کد خبر: ۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۳۰۰۷۸۴۷
تعداد نظرات: ۱۶۸ نظر
فال روزانه اختصاصی برترین ها
 
 

فال روزانه 31 / 04 / 1393

فروردین

احتمالا امروز خود و احساسات خود را به چالش می کشید. این را بدانید که دید شما از خودتان با دید دیگران از شما با هم فرق دارند. اما لازم نیست برای خوشایند دیگران خود را تغییر دهید. اگر فکر می کنید کاری درست است، همان را انجام دهید. امروز در مسایل هنری حس بسیار قوی و خلاقیت بالا دارید. از آن بهره بگیرید. می توانید شعر بنویسید یا یک قطعه موسیقی خلق کنید. در مسایل عاشقانه نیز حس لطیفی دارید و می توانید با شریک عاطفی خود بیرون بروید و از زیبایی های امروز بهره مند شوید.

اردیبشهت

امروز مراقب وجهه اجتماعی خود باشید. درست است که خودتان در صدر اهمیت قرار دارید، اما دیدگاه دیگران نسبت به شما نیز در موقعیت اجتماعی شما بسیار مهم است. حواستان را به اطراف و اطرافیان جمع کنید تا شخصیت شما زیر سوال نرود. می توانید در کار خود ایده های جدید را امتحان کنید تا موفقیت بیشتری حاصل شود. در مسایل عاطفی نیز این فرصت را دارید تا با عشقتان یک روز عالی را پشت سر بگذارید. به یک فضای رمانتیک بروید و از انرژی های امروز استفاده کنید.

خرداد

حس زیبابینی شما بسیار قوی است. از آن برای بهبود موقعیت اجتماعی خود بهره بگیرید. احتمالا مهمانان ناخوانده ای به خانه شما می آیند و با هم در مورد گذشته ها حرف خواهید زد. حس لطیفی که در شما جاری است موجب می شود تا در کارهای هنری همچون سرودن شعر موفق باشید. در محل کار شاید رویدادها خیلی بر وفق مراد شما نباشند اما می توانید با تغییر روش خود مشکلات را برطرف کنید. در مسایل عاطفی، شهامت به خرج دهید و حرف دل خود را به فرد موردعلاقه تان بگویید. می توانید در کنار هم روز بسیار خوبی داشته باشید و از این همه انرژی مثبت لذت ببرید.

تیر

شاید از نظر روحی کمی بی تاب و بی قرار باشید. این موجب می شود تا ذهنتان به همه جا سفر کند. اما ناامید نشوید و با جمع کردن افکار خود در یک مسیر مشخص و کنترل شده حرکت کنید. از نظر کاری بسیار پرانرژی هستید و می توانید به خوبی همه کارهای عقب افتاده را انجام دهید. خیلی اصراری به نمایش مهارت های خود نداشته باشید و بیشتر بر انجام کارها تمرکز کنید. با این همه خیال پردازی که امروز دارید، می توانید فرصت های عاشقانه زیبایی را برای خود و شریک عاطفیتان رقم بزنید. از احساسات شاعرانه و هنری خود نیز در این مسیر کمک بگیرید.

مرداد

بهتر است امروز مراقب حرف هایی که می زنید و رفتارهایی که می کنید، باشید. دید دیگران در موقعیت اجتماعی شما تاثیر بسیار دارد. از آن غافل نشوید. سعی کنید لباس های خوب بپوشید و لبخند را فراموش نکنید. در محل کار شاید با مشکلاتی مواجه شوید اما این مساله نباید موجب ناامیدی شما بشود. خیلی به خود سخت نگیرید این مشکلات موقت هستند. در مسایل عاطفی اما این فرصت را دارید تا در کنار فرد موردعلاقه تان لحظه های آرام اما خوبی را تجربه کنید.

شهریور

بهتر است امروز از اجتماع دوری کنید. کمی خود را زیر ذره بین ببرید و خواسته ها و نیازهای واقعی خود را درک کنید. به این ترتیب حال بهتری نیز نسبت به زندگی و خودتان پیدا خواهید کرد. این را بدانید که نظر دیگران نیز اهمیت دارد. به ظاهر خود برسید و لبخند بزنید. شاید در محل کار تمرکز کافی نداشته باشید. خیلی به خود سخت نگیرید. این حس ها گذرا هستند و دوباره به سخت‌کوشی خود باز خواهید گشت. شاید با فردی آشنا شوید که از نظر احساسی به یکدیگر کشش دارید. اگر اکنون در رابطه هستید نیز این فرصت را دارید تا شریک عاطفی خود بیشتر در مورد احساساتتان حرف بزنید و نسبت به یکدیگر شناخت بهتری پیدا کنید.

مهر

امروز از روند دایمی زندگی خود خسته و کلافه هستید. اما نیازی نیست به طور ناگهانی تغییر روش دهید. لازم هم نیست چهره ای متفاوت از خود به دیگران نشان دهید. این را بدانید وقتی خودتان باشید همیشه نتیجه بهتری از اطرافیان دریافت خواهید کرد. قرار نیست همه شما را دوست داشته باشند. در محل کار با نگاه تردید به همکاران می نگرید. اما نگران نباشید. کسی قصد آزار رساندن به شما را ندارد. از کمک آنها برای انجام بهتر امور بهره بگیرید. در مسایل عاطفی، با انسان های جالب و جدید آشنا می شوید. می توانید با یکی از آنها که بسیار مورد توجهتان قرار گرفته است در مورد احساس خود حرف بزنید.

آبان

مراقب زبان خود باشید. نباید در هر موقعیتی هر فکری در سرتان می گذرد را سریع بر زیبا بیاورید. این می تواند موجب رنجش اطرافیان شود. البته امروز این فرصت را دارید تا با محیط اطراف و اطرافیان خود سازگاری بیشتری پیدا کنید. در مسایل کاری نیز باید فرصت های شغلی خود را گسترش دهید و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنید. با فکر باز و احتمال راه های درست و موانع می توانید موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. در مسایل عاطفی اگر با مشکلی مواجه شده اید، امروز این فرصت را دارید تا با هم حرف بزنید و با همفکری یکدیگر آنها را برطرف کنید.

آذر

شاید کارها آن طور که می خواهید پیش نروند. اما نباید ناامید شوید. برای به دست آوردن خواسته های خود هم نباید خیلی اصرار کنید. صبر پیشه کنید تا مسایل در زمان مناسب و به درستی پیش بروند و شما را به آنچه می خواهید برسانند. باید امروز را با شادی و خنده سپری کنید. لباس های خوب بپوشید و با دیگران ارتباط شادی برقرار کنید. در مسایل کاری هم از کمک افراد کارشناس بهره بگیرید. در مسایل احساسی می توانید با شریک عاطفی خود تتفریحات و سرگرمی های جدید را امتحان کنید و هیجان و شادی زیادی را به رابطه خود ببخشید.

دی

اگر تصور می کنید روش کاری که در پیش گرفته اید درست است، از آن دفاع کنید. اما مراقب رفتار و سخن های خود نیز باشید. در محل کار می توانید نظرات خود را بیان کنید. شاید با مخالفت روبه رو شوند اما با صبر و خوش اخلاقی می توانید ثابت کنید، روش پیشنهادی شما نتیجه بهتری خواهد داشت. حس های لطیف و عاشقانه شما امروز زیاد هستند. با شریک عاطفی خود بیرون بروید و در فضای باز قدم بزنید. هم صحبتی شما با هم انرژی های بسیار خوبی به شما می دهد که در کار و زندگی شخصیتان نیز تاثیر بسیار دارد.

بهمن

شاید در مسایل کاری خود سر دوراهی قرار بگیرید. نمی دانید آیا باید راه پیشین خود را ادامه دهید، یا مسیرهای جدید را برای موفقیت امتحان کنید! توصیه ما این است که همان روش های قبلی را ادامه دهید تا سریع تر به خواسته های خود برسید. این گیجی و تردید کاملا طبیعی است و نباید دچار هراس شوید و استرس به خود وارد کنید. با صبر همه موانع را بررسی و به سمت جلو پیش بروید. در مسایل احساسی، امروز درک بسیار خوبی نسبت به هم دارید و می توانید لحظه های شاد و آرامی را در کنار هم تجربه کنید.

اسفند

بهتر است به همه رویدادهای اطراف خود حواستان را جمع کنید. اتفاق های ناخواسته و عجیبی ممکن است برای شما روی دهد. از مشکلات ناامید و دلسرد نشوید و با انرژی درونی خود به سمت جلو حرکت کنید. مسایل مالی امروز به نفع شما هستند و می توانید برای افزایش حقوق یا درآمد، شانس خود را امتحان کنید. در مسایل احساسی روز بسیار خوبی خواهید داشت. می توانید برای عشقتان هدیه بخرید و موجب خوشحالی او بشوید.

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
ساختمان پزشکان 1
ساختمان پزشکان 2
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۶۸
نظر راحیل
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
5
6
دقیقااااا همین بود.مرسی
پاسخ ها
نظر مهسادخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
شاید در محل کار کمی تنش وجود داشته باشد اما شما به خودتان نگیرید. بدون استرس وظایف خود را انجام دهید تا بتوانید به جایگاه بالاتری که شایسته آن هستید، برسید
نظر مهسادخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
اگر از کار خود راضی نیستید، امروز فرصت خوبی برای تغییر کار است.
نظر مهسادخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
اگر بتوانید از دنیای خیال بیرون بیایید و یک مسیر واحد برای خود تعیین کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت.
نظر مهسا دخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
بدون خجالت نظرات خود را در محل کار بیان کنید. با حرف های صادقانه و نمایش توانایی ها می توانید در محل کار خود به پیشرفت های بیشتر امیدوار شوید.
نظر مهسادخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
با ایمان به خود و مهارت هایی که دارید می توانید فرصت های مالی بسیار خوبی برای خود رقم بزنید. در مورد حرف هایی که در محیط کار می شنوید خیلی زود قضاوت نکنید. تا پیش از اطمینان از صحت شایعات بیهوده ذهن خود را مشغول نکنید. موردی برای عصبانیت یا ناراحتی وجود ندارد.
نظر مهسادخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
امروز دنیا در دستان شما است. می توانید از این همه انرژی برای انجام کارهای عقب افتاده استفاده کنید. شانس با شما یار است. برای داشتن یک برنامه ریزی درست و دقیق، مطالعه و تحقیق را فراموش نکنید. فرصت های طلایی را کشف و از آنها استفاده کنید. ایده های خلاقانه خود را یادداشت کنید و در فرصت های مناسب از آنها بهره بگیرید.
نظر مهسا دخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
شاید برای فشار کاری باشدو هر چه هست فرصت خوبی برای آماده شدن برای پیشرفت های بیشتر است. اگر ایده یا خلاقیت خاصی در سر دارید، حتما یادداشت کنید. مطمئن باشید روزی به کارتان خواهند آمد. در کار خود فرصت های طلایی رقم خواهید زد. این امر شما را به آینده ای بهتر سوق می دهد
نظر مهسادخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
در محل کار نیز باید کاملا صبور باشید و با حوصله و دقت کارهای خود را انجام دهید.
نظر نوشا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
3
17
لام به همه بچه ها . نظر همه رو خوندم هرکی از دید خودش به زندگی و فال همدیگه نگاه می کنه . همه تو دلشون آرزوهایی دارن که انگار تو این دوره زمونه داره محال می شه ولی تو این روزای قشنگ بیاین در حق همدیگه دعا کنیم شاید دعامون برا خودمون اثر نداشته باشه ولی خدا رو چه دیدی شاید در حق دیگری قبول شد. پس همیشه برا همدیگه دعا کنیم خدایا همه رو خوشبخت و عاقبت بخیر کن آمین ...
نظر محمد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
2
10
سلام متولداذرم وتازگیهابه یک بیماری درداوری مبتلاشده ام که روزانه دههاهزاربارارزومی کنم کاش صدهاسال پیش مرده بودم ویااصلابه دنیانیامده بودم.خدایا!خودت نیک فرجامی وسلامت وصحت تن رانصیب همه کن....ازماکه دیگه گذشت.البته خودم درزندگی ازاین تجربه های درداوربسیارنصیبم شده است.خدایا!نمیخواهم این زندگی پردردورنج را!کی مرغ جانم راازقفس تن رها می کنی؟!:ناامیدترین بنده خدا
پاسخ ها
نظر ي آذرماهي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
عزيزم انشالا خوب ميشي چرا اينقد نا اميدي .بخدا توكل كن .ماهم برات دعا ميكنيم ك خدا بهت سلامتي بده .
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
روی هرپله ای که باشی ، خدا یک پله از تو بالاتر است، نه به این خاطر که خداست، برای اینکه دستت را بگیرد...
نظر samira
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
نا امید مباش حتی ابرهای سفید به حاشیه های میان ابر های سیاه امید دارند
امیدوارم خدا دعامو قبول کنه در حقت داداش محمد ناامید نباش بازم توکلت به خدا باشه.
نظر moslem
| GERMANY |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
خدابدنده انشالا خوب ميشه ايوب در مريضي كرمها مي خوردن صبر كن خدا داره ازمايشت مي كني از كفر دوري كن در قفس باش ولي صبر كن تا در ازمايش خدا سر بلند بيرون بيايي من حالم از تو بهتر دردم به كي بگم صبر و علاقه به خدا اميد وارم خدا كمك مي كنه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
نطرتونو دیدم شما خیلی افسرده این شاید بهتر باشه کمی با خودتون کنار بیاین تو این دنیا خیلی چیزا بر وفق مراد نیست ولی باید زندگی کرد همیشه اینو بدونین که پایان شب سیه سپید است
نظر سحر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
2
8
محمدجان دعامیکنم شفاپیداکنی..
من خودم دل شکسته ام..
نظرت خوندم بازفهمیدم هیچی بهترازسلامتی نیس
وقتی خداتودلهای شکسته است چراب دست کسی که دلم شکوندبوسه نزنم؟
به نیت سلامتی تواللهم صلی الله محمدوآل محمد..وعجل فرجهم..
نظر لنا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
پاسخ
4
3
اووووخ خداکنه همون بشه!!مر30
نظر SAMira
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
3
8
سلام بچه ها منم دلم شکسته دیگه نای نفس کشیدن ندارم روزا برام سخت شده خیلی مشکل دارم وتنهام غصه داره روم فشار میاره دعام کنین دارم دق میکنم
پاسخ ها
نظر fateme
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
ﻣﻴﻔﻬﻤﻢ ﺩﺭﺩﺗﻮ ﺑﺎ ﺍﻣﻴﺪ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻤﻪ ﺟﻴﺰ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻴﺸﻪ.....
نظر رانیا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
2
2
هروز با خوندن فال خوبتون انرژی تازه ای میگیرم عاشقتونم بوس...
نظر نفس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
1
5
ایشالله همگی زندگی خوبی در انتظارمون باشه محمد ایشالله تو هم شفا پیدامیکنی ناامید نباش دل شکسته ها هم عاشق خدابودن خیلی زیباس=======روزای خوبی داشته باشید
نظر تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
4
3
سلام چرا نمیتونم پاسخ بدم؟یا رای مثبت و منفی؟علتش چیه؟؟؟
نظر تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
3
6
در احادیث وارد شده است که: ذکر صلوات موجب عافیت و شفای امراض هست.
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
دوستان گرامی به نیت شفای همه ی بیماران عزیز، هر تعداد صلوات بر محمد و آل محمد بتوانند قرائت کنند.

ممنون میشم بنده رو همراهی کنید.محمد جان توکلت بخدا باشه
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
2
5
امن يجب المضطر اذا دعاه و يكشف السوء
اللهم اشف كل مرضانا به حرمت مولاتنا فاطمه الزهرا سلام الله عليها
للهم صل علی محمد وآل محمد
پاسخ ها
نظر ELHAM
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
شما مگه عربي كه دعات رو عربي نوشتي؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
الهام جان دعای عربی هست از خودم که نگفتم .......
نظر حمید
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
2
5
من صدسال یه بارم نظرم چاپ نشده این برترینها خواب تشریف دارن امروز میام نظر میدم 10روز بعدش هنوز منتشر نشده
نظر الهی امین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
1
2
خذا صدای هم رو پاسخ گو باش
نظر moslem
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
GERMANY
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
3
امروز همون چيزي فالم بود شود چه خوب چه بد فالم بود ولي براي پنچ شنبه مسجد امام زمان برم دعايي كميل و جمعه ندبه خيلي دلم گرفته ميرم اقا جاجت بخوام دوستان برام دعا كنيد برام دعا كنيد براتون دعا مي كنم چون دارم ديوونه مي شم نمي تونم با نظرات راهنمايي كنيد خواهش مي كنم
نظر نیلوفر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
1
سلام خوبید یه مدتی هر فالی میگیرم درست در نمیاد خواهش میکنم در ایم ماه مارو دعا کنید به دعا خیلی نیاز داریم
نظر مرضیه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
2
هر کس جای من بود، می برید.
اما من هنوز دوخته ام چشم به امید
نظر fatemeh
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
4
خدا همه بیمارارو شفا بده اقا محمد شما رو شفا بده به حق همین روزای عزیز....................
نظر فاطمه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
3
خدا خیلی بزرگ و مهربونه یه جاهایی به دادم رسیده که هنوز به سختی باورم میشه که مشکل به اون بزرگیم حل شده از ته دلت به خدا امید داشته باش ایشالا خوب میشی..
نظر fatemeh
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
2
بچه ها چرا خدا منو نمیبینه خیلی دلم گرفته اخه تا کی لبخند بزنم و وانمود کنم حالم خیلی خوبه هر کاری میکنم بازم گذشتم درد میکنه..........
پاسخ ها
نظر hamid.diablo66@gmail.com
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
دلیلش فقط اینه که اولاهنوز تو گذشته ات موندی بعدشم اینکه نمیتونی از کنده بشی اینه که هنوز واقعیتو نپذیرفتی دیدی وقتی وارد درمانگاه میشی هرچقدرم درد داشته باشی تا پذیرش نشی کسی واست کاری نمیکنه دوست من امیدوارم مشکلت حل بشه
نظر مونا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
2
امروزمن داشتم فوایدخواندنه زیارت عاشورارومطالعه میکردم میخوام به شماعزیزانی که مشکل دارید غصه دارید بیمارید مثل اقامحمدکه انشاالله خداشفاشون بده سفارش کنم به هرنیته خوبی که داریدباخوندن40روزبه طورمداوم خوندن زیارت عاشورابه هرحاجت قشنگ وخوبی که داریدبرسید.به مدت40روز روزی یه باربخونید که معجزه میکنه خودمم شروع کردم به خوندنش که انشاالله خداازمن وهمه ی شماعزیزانی که میخوایدبخونیدقبول کنه وحاجتمونوبده.اجردنیوی واخروی داره وزیارتتونم قبول میشه.انشاالله خدابه هممون توفیق بده به خودن ومداومت کردن درخوندن زیارت عاشورا.راستی نمازوروزیه همتونم قبول حق انشاالله :))))))))))))))))
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
کاملا موافقم ... من هم قبلا چند بار این کار رو کردم...
نظر fatemeh
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
0
مرسی موناجان
نظر محمد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
1
سلام باتشکرازابرازاحساسات دوستان.وقتی نظراتتونوخوندم روحیه گرفتم .دستتون دردنکنه.
نظر افسانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
پاسخ
0
1
خداوند هر انسانی را به اتدازه توانش آزمایش میکند محمد جان شما بنده خوب خدا هستی هیچگاه مایوس ونا امید نشد همه ما انسانها به طریقی آزمایش میشویم مقاوم وبا خدا باش امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابی.
نظر فاطمه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
0
1
دوستای عزیزم منم یه پیشنهاد بهتون بدم اینکه 40 روز مداوم روزی یه بار دعای توسل رو بخونین اون موقع میبینین معجزه یعنی چی الان 7،8 ساله من میخونم یه بار دست خالی برنگشتم به خدا.. قربون خدا جونم بشم من
نظر شادی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
0
4
اموختم هرگزبرای خواستن انچه دلم میخواهد با تعصب به خدا اسرارنکنم.چون بر انچه پشت هر واقعه پنهان است واقه نیستم.برباد رفته هایی از ارزوهایم را براورکه صلاحم در براورده شدن باشد.هرچند بر من و شکیباییم سخت بگذرد.بربادرفته هایم را شکر....
نظر بدبخت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
پاسخ
1
0
نوزدهم زدید تاریخ رو اما ماله هجده امه فال ها.تکراره دیروزه
نظر نازي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
پاسخ
1
2
دوستان برام دعاكنيد تومحل كارم ي ادم احمق سنگ زير پام ميندازه دلم مخواد نفرينش كنم اما چون روزه ام اينكارو نميكنم داره باعث ميشه كارمو از دست بدم خدايا چرا ادما انقد حسودن
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
سلام شماچه میدونی؟!شایداصلاطرف نمیدونه که داره باشماچه کارمی کنه؟!واگه بهش توضیح بدین شایدبفهمه وقضیه به خوبی وخوشی تموم بشه.
نظر ي آذرماهي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
نه عزيزم محمد جان ميدونه اما من رفتم به صاحب شركت توضيح دادم قضيه حل شده فعلا اميدوارم
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
منم چند سال پیش یه همچین موردی واسم پیش اومد که خودم حس می کردم این قدر که واسم زدن حتما موفق می شن تا مرحله اخراجم پیش برن اما باورت نمیشه میگن عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد .. دقیقا همین اتفاق باعث شد تو محیط کارم به اون پست و جایگاهی که دوست داشتم و چند سال انتظارش رو می کشیدم برسم. پس نا امید نباش و خیلی محتاطانه و با سیاست برخورد کن. شب های قدر نزدیکه ، نفرین نکن از خدا بخواه کارتو درست کنه ؛ و همیشه تو گره ها و مشکلات این ذکر رو بگو: و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد ( یعنی کارم رو به خدا واگذار کردم که او به بندگانش بیناتر است). امیدوارم درست نوشته باشم ... آخر دعای نادعلی هست ...
نظر نازي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
مرسي بي نام جونم ك انقد راهنمايي كردي خداخيرت بده دلم آروم شد
نظر باران
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
پاسخ
0
0
مرسی ممنون عالی بود
نظر محمد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
پاسخ
1
2
سلام دوستان!اگرمن گفتم نمیخواهم این زندگی رادقیقابه همین دلیل بود که فهمیدم خدا مراانتخاب کرده است تابه سویش بشتابم.گاه بایددرفصل پاییزناامیدوزردوپژمرده شدتادوباره درفصل بهارامیدوسرسبزی وشادابی تازه ای یافت.مرداب خواهیم شداگربه ماندن عادت کنیم منظورازنمیخواهم این زندگی را:دل کندن ازهمه تعلقات پستتربرای رسیدن به جایگاهی برتربود.تابه پله نخست دل بسته باشی نخواهی توانست گامهایت رابرپله های بالاترنهی وپیشرفتی بیشترکنی
نظر مارال
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
پاسخ
0
0
Kamelan barax boodesh
نظر haniye
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
0
1
داداش محمد انقدر ناميد نباش من خيلي برات دعا مي کنم ما نوزدهم ماه رمضان اش نظري داريم ميگن هرکي ديگ اش که داغ هيت بوس بده حاجت روا ميشه داداشي نگران نباش من حتما براي سلامتيت ديگ بوس ميدم همچنين براب دوستان ديگه هم دعا مي کنم شما هم برام دعا کنين
نظر دوست
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
0
4
خداوند به موسی فرمود :


با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده ای،تا دعایت مستجاب شود!


موسی عرض کرد چگونه ؟!!


خداوند فرمود:


به دیگران بگو برایت دعا کنند چون تو با زبان آنان گناه نکرده ای.


التماس دعا
نظر هما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
0
4
سلام به همه دوستان .محمد جان امیدوارم هرچه زودتر خبر سلامتیتو بهمون بدی واست دعا میکنم. به درگاه خدا هیچ دردی بی درمان نیست بجز نا امیدی به کرمش امیدوار باش نا امیدت نمی کنه .
پاسخ ها
نظر ابراهیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
منم همینطور
محمد جان......عزیز
نظر ناشناس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
0
0
ممنون!!!!!!
نظر الی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
0
3
اقا محمد ان شاالله که خوب بشی امااینوبگم که هیچ وقت خودتو تنها تواین مشکلات ندون من خودم یه بیماری دارم که اصلا خوب نمیشه الان یک سال ونیم که این طوریم به خدا دیگه خسته شدم بیماری من طوریه که نمیتونم جاربکشم فقط خانوادم میدونن تورو خدا امیدت روازدست نده......من برای تو دعا خواهم کرد توهم براتمام مریضادربین به من دعا کن خدا خودت کمک کن.........یا فاطمه زهراااااااااااااااااا........
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
سلام الی خانم!ان شاءالله همه بیماران شفاپیداکنن.خدایا!الی خانم راشفای کامل عنایت فرما
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
پاسخ
0
1
من خیلی محتاج دعای دوستان هستم غمی دردل نهان دا رم اگرگویم زبان سوزد اگردردل نگه دا رم تمام استخوان سوزد التماس دعا لطفا
پاسخ ها
نظر نازي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
عزيزم انشالا مشكلت حل بشه انشالا همه به آرزوهاي خوبشون برسن تواين روزاي عزيز
نظر بهار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
0
4
سلام با آرزوی قبولی طاعات وعبادات همگی دوستان
با این فال خودم و عشقم باید هرچند ماه یه بار عاشق یه فرد جدید که باهاش آشنا شدیم بشیم ;)
خدایاااااااا شکرت که هیچ وقت فردا وثانیه ای کاملا معلوم واضح و صدرصد قابل پیش بینی یرای انسان قرار ندادی واین یعنی خود امیییید بله خبر نداشتن از آینده یعنی روزنه امید

دوستان شب های قدر داره میرسه واقعا شبهایی داره میاد که باید قدرشو بدونید باورتون میشه تو این شب ها پرونده تا شب قدر سال بعدتون رقم میخوره اگه قرار باشه تاسال بعد زنده بمونید یا نه همین شب رقم میخوره وهر شب قدر تا شب قدر دیگه ای که زنده اید یعنی در برابر این عمروزندگی مسئولید
با آرزوی بهترینها امیدوارم خدا بهترین ها رو شب قدر براتون رقم بزنه
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
0
2
محمد جان ایشالا خوب میشی قران بخون خیلی ارومت میکنه و مطمئن باش دعاتبراورده میشه
نظر تینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
0
0
خخخخخخ چه قدر جالب هر فالی میگیرم درست در میاد مرسی :-*
نظر نیایش
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
0
0
بچه ها سلام......
منم کارم خیلی گیره تو این روزهاا برام دعا کنید...
چند وقت دیگه نتیجه تستم میاد
دعاکنید بچه ام طوریش نباشه چون مامانش دق می کنه
نظر فاطمه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
0
0
salam.mishe be man begid manbae in falaye rozane chie????bara man hamash doros dar miad!!!!
نظر فريبا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
پاسخ
1
0
واقعا دستتون درد نكنه خدا قوت عااااااااليه و حرفي نداره
نظر جليكا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
0
جراامروزهمش شبيه همه؟ يعني جي؟
نظر moslem
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
2
بچه ها سلام نميدونم چكار كنم دارم تودنيا دست پا زيادي زدم هر كارم مي كنم نمي تونم از اين همه سختي و گرفتاري بيرون بيام كسي هر چه تلاش مي كنم بيشتر فرو ميرم كسي دوست دارم نمي دونم چكار كنم همه كساني با من بودن حالا بر عليه من بلند شدن نمي دونم چكار كنم كسي نيست كمك كن يك سه هفته بيرون نرفتم وخودم را در اتاقم زنداني كردم دارم ديونه مي شم به از خدا به شما دوستان پنا اوردم باراهنماي كمكم كنيد نميدونم چكار كنم كمك كمك كني اولي دارم ديوونه ميشم
پاسخ ها
نظر نازي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
سلام عزيزم چرا زنداني خب ك چي شد بيشتر از اين داغون شدي اگه كسي دوست نداره خدا ك داره هيچوقت بندشوتنها نميزاره .سعي كن ك مشكلات تورو از پا در نيارن بيخيال همه شو اول بايد خودت .خودتودوست داشته باشي بعد اتنظار داشته باشي ديگران دوست داشته باشن يادت باشه دونيا دو روزه بخداتوكل كن
موفق باشي
نظر ناشناس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
0
سلام محمد ، نا امید نشو خدا درد رو داده درمانش رو هم میده توکلت به خدا باشه ، چهل روز متوالی سوره یس رو به نیت سلامتی امام زمان بخون دعا کن خدا قبول می کنه
نظر هستی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
0
سلام من با خودن فال روزم بهم ارامش دست میده . دستون درد نکنه منون
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
0
سلام اقا مسلم زیاد نگران نباش جدیدا این مشکل همه ادما شده کاریش هم نمیشه کرد
فقط میتونم بهت این دلداری را بدم که
ما همه اندر خم یک کوچه ایم
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
0
ببخشید شعرمو تصحیح میکنم
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
نظر azi
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
1
سلام اقامحمد ایشالازودترخوب میشی.منم ی بیماری دارم امکان داره هیچ وقت بچه دارنشم.واسه ی دخترهیچی بدترازاین نیست.خیلی غصه میخورم.کسی هم بجزخانوادم خبرندارن.شایدبخاطراین موضوع هرگز ازدواج نکنم.بچه ها من ی دختره 21ساله هستم برام خیلی زوده ک این همه غصه بخورم.لطفا سرسفره ی افطار واسم دعاکنید بچه ها.
نظر سیدبانو
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
1
سلام.طاعاتتون قبول .برای من و همسرمم دعا کنید.برای عاشقان و بیماران دعا کنید. التماس دعا
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
پاسخ
0
2
الان 5.....ماه و5....روزه که بیماریمو فهمیدم و4......ماه پیش به یه دکتر خوب تو تهران مراجعه کردم واون گفت8......ماه دیگه میمیرم الان 5.....روزه که بیرون نرفتم دارم خفه میشم 7......روزه دیگه دوباره وقت دکتر دارم این روزا دیگه صفر .....شده زندگیم خیلی دلتنگم....................
پاسخ ها
نظر نازي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
انشالا خدا نور اميدشو تودلت روشن كنه " خدابهت عمربده خدابهت شفابده دلم گرفت انشالا ك وقتي رفتي دكتر بهت بگه بيماريت داره خوب ميشه
خدايا ي نگاه كوچولو كن به بندت
نظر elham
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
عزيزم توكلت به خدا باشه.يه سيب روكه ميندازي هوا صد تا چرخ ميخوره تا بياد پايين. از كجا معلوم مايي كه سالميم حتي تا چند ساعت ديگه زنده باشيم يا نه؟ همه چيز دست خداست اگه اون نخواد هيچ اتفاقي نميوفته.آدم بايد تا وقتي هست از زندگيش لدت ببره. ما هم برات دعا ميكنيم.
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
شب های قدر بیدار بمون یکیش شب قدره ولی این سه تا شب برات طلاییه یادت باشه ماهم دعات میکنیم
نظر سيد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
واااي چقدر نااميد به بيماريت كمك نكن بااون مبارزه كن .الهه يعني خداي مونث -زيبايي
بااميد با تك تك سلول هاي بدنت ارتباط برقراركن بهشون انرژي بده
به خود وخداي خود ايمان داشته باش
بزرگترين گناه نااميديست چه بيماري هاي لا علاجي كه شفا داده شدن .چرا كه تو نه
ازآقامون امام رضا هم كمك بخواد
تو بزرگي . التماس دعا كن
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
0
2
خواهشا" برچسب های اطراف این سایت رو عوض کنید حال آدمو به هم میزنه.
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
0
3
سلام محمد جان ایشالاه هرچی زودتر خوب میشی خدا بزرگه. بچه ها برای منم دعا کنیدچند روزه دیگه از زندگی بریدم
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
0
3
بچه ها این شبا خیلی برای من دعا کنید برای همدیگه دعا کنیم ایشالاه مشکل همه حل بشه مشکل منم حل بشه
نظر بهار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
پاسخ
0
3
ب خداتوکل کنید همشو حل میکنه
نظر مينا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
1
1
خدامشكل همه انسانها راحل كنه
نظر اميرعلي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
1
0
سلام
اميدوارم كه در اين ايام خداوند اميد به زندگي باشادي و رفع گرفتاريهارو به همه تون اعطاكنه انشاا...تو شبهاي قدر براي رفع گرفتاري هاي همديگه و شفاي بيماران از ته دل باخلوص نييت دعا كنيم انشاا...اجابت ميشه.
من خيلي وقته كه فال روز رو ميخونم برام خيلي هم عالييه چندوقت پيش گرفتار ي برام پيش اومد كه تو فال هم بود بايكي از دوستام درددل ميكردم گفتم حتي فالم اين گرفتاري رو تاييد ميكنه كه به حساب خودش نصيحتم كرد منم گرفتاري برام پيش اومده چه ربطي به فال داره آدرس فال روز گرفت چند روز بعد گفت برا منم صدق ميكنه!!خيلي جالبه من فرورديني هستم دوستم آذرييه يه جوري فال روزامون بهم ربط داره .آيا برا شما هم اتفاق افتاده؟؟
نظر نازي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
1
2
مرسي ازمدير سايت ي فضاي دوستانه برامون درست كرده ك همه باهم دردودل ميكنن من ك هرصبح ميام اين جاخيلي فضاي خوبيه
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
0
سلام امیرعلی منم فالم بیشتر روزاش همون اتفاقایی هس ک برام میفته
نظر بهار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
0
نمیدونم چرا این فال ها درست درنمیاد کلا اشتباه
نظر هستی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
0
با سلام به نظر من فافقط جنبه سرگرمی داره و این خود ما هستیم که میتونیم ثانیه به ثانیه زندگی خودرا شکل بدیم. یادتون باشه انسان ساخته افکارخویش است فردا آن خواهی شد که امروز می اندیشی. التماس دعا.
نظر نرگس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
2
انا انزلناه فی لیله القد
از خدا می خوام توی این شبهای سرنوشت توی سرونشت هممون بهترین ها را رقم بزنه بهترین هایی که ما را یک قدم به خودش نزدیک و صد قدم از شیطان دور می کنه انشالله التماس دعای خیر از همه
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
2
چشاتو دزدکی دیدم
تو قهوه ات فال من نیستو

امروز خیلی خوشحالم م م م
نظر saber
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
0
0
خوب
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
سلام خوب به جمالت.
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
پاسخ
1
1
امروز بچه ها نیستن
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
1
بچه ها قبول باشه انگار فالا هرروز واقعیت داره جالبه
نظر اميرعلي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
4
سلام
هيچ دقت كردين همه مون در مسیرهای تکراری روزانه مون عادت به دیدن خیلی ها داریم، در مکان های مشخص، چهره های مشخص، نه حرفی و کلامی، نه حتی سلامی و علیکی اما اگر یک روز یکی شون سر جای همیشه گیشون نباشه، ناخودآگاه سر مي چرخونیم تا پیداش کنیم. «او» هم هر روز سر جای مشخصی بود، من هر روز از کنارش می گذشتم، بدون حرفی و کلامی، بدون سلامی و علیکی. امروز اما ندیدمش، یعنی دیدم ولی عکس هاش رو. روی حدود3 تا حجله با چند متر پارچه سیاه، احساس کردم من هم عزادارم، عزادار یک چهره مشخص سر یک جای مشخص که متعلق به قسمتی از من، یعنی مسیر هر روزه منه!
چه خوبه دراين گذر زمان چه شادو چه غمگين قدر هموبدونيم وهميشه خدا رو بخاطر اينهمه نعمت شاكر باشيم
نظر sima
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
4
سلام محمدجان امیدوارم زودتر خوب شی بچها این شبا واسه هم دعا کنیم ی مدتیه ک زندگی کردن واسم سخت شده یادتون نره واسم دعا کنید
نظر حنانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
1
2
سلام به همه ی دوستان
یک خواهش از همتون داشتم همونطور که مشکلاتتون رو واسمون میگید اتفاق های خوب و جالبتون رو هم بگید از بس که حرف های ناراحت کننده خوندم افسرده شدم
تازه با ناراحتی که چیزی درست نمیشه حداقل کاری ازتون بر میاد اینکه روحیتون رو بالا ببرید انقدر هم ضعف نشون ندین
قبول دارم چیزی که میگم انجامش سخته ولی شدنیه.....چون خودمم این کارو میکنم و خیلی راحت با بیماریم کنار اومدم

در بدترین روزها امیدوار باش.......زیرا زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرهاست......

حالا جوک میگم کمی شاد بشین:
زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی می شه؟ مرد: دیوونه می شم...... زن: نمی ری دوباره زن بگیری؟ مرد: والا… به دیوونه اعتباری نیست!
ببخشید خنده دار نبود
پاسخ ها
نظر میچیکو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
دمت گرممممممممممم
نظر حنانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
2
اﮔﻪ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺩﻋﻮﺍﺑﺸﻪ:
ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯿﻪ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﺸﻪ!
ﺁﻟﻤﺎﻧﯿﻪ ﻓﻮﺵ ﻣﯿﺪﻩ ﻣﯿﺮﻩ!
ﺳﻮﺋﯿﺴﯿﻪ ﺟﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﺘﺸﻮﻥ!
ﻋﺮﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ!
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ!!!! ﻭﺍﻻﺍﺍﺍﺍ
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
3
ﭘﻴﺮﺯﻥ ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﻲ: ﺣَﺠﯽ، ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﺩﻋﻮﺍوا ﺑﯿﺨﻮﺩﯼ ﻣﺎ ﺍﻳﻦ توو این ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺳﺮﯼ ﭼﯽ ﭼﯽ ﺑﻮﺩِﺱ؟؟؟ . . .
ﺣَﺠﯽ: ﻫﺎﻥ سری ﭼﯽ ﭼﯽ ﺑﻮﺩﺱ؟
ﭘﻴﺮﺯﻥ: ﻣﻦ ﺣﺴﺎﺱ … ﺁ ﺷﻮﻣﺎﻡ ﺑﻲ ﺷﻌﻮﺭ :D
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
3
گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه یه دفعه خرسه گریه کنون میادبیرون میگه: بابا تو مارو کشتی الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن ! بیشعور ولمون کن دیگه
گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات نذری آوردم! :|
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
پاسخ
0
2
پشت نویسی کارت عروسی غضنفر : حاج حسنعلی و خانواده محترم ، بجز پسر وسطی کرمعلی کثافت … خاک .... با اون بچه تربیت کردنتون ، اصلا نمیخوام بیاید
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
1
1
من وقتی فال ی نفر غیر از خودمو میخونم اعصابم بهم میریزه یه نفر که بهم نامردی کرده واقعا نمیدونم چکار کنم یک هفتس داغون شدم
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
3
هیچگاه نه کسی رو ببخش نه فراموش کن سرفرصت بزن دندوناشو خورد کن (شریعتی اعصاب نداره فعلا کسی پیشش نره)
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
1
خدايا تو اين روزاى عزيز به حرمت اين ماه مبارك ،به داد همه مردم برس ، تنها تو يار بى كسان ودردمندانى ! الهى امين
نظر نازنين
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
1
0
واقعأ حقيقت دارد. خدا همراه همه شما!
نظر زهرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
2
معلم:10تا سیب داریم من 9تاشو میخورم چند سیب می مونه؟
بچه:همون یکی رو هم بردار بخور بدبخت سیب نخورده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نظر زهرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
1
1
یارو وسط دانشگاه دستشو تو دماغشه یک ساعت بهش زل میزنم بلکه خجالت بکشه برگشته میگه:اقا مزاحم نشو کار دارم
نظر زهرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
3
طرف سوار اسب شده عکسشو گذاشته فیسبوک میگه اون بالایی منم

ههههههههههههه
نظر حکیم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
1
سلام یعنی این فاله یک روز خوش واسه مانداره هروزبایدحالمونوبگیره والله دیگه نشدکه.
نظر شهره
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
1
0
سلام بچه ها تو رو خدا واسم دعا کنید دیگه دارم به مرز جنون میرسم خسته شدم تنها امیدم خداست از خودش میخوام کمکم کنه...امیدوارم کسی که این حالو به من داده یعنی رضا اینو بخونه و بفهمه...چون مطمئنم یه روز که خیلی دور نیست خودش همچیتن حالیوداشته...بچه ها واس دعا کنید....قربونتون...
نظر نگار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
1
0
منم همین طورمریم جون
نظر متین رشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
0
2
داداش محمد واست سلامتی و ارامشو ارزو میکنم ایشاا...هرچ زودتر سلامتیتو بدست بیاری..
و اما سمیرا جون کی تو این دوره زمونه دل شکسته نیس منم مث تو..
واسه ماهم دعایی کنید..
ممنون از فال..
نظر فرهاد نیگخواه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
پاسخ
1
0
مرسی عالی بود
نظر نازنین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
پاسخ
0
2
بهش اعتقاد دارم خدا کنه راست باشه ومن وعشقم بهم برسیم .فروردین ومردار
نظر سیلور
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
پاسخ
0
2
چرا همه امروز میخوان با کسی آشنا بشن؟ امروزتعطیله همه تو خونه نشستن!‏
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
پاسخ
1
1
سلام نازنین جان امیدوارم به عشقت برسی و باهم خوشبخت بشید برای منم خیلی دعا کن که با عشقم شکست خوردم
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
1
1
فال امروزم یه چیزه عجیبیه برام واقعا گمراهم کرد گیج شدم بچه ها راهنماییم کنید من ماه فروردینم یه چیزی برای عشقم نوشته انجام بدم نمیدونم انجام بدم یا نه وااااااااای خدددااااا
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
1
0
سلام دوستا فالم خوب بود. البته يادتان نرود كه واس من هم دعا نمايد ، تا به عشقم برسم جان ن ن ن ن ن ن ن ن ن
نظر پروان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
1
وا !!!! چرا امروز واسه تموم ماهها نوشتین با عشق و رابطه خودشون مشکل دارن و راضی نیستن و .....!!!!
پاسخ ها
نظر aida
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
موافقم باهات :D
نظر fatemeh
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
1
1
سلام به همه بچه ها.مریم جان منم فروردینیم اگه موقعیتشو داری برو عشق تو ببین یه لحظه هم صبر نکن خدا کنه همه تو این ماه عزبز به عشقشو برسن منم برسم خداشاهده دلم براش یه ذره شده ولی چه میشه کرد مجبورم ماهی یه بار ببینمش دلم خیلی گرفته ای کاش خدا به جای یه داداش یه خواهر بزرگ میداد تا بتونم باهاش درد دل کنم هیییییییییی حیییییییییییییف براتون دعا میکنم برای منم دعا کنید ممنون
نظر حسین ننننننننننننننننننننن
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
2
آقا محمد از صمیم قلب ودلی شکسته برایت دعا میکنم که خوب بشی
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
1
1
سلام فاطمه جان آخه رابطمونو تمومش کرد عشقم این اذیتم میکنه نمیدونم برم از دور ببینمش یا ن دارم دیووووونه میشم خدایی
نظر fatemeh
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
1
راستی از شما اقا حمید ممنونم من دیگه زیاد به گذشته تلخم فکر نمیکنم میسیییییییییییییییییییی;-]
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
1
1
تو حتما با عشقت رابطه داری ک ماهی یه بار میبینیش خوش به حالت ایشالاه به هم برسید ولی من تمومش کرد
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
منم تمومش کردم ... البته اون کات کرد چون فکر می کرد مثل همیشه بازم میرم به طرفش. البته ما واقعا همدیگه رو دوست داریم اما شرایطمون جوریه که هیچ وقت به هم نمیرسیم و این خیلی دردناکه. البته اون با کات کردنش خواست یه جورایی فداکاری کنه ... هرچند که معتقدم کارش احمقانه بود ... قبل از ماه رمضان تصمیم گرفتم بیخیالش بشم ... یه نیرویی چنان من رو محکم و استوار نگه داشت که هنوز باورم نمیشه این منم که محکم و بدون اینکه بی قراری کنم دارم به زندگیم ادامه میدم. خدا رو شکر... حتما خدا موقعیت بهتری رو واسم در نظر گرفته ...
نظر نگار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
1
1
دقیقافاطمه جان ای کاش به قول توهمه به عشقشون برسن منم همین طور دیگه خسته شدم ازاین ذنیابریدم
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
بچه ها خواهش می کنم واسه یه بارهم شده منطقی و روراست از خودتون بپرسید آیا کسی که باهاش در ارتباطید واقعا ارزشش رو داره؟ گاهی ما فقط به دیگری عادت می کنیم و اسمش رو می ذاریم عشق.. اگر عشق ها واقعی و درست بود پس چرا این همه طلاق و جدایی می بینینم؟ کسایی که عاشق هم بودن 6 ماه نشده از هم متنفر میشن ... پس گاهی کات کردن معنی ش شکست نیست شاید اول پیروزی باشه ...
نظر حنانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺍﮔﻪ ﺧــــــــﺎﺹ ﺑﺎﺷﻪ ... !
ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺭﺵ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻭ ﺍﻭﻥ ﺧﻠﻮﺕ ﮐﻨﻲ
ﺧﻮﺩﺵ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺷﻤﺎ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﮐﻨﻪ !
ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻭﺍﺳﺶ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﺨﺮﻳﺪ ﺗﺎ ﺑﻤﻮﻧﻪ !
ﺧﻮﺩﺵ ﻗﺪﺭ ﻳﻪ ﺷﺎﺥ ﮔﻠﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺩﻭﻧﻪ !
ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﻫﺮ ﮐﺴﻲ ﺭﻭ ﺗﻮﺟﻴﺢ ﮐﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﺍﻳﺸﻮﻥ ﻣﺎﻟﻪﺷﻤﺎﺳﺖ !
ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﻴﺪﻩ ﻭ ﻣﻴﮕﻪ ﺍﻳﻦ
ﻣﺎﻟﻪ ﻣﻨﻪ !
ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺭﻓﺘﻨﺶ ﺑﺎﺷﻴﺪ
ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﻲ ﮐﻨﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ............
نظر زهرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
2
0
ي سوال باسه اذري ها نوشته با عشقتون قرار بذاريدنميشه كه شهر ىيطه فك كنم همش علكيه نه؟
نظر پروان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
2
بچه ها 4ساله که عاشقشم و باهمیم....اوایل میگفت فقط 1دوستی ساده باشه....ولی حالا میگه هیچوقت تنهام نمیذاره....کاش خدا صلاح بدونه و تا ابد مال خودم باشه....دعام کنین......
پاسخ ها
نظر رئوف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
جالب است
نظر بی نام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
1
سلام به همه دوستای خوبم ... طاعات همه تون قبول ... چند روز پیش نظر یکی از دوستان رو خوندم که گفته بود چرا همه ش از درد و رنج حرف می زنید ... با نظرش موافقم اما شاید اینجا تنها جایی باشه که همه ما راحت ، بی پرده و بدون نگرانی از اینکه چطور قضاوت خواهیم شد حرف دلمون رو می زنیم. با هم درد و دل می کنیم ، به هم دلداری می دیم بدون اینکه حتی همدیگه رو بشناسیم وبه نظر من همینه که زیباست ...
پاسخ ها
نظر حنانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
باران که میبارد همه پرنده ها به دنبال سر پناهند اماعقاب برای اجتناب از خیس شدن بالاتراز ابرها پرواز میکند این دیدگاه است که تفاوت را خلق میکند
شاید همیشه دامن زدن به مشکلات راه حل درستی نباشه:
وقتی یکی از درهای شادی بسته می شود ، در دیگری باز می شود ، ولی اغلب ، ما آن قدر به در بسته نگاه می کنیم،که در باز شده را نمی بینیم.
نظر طرفدار حق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
دوست عزیز
تا حدودی با حنانه موافق هستم منظورم اینه که انقدر از جدایی شکایت نکنند اگه اونی که شماهارو ول کرد ادم خوبی بود ارزشتونو میفهمید و نمیرفت...
ولی همون بهتر قبل از این که بهم تعهد پیدا کنند و رابطشون خراب بشه رابطه ای رو که اشتباه است تموم کنند
درضمن متنی رو قبلا خونده بودم:شماها که خیانت دیدید خیلی ارزشمندید
پس انقد سنگ یکی دیگه رو ب سینه نزنید
نظر میثم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
1
سلام بر همه
نظر اميرعلي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
3
سلام دوستان
نظرتون چيه
سهراب گفتی: چشمها را باید شست. شستم ولی
گفتی: جور دیگر باید دید. دیدم ولی
گفتی: زیر باران باید رفت. رفتم ولی
او نه چشمهای خیس و شسته ام را.
نه نگاه دیگرم را. هیچ کدام را ندید
فقط زیر باران با طعنه ای خندید و گفت:
دیوانه ی باران ندیده
نظر اميرعلي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
4
سلام
هيچ فكر كرديد؟
خودكاربيك مي خري200تومان .
ولي لاك غلط گير 1000تومن .
تواين زندگي حتي روكاغذهم اشتباه كني .
برات گرون تموم ميشه .
پس دقت كن .
نظر رئوف
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
3
عاشق نشيد
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
چشم
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
0
سلام دوستان خوبم فالم واقعأ خوب بود . اما عشقم ميخواهد از من دورى نمايد نميدانم آخر چرا برايم اين قدر درد ميدهد . اما وقتى كه به آن چهره معصومانيش ونگاه عاشق انه اش ميبينم بخاطرش ميسوزم . دلم برش بسيار خون ميشد چى ميشه دوستا برم راه حل نشان دهيد . و ها راستى دوستان خوبم ميدانيد امروز امتحاناتم خلاص شد . وبسيار خوش هستم برم دعا كنيد تا يك نتيجهء خوب بگيرم :::: لطفأ دوستان خوبم خواهش ميكنم @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
نظر حنانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
2
سلام

خدایا: گاهی حجم دنیای درونم از وجودت تهی میشود

ان وقت من میمانم و تنهایی و ترسهایم

درها دیوار میشوند

و امیدهایم یک ارزوی دور از دسترس

پروردگار خوبم: روزنه قلبم را به رویت باز کن

چون تنها نور وجود توست

که دلم را نگاه میدارد
آمین
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
3
سلام بچه ها
کاش تو این روزها و شبها برای همدیگه دعا کنیم
یه جمله ای بالا خوندم خیلی خوشم اومد
نوشته بود با زبانی دعا کنید که با ان گناه نکردید
تو رو خدا برای ظهور اقا زیاد دعا کنید
انشااله همه ادما گره از کارشون باز بشه
التماس دعا
نظر Donya
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
0
Merci kheili alieeeeee
نظر Donya
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
0
Merci kheili alieeeeee
نظر نگار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
2
سلام به همه دوستان درسته واقعابعضی پسراارزش اینکه عاشقشون بشی ندارن ولی وقتی عاشقشون بشی دیگه نمیتونی ازشون دل بکنی چون اون قدردوسشون داری که دوریشون دیوونت میکنه حتی اگه بدباشه عیب هاشو نادیده میگیری ولی اگه جداشدن ازشون اسون بود ردمیشدیم ازشون مگه نه این حرف منوکسایی که عاشقن بهتردرک میکنن
نظر امیر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
4
سلام به همه من ازسال82 یک مریضی نادر کمیابی گرفتم 2سال بیمارستان بستری بودم یکسالش فقط روتخت بودم چندباررفتم توکما 2بارهم خودم خودکشی کردم اماالان به این نتیجه رسیدم که دیگه هیچ وقت ناامیدنشم توکل کردم به خدا یک خواهش کوچیک از همتون دارم برای همه مریض ها دعا کنیدمرسی
نظر پروان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
3
عشق من یه خردادیه.......
میگن خردادیا بی وفان.........
اما اون 4ساله که مال منه..........
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
0
سلام به همه بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه ولی تویی ک اسمت بی نامه: دقیقا منم شرایطم با عشقم مثل توبوده و هست نمیدونم چه طوری تحمل کنم تا الانم به سختی تحمل کردم
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
عزیزم میدونم سخته اما اگه بپذیریم خدایی که بالای سر ماست خیر و صلاح ما رو بهتره میدونه اینطوری آرامش پیدا می کنیم. گاهی فقط باید گذاشت و گذشت ... و اینکه من به این یقین رسیدم که اگه کسی بخواد بره حتما میره وبا هیچ ابزاری نمیشه نگهش داشت. من از این ناراحتم که ما حتی یک بار هم به هم دعوا نکردیم ... منظورم دعوای واقعی .. شاید من کمی به جونش غر زده باشم ... همین ... ما یک بار هم حرمت همو نشکستیم ... همه چی خوب بود و درست زمانی که فکر می کنی همه چیز خوبه یهو دنیا رو سرت خراب میشه و الان من موندم و یه عالمه سوال بی جواب ... باز هم شکر ... امیدت به خدا باشه عزیزم
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
1
واقعا عاشقی دردسر داره ای کاش هیچ وقت به طرف پسر و این دوستیا نمیرفتم رئوف راست میگه عاشق نشید
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
فکر نمی کنم کسی برای عاشق شدن برنامه ریزی کنه ... یه حس درونیه که ناگهانی با همه وجودت حسش می کنی ... پس نمی شه عاشق نشد اما میشه پیش از اینکه احساسات تمام وجود آدم رو بگیره آدم یه کم منطقی فکر کنه کاری که اغلب ما انجام نمیدیم یعنی نمی خوایم منطقی باشیم... مثل خودم
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
2
واقعا بعضی پسرا هم ارزششو ندارن بعضیاشون خیلی راحت میتونن دل بکنن آخه چررررررررررااااااااااا
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
0
سلام آقا میثم
نظر fatemeh
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
0
من درکت میکنم نگارجان
نظر پروان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
0
من یه دختر سرد و مغرور بودم......واسه عشق و عاشقی هم می خندیدم.....هرکی بهم ابراز علاقه می کرد با غرور پسش میزدم.....اما اون ..... یه دفعه اومد و شد همه دنیای من......
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
0
منم درکت میکنم نگار جان واقعا راست میگی
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
1
0
بچه هاپس بنظرتون چجوری دوریشوتحمل کنم الان 28روزه که بهش زنگ نزدم دارم دیوونه میشم میدونین یه جورایی هم من مقصرم فقط دیدم یه گوشه تنهانشسته داره بامبایل حرف میزنه بهش شک کردم حتی ازش توضیح هم نخواستم وقتی بخوام به این فکر کنم که خاطرات بینمون تموم شه دیوونه میشم من بدون اون نمیتونم حتی بااینکه میدونم ارزششونداره چون سال قبل یه اتفاقایی افتادکه ماباهم بهم زدیم من همه چیزوتموم شده میدونستم ولی بعدازسه ماه دوباره شروع کردیم بچه ها بدون اوسخته چکارکنم
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
این نظربالا مال نگارهسته نهuser
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
اگه معتقدی که ارزشش رو نداره پس بیخیالش شو. نمیتونم وجود نداره ، ما آدم ها اگه بخوایم میتونیم ...
نظر متین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
1
چهار ماه که منو گذاشت رفت!!!همه میگن بخاطر همکلاسیش اما من باورم نمیشه.تو این چهار ماه به هر دری زدم که برگرده اما نتونستم.همه انیدم بخداس...آقاییون محترم لطف میکنید جواب این سوالمو بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی باعث میشه که شما همه علاقتونو شورتونو از دست بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چی باعث میشه که به احساسات ی دختر بی تفاوت باشید؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
نظر پرستار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
تنوع طلبی که اقا و خانم نمیشناسه!
نظر نگار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
پاسخ
0
0
سلام اون نظرکه مال30/4/1393ساعت 21/35ماله نگارهسته
نظر نازي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
پاسخ