۲۰۸۳۳۵
۳۱ نظر
۵۰۱۰
۳۱ نظر
۵۰۱۰
پ

بنزین آزاد هم سهمیه‌ بندی شد؟

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به تعیین سهمیه برای مصرف بنزین آزاد ۱۰۰۰ تومانی، گفت: به نظر می‌رسد سهمیه بنزین آزاد از ساعت ۱۲ امشب در کارت‌های سوخت واریز شود.

خبرگزاری مهر: رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با اشاره به تعیین سهمیه برای مصرف بنزین آزاد ۱۰۰۰ تومانی، گفت: به نظر می‌رسد سهمیه بنزین آزاد از ساعت ۱۲ امشب در کارت‌های سوخت واریز شود.

بیژن حاج محمدرضا با اشاره به تعیین سهمیه برای فروش بنزین آزاد با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومانی، گفت: براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، خودروهای شخصی از امشب برای خرید بنزین آزاد ۱۰۰۰ تومانی باید صرفا از کارت هوشمند سوخت خود استفاده کنند.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با اعلام اینکه آن دسته از افرادی که بدون کارت سوخت شخصی می‌خواهند در جایگاه ها بنزین خریداری کنند می توانند از کارت جایگاهداران هم استفاده کنند، اظهار داشت: به عبارت دیگر، عرضه کارتی بنزین ادامه می‌یابد و این به منزله آزادسازی قیمت بنزین نیست.

این مقام مسئول با اشاره به شارژ سهمیه بنزین ۳۰۰ تا ۵۰۰ لیتری در کارت‌های هوشمند سوخت، اظهار داشت: ظاهرا این سهمیه بنزین آزاد در کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای شخصی از ساعت ۲۴ امشب واریز خواهد شد.

حاج محمدرضا با انتقاد به عدم اطلاع رسانی تحولات جدید بنزینی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به جایگاهداران سوخت، بیان کرد: حتی مدیران میانی این مجموعه نفتی هم از تغییرات جدید اعمال شده در عرضه و قیمت‌گذاری بنزین اظهار بی اطلاعی می کنند.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور همچنین با اعلام اینکه از امشب طرح یکسان سازی عرضع قیمت بنزین اجرا می شود، خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر، خودروهای عمومی از فردا هیچگونه سهمیه بنزینی ندارند و باید بنزین را با قیمت آزاد ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومانی تهیه کنند.

در این بین تماس خبرنگار مهر با عباس کاظمی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش نفتی، داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای پیگیری این موضوع بی نتیجه باقی ماند و مسئولان حاضر به پاسخگویی نیستند.

البته مهر کسب اطلاع کرد: خرید بنزین ۱۰۰۰ تومانی صرفا با استفاده از کارت خودروها یا کارت جایگاهداران امکان پذیر است.

آن دسته از خودروسوارانی که هنوز در کارت هوشمند سوخت خود دارای سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی هستند، نمی توانند از سهمیه بنزین آزاد خود استفاده کنند. بر این اساس، با اتمام ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی امکان خرید بنزین با قیمت آزاد ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان فراهم می‌شود.


بنزین آزاد، سهمیه بندی نمی شود

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه ای برای عرضه بنزین آزاد وجود ندارد و مالکان خودرو می توانند بدون محدودیت اقدام به سوختگیری کنند.

داوود عربعلی اظهار داشت: از ساعت 24 امشب همه باقی مانده سهمیه سوخت 700 تومانی که مربوط به خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها است، در کارت های سوخت باقی مانده و سهمیه تاکسی ها، حمل و نقل عمومی، دولتی و نظامی نیز حذف خواهد شد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه کارت های سوخت حذف نمی شوند، افزود: با توجه به تفاوت قیمت بنزین توزیعی در کشور با قیمت بنزین در کشورهای همسایه، امکان دارد برخی افراد اقدام به قاچاق سوخت کنند، بنابراین کارت های سوخت به عنوان یک منبع جمع آوری اطلاعات و یک ابزار کنترلی باقی می مانند.

وی با بیان اینکه نرخ بنزین در برخی از کشورهای همسایه 1600 تومان است، خاطرنشان کرد: در صورتی که فردی به صورت غیرمتعارف سوختگیری کند، از طریق کارت قابل پیگیری است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اظهار داشت: متاسفانه شایعه ای مبنی بر احتمال باطل شدن سهمیه های 700 تومانی خودروهای شخصی منتشر شده که باعث نگرانی مالکان خودرو شده اما باید اعلام شود که باقیمانده سهمیه 700 تومانی تا پایان شهریور ماه قابل استفاده است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده است، از روز سه شنبه (٥ خردادماه امسال) هر لیتر بنزین معمولی با نرخ ١٠٠٠ تومان و هر لیتر بنزین سوپر نیز با نرخ ١٢٠٠ تومان عرضه خواهد شد. همچنین، از تاریخ اعلام شده نفت گاز در جایگاههای سوخت کشور با نرخ ٣٠٠ تومان عرضه می شود.

نفت سفید نیز با نرخ هر لیتر ١٥٠ تومان و گاز مایع هر کیلو ٢٣٠ تومان عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش، آن دسته از افراد که در کارت سوخت خود بنزین ٧٠٠ تومانی دارند فقط تا پایان شهریور ماه فرصت دارند آن را استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      بنزین سهمیه بندی هم آزاد شد؟!

      پاسخ ها

      • علی

        اونموقع که میخواستن یارانه بدن میگفتن ظلمه که یه خانواده چندتا ماشین داشته باشه و بیشترین یارانه را استفاده میکنه و خانواده ای هم اصلا ماشین نداره و از یارانه محرومه .
        باید فرقی بینشون باشه ، بعد امدن به همه 45500 تومن پول دادن ، بعد امدن همه چی را گرون کردن و ادامه داشت تا حالا که دوباره بنزین تک نرخی و دوباره سیل گرانی راه می افته .
        بازم فشار به قشر متوسط و ضعیف جامعه وارد میشه و پول تپلی هم میره به جیب پولدارها

    • بدون نام

      به به زندگی بهتر از این نمیشه ای جاااان!

    • بدون نام

      حقوق 15% افزایش مییابد ولی بنزین با احتساب حذف 60 لیتر ماهانه بیش از 50% افزایش قیمت داشته هم جبران انصرف ندادن یارانه مردم شد وهم برای دولت در آمد خسته نباشید.

    • مهدی جان

      این هم روحانی که این قدر کلید دستش بود

      ای خدا پس کی خوبه ؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا از اون افرادی که 8 سال کشور رو نابود کردن که دیگه هیچ کس نمیتونه درستش کنه نگذره

      • بدون نام

        هیچ کسی و هیچ مقامی در این مملکت چون همه بفکر جیب خودشونند.

      • آرش

        کسایی که گفتن مشکلات ممکلت با کلید تدبیر و امید حل میشه باید حالا بیان مشکلات رو حل کنن پس چرا الکی وعده و عید میدادن

      • بدون نام

        من ق
        فکر میکنم با داس امد ؟

    • توتو

      امروز بنزین فردا یارانه ها حذف میشه حالا ببینید

    • حسین

      یارانه ها تا یکسال دیگر برای 80 درصد مردم قطع می شود بنزین تا 1500 بالا می رود سود بانکی یک رقمی می شود تورم به 30 درصد خواهد رسید حقوق رو چون باید به فکر کارفرماها بود نمی شه بیشتر از 17 درصد زیاد کرد قیمت کلیه اقلام اساسی و غیر اساسیس رو هم ماهی یک دفعه بالا می بریم. . . خوب قدرت خرید مردم هنوز بازم زیاده حالا چیکار کنیم که اونهم بگیریم ؟ شما بگید ؟!!!

    • بدون نام

      اه

    • مرتضی

      واقعا برام سوال که نفت 50% ازران شده همه جای دنیا بنزین هاشون ارزان شد آن وقت تو ایران گران می کنند
      کلا یواش یواش کلمه ی ارزان شدن باید از لغت نامه های خومان پاک کنیم :|:|:|:|

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنزین برای اونایی که نفت ندارن ارزون میشه چون از ما نفت ارزون میخرن ولی برا مایی که صادر کننده ایم و درامدمون از نفته برعکسه

    • مریم

      دیگه به روحانی رای نمی دیم

    • هیچکس

      به به دولت امید وتدبیر .فقط همین کم بود

    • سعید

      خوب مردم شناختن خدايي هر چيزي رو اول شايعه بعدش عمل ما كه زير گروني ها نابود شديم ولي قيامتي هم در كار هست

    • ناصر

      خداوند وضع هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آن قوم خودش وضعش را تغییر دهد قرآن کریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرحبا

    • جواد

      به به از فردا بنزين ليتري 1000 تومن ميزنيم مديوني اگر پول دستي بخواي روحاني و چيزي نگي...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا چقد بدبختیم ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • امین

      حسن آقا خدا قوتت بده عجب قفلی زدی به زندگی قشر متوسط دمت گرم حیف از اون اعتمادی که به تو کردم

    • اردشیر

      مردم را به مسخره گرفتن بخدا

    • بدون نام

      گاز هم از امروز ششم خرداد گران شد خب بنزین گران بود گار هم گران بود آب هم گران هست برق هم گران نان گران گوشت گران پس بگیم همه چیز گران چی ارزونه جونه مردمه اعصبابه خدایابداد ما برس واقعا له شدیم این همه ظلم تا کی .

    • محمدعلی

      الان من که ماشین ندارم باید چند کرایه تاکسی بدم خدایا این قاچاقچیان سوخت را نابود کن که هر بدبختی ما داریم از این سواستفاده گران است / لااقل مسئولین به گزارشات مردمی درمورد جایگاها گوش بدن /تمام سوخت قاچاق ازجایگاها هست /وگرنه لوله بنزین تو خانه ما نیست جایگاهها را کنترل کنند مخصوصا شهرهای مرزی و استانهای همجوارشون را کل درامد مااشینهای سنگین و گازويل کشها از قاچاق سوخت است

    • sohrab

      از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید آخرشو همین الان اجرا بفرمایید ما که پوستمون کلفت شده هرچه بادا باد !!

    • zzzzzzzzzzzzzz

      روحانی مچکریم
      خدایی دیگه چیزیم مونده که بزنه فرق سر قشرخاک برسروفقیر خدایابه غیرازخودت به کی پناه بریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدایا به داداین ملت برس

    • بینام

      گرونی ! گرونی نداریم دولت ! دولت که خادم ملته تو گرونی به من نشان بده نمیدونم ! ازمانی که من یادمه هیچی گرون نشده من هم هیچ گرون نخریدم تو بمن نشان بده

    • mostafa

      اقا چرا هی خدا خدا میکنید؟؟
      خدا که نمیتونه بیاد پایین جای شما اعتراض بکنه که....
      خودمون خواستیم که وضعمون اینجوری بشه
      خودکرده را تدبیر نیست...

    • بهار

      کلید قفل ساز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج