۲۰۸۷۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شکایت سه یمنی از دولت آلمان

سه یمنی که دو تن از نزدیکان خود را در یک حمله پهپادی آمریکا در خاک کشورشان از دست داده‌اند در دادگاهی در آلمان از دولت برلین به اتهام کمک به آمریکا به منظور انجام این حملات شکایت کردند اما دادگاه شکایت آنها را رد کرد.

ایسنا: سه یمنی که دو تن از نزدیکان خود را در یک حمله پهپادی آمریکا در خاک کشورشان از دست داده‌اند در دادگاهی در آلمان از دولت برلین به اتهام کمک به آمریکا به منظور انجام این حملات شکایت کردند اما دادگاه شکایت آنها را رد کرد.

قرار بود این دادگاه آلمانی به پرونده‌ای که از سوی سه یمنی که نزدیکانشان را در یک حمله پهپادی آمریکا در کشورشان از دست داده‌اند، مطرح شد، رسیدگی کند.

این یمنی‌ها که امروز (چهارشنبه) در دادگاه حضور پیدا نکردند، دولت آلمان را متهم کردند به اینکه اجازه می‌دهد آمریکا از یک پایگاه هوایی در آلمان به منظور انجام حملات پهپادی مرگبار در یمن که باعث کشته شدن غیرنظامیان و قتل‌های فراقانونی می‌شوند، استفاده کند.

این یمنی‌ها که دو گروه حقوق بشری شامل مرکز حقوق بشر و حقوق اساسی اروپا و همچنین گروه حقوق بشری "Repreive" نماینده آنها هستند می‌خواهند آلمان مسئولیت قانونی و سیاسی این حملات را بپذیرد و جلوی استفاده آمریکا از پایگاه هوایی رامشتاین آلمان به منظور انجام حملات پهپادی در یمن را بگیرد.

کت کرگ، مدیر حقوقی گروه حقوق بشری "Reprieve" اظهار کرد: شواهد مستدلی وجود دارد مبنی بر اینکه پایگاه رامشتاین به منظور تبادل اطلاعات کنترل پرواز میان راهبران پهپادها در آمریکا و خود پهپادها در خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دولت آلمان این مساله را که پایگاه‌های هوایی آمریکا در این کشور برای قتل‌های فراقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرند رد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج