کد خبر: ۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۳۶۹۰۹۴
تعداد نظرات: ۱۳۷ نظر
فال روزانه اختصاصی برترین ها

مجله اینترنتی برترین ها




فال روزانه 27 / 01 / 1393


فال روزانه متولدین فروردین 

اگر به فکر آغاز کار جدید یا تغییر شغل هستید، امروز زمان مناسبی است. امروز مسوولین مشاغل مهم نظر مثبتی به شما دارند و می توانید از این فرصت به نفع خود بهره بگیرید. در صورتی که می خواهید شغل خود را راه اندازی کنید، بهتر این است که با یک مشاور یا متخصص مشورت کنید و برنامه ریزی درستی در این زمینه داشته باشید. حتی اگر شریک هم پیدا کنید که بهتر هم می شود. امروز هم این فرصت را دارید تا فرد مناسب را بیابید. امروز در مورد مسایل عاطفی هیجانات تند و آتشین ندارید و بیشتر ترجیح می دهید در مورد مسایل ارزشمند و عمیق با شریک عاطفی خود صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

فناوری در زندگی امروز شما نقش بسیار مهمی دارد. تا اندازه ای که شاید آینده کاری خود را بر مبنای آن بنا کنید. به طور مثال، در خانه سیستم های کامپیوتری پیشرفته یا تجهیزات دیجیتال جدید اضافه کنید. یا اینکه در زمینه تکنولوژی درس بخوانید. یا به کلاس های کامپیوتری بروید. هر چه هست، همه زندگی امروز شما حول این محور می چرخد. در رابطه عاطفی خود خیلی ساکت نباشید. با حرف زدن با فرد مورد علاقه خود می توانید فرصت های بسیار خوبی ایجاد کنید. امروز این فرصت را دارید تا در مورد رویاهای خود با او حرف بزنید و از نظر احساسی بیشتر به هم نزدیک شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز به طور غیرمنتظره ای سرتان بسیار شلوغ خواهد بود. با اینکه شاید برنامه های بسیاری در سر داشتید، اما مجبور هستید در شرکت بمانید و کارها را یکی پس از دیگری انجام دهید. شاید بد نباشد از همکاران کمک طلب کنید. یا حتی می توانید از دوستان خود نیز بخواهید در این مسیر به شما کمک کنند. اما در انتهای روز که به خانه باز می گردید، خوب استراحت خواهید کرد و این موجب خوشحالی شما می شود. در میان این همه مشغله شاید فرصتی هم برای آشنایی با فرد جدیدی در زندگی خود داشته باشید. فردی که با حرف زدن با او نظرتان به او جلب می شود و می خواهید این رابطه بیش از این ادامه داشته باشد و بیشتر یکدیگر را بشناسید.

فال روزانه متولدین تیر

تصور دنیا بدون کامپیوتر و اینترنت ناممکن است. فناوری یکی از اصلی ترین بخش های شغل شما است و همه زندگی شما به کامپیوتر و تکنولوژی بسته است. شما می توانید با این علم درآمد بسیار بیشتری کسب کنید. اگر ایده های ناب و خلاقانه داشته باشید که باید گفت نانتان در روغن است و همه مسیر آینده زندگی شما تغییر خواهد کرد. سعی کنید در میان یادگیری و یافتن فرصت های ناب، درست غذا بخورید و خوب استراحت کنید. زیرا به انرژی زیادی نیاز دارید. اگر مجرد هستید امروز فرد مورد علاقه تان را ملاقات خواهید کرد. البته شاید در برخورد اول تصور نکنید که رابطه ای میان شما برقرار شود، اما در ادامه صحبت با هم به اشتراکات جذابی می رسید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز در نظر دارید خانه خود را مرتب و سازمان دهی کنید. اما حضور ناخوانده مهمانان مانع از این کار می شود. این افراد برای صرف ناهار یا شام می آیند و همه برنامه های شما را به هم خواهند ریخت. برای اینکه زیاد عصبی نشوید، بهتر است خانه را به صورت ظاهری تمیز کنید و برای شام/ناهار نیز از یبرون سفارش دهید. امروز احتمالا برای نخستین بار به ملاقات فردی بروید که شخصیت او از نظرتان جالب است. در این ملاقات با حرف زدن در مورد علاقه مندی های خود می توانید نظر او را به خود جلب کنید و یک آشنایی ارزشمند میان شما روی دهد.

فال روزانه متولدین شهریور 

دوستان یا همکاران شما را به سمت یادگیری یا آغاز شغل جدید هدایت می کنند. شما نیز مستعد آغاز مسیر جدیدی در زندگی هستید و به خوبی از این طرح استقبال خواهید کرد. برای این منظور خوب است در کلاس های آموزشی مرتبط شرکت کنید یا به کنفرانس های مرتبط بروید. اگر علاقه شما به مسایل هنری همچون نویسندگی، نقاشی یا عکاسی است هم می توانید امروز را به نقطه آغاز فعالیت هنری خود تبدیل کنید. امروز بهتر است در مورد احساسات و نظرات واقعی خود با فرد مورد علاقه تان، صادق باشید. هرچه راستگوتر باشید و بیشتر به هویت خود نزدیک باشید، بیشتر خود را در دل او جای خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

یکی از برنامه های اصلی امروز شما، سفر است. احتمال اینکه امروز را با دوستان خود به مسافرت بروید، زیاد است. البته این سفر می تواند به شهرک ها یا ییلاق های اطراف شهرتان باشد اما بسیار به شما خوش خواهد گذشت زیرا به واسطه آن هم دوستان خود را دیده اید و هم فروش یا کسب درآمد داشته اید. با ایده های خوبی که امروز در سر دارید می توانید درآمد بیشتر و فرصت های شغلی بهتری برای خود رقم بزنید. اگر با فرد موردعلاقه خود دچار مشکلاتی شده اید، امروز می توانید با آرامش و حرف زدن با یکدیگر آنها را برطرف کنید. این باعث می شود تا بیش از پیش به هم نزدیک شوید و بیشتر همدیگر را دوست داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز اخباری می شنوید که اطلاعات خوبی در مورد آینده شما در خود دارند. این خبر می تواند تماس مدیر شما باشد که ارتقا شغلی را به شما می گوید یا در مورد افزایش حقوق با شما حرف خواهد زد. خبر هر چه که باشد تصویر بسیار موفقی از آینده مالی برای شما می سازد. با واسطه این رویدادها می توانید سبک زندگی خود را تغییر دهید. احتمال رفتن به یک سفر نیز در برنامه امروز شما باشد. امروز در رابطه عاطفی شاید بهتر باشد سکوت اختیار کنید زیرا ممکن است حرفی بزنید که چندان برای او خوشایند نیست. برای اینکه همچنان رابطه خود را حفظ کنید و با مشکلی مواجه نشود، سعی کنید خیلی نظر ندهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید بتوانید زندگی خود را به مسیر جدیدی هدایت کنید. در نتیجه شنیدن اخبار خوب و امیدبخش می توانید در راهی قرار بگیرید که موقعیت مالی بسیار خوبی برای شما رقم می زند. از ایده های خوبی که در سر دارید استفاده کنید و آنها را به مرحله اجرا در بیاورید. البته در این مسیر باید از کارشناس و متخصص این کار کمک بگیرید. خودتان نیز همه جوانب و موانع و مسیرها یپیشرفت کاری که در سر دارید را در نظر داشته باشید تا با مشکل کمتری مواجه شوید. برای اینکه متوجه شوید در زندگی عاشقانه خود چگونه می توانید آرامش و اشتیاق قدیم را زنده کنید، شاید بهتر این باشد که به طرف مقابل اجازه دهید در مورد خواسته های خود حرف بزند و علاقه مندی هایش را برای شما توضیح دهد. به این ترتیب دید بهتری به هم خواهید داشت و می توانید ارتباط صمیمی تری هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز بیشتر بر شانس خود تکیه می کنید و درست نمی دانید از زنگی و آینده چه می خواهید و گویا تکلیفتان با خودتان معلوم نیست و نمی توانید برنامه ریزی درستی داشته باشید. باید برای کار خود یک مسیر واحد و مشخص پیدا کنید و در آن مسیر حرکت را آغاز کنید. البته پیش از هر اقدامی خوب است در مورد علاقه مندی های خود فکر و مطالعه کنید و از متخصص و کارشناس این امر نیز کمک بگیرید. امروز در ملاقاتی که با فرد مورد علاقه خود دارید، صحبت های امیدبخشی خواهید داشت. این صحبت ها به شما اعتماد به نفس می دهند و می توانید شهامت بیان احساسات واقعی خود را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بسیار پرمشغله اما شاد خواهید بود. احتمالا پروژه ای که مدت های طولانی روی آن کار می کنید را به انجام خواهید رساند. یا ارتقا شغلی می یابید و متوجه می شوید درآمد شما افزایش یافته است. در مورد هیچ کدام از این اتفاق ها سوال نپرسید و با اعتماد به نفس به سمت پیشرفت حرکت کنید. برای این خوشحالی ها می توانید با فرد مورد علاقه تان یک جشن دونفره بگیرید. امروز هر چه بپوشید باعث جلب توجه شریک عاطفیتان می شود. این ذات هوشمند شما است که می داند چطور رفتار کند تا شما را در دل دیگران جا کند. امروز با حرف های خود نیز می توانید موجب جذب او بشوید. از این همه انرژی و فرصت خوب استفاده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بعدازظهر به شرکت در یک جشن یا مهمانی دعوت می شوید. از این فرصت استفاده کنید و حتما در آن شرکت کنید. به واسطه این اجتماع می توانید دوستان جدیدی بیابید که به پیشرفت کاری شما نیز کمک بسیاری می کنند. با کمک این آدم ها می توانید زندگی خود را به شکلی بهتر بسازید و موفقیت های زیادی را از آن خود کنید. امروز از اینکه با فرد موردعلاقه خود قرار بگذارید و در کنار او باشید، بسیار لذت خواهید برد. او نیز از این که شما را دارد بسیار شاد است و این عاطفه دوطرفه لحظه های بسیار خوبی برای هر دو شما می سازد.



بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
5
37
سلام .سال نو تمامی بچه های فال روزانه مبارک.امیدوارم سال نو آغاز روزهایی باشه که آرزو دارید.فردا میرم پابوس امام رضا واسه حاجت دل همتون دعا میکنم...رامین و غمگین واسه شما هم سفارشی دعا میکنم♡♥:-*:-*:-
پاسخ ها
نظر هانیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
سلام.ایشالله به سلامتی. منم دعا کن یادت نره خواهش میکنم
نظر دخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
واسه منم دعا کن رویاجونی :)

زیارت قبول
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
باعرض سلام وتبریک به شما رویاخانم وعرض تبریک وبهترین شارباشها.لطفاازاقاامام هشتم بخواهیدکه ما راطلب کند.لطف کنید اسم من رو داخل حرم صدا کنید.سپاسگذارم
نظر ramin92
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
مرسی ابجی رویا .امیدوارم همیشه سلامت باشی.دوستتتتتتتتتتت دارم
نظر فریال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
واسه منم دعا کن عزیزم که انتظارم تموم شه.
بهت خوش بگذره.
نظر غمگین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
سلام عزیزم سال نوت مبارک.تو سال جدید این اولین باره که به سایت سر میزنم!!!!!!!!!!!!!مرسی عزیزم بلکه دعای تو در حق من بگیره شاید امام رضا دعای تو رو بشنوه و پیش خدا ببره
نظر مهسایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
وقتی به کسی اعتماد کرده اید و او سو استفاده کرده است، بهتر است به او شانس دوباره ندهید.
نظر بیتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ممنونم سال نو شما هم مبارک ما هم از شما التماس دعا داریم
نظر نفس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
1
7
سلام سال نو همگی مبارک ...رویا جون مارم دعا کن حتما
نظر ارسلان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
1
9
سلام همه عزیزان...سال نو مبارک!
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
سال نو شما هم مبارک !!
نظر مهران
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
8
90
باسلام وتبریک این عید سعیدباستانی که پدرانمان آن را نوروزنام نهادندبرهمه ی فرزندان پاک ایرانزمین وبررهبرعزیزوفرزانه ی مان مبارک وفرخنده باد.امیدآنرادارم که سال 93سالی پربرکت وپرازسلامتی وبدورازغم باشد.
نظر راضیه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
24
9
سیب شود رویتان سرخ و سپید و قشنگ....سبز شود جانتان سبز و بلند و کمند....سیر شود کامتان از کرم کردگار....سکه شود کارتان روزیتان برقرار....ماهی عمرت بود پر حرکت پر تلاش....غم بشود سنجدی رخت ببندد یواش....پر ز حلاوت شود چون سمنو زندگی....غرق سعادت شود شیوه ی این بندگی.........سال نو مبارک دوستان خوبم دوستون دارم امیدوارم روزهای عمرتان به خوبی سپری شود..........الهم عجل لولیک الفرج.
نظر ramin92
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
پاسخ
7
13
سلام برهمگی.سال نو رو به همتون تبریک میگم.یه دنیا مرسی آبجی رویا از اینکه دعام کردی وبه یادم هستی.به حق فاطمه زهرا(س)دعا میکنم توی سال جدید هیچکسی غم وغصه نداشته باشه.بچه هاااااااااااااااایه دنیا مممنون.غممام خیلی زیاده ولی باز به روی این دنیای نامرد میخندم.
نظر اميد زندگيم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
پاسخ
20
11
بدنبود
نظر سارا کوچیکه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
52
10
سلام من چند روزه ننتونستم بیام خونه عمه اما عمه تلفون کرد وفالمو خوند!این نظر رو هم تلفنی گفتم تا عمه اینجا بنویسه!همتونو دوست دارم سال نو مبارک!
پاسخ ها
نظر کاردار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
سال نو شما هم مبارک!شما چن سالته ک اسمت سارا کوچیکه اس؟!!
نظر تنهای تنهای تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
1
25
من بچه ندارم واز همتون میخام برام دعا کنید تا از تهایی در بیام!خواهشن دعا بفرمایید!خیلی احساس تنهایی میکنم!
پاسخ ها
نظر مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
گلم مطمئن باش همه دعات می کنن اما اگه دلت خواست به بچه های تنهایی که به دنیا امدن هم فکر کن .
نظر جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
سلام همیشه به اون چیزی که خدا میده یا نمیده شاکر باش!خانمم خادم امام رضاست میگم براد دعا کنه ایشالله به آرزوت برسی:تو هم برا اسیرای خاک صلوات بفرست
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ای بابا چقد مردم با احساسن
نظر فهیمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حتما عزیزم انشالله ب ارزوت میرسی خدا حواسش ب هممون هست
نظر بنده خدا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
2
5
منم دعا كن التماس دعا عزيزززززززززززززززززززم
پاسخ ها
نظر امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خب
نظر سیده مونا سادات
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
1
6
سلاااااااااااام سال نو همگی مبارک
نظر سعید
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
11
9
سال نو بر شما مبارک باد ===بسیار خوب بود--ممنون
نظر شیرین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
18
34
دعا کنید من امسال پزشکی قبول بشم...توروخدا.از همه تون خواهشمیکنم برای قبولیم دعاکنید..ممنون.
پاسخ ها
نظر ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
بروی چشم!انشالا قبول میشین!ما براتون دعا میکنیم!!!
نظر پرهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خب بخون قبول شی خواهش نداره
نظر سوفیا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
21
10
سسسلاااااااااااممممممممم سسال نو بر همه مبارک
نظر شاکی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
پاسخ
6
58
سلام
سال نو مبارک
ایششالا امسال سال خوبی برای همه باشه
همه از تنهایی در بیان
ایشالا هر کس تنهاست، تنهایش تموم بشه، ازدواج کنه، بچه دار بشه، دیگه تنها نباشه
ایشالا
مرسی از فال تون
نظر مهران
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
پاسخ
4
9
سلامی به سبزی رنگ بهار سلامی به گرمی آفتاب جنوب عزیزان خسته نباشید اما بازهم فال اسفندچنگی بدل نمیزد امروز دوشنبه است از اسفندی های عزیزخواهش میکنم نظربدید.دوسدارشما مهران
نظر پرتو
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
16
1
خیلی دیر بروز می شین لطفا زودتر بروز شین
نظر پرتو
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
11
1
خیلی دیر بروز می شین لطفا زودتر بروز شین
نظر تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
2
2
سلام رويا جان عيد را بهت تبريك ميگم .خوش به سعادتت زيارتت هم قبول باشه برا من و خانواده ام هم دعا كن خيلي مشكل داريم.
مرسي
نظر الناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
1
1
خوب بود خداروشکر به تمام چیزهای که لایقش هستیم میده و آنچه لایقش نیستم نمیده هم شکر میکنیم
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
15
6
کمیش درست و کمیش غلط!!!!!!!!!!!!!
نظر مرضی جون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
6
1
از برنامه خیلی خوبتون ممنون
نظر عرفان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
2
23
سلام عزیزم امییدوارم خدا بهت بچه بده
نظر بهنوش شهابی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
1
7
سلام سال نو مبارک ممنون از این که این فال های زیبا را تهیه کردید
نظر امىر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
0
1
سلام سال نومباا
نظر پریوش
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
6
1
لطفا زود اپ کنید فال ها رو.
نظر شیرین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
4
2
مرسی ارسلان جون.از همگی ممنونم.
نظر فرناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
13
8
سلام..از همه تون خواهش دارم که دعا کنید عشقم بهم برگرده..لطفا برام دعاکنید...حالم خرابه.ممنون از همه.
نظر نفس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
11
4
سلاااااااااام دوستان ..... شیرین جون ایشالله قبولی....واسه منم دعا کنید قبول شم حقوق یا مدیریت:( خیلی خسته شدم دیگه.....
نظر مانا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
3
3
وای از این اجتماع اذری ها!
مرسی فال!
پاسخ ها
نظر حبیب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
سال نو مبارک عزیزان
نظر خوشگل پسر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
1
8
مسخره اس!!!!!! مرداد ):
نظر فرزانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
3
1
عاللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییی
نظر ندا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
2
5
سال و مبارک سالی خوب سرشار از شادی شادی شادی شادی باشد
نظر فاطمه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
1
3
سلام امیدوارم همتون هرچی از خدا میخواین بهتون بده منم همین طور سال نو مبارک
نظر مونیکا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
0
2
سال نو همه مبارک امیدواارم سال خوبی برا همه باشه
نظر کاربر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
1
6
فال امروز اردیبهشت و مهر را عوض کنیم برا من وهمسرم درسته!!!!من اردیبهشتم اما فال وصف حال همسرمه!و مهر بیشتر ب حال من نزدیکه! 0:
نظر حسین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
9
دوستان عزیز دو روز دیگه تولد مامانمه و هنو نمیدونم چی واسه تولدش بخرم؟ تورو بخدا راهنماییم کنید! تو کادو خریدن مشکل دارم بخصوص واسه مامانم! تورو خدا ی پیشنهاد بدین!
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
ببرش آتلیه یه عکس از ازش بگیر آلبوم کن!
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
واسش یه بستنس بخر بده بخوره بی خیال دنیا!
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
6
سلام عزیزای دلم.من اومدم..فدای مهربونیاتون.از امام رضا خواهش کردم به حاجت دل بچه های فال برترینها نظر خاصی داشته باشه وهمتونو بطلبه.انشاالله.
پاسخ ها
نظر ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
سلام رویا خانم!زیارت قبول!
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
0
بد بو ددذ
نظر افسانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
4
روزگار 93واسه همتون پر باشه از شادی و ارامش ، خیلی وقته منتظرم ....یاد دلهای عاشق و درد کشیده هم باشیم....همتوووونو دوست دارم
نظر تنهای تنهای تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
0
ازهمتون ممنونم!بخصوص مرجان خانم و اقا جواد!نظرتون برام خیلی مهمه و به مرجان عزیز قول میدم بهش فک کنم!
نظر الناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
3
عید همه ی دوستان مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه کلی واستون بهتر ینارو ارزو میکنم
نظر دل خسته
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
سلام حسین جان هر چند مادرا از بچه ها انتظاری ندارن اما اگه نظر منو بخوای اگه پولت میرسه واسش طلا با یه دسته گل بخر.اگه نه میتونی ساعت مچی لباس یا دکوریجات واسش بخری.اما اگه یه بلیت واسه مشهد یا هر عتباتی که دوسداره بگیری واسش واقعا محشره.
نظر حسین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
از همتون ممنونم ک راهنمایی فرمودین! بلیط رو خودمم دوس دارم اما شرایطشو نداره!توفکر گل ولباسم...دیگه الان باید تصمیم بگیرم و تا شب قطعیش کنم!روز همگی بخیر! (:
نظر اردیبهشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
فال دهم تکراریه ک؟!!! ):
نظر یوسف
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
پاسخ
1
1
سلام

لطفا منم دعا کنید امروز یه پروژه مهم دارم انجام میدم

تو فال هم نوشته بود

مهری هستم... ممنون
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
پاسخ
0
0
تشکر از شما! درمورد فالم اینکه خوب بود! (:
نظر سعيده يزدي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
1
2
بدنيست
نظر ساغر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
0
0
خوش به حالتون من خیلی وقته دلم تنگ شده واسه امام رضا
سلام من رو هم برسونید و التماس دعا
نظر دل خسته
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
1
1
چه عجب بالاخره یه فال به درد بخور داشتم
نظر محتاج ب دعا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
0
1
باز هم از همگی ممنونم و باز خواهش دارم هنگام دعاتون خانواده مرا و بخصوص داداشم علیرضا رو دعاکنید! در ضمن جوونا دختر پسرای گل نوجوونا و کودکان رو هم دعا کنید! این ک از شما میخوام ب خاطر اینکه شماها اکثرن جوونین و دل جوونترا پاکه و بی آلایش و خدا زودتر اجابت میکنه!ممنونتونم! (:
نظر مهران
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
پاسخ
0
0
باهاتون قهرم!چرانظرم درمورد13بدرونگذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر asal
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پاسخ
0
1
kheyli falash raste..!! bara man k motevalede azaram ras bod...
نظر کاردار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پاسخ
6
0
آخی! نازی....اشکال نداره ما خودمون میدونیم شما خیلی خوب مینویسی! قهر نکن حالا! اینم تقصیر نداشته سرش شلوغ بوده سیزده بدرم میخواسته بره اینکه ....شما ببخشینشون!
پاسخ ها
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
جیگرتو
نظر یاسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
:|
نظر شیرین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پاسخ
59
1
ممنون از همگی.بچه ها منو یادتون نره دعاکنیدا...دعا کنید پزشکی قبول بشم.قربون همگی.
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
مرسی از زحمات شما.چقدر فال امروز جالب بود.دارم امیدوار میشم:-D
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
مرسی از زحمات شما.چقدر فال امروز جالب بود.دارم امیدوار میشم:-D
نظر فريبا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشيد اسثفاده برديم بيشتر اطلاع رساني كنيد
نظر دنیاا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
نه خووووو واقعا چراااا!!!!ربطی به من نداشت اصلا:-(
نظر نیاز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
5
من اردیبهشتی ام.هنوز فرد دلخواهمو پیدا نکردم اونوقت چطور قراره امروز با هم لحظات خوبی داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
نظر کاربر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
1
خدایا این دنیا کی میخواد به پایان برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر zahra
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
سلام،سال نو همتون مبارک،واسه منم دعا کن
نظر lena
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
همش چرنده البته ببخشیدا.
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
سلام. سال نو بر همه مبارک. رهایی امروزمو دوس دارم!
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
سلام. سال نو بر همه مبارک. رهایی امروزمو دوس دارم!
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
همیشه میگفتم فالاتون درسته ولی امروز دیگه واقعا باید بگم این چیه نوشتین آخه ...
نظر دیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
خیلی خوشید
نظر نازی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
سال نو مبارک امیدوارم لحظه های خوشی درانتظارتون باشه.ای کاش یه بارم که شده فال من درست بودهرروز به این سایت سرمیزنم اما دریغ ازاین که این دلخوش ها یه بار به کامم بشینه
نظر سجاد رشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
همه رفتن کسی با ما نمونده ...خخخخ
پاسخ ها
نظر $$
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
گرفتگی بینی داری آیا ؟!
نظر Mahsa
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
sajad bikhi baba rasme in roozegare namard hamineh!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
ولش کن بابا ..محلش نذار ..خودشو لوس می کنه
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ
3
23
گاهی وقتها دلت به این فالها خوش میکنی میبینی ای داد نشد انچه خوندی
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ
0
0
آره بخدا اولش که خوشحال می شی اما بعد .....
نظر مهناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
0
0
سلام ممنون از سایت خوبتون ولی چرا طالع بینی روزانه را فقط تاریخشو آپدیت کردید و محتواشو تغییر ندادید؟
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
0
0
هر روز نگاه میکنم به فالم ولی گاهی اوقات درست از آب در میارد.
"حوا که بغض کند،حتی خدا هم سیب بیاورد...
چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند..."
پاسخ ها
نظر نگبنم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ای بابا سمیراجون تو این دنیا ادوم یه هیچ کس نمیتونه اعتماد بکنه که اونوقته که خودت میمونیو وبغضت
نظر کاربر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
واقعا به فال اعتقاد دارید؟؟
پاسخ ها
نظر فهیمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نه بابا همش سرگرمیه
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هان؟!!!
نظر شیما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
خوب بود مرسی
نظر امیر ارسلان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
سلام به همه ی هم وطنای گلم من دانشجوام بعد از4سال تازه از کانادا برگشتم حالا که اینجام میبینم چقد دلتنگه ایران بودم وچقد دلتنگه امام رضا اونجا حتی فرصت برای خودمم نداشتم
پاسخ ها
نظر نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سلام .خوشحالم ازاینکه میفهمم یه ایرانی هرجابره بازم وطنش نمیشه.چطوری طاقت آوردی من یه سال بودم داشتم دیوونه میشدم تحمل نکردم وبرگشتم.
نظر طناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
سلاااااااااااامممم خوش امدی
نظر اردیبهشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
بی خیال فال! ی روز خوشگل واستون آرزو میکنم!
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
سلام به همگی انشااالله که حال همگی خوب باشه فال دیگه زیاد بهش گیر ندین بیچاره نویسنده ناامید میشه بذارین به حساب سرگرمی.راستی خوبی کتایون!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
نظر کتایون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
سلام به روی ماهت .یاد ما افتادی نمدونم تو بودی یا راضیه که فحشم داده بودید.انشالله که خلقت سر جاشه با جنبه ...
نظر مریم تهران32
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
سلام ممنون از فالتون چه خوب چه بد امیدوارم فالتون بر اساس ستاره شناسی و علمی باشه
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
آره به هیچ کس اعتماد نکنین دخترا من کردم بعد دو سال گفتم خواستگار دارم بیا فقط گفت خوشبخت بشی دارم خفه میشم
برام دعا کنین نمیتونم با خودم و منطق و قلبم کنار بیام نگین تو حرف حق زدی من موندم وی عکس ازش و ی دنیا بغض که سنگینیش رو زندگیم میمونه.
پاسخ ها
نظر AZI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناراحت نباش گلم خدابزرگه.منم ب اون کسی ک دوستش دارم نمیرسم.باباموداداشام مخالفن.دارم دیییییییییونه میشم
نظر ساغر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
فا ل که دروغ بود اما سال نو مبارک.
نظر مونا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
دروغه بابا..........من هر وقت سر زدم هی چرند تحویلم داده هیچم اتفاقایی که اینجا پیشبینی شده برام نیفتاده ......فقط باور نکنید.
نظر افسانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
آذر ماهی هستم فالتون خیلی بی ربط بود ... همیشه سبز باشین،دوستون دارم مرسی
نظر متین لاهیجان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
ای بابا سمیرا جون. بیخیال...
ممنون از فال.
نظر AZI
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
سلام بچه هاسال نو مبارک لطفا برام دعاکنید.حالم خوب نیست دعاکنیدبابام راضی بشه باکسی ک عاشقشم ازدواج کنم.
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
15
جالب نبود
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
39
همیشه وهمیشه دروغ بوده محض رضای خدا یکبارم راست نبود
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
3
سلام.حقیقتش این بار برام عجیبه چون هر چه در ماه اسفند خودم دقیقا همونیه که من خودم ...سپاس گذارم
نظر روزگار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
کاش ی بارفال من درست در میومد!!!!!!!!.....
نظر جواد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
GERMANY
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام به همه دوستان عزیز خیلی خوبه که به فال علاقه داریدولی فقط جهت سرگرمی شما هست پس الکی بهش توجه نکنید
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
این دری وری هارو از کجا درمیارید

یارو خانه داره توجلسه شر کت کنه اجلاس به

به
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام عید همتون مبارک رویا جون زیارت قبول.واسه منم دعا کن که بتونم به عشقم برسم.
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام عید همتون مبارک رویا جون زیارت قبول.واسه منم دعا کن که بتونم به عشقم برسم.
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
1
میدونستید فالا ترجمه است...اخه اینا ازین هنرا دارن.باور کردین ؟!. واسه همین با روزگار ما جور نمیشه...
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برس.خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برس.خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
1
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برسن .خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر آرام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
13
4
گاه نزدیک گاه بیربط ولی عادته
نظر آرام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
0
0
گاه نزدیک گاه بیربط ولی عادته
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
0
1
میگم ها..نظرات بعضیا رو سه بار کمه ..دست کم شونزده بار بذارید تا همه بفهمن اگه کنارت عشقی نباشه زندگی جهنمه ....
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
0
سلام به همگی فالتون یه جورایی درست بود.ای بابا کتایون یه سلام کردیم چته زود گناه کارمون میکنی!!!!!!!!!!!!!؟
نظر لیلی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
1
برام دعا کنید منم به ارزوم رسم
نظر سیما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
1
خیلی ممنون از اطلاعات خوب شما.
نظر نازنین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ