۲۰۷۹۸۱
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

صدور حکم ۱۰ متهم اختلاس ۳ هزار میلیاردی

سخنگوی قوه قضائیه، از قطعی شدن محکومیت ۱۰ تن از متهمان پرونده فساد بزرگ ۳ هزار میلیاردی خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی قوه قضائیه، از قطعی شدن محکومیت ۱۰ تن از متهمان پرونده فساد بزرگ ۳ هزار میلیاردی خبر داد.

هفتاد و نهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه بعد از ظهر دوشنبه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در آغاز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر با اشاره به اینکه قوه قضائیه با جدیت پرونده های زمین‌خواری را دنبال می کند، افزود: با توجه به اقدامات انجام شده تاکنون ۷ میلیون متر مربع از زمین‌های اطراف تهران که به طور ناحق از سوی زمین‌خواران تصرف شده بود، از تصرف افراد سودجو خارج و سند به نام دولت صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده های بزرگ در دستگاه قضا به آخرین وضعیت پرونده متهم بزرگ نفتی اشاره کرد و گفت: کیفرخواست متهم نفتی صادر شده و پرونده به زودی به دادگاه می رود و امیدواریم دادگاه نیز مطابق قانون و با سرعت به این پرونده رسیدگی کند.

سخنگوی قوه قضائیه با اعلام خبر قطعی شدن محکومیت ۱۰ تن از متهمان پرونده فساد بزرگ سه هزار میلیاردی افزود: در این پرونده احکام تعدادی از متهمان پس از حکم اولیه توسط دیوان عالی نقض شد و مجددا احکام دیگری در شعبه دیگر صادر شد و پس از آن نیز دادستان به این احکام صادر شده اعتراض کرد. بر اساس اعتراض دادستان، پرونده به شعبه هم‌عرض دیگری در دادگاه تجدیدنظر استان تهران رفت و تعدادی از این افراد محکوم شدند.

محسنی‌اژه‌ای با اعلام اسامی و مدت محکومیت محکومان این پرونده افزود: در محکومیت های صادر شده به ترتیب غلامحسین نوایی نایب رئیس گروه توسعه فولاد ایران و عباسعلی احمدی هر یک به اتهام معاونت در جرم به دو سال حبس محکوم شدند. جعفر دارابی مسئول واحد خرید این شرکت و یارمحمد محمدی مدیرعامل شرکت اسپادانا نیز هر یک به دو سال حبس محکوم شدند. کاوه نژاد دهقان سه سال، امیررضا طارمی یک سال، محمدحسین اوغلی دو سال و شیدا مردعلی به یک سال حبس محکوم شدند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در احکام صادره داریوش نیشانی‌بر معاون رئیس بانک صادرات اهواز به ۷ سال حبس و ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد. همچنین بهنام بهزادی مدیر عامل شرکت تجارت گستر نیز به ۳ سال حبس و ۲ سال محرومیت از فعالیت های اجتماعی محکوم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج