۲۰۸۸۱۱
۱۸۲ نظر
۵۰۰۵
۱۸۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فاجعه تلویزیون ملی در بازی نفت و الاهلی

بازی دیشب در کنار همه شیرینی ها و جذابیت ها یک نقطه آزاردهنده حدودا ۱۰۰ دقیقه ای داشت! و آن حضور محمدحسین میثاقی در استودیوی شبکه ورزش و گزارش این بازی حساس و زنده توسط ایشان بود.

فاجعه تلویزیون ملی در بازی نفت و الاهلی

برترین ها - بهنام منقولی*: پیروزی دلچسب نفت تهران در مجموع ۲ بازی برابر الاهلی، نماینده عربستان؛ پس از حذف پرسپولیس توسط الهلال (دیگر نماینده عربستان) دل تمام ایرانیان را شاد کرد و شبی خوش را در تقابل تاریخی ایران و اعراب رقم زد (با در نظر گرفتن همه حاشیه های سیاسی خاورمیانه و نبرد غیر مستقیم ایران و عربستان در یمن) و از آن مهم تر اینکه در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۵ یک نماینده کشورمان به جمع ۸ تیم برتر راه یافت. این موفقیت چشمگیر و ارزشمند را به علیرضا منصوریان و تیم جوان، متحد، متعهد، حرفه ای و باانگیزه اش تبریک می گوییم.

فاجعه تلویزیون ملی در بازی نفت و الاهلی

اما بازی دیشب در کنار همه شیرینی ها و جذابیت ها یک نقطه آزاردهنده حدودا ۱۰۰ دقیقه ای داشت! و آن حضور محمدحسین میثاقی در استودیوی شبکه ورزش و گزارش این بازی حساس و زنده توسط ایشان بود. به نظر نگارنده که اولین بار بود صدای میثاقی را به عنوان گزارشگر بازی زنده می شنیدم (گویا ۳-۲ بازی دیگر هم در این یک سال حضورش در شبکه ۳ و حوزه ورزش گزارش کرده) نکاتی چند در این باره قابل ذکر است:

محمدحسین میثاقی بدون سابقه گزارشگری و تنها با یک سال فعالیت در صحنه آن هم در حد ایستادن در برنامه ۲۰۱۴ ویژه جام جهانی در شبکه ۳ در کنار عادل و جاودانی، خواندن ترجمه تیتر روزنامه های اروپایی و آمریکایی و حضور در تقویم نود و بعضی گزارش های حاشیه ای نود سابقه دیگری در گزارش و اجرای ورزشی ندارد.

از سوی دیگر میثاقی نه تنها صدای دلچسب و جذابی ندارد تمامی گویندگان، دوبلورها و گزارشگران و مجریان رادیو و تلویزون صدای شان باید به سمت بم بودن میل کند در حالی که صدای وی بسیار زیر است یعنی برخلاف اصول حرفه ای این کار! چنین صدایی اصولا در هر تستی در این حوزه باید رد شود. پس گویا هیچ فیلتری در این قضیه دخیل نبوده است.

هوش اجتماعی پایین وی و رفتارهای هیجانی اش در اجرا چه به عنوان گزارشگر زنده و چه به عنوان مجری برنامه (دوباره به یاد آورید جام جهانی ۲۰۱۴ و قطع حرف های کارشناسان یا شوخی های بی ربط در اوج بحث میان عادل و کارشناسان ...) به شدت آزار دهنده است.

علاوه بر آن لحن وی عامیانه و کوچه - خیابانی است. در گزارش هم به کرات اصطلاحات عجیبی شنیده می شد؛ گویا میثاقی در حالت لم داده داشت با دوستانش روی فرش منزل جلوی تلویزون تخمه می خورد و فوتبال می دید و نظر می داد! اصطلاحاتی مانند بزن بزن، بزن دیگه (در حملات نفت)، حالا از اونور سانتر، این دفعه از این ور و ... خیلی خیلی زیرِ حداقل استانداردهای یک گزارش زنده ورزشی بود.

فاجعه تلویزیون ملی در بازی نفت و الاهلی

از سوی دیگر وی با حضور حدود 30 شب در برنامه 2014 نشان داد که سواد و اطلاعات و آمارش در حوزه فوتبال به شدت ضعیف است (به یاد آورید بارها ابراز تعجب و شگفتی وی در همان برنامه در برابر حرف ها و اطلاعات ( Data ) کارشناسان مانند دکتر صدر یا حاج رضایی و عادل فردوسی پور و دیگران) و بیان اینکه «عجب! اینو نمی دونستم» و «چه جالب».

میثاقی در بازی دیشب گویا فقط نیت کرده بود با هیجان کاذب خود را نمایش دهد کاری که قبلا هم در گزارش حاشیه های بازی تراکتور و نفت در تبریز با دوربین نود دوست داشت انجام دهد و نتیجه آن فاجعه بار بود. در آن گزارش با هر گل دائم فریاد میزد «مگه داریم؟!» امری که حداقل گزارشگری مثل جواد خان خیابانی با همه ضعف های فراوانش به آن است.

میثاقی اسم بسیاری از بازیکنان را نمی گفت. هیچ داده ای به مخاطب ارائه نمی داد. حتی لحظاتی سکوت نمی کرد! هیچ تحلیل تاکتیکی ارائه نمی داد (دوباره به یاد آورید سرهنگ علی فر را با همه ضعف هایش)، شوخی های به شدت کلیشه ای، تکراری و لوث و بی ربط خود را هم به مخاطب تحمیل می کرد. مثلا در انتهای بازی و اعلام 8 دقیقه وقت تلف شده توسط داور کره ای گفت: «گویا داور به وقت کره وقت گرفته که آنقدر طولانی شده! باشه بریم به یاد بازی ایران و استرالیا و اون 8 دقیقه معروف».

در نهایت کلام اینکه بار دیگر بوی تحمیل مجری - گزارشگر و عدم شایسته سالاری در سازمان صدا و سیما، شبکه 3 و شبکه ورزش دیده می شود. با وجود گزارشگرانی خبره مانند مزدک، گزارشگران متعادلی مانند محمدرضا احمدی یا پیمان یوسفی و حتی قدیمی هایی مانند خیابانی... و خیل جوانان با استعداد دیگر چگونه در فرآیندی یک ساله و به طور ناگهانی میثاقی با این همه ضعف و عدم وجود حتی یک شاخصه مثبت پله های پیشرفت را طی نموده است؟

سرهنگ علی فر و جواد خیابانی به عنوان مطرود ترین گزارشگران فوتبال تلویزیون حداقلِ حداقل ها را دارند با کمی طنازی ناخودآگاه، ناشی از سوژه هایی که به دست مخاطب می دهند و ملت هم در شبکه های اجتماعی میچرخانند! در نهایت اینکه اگر قرار است عاقبت جوانگرایی در صدا و سیما این باشد، همان بهتر که جواد خیابانی و علی فر گزارشگر باشد ولو اینکه عده ای صدای تلویزون را قطع کنند...

* سردبیر برترین ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سروش

      اولا گزارشهای زیبای خیابانی رو با علیفر مقایسه نکنید.ثانیا به نظرم میثاقی خیلی هم خوب و خلاق گزارش کرد.طوری که برای اولین بار میدیدم یه مجری به طور عامیانه اجرای میکنه.به دل من که نشست.
      نویسنده این مطلب نظر شخصیشو داره به مخاطبان تحمیل میکنه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیابانی عالی وبی نظیره

      • محمد حسین

        من با نویسنده موافقم.خیلی از افرادی که توی مسابقه "اقای گزارشگر شبکه 3" تست میدادن بهتر از میثاقی گزارش میکردن.اما مثل این که پارتی داشتن مهم تر از کیفیته.میثاقی مجری با انرژی و با انگیزه ایه اما به اندازه مجری گری در گزارش خوب نیست کاملا معلومه که با پارتی که احتمالا "عادل فردوسی پور" اسمشه در عرض 2-3 سال یهو هم مجری شد هم گزارشگر خبری هم گزارش گر فوتبال.
        نمیدونم اگه قرار بود اینطور گزارشگر انتخاب کنند چرا اون همه ادم را مسخره خودشون کردن و تست گزارشگری ازشون میگرفتن؟ با اون ایراد های بنی اسرائیلی که بعضی داور ها میگرفتن اگه جناب میثاقی شرکت میکرد در اون مسابقه چندم میشه؟
        یک ضعف دیگه اش هم این بود که در موقیعت های حساس به شدت داد میکشید.هر چقدر صدای تلویزیون را کم میکردم بازم ایشون سر یه موقعیت انچنان داد میکشید که حتی خود من که بیننده فوتبال بودم نمیتونستم تحمل کنم چه برسه دیگران.

    • حداد

      اتفاقا برعکس گزارشش خیلی دل نشین و دلچسب بود متفاوت بود هر جا میثاقی باشه گزارش هاش شنیدنیه ومتفاوت مخصوصا فان برنامه 120 دیشب هم که عالی بود.همیشه که نمیشه علیفرو مزدک وسیانکی ویوسفی باشن محمد حسین خیلی از این آقایون بهتره اول عادل بعد احمدی بعدشم میثاقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول خیابانی بعد مزدک بعد عادل وباند وبدل هاش

      • بدون نام

        خدمت نویسنده محترم :من گزارش ایشون رو نشنیدم اما اینکه گفتید سابقه مجری گری نداره مطلع باشید که بازی های شیرین فراز کرمانشاه رو این آقا از شبکه زاگرس گزرش می کرد. کمی هم خدا رو در نظر داشته باشید .

    • mojtaba

      چرت نگو خیلی هم خوب بود

      پاسخ ها

      • صالح

        سرور همشون عزیز ما جواد خیابانی نازنینه

    • زهرا

      به نظرم خیلی مغرضانه قضاوت کردید، محمد حسین شاید توی گزارش فوتبال ضعف داشته باشه، ولی توی اجرای برنامه های ورزشی و اطلاعات خیلی خوبه، و در ضمن خیلی بیشتر از یکساله که داره فعالیت میکنه، شاید شما فقط یکساله که اونو دیدید این دلیل نمیشه، واقعا متاسفم که همچین نوشته ای دیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محمد حسین؟؟؟؟!!!!
        معلومه فامیلشی ها

    • یوسف

      بنده کاملا با این یادداشت مخالفم
      گزارشگری در ایران نیاز به پوست اندازی داره و باید استایل های جدید بیان و اصلاحات اساسی در این کار اتفاق بیفته.
      درسته بعضی مواقع بیش از اندازه شوخی میکنه ولی بیننده از شر صحبت های تکراری گزارشگران قدیمی راحت میکنه.
      کاش به محاسن گزارش اون هم اشاره می کردین

    • SADEGH

      اما به نظر من خیلی خوب بودو دوسداشتم گزارش شو ، جدید و خوب بود نه روتین وتکراری

    • محمد

      کاملا مشخصه که نویسنده مغرضانه متن را نوشته.بعدشم از جناب خیابانی وعلی فر که روی مخ بیننده راه میرن که بهتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جواد خیابانی باصدای پرطنین ولحن حماسی اش واطلاعات بالایش بهتربن گزارشگر فوتباله فقط مستقله وتوباند کسی نیست

    • بدون نام

      والا ما هم موافقیم با شما ، من از یه جایی به بعد بازی رو از رادیو دنبال کردم

    • ناشناس

      ببخشید پس خلاقیت و نوآوری چی میشه؟
      بعدشم اولین گزارش زندش نبود پس شما اطلاعاتت کمه.نظر شما فقط شخصیه.
      گزارشش عالی بود.

    • حنا

      فکر میکنم انتقادتون خیییییلی تند بود دیگه.آقای میثاقی انقدم که گفتین بد نیست.آره شاید هیجانش خیلی زیاد باشه و یا شوخی های لوث کرده باشه.ولی خب باید به پای بی تجربگی ایشون گذاشت.مثلا عادل فردوسی پور عزیز از همون ابتدا تا الان که یه شکل نبودن.بالاخره خیلی پخته تر شدن.

    • Ali

      خیلی هم عالی بود ما که لذت بردیم لطفا نظر شخصی نویسنده مطلب به ملت تحمیل نشه خیلی مغرضانه نوشته

    • Farzad

      من با نظر شما كاملا مخالفم ...بر خلاف حرف شما ايشون خيلي با استعداد و خلاق هم در زمينه گزارشگري و هم مجري گري هست...و به نظرم هيچ ايرادي نداره كه عاميانه گزارش ميكنه چون باعث ميشه حس بهتري بهش دست بده

    • حمیدرضا

      متاسفانه نظر نویسنده خیلی دور از نظر جامعه است
      شاید بد نباشه برا نقد نویسنده این نقد هم یه برنامه نقد بذاریم ببینیم نظر بقیه بیننده های بازی و خواننده های نقد ایشون در مورد خود نویسنده محترم چیه!؟
      به نظرم حد اقل حسن این نقد اینه که نویسنده محترم یه تجدید نظری روی دیدگاههاش و بررسی بیشتری بر جامعیتش در مورد اون مطلبی که میخواد نقد کنه داشته باشه
      محمدحسین میثاقی دیشب عالی گزارش کرد و با وجود سن کم و البته تجربه مناسبش سبک خاص خودش رو داره پیدا میکنه.

    • pحسین

      ای ناقلا. مگه تو هم میتونی؟ اگه می تونی برو ببین راهش چیه؟!

    • همایون

      اتفاقامن مخالف حرف های شماهستم خیلی هم خوب گزارش کردن من که خیلی راضی بودم

    • حمید

      چرت نگو میثاق خیلیم خوب بود
      لطفا این پستم بردارید

    • xatar

      گزارشش که خوب بود اصلا حوصله آدم سر نمیره

    • وحید

      خیلیم خوب بود

    • عرفان

      اتفاقا از یه سری از گزارشگرا خیلی سر تر بود
      لطفا قضاوت بیخود از مردم نکنین, اون بنده خدا چه هیزم تری به شما فروخته؟ تشویق نمیکنین سرکوفت هم نزنین!!

    • مسعود میرانی

      نویسنده عزیز
      کافیه جای دوری نری و فقط نظرات رو بخونی
      کامل میفهمی که این مطلبی که نوشتی اصلا درست نیست
      محمد میاقی دیشب یکی از بهترین گزارشایی که میشد ارائه داد و من حتی کار این جوان رو بیشتر از گزارشای اقای خیابانی و حتی بعضی دیگر قبول دارم
      در مورد صابقه کاری هم به بدترین شکل ممکن و با کمترین اطلاعات شما نقد کردی
      به راحتی میتونم برای شما 100-200 مورد گویندگی گزارش که با صدای ایشون شده بیارم
      لطفا جهت دار از سمت و سوی خاصی مطلب ننویسید و به صدای جامعه گوش بدید
      تا کی قراره اقای خیابانی گزارش کنه یا حتی عادلی که من عاشق گزارشاشم
      پس نسل جوون چی میشه؟؟؟؟

    • بدون نام

      نویسنده تون یا میثاقی خورده برده داره.

    • مسعود

      عامو جم کن
      مردم باید نظر بدن ک دوست دارن میثاقیو
      همین امثال شما میون ب جوونا نمیدن
      حال کردم با گزارشش
      تا چشم حسوداش کور بشه

    • بدون نام

      شما اگه به این میگی فاجعه، به این همه اتفاقای دیگه که میوفته چی میخوای بگی؟!!!
      دلیل نمیشه حالا از یکی خوشتون نمیاد اینجوری بکوبینش...

    • behrouz

      اتفاقا خیلی هم خوب گزارش میکنه اطلاعات کاملی هم داره. ...

    • سروش

      اقای میثاقی باید حالا حالا ها تجربه اندوزی کنند و به این زودی گزارشهای با زیهای حساس و انجام نده.گزارش دیشب خیلی بی هیجان بود......اصلا دلچسب نبود.....فقط خود بازی زیبا بود که باعث شد تا دقیقه اخر بازی و دنبال کنیم...

    • سروش

      اولا گزارشهای زیبای خیابانی رو با علیفر مقایسه نکنید.ثانیا به نظرم میثاقی خیلی هم خوب و خلاق گزارش کرد.طوری که برای اولین بار میدیدم یه مجری به طور عامیانه اجرای میکنه.به دل من که نشست.
      نویسنده این مطلب نظر شخصیشو داره به مخاطبان تحمیل میکنه!!!

    • غضنفر

      من تا حالا هیچ کلمه یا جمله ای ناهنجاری تو نظراتم بکار نبردم
      اما اینبار ناچارم به این نویسنده بگم برو ... تو با این نطرت و تفسیرت ؛ .
      منو و خیلی های دیگه با این لحن و گزارش حال میکنیم ؛ حیف و هزارن حیف در دسترس نیستی .
      محمد حسین جان منو و پسرم عاشق صدات لحن صحبتت و هیجانی که به برمامه هات میدی هستیم و خواهیم بود .
      بترکه چشم حسود

      پاسخ ها

      • amir

        ای وللا داداش

    • سروش

      اقای میثاقی باید حالا حالا ها تجربه اندوزی کنند و به این زودی گزارشهای با زیهای حساس و انجام نده.گزارش دیشب خیلی بی هیجان بود......اصلا دلچسب نبود.....فقط خود بازی زیبا بود که باعث شد تا دقیقه اخر بازی و دنبال کنیم...

    • محسن

      سلام
      ما ایرانی‌ها مادرزاد شاغلیم
      کینه،بخل وحسد شغل اول ما ایرانیهاست
      میثاقی یه پدیده ویک استعداده نابه.بیشک بعد از عادل ومزدک بهترینه،اینکه گفته نشنیده بودم یانمیدونستم نشانه جرات وبزرگیه میثاقیه.
      نویسنده این مطلب شایستگی قلم زدن نداره.چون استعداد وانرژي رونمیشه انکار کرد.گزارش میثاقی زندگیه.

    • سپهر

      اصلا با حرف شما موافق نیستم. گزارش ایشون هم دیشب و هم در سایر مسابقات بسیار دلنشین و قشنگه. وقتی شبکه ورزش فوتبالی با گزارش ایشون پخش میکنه حتما میبینم.
      چرا اینقدر مغرضانه ....... !!!!!!!

    • علی

      خیلی هم گزارشش خوب بود .
      در ضمن وقتی دارین یه مطلب می نویسین فقط از زبان خودتون ننویسین یه کم ببینین نظر مردم چیه یه کم با انصاف و با عدالت مطلب بنویسین .

    • ساسان

      نویسنده میخاسته انتقاد کنه دیده هیچ انتقادی بی دردسر تر از انتقاد به مجری نیست. به نظر من فاجعه تلویزیون ملی پخش بازی از شبکه ورزش بود و پخش فینال لیگ اروپا از شبکه 3 .
      شما هم اگه خیلی به اقای خیابانی و علی فر ارادت داری صداشونو ضبط کن روی هر بازی گوش بده چون این بندگان خدا بازی گزارش نمیکنن، یه سری اطلاعات غلط دارن هر بازی تکرار میکنن

    • نفس

      باسلام . عذر میخوام شما احتمالا یا سر رشته ای از فوتبال ندارید یا میخواید ایشونو بد نام کنید . اتفاقا گزارشات ایشون یکی از بهترین گزارش هاست . شما برید گزارش های اخیر آقای خیابانی رو بشنوید که چه سوتی هایی داده بعد برید ازشون تعریف کنید . اینجوری نمیتونید مردمو بدنام کنید . من عاشق صدای ایشون و آقای احمدی و فردوسی پور هستم و اکثر گزارشای آقای میثاقی رو گوش میدم . متاسفم بابت این نظر نا عادلانتون... چ بسا در برنامه نود حضور ایشون خیلی جذابیت به برنامه میبخشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیابانی بهترین گزارشگر فوتباله

    • amir

      آقا خیلیم خوب بود مردیم از بس گزارش خشک شنیدیم

    • محمد

      به نظر م گزارش ایشون فوق افتضاح بود . افراد بی استعداد، با لابی و رابطه به جایگاهی که واقعا لیاقتشو ندارن میرسن.

    • بدون نام

      نقدت عالی بود، به نظر من هم گزارشش خیلی افتضاحه
      صدا و سیما باید بیشتر در انتخاب گزارشگرانش دقت کنه.

    • ارش

      من به جای مدیر سایت بودم دیگه اجازه نمیدادم چنین نویسنده مغرضی مطلب بنویسه برام.....

    • ramezani

      به نظر من که خوب قابل قبول بود

    • SINA

      من تو این سایت تا حالا نظر ندادم ولی واقعا این مطلب رو که خوندم اتیش گرفتم نویسنده این خبر هر کی هست براش متاسفم گزارشکر بازی دیشب عالی بود واقعا تاسف میخورم برای نویسنده این خبر

    • hyper

      اتفاقا خیلی هم مجری خوب و اطلاعات سطح بالایی داره همه هم دوسش دارن

    • استقلال سرور

      کاش یکی از شرکت کننده ها تو مسابقه آقای گزارشگر رو میذاشتن.بی کیفیت ترین گزارش رو دیدم

    • آناهيد

      خيلي عالي بود، من كه خيلي دوس داشتم.
      چرا ما ايرانيا اينجوري هستيم؟؟؟؟؟؟(دوس نداريم موفقيت ديگران و ببينيم)

    • سحر

      سلام خیلی چرت گفتی نویسنده گرامی میثاقی عالی گزارش کرد اولین بار بود که یه گزارشگری اینقد محشر گزارشگری کرد .بس خواهشا نظر خود خواهانه ندین

    • محمد راد

      الکی گیر ندید بابا خیلی هم خوب بودش!!
      شما عادت کردید به گزارش های مسخره خیابانی گوش کنیم!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیابانی بی نظیره

    • نیلو

      اتفاقا خیلی هم خوب بود, چیه یه ادم صاف و خاکی رو نمیتونید ببینید؟؟؟ جمع کنید بابا همیشه میخواید نظر خودتونو به اسم مردم فریاد کنید

    • Mehran RZ

      میثاقی بعد از فردوسی پور بهترین مجری و گزارشگر ورزشی ایرانه.

      لطفا در مورد خیابانی و علیفر حرف نزنید که با سوتیاشون میشه یه کتاب 10 جلدی نوشت.
      یوسفی هم که یه دایره المعارف سیار عربیه.

    • محمد

      یکی از بهترین های تلویزیون در عرصه ورزش آقای میثاقیه.زنده باد محمد حسین میثاقی

    • سعید

      این نظرشماست. به نظر من که خیلی هم خوب بود

    • sahil

      ایول چه نقد به جایی تلویزیون جای شوخی های نا بجا نیست بهتر به جای خود شیرینی کمی هم متانت به خرج میداد و از تجربیات گزارشگران توانمند ی مثل عادل خان استفاده میکرد و بازی را از هر لحاظ چه فنی وچه کلامی رو به جلو میبرد

    • مسی

      حتمایک خصومت شخصی داشتی با محمدحسین.
      مردم از میثاقی و محمدرضا احمدی حمایت کنید تا بلکه از دست این خیابانی و سیانکی و علی فر راحت شیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیابانی درجه یکه

      • بدون نام

        خیابانی جان هم نقد کردی هم حالا تو نظرات ول کن نیستی از اون بالا تا پایین هرکی هرچی نوشته تو پریدی وسط حرفش گفتی خیابانی خیلی خوبه بس کن تو رو خدا

    • بدون نام

      چه مسخره بود .اتفاقا میثاقی خیلی گزارش عالی کردن و بدون نقص،.علیفر مگه بازی گزارش میکنه فقط بی ربط حرف میزنه. خیابانی هم که کلا سوتیه .

    • بدون نام

      خیلی هم خوب بود از گزارشگرهای استقلالی که بهتر بود

    • کیارش

      نه اصلا اینطور نیست...
      فوق العاده بود. همه محمدحسین رو دوست داریم ...
      در حد عادل

      پاسخ ها

      • amir

        ای ولا

    • amir hosein

      حرف نداشت جو نده

    • فاطمه

      به نظر من هم خیلی خوب و جذاب گزارش کرد خیلی هم به دلم نشست. با خیلی از دوستانم هم که صبت میکردم همه راضی بودند شما خیلی مغرضانه این مطلب رو نوشتید اتفاقا سبک گزارشش جدیدو جالب بود همه که نباید تا ابد از یک روش برای گزارش کردن استفاده کنند خلاقیت خیلی هم خوبه شما بهتره به نظرات مردم بیشتر توجه کنید.

    • imme

      اتفاقا خیلی هم خوب بود ، دیواری‌کوتاه تر از ایشون پیدا نکردید ؟!
      نمیدونم با آقای میثاقی چه مشکلی دارید ، اما بهتره عادلانه‌ صحبت کنید ، نه که هر چی عیب و ایراده به این بنده خدا نسبت بدید :/

    • پرهام

      میثاقی چندتا از بازی های این فصل لالیگا،سری آ،لیگ برترو گزارش کرده تو شبکه ورزش
      از نظرتونم که میگین مزدک حرفه ایه(واسه همه واضحه کپی برداری کاملاً بد از عادل)و احمدی معمولی؛انتظاریم جز این نمیشه داشت
      ما باید خلاقیت وارد رسانمون شه،کاری که فردوسی پور کرد و حالا امثال میثاقی باید بکنن(در ضمن گزارش های خارجی رو که گوش کنید متوجه استانداردش میشین)
      درکل میثاقی واقعا خوبه چون جدیده،و سبکش،چیزی که تو ایران نداریم "نوآوری"

    • جعفر

      ی نگاه به کامنتا بندازید میفهمید خوب بود یا بد
      شماهم نظرتا تحمیل نکن
      در ضمن خیلیم موفق بوده که تو یکسال تونستی نظر مخاطبا جمع کنه کاری که خیلیا نکردن همین لحن عامیانه به دل خیلی از جوونا نشسته, اینقدر مغرضانه نقد نکنید و اذهان مردم و فضا مجازی را از این حرفا پر نکنید برید به مسایل دیگه و جایگاها و انتخابای دیگه که در کشور کمم نیس گیر بدید.

    • احمد

      خیلی هم عالی بود با هیجان و پر انرژی بهتر از این نمیشد دیگه

    • taher

      خیلی خوب گزارشگری میکرد اینا همه بهانس چرا نمیشه یه مجری هوب بامعیارهای مردم گزارشگرباشه؟؟

    • مهدی

      من نمیدونم میثاقی با نویسنده چه کار کرده که اینقدر ازش عقده داره، به نظر من خیلی هم عالیه، اطلاعاتشم به روزه، من چندتا گزارش خارجی هم ازش دیدم، خیلی خوب بود، حتی از مزدک هم با اون اطلاعات خاله زنکیش بهتره

    • man

      من فوتبال دیشبو ندیدم ولی حداقل میتونم بگم اصلا در مورد خیابانی درست نگفتید اصلا مگه شما کارشناسید. که نظر میدید آقای خیابانی یکی از محبوبترین گزارشگراست 

    • امیر

      باید خدمتتون عرض کنم محمد حسبن میثاقی چندین سال توی کرمانشاه گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی بوده وسابقه شون خیلی بیشتر از یک ساله خواهش میکنم اطلاعات غلط به مردم ندین

    • محمد

      خیلی گزارشگر خوبیه اتفاقا صداشم خیلی دلنشین فک کنم نویسنده مطلب جواد خیابانی بوده آخه این چه مطلبیه که نوشتی

    • الناز

      وا چه ربطی داره،اتفاقا خیلی هم خوب گزارش میکنن من چندتا گزارشی ک ایشون تا ی حال انجام دادن رو دیدم وشنيدم ،از نظر اطلاعات ورزشی هم ک حرف ندارن

    • amir

      جناب نویسنده یه نگاه به کامنت ها بنداز

    • nabati

      فکر میکنم شما حسودین.

    • حنیف

      خیلی تحلیل تون بچه گانه و ضعیف بود

    • mahla

      من خودم تا قبل از ورود محمد حسین گزارش های ورزشی اصلا برام اهمیت نداشت ولی با ورود ايشون و تغییر در سبک بیان گزارشات و هیجانات ورزشی جدا علاقه مند شدم قبل از نقد اينجور مسایل خواهشن اول نظر سنجی کنید.محمدحسین چون از صمیم قلب با مردم صحبت میکند بسیار تاثیر گذار تر از بقیه گزارشگران در شبکه ورزش و شبکه سه هست حتی اگر دچار ضعف های در گزارش باشه...

    • بدون نام

      نحوه گزارش بازی عالی بود بعد از مدت ها یه گزارش متفاوت شنیدیم

    • کیا

      نویسنده فامیل استاد علیفره :دی
      بابا بذارید این پسر هم آزمون و خطا کنه 2 3 سال بگذره تجربه کسب کنه بعد نقدش کنید.. ولی از نظر ما که 15 نفری فوتبال رو میدیدیم گزارش محمد حسین کاملا" قابل قبول بود

    • میثم

      خیلی عاااااالی گزارش کرد..به کوری چشم حسودا

    • بدون نام

      به عنوان یه پرسپولیسی هم از بازی هم گزارش وهم علی منصوریان خوشم اومد ، دم همشون گرم ....همه چیز خوب بود..گزارش هم خوب وجالب بود

    • reza

      نوشتید فاجعه ؟!!!!!!! بابا دست بردار آقای نویسنده ..
      اتفاقا به نظر من اگه ختی بد تر از خودش نباشه, هنوز هم بهتر از خیابانی گزارش میکنه ..
      واقعا عالی بودن ایشون .. دستش طلا

    • بدون نام

      حسادت بد دردیه آقای نویسنده!!!!!
      حسودیت میشه همه دوس دارن امیرحسین رو؟؟؟
      مرد حسابی امیرحسین از بهترین مجریها و گزارشگراس،تو و امثال تو در حدی نیستین که راجع بهش نظر بدین!
      برنامه فوتبال 120 رو واس یبارم شده نگاه کن تا بفهمی!
      الو !!! آتش نشانی! یه نویسنده اینجا آتیش گرفته!

    • صالح

      جواد خیابانی گزارشگر بی نظیری است ،صدای منحصر به فرد ،لحن حماسی ،اطلاعات وسواد عالی ،شخصیت ممتاز ودوست داشتنی ولی چون توباند بعضی هانیست خیلی ها علیهش جوسازی میکنند

    • ناشناس

      من گزارش کردن مزدک میرزایی را خیلی دوست دارم با ان صدای قشنگش.

    • بدون نام

      خیییییییییلی عالی بود!!چرت و پرت نگین لدفن

    • هوشنگ گر گونی

      متاسفانه تمام نظرها غیر منطقی است فقط هدف جانبداریه مهم اینه که یک گوینده یا گزارشگر یا دوبلور باید صدای مرتبط را داشته باشد که در حال حاضر هیچ کس در جای خودش قرار نگرفته رابطه ملاک انتخابه

    • بدون نام

      این متن رو هر کس نوشته بسیار انساد حسود و بخیلی بوده.به نظر بنده گزارش بسیار هم عالی بود.جملات دلنشین بود و تسلط فوق العاده.خود بازی با هیجان بود ولی گزارشگر به هیجان بازی چندین برابر اضافه کرده بود.این جوان به کوری چشم حسود ها جای پای بزرگان خواهد گذاشت چون از علم و توانایی بالایی برخورداره.خصوصا که اگر صدایش زیر است اما بسیار رسا و دلنشین است و برای گزارش رقابت های ورزشی فوق العاده.

    • بدون نام

      این متن رو عر کس نوشته بسیار انساد حسود و بخیلی بوده.به نظر بنده گزارش بسیار هم عالی بود.جملات دلنشین بود و تسلط فوق العاده.خود بازی با هیجان بود ولی گزارشگر به هیجان بازی چندین برابر اضافه کرده بود.این جوان به کوری چشم حسود ها جای پای بزرگان خواهد گذاشت چون از علم و توانایی بالایی برخورداره.خصوصا که اگر صدایش زیر است اما بسیار رسا و دلنشین است و برای گزارش رقابت های ورزشی فوق العاده.

    • بدون نام

      اولین گزارشگری بوده که باعث شد من نود دقیقه کامل بشینم پای تی وی

    • اصغر

      گزارشش خیلی عالی بود خیلیم دوست داشتنیه واقعا که

    • ناشناس

      خیلیم خوب بود. چسبید.

    • امیر

      نویسنده داره از حسودی میترکه...

    • محمد مهدی

      حسادت تو این متن موج میزنه
      سیک جدیدی رو میثاقی تو گزارشگری داره پایه ریزی میکنه یه تحول در گزارشگری درحد تیکی تاکای گواردیولا...

    • سعید

      اتفاقا من کلی حال کردم با گزارشش
      خودمونی بود

    • علیرضا

      اتفاقا خیلییییییی خوب گزارش کرد..منکه کلی حال کردم..تازه پا قدمشم خوب بود که بردیم..به نظرم بعد فردوسی پور میثاقی بهترین گزارش گره ایرانه

    • علی

      خوب بود گزارشش.جای کار بیشتر داره اما شما مغرضانه نوشتید. اون جا که گل نفت را پیش بینی کرد،معرکه بود.

    • مریم

      خیلی هم خوب بود ... دمش گرم

    • بدون نام

      آقای نویسنده شما ...........

    • بدون نام

      من که ندیدم اصلا نمیدونم چی به چی بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ چرا کامنت میدی!

    • اکبر

      نویسنده این متن بی شک خود نیاز به آموزش در زمینه نحوه انتقاد و بسیاری موارد دیگر دارند من تعجب میکنم از خبر فارسی که چگونه اجازه انتشار هر مطلبی را می دهند من هیچگونه تعصبی به آقای میثاقی ندارم ولی از دیدن تصویر و شنیدن صدای ایشان حالم خراب نمی شود. ولی متن را که خواندم حقیقتا حالم به قدری از دیدگاه نویسنده خراب شد که برای ایشان (نویسنده) طلب وسعت دید و نگرش مثبت در قلم از خداوند متعال مسئلت می نماید.

    • رضا

      چقدر میتونستین مغرضانه این مطلب رو بنویسید ، حتی وقت نذاشتین ببینید که این آقا گزارشی داشته یا نه ، خدمتون عرض کنم شما که از فوتبال زیاد اطلاع ندارید محمد حسین میثاقی گزارش بسیار خوبی داشتند و گزارشگر خیلی توانایی هم هستند ، کار خیلی بدیه یه جوان با استعاد و پر تلاش رو این جوری خراب کنید. تشکر از مسولان شبکه ورزش بخاطر انتخاب آقای میثاقی

    • رویا

      هم صداشون زیباست هم گزارششون دلچسب همیشه که نباید صداهای تکراری بشنویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس صدای زیبا نشنیدی تو عمرت

    • بی طرف

      نقد و تفسیرتون به شدت زشت و مغرضانه بود.
      اگر ضعفی هم باشه به این شدت که گفتید نیست.
      به نظرم به خاطر لحن بدی که در این متن داشتید یه عذرخواهی از محمدحسین میثاقی داشته باشید بد نیست.

    • نیما

      نگارنده عزیز. من هم مثل شما بازی رو دیدم . شما ایراد از خودتونه که خسادت از حرفات میباره. اونجات داره میسوزه. شما هستی که هوش اجتماعیت پایینه. لطفا دهن گشادت رو ببند و در مورد دیگران قضاوت نکن.

    • محمود

      اول اینکه خیابانی کی گفته مطروده؟ دوم اینکه مشکل فقط صدای زیرش هست بقیه اش که خوب بود! خیلی تند و فلفلی میثاقیان رو نقد کردی عمو! یه مشکلی باهاش داری؟!

    • SINA

      سردبیر محترم سایت میدونم که نظرات رو خوندی 99 درصد نظرات حرفشون اینه که اقای میثاقی گزارشکر خوبیه
      تنهات میزارم با متنی که نوشتی تیتر مغرضانه ای که بر علیه این بنده خدا زدی و در اخر با سیل عظیمی از نظرات مردم بر علیه متن شما (فکر کنم این صفحه سایت پر نظر ترین صفحه باشه از تاریخ تاسیس سایت برترین ها)

    • پرهام

      سردبیر محترم،لطفاً یه نگاه به کامنتا بنداز،همین

    • استقلالی

      عالی بود. نظرت بمانه برا خودت

    • عباس

      انصافا من حال میکنم با این پسر مطمءن باشید اگه این خوب نبود حالا جاش تو برنامه 90 نبود گزارشهای ایران 90 که میره شهرستانها خیلی باحاله

    • عصبانی ملخ

      عاشق شخصیت محمد حسین میثاقی واقای احمدی شدم چرا چون توی این مدتیکه به برنامه های فوتبالی اومدن هم برنامه ها جذابتر شده هم اینکه شخصیت واقعی دوتامجری خوش اخلاق وبدور از پرخاش رو به نمایش گذاشتن برای مثال شما برخورد اقای خیابانی و این دو مجری عزیز رو در برنامه اقای گزارشگر مقایسه کنید ..متاسفانه بعضیا فک میکنن خودشون گزارشگری رو اختراع کردن

    • پرهام

      سردبیر محترم،لطفاً یه نگاه به کامنتا بنداز،همین

    • بهداد

      اتفاقا گزارششون خیلی خیلی خیلی جذاب بود
      هرچند پخته نبود ولی از اینکه گزارشای تکراری نشنیدیم خیلیم خوب شد

    • بدون نام

      يادداشت کاملا مغرضانه است براى اين سايت متاسفم به خيابانى بيشتر ميخوره

    • ناشناس

      بنظرم این نگارنده ی مقاله هست که باید اندکی تامل کند و دست از قلم بردارد. گزارش دیشب اقای میثاقی خیلی دلچسب بود. همچنین اقای خیابانی صدای بسیار دلنشین و جذابی دارند و شخصیتشون هم که بی نیاز از تعریفه، پس لطفا در نقدتون حدود رو نگه دارید.

    • صابر

      خیلی هم خوب گزارش کرد . من که خیلی حال کردم و لذت بردم .

    • بدون نام

      به نظر من، گزارش خوبی ارائه داد‌. با مطلب نویسنده اصلا موافق نیستم.

    • محسن

      اقای نویسنده شما بهتره نظرتو رو کاغذ بنویسی پاره اش کنی بندازی سطل اشغال چون کاملا بی منطق بود

    • بدون نام

      برترینها با انتشار این مطلب از محبوبیت خودت کم کردی

    • بدون نام

      دیگه اینجوریم که شما میگی نیست

    • بدون نام

      خیلی .......... هستی آقای نویسنده !!!!!

    • بدون نام

      این مطلب باید حذف بشه

    • بدون نام

      دهنتو ببند و هییسس آقای نویسنده

    • فرزاد

      سلام
      خداییش از سایت برترینها که عالی عالیه انتظار نداشتم همچین مطلب مغرضانه و کاملا یکطرفه ایی قرار دهد

      اولا:در برنامه هایی که میثاقی مجری بوده کارش فوق العاده زیبا و عالی بوده مخصوصا با اون تن صدا و لحن شیرینش

      ثانیا:فکر کنم میثاقی قبلا گزارشگر شبکه زاگرس کرمانشاه بوده که نویسنده مطلب با ایما و اشاره میگه با پارتی بازی اومده گزارشگر شده

      ثانیا:گزارش بازیش فوق العاده بود

      و مطلب آخر اینکه آقای خیابانی و علی فرد که گل گلن،علی فردواسه گزارشای اروپایی که خیلی خوبن و خیابانی هم که دیگه تاج سرن،خدایشش حیف نیست که گزارش خیابانی رو حداقل در نظر بگیری

      فقط متاسفم

    • بدون نام

      فاجعه تویی و این مطلب چرت و مسخره ای که نوشتی!!!

    • بدون نام

      مردک نادون تو چی میفهمی از گزارشگری؟؟؟ها؟خیلی هم عالی گزارش کرد

    • بدون نام

      به نظر من که ایشون خیلی خوب گزارشگری کردن و سبک جدیدی رو در عرصه ی گزارشگری پدید آوردن و از خیلی از گزارشگر های تقلیدکار و خسته کننده ی دیگه بهتر بود.

    • حسین

      برترینها، شما هم آره؟

      از شما دیگه بعید بود همچین مطلبی بزاری
      دیگه از چشمم افتادین

    • lمحمددد

      به دل اکثریت مردم چسبیده گزارش ایشون
      بعد شما با این قضاوت تند خلاقیت کشتیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • حمیدرضا

      متاسفم ک سردبیر یه همچین چیزی مینویسه,انقدر مغرضانه ,تو قوانین نظرات خودتون گفتین توهین نکنید و افترا نزنید درصورتی ک این متن پر از توهین و افترا بود واقعا برای شما متاسفم

    • بدون نام

      خیلی هم خوب بود دلتون بسوزه البته خوب کامنت جمع کردید با این هوش اجتماعی بالاتون

    • حسین

      چرابازی به این قشنگی بایستس از شبکه سه پخش نشه که همه ببیننش؟ حتما بایستس استقلال وپرسپولیس باشه بااون همه گندشون که از شبکه سه پخش بشه؟ متأسفم برای تلویزیون ایران

    • دلگیر

      راستشو بخواید منم دیشب اصلا از گزارش میثاقی خوشم نیومد اما آخه این چه طرز حرف زدن و نقد کردنه. آقای سردبیر محترم شما همیشه و با همه انقدر تلخ و گزنده حرف میزنید؟؟؟

    • میلاد

      سردبیر برترین ها ! با میثاقی مشکلی داری ؟؟
      گزارشش خیلی هم خوب بود ..

    • بدون نام

      چرند نگو اقای نویسنده ! به نظر من گزارش خوب و خلاقانه بود و این تحلیلت نشون میده از روی عقده و کینه و حسادت بیان شده! ادم حالش از گزارش خیابانی و علیفرد بهم میخوره

    • فرهاد اورموی

      نقد کن نقد خیلی خوبه اما گزارش ایشان هیچ حسنی نداشت ؟!
      در ضمن بنده آقای خیابانی را بهترین گزارشگر ایران می دانم و از گزارش های ایشان بسیار لذت می برم .

    • کریمیان

      بهتره راهی دیگه برای اثبات خودت پیداکنی وگرنه باحسادت به جایی نمیرسی سعی کن مثل علی کریمی محبوب بشی نه مثل علی دایی معروف

    • علی

      خیلی واضح مشخص خصومت شخصی داره وگرنه این بنده خدا نمیشم عالی بود ولی اینقدر بد نبود که این آقا فرمایش میکنه. بعرض هم بد باشه این چه وضع انتقاد. براش متاسفم

    • ترابی

      واقعا متاسفم برای شمای که نه سلیقه دارید نه فههم لازم خیلی زیبا و روان گزارش کردن

    • بدون نام

      درسته منم اصلا خوشم نیومد.

    • آرستان

      اتفاقا گزارش خیلی عالی و بی قص بود .
      از نظر ما بیننده های تلوزیونی که اولین گزارشی بود هیجان بازی رو هم برای ما انتقال داد . من که زیاد فوتبالی نیستم بخاطر گویندگی آقای میثاقی و بخاطر شور و هیجانی که داده بود 100 نشستم تمام بازی رو دیدم . نکته دیگه اینکه شما باید خوب یا بد بودن رو از نظر 60 میلیون تماشا گر تلوزیون نگاه کنی نه اینکه نظر خودت را بنویسی .
      انشاالله که در بازی های بعدی هم گویندگی کنه .

    • amir

      کاملا با شما مخالفم.میثاق بعد عادل بهترینه.ای متنو اگه واسه گزارش مزدک واسه بازی پرسپولیس می ذاشتید خیلیا باهاتون موافق بودن.امتحانش ضرر ندارهاااا.راستی حداقل وقتی این همه نظر مخالف رو دیدید یه متنی واسه جلب رضایت اکثریت می نوشتید آقای سردبیر.....

    • بدون نام

      نظرجنابعالی دوجنبه دارد:
      1-بیشترخودزنی است.
      2-مغرضانه است .چون درسطرهای پایین اشاره به جام جهانی هم شده است.

    • پرویز

      کجای این گزارش فاجعه بود؟؟؟؟ فاجعه یعنی فوتبال ایران رو کانال ورزش پخش میکنه و فوتبال کشورهای دیگه از کانال پر بیننده 3 .....فاجعه یعنی باند و باند بازی...یعنی چون این آقا تو دار و دسته شما نیست، باید بایکوت بشه؟؟؟ والله نسبت به گزارش بازی پرسپولیس بسیار دلچسب و پر هیجان تر بود...نکنه انتظار دارین وسط بازی فوتبال برای بیننده ها احکام دینی بگه و مسائل سیاسی و بهداشتی بگه....چرا از هیجان می‌ترسید...نیمی از زیبایی بازی ،گزارش شیرین، سلیس و عامیانه ایشان بود...تجربه ثابت کرده شما آقایان مقرض و حسود و چوب لای چرخ بزار...از هر کی خوشتون نیومده و انتقاد کردین، بیشتر باعث موفقیت و محبوبیت شخص شده...پس بدان که بهترین تبلیغ رو برای این مجری توانا و آینده دار انجام دادید

    • ali

      اسم فاجعه رو باید رو این نقد بی خاصیتت گزاشت نه گزارش خوب بازی دیشب رو
      واقعا واستون متاسفم

    • حسین

      انتظارات دیگه ای از سردبیر برترینها داشتم. از چشمم افتادی

    • بدون نام

      این نقد رو برای خیابانی میکردید نه ایشون....

    • مهدی

      من اجرای جام جهانی 2010 شو با اون اطلاعات فوق العاده ش یادمه
      رو چه حساب میگی یه ساله داره فعالیت میکنه؟

    • milad

      خیلی هم عالی وشاد گزارش کرد.نویسنده داره نظر شخصی خودشو می نویسه .دم محمد حسین میثاقی گرم.

    • Amin

      دیگه خیلی بی انصافی کردین من که خوشم اومد از گزارشش

    • علیرضا

      به نظرم گزارش ایشان خوب بود ؛ نوشته های شما هم یک فاجعه مطبوعاتی بود.

    • محسن

      اینقدر آزار دهنده و استرس زا صحبت می کرد ،که مجبور شدیم در بعضی از دقایق صدای تلویزیون رو ببندیم.

    • امین

      خداییش انقدم بد نبود

    • مصطفی

      جذابیت تماشای فوتبال نفت را گزارشگر خوش ذوق و سرحال . صد چندان کرده است . و با این گزارش خوب نقطه ضعف های بازی را فراموش کردیم .

    • بدون نام

      چقدر نوشته تون تخریبی بود!!!!!!!!!!!! هیچ شباهتی به نقد نداشت!!!!!!!! بوی پدر کشتگی میداد با این بنده خدا که کارش از خیلیام خداوکیلی بهتره

    • امید

      منم با اکثریت دوستان موافقم
      یک گزارشگر باید مردمی باشه و به دل مردم بشینه،
      به دل من نشست، به نظر منکه گزارشگریش خیلی خوب و عالیه، انشاالله که همیشه در این عرصه حضور داشته باشن

    • ناشناخته

      من با نویسنده کاملا مخالفم.خود شما اگه می تونستی می رفتی جلوی ۱۰ میلیون نفر بیننده ی تلویزیونی گزارش می کردی.بعد هم صدای محمد حسین میثاقی خیلی هم جالبه شاید یک کم زیر باشه ولی با گفتارش همه رو به وجد میاره مثلا همون چیزی که آخر گزارش درباره ی وقت اضافی بازی گفت هم چیز بدی نبود.درباره ی کم تجربگیش هم مگه خودتون نمی گید تازه این اولین گزارش درست و حسابیش بوده پس حرفی دیگه نمی مونه.
      فقط خواهشا اینو رو صفحه اصلی بگذارید.ممنون.

    • علی

      خیلی هم خوب بود نویسنده هم بره از حسادت بمیره

    • حامد

      از برترین ها انتظار همچین چیزی نداشتم.
      از چشمم افتادی.
      به نظر من عالی بود دمش گرم

    • نام

      نویسنده جون دستت درد نکنه واقعا گزارش این بنده خدا آزار دهنده و بسیار در سطح پایین می باشد حتما خود عادل فردوسی چندین بار طی این گزارش سر خودشو به دیوار کوبیده مثل بسیاری از مخاطبان ، حرف دل همه را زدی از یکطرف می خواستیم فوتبال و این بازی زیبا راببینیم و از طرفی مجبور میشدیم بخاطر صدای آزاردهنده مثلا گزارشگر کانال را عوض کنیم

    • امیر شاه

      خیلی هم عالی بود البته به پای گزارشگرهای دیگه نمیرسه ولی خوب بود
      هرچی باشه از خیابانی که خدای سوتی هست که بهتره

    • پرویز

      اتفاقا خیلیم کارش درسته من که از گذارشش خوشم اومده .صد چند برابر بهترا علیپور و احمدی هستش اونا هستن همش تو بازی با اشتباهاتشون بازی رو خراب و از هیجان میندازن لطفا نظرتون رو بدون کارشناسی تو سایت نزارید

    • مهدی برزگر

      این چیزایی که راجع به میثاقی گفتید فقط و فقط نظره شخصیه خودتونه و معلومه باهاش مشکل دارید.من تو فوتبال خراسان هستم و حداقل از 7 سال پیش میدیدم این بنده خدا داشت پادوای رسانه ای ها رو میکرد.کارش هم اتفاقا خوبه و اطلاعات فوتبالیش بد نیست.لحن حرف زدنش هم خیلی صمیمی و اصطلاحات فوتبالی رو خوب به کار میبره.حتما دلیل خاصی داره که اینقد بی مورد بدبخت رو بستید به بدگویی

    • جعفر

      منم مثل اکثر دوستان ميگم شما نظر شخصى خودتونو ميگيد, اتفاقا به نظر من اقاى ميثاقى آدم باهوش و پرانرژى و مثبتيه, فکر ميکنم شما کلا بيشتر با عادل مشکل داريد تا ميثاقى, ايشون ضعفاى زيادى داشتن ولى نقاط قوتشون خيلى بيشتره

    • محمد

      واقعا مغرضانه نوشتید!!!!
      آقای میثاقی هم در اجرا و هم در گزارش فوق العادس.
      با انصاف باشید لطفا.

    • حامد

      نظرات کاملا گویای اینه که هنوز خیلی مونده بیای گزارشگرها رو نقد کنی آقای سردبیر.
      در ضمن این مطلب شما بیشتر از اینکه نقدی برا محمدحسین میثاقی باشه، تخریب استاد خیابانی و علیفر بود.

    • وهاب

      سلام.نویسنده داره نظر شخصی شو به ما اعمال میکنه.در صورتی گزارش بسیار عالی بود.

    • پرهام

      كاملا بر عكس گزارششان واقعا جذاب و زيبا بود من خودم به شخص عاشق ميثاقي هستم

    • محمد

      کاری به خوب بودن و بد بودن گزارشگر و این نقد ندارم ولی انتشار این همه نظرات مخالف و تند علیه سردبیر سایت نشون دهنده استقبال برترین ها و سردبیر و عواملش از نظرات مخالفه.

    • mahjoo

      آقای سردبیر اصلا خوب نیست نظر شخصی خودتو به زور میخوای به خورد مردم بدی .محمدحسین میثاقی واقعا عالی گزارش کرد حالا اگه شما خوشت نمیاد و علیفر و خیابانی رو دوست داری مشکل خودته

    • sadegh

      اقای سر دبیر نظرت چیه خودت بیای گزارشگر بازی بشی
      به نظر من خیلیم خوب بود مشکل اصلی اینه که ما نمیتونیم عادتهامون رو ترک کنیم( صدای گزارشگرای عزیز و دوست داشتنیه قدیمی)

    • رضا

      شمامثل اینکه بااقای میثاقی خصومت شخصی داری کجاش بدبودخیلی ام خوب بودگفت بریم به یاد وقت اضافه ایران واسترالیا چه ایرادی داشت این جمله تومثل اینکه گوشات چیزدیگه شنیده

    • احسان

      کاملا مشخصه این نویسنده اطلاعات کافی درباره سابقه کاری اقای میثاقی نداشتن وبسیارمغرضانه مطلب نوشتن..دلیلش حسادته یامتعجب کردن مردم وتوچشم اومدن خودشه..بسیارمتاسفم ...اقای میثاقی طبق نظرهمه کارشناسان فوتبال واکثریت مردم فوتبال دوست یک پدیده استثنایی وبااستعداد واطلاعات بسیارزیادفوتبالی هستن که چهره وصدایبسیارجذاب وکلام طنازوشوخ طبعیشون یک گزارشگرکامل ازشون ساخته که هیچ کس تحت تاثیر این نقدهای بی پایه وخصمانه قرارنخواهد گرفت.

    • بدون نام

      قابل توجه همه عزیزان.... اقای میثاقی هم استاد دانشگاه هستن وهم سابقه زیاادی درنویسندگی مقالات ومطالب جدید وجالب درمعتبرترین مجلات وسایتهای ورزشی دارند که بسیارمورد اقبال ورزش دوستان قرارگرفته.. ....پس این است علت غرض ورزی وخصومت نویسنده.......

    • ساسان

      نمیدونم دشمنی ات سر چیه با میثاقیان ولی میثاقیان هم اجراش خوبه هم گزارشش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج