگ امدم فریاد کن
      اولین خواسته به حق مردم ایران برقراری امنیت و احساس آرامش است . نباید ناامنی و شرارت ،
      باعث انزوای ناخواسته مردم و بخصوص زنان و
      کودکان بیگناه شود

    • علی

      این در وری ها چیه مینویسین؟چرا از خودتون حرف اضافه در میارین؟چرا انگ تجاوز میزین؟خجالت هم خوب چیزیه.وقتی از اصل موضوع خبر ندارین بهتره زر زیادی نزنین.اون بنده خدا دستش از دنیا کوتاهه ولی خانوادش که هستند کاری نکنید که خجالت بکشن.بیشعور هائی که اخبار الکی میزارین توی سایت!!!!

    • سهند

      حالا تو امریکا بود صدا سیما با اب و تاب تعریف میکرد و میگفت امنیت ندارند و خوبه بازم این کثافتکاریها را گردن ماهواره نداختند. این حیون صفتها را باید بسوزونند.بیشتر قبلا افغانیها از این نوع جنایتها انجام میدادند اخیرا بومی شده است.مسولین امنیتی و فرهنگی باید هرچه زودتر فکری به حال این جامعه بکنند هر روز جنایت و خشونت علیه خانومها زیاد میشه واقعا داریم به نقطه انفجار میرسیم.

    • ناشناس

      خدا لعنتشون کنه!!
      خدا لعنتشون کنه!!
      خدا لعنتشون کنه!!

    • محمد

      آخه يكبار ديدين عبرت بگيرين ديگه، چرا اين خانمها توي اين آشفته بازار مسيرهاي طولاني رو تنها ميرن

      پاسخ ها

      • حنانه

        اشتباهی مثبت دادم...
        حضرت اقا بنظرت منی ک 5روز در هفته واسه رفتن به دانشگاه از ی شهر میرم ب شهر دیگه چیکار باید بکنم؟؟!!!حتما بابام از کارش بیوفته منو ببره درسته؟؟؟؟ تازه من بچه مازندرانم

    • داود

      باید سنگ سار. بشن تو ملع عام

    • صبا

      شهر بدون مرد شهر درده
      قربون شکل ماه هرچی مرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بوی حرف سیاسی میاد؛ آقا سانسورش کنید.

    • ناشناس

      این خبر اصلا مهم نیست... مسائل مهمتری هم هست. لطفا مسئله حجاب رو حل کنید.. سگ گردانی در ملا عام رو حل کنید.. روابط دختر و پسر رو حل کنید.. قتل و تجاوز که عادی شده چیزی نیست زیاد خودتون رو ناراحت نکنید مهم اینه که روسری از سر خانم ها اون ور نره

    • بدون نام

      این آدمهای پست باید مجازات بشن . از طرف دیگر باید خانواده ها در تربیت فرزندانشان دقت بیشتری بکنن تا مثل این آدمهای پست تحویل جامعه ندن

    • مریم

      وقتی قاتلین پیدا شدن باید وباید وباید در منظر چشم میلیونها ادم با خبر قبلی همان بلا ها را سر خودشان و خانواده هاشون د ر بیارند تا عبرت همه بشه .

    • Mahdieh

      خدا انشاله که سزای اعمالشونا بده واقعا که این آدما هيج فرقی با داعش نداشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج