کد خبر: ۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۶۱۰۲۹۸۲
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
فال روزانه اختصاصی برترین ها
 
 
فال روزانه 03/ 09 / 1393

فروردین


باید برای خود تعیین کنید دقیقا از کار چه می خواهید. سپس برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. سخت کوشی های خود را برای جایی بگذارید که ارزش دارد و شما را سریع تر به اهدافتان می رساند. سعی کنید همیشه رهبر باشید نه دنبال کننده. به این مفهوم که مدیریت انجام کارها و پروژه ها را به دست بگیرید. اگر هنوز در انتخاب مسیر شک دارید، از افراد کارشناس و قابل اعتماد کمک بگیرید. در رابطه عاطفی خود نیز باید برنامه ریزی کنید و برای آینده آن نقشه های خوبی در سر داشته باشید. همه خواسته های خود از نیمه دیگر خود را یادداشت کنید و وقت و انرژی خود را برای آشنایی با افرادی بگذارید که این مشخصات را دارند.
 
اردیبهشت

امروز هیجانات زیادی را تجربه خواهید کرد. احتمالا برای یک قرار کاری مجبور به سفر می شوید. احتمال اینکه این سفر به خارج از کشور باشد نیز زیاد است. به هر صورت با هواپیما خواهید رفت و می توانید در طول مسیر در مورد برنامه های آینده خود نت برداری کنید. یا حرف هایی که باید در جلسه مطرح شوند را دوره کنید. امروز احساسات متفاوتی به اطرافیان و کل زندگی دارید. کمی جدی تر به رویدادها نگاه می کنید و مسایل جدیدی در مورد عشق خود کشف خواهید کرد. اگر مجرد هستید، به شهری بروید که هیجانات بیشتری دارد. جاییی که اجتماعات و برنامه های گروهی زیادی در آن برگزار می شود. در این میان می توانید با افراد جدید یا حتی نیمه گمشده خود نیز ملاقات داشته باشید.
 
خرداد

امواج جادویی در هوا پخش شده اند. شما احساس م یکنید قدرت جادویی دارید و می توانید همه نگرانی های خود را کنار بگذارید. به ویژه مسایل مالی برایتان حل خواهند شد و فرصت های بسیار خوبی پیش پای شما قرار خواهند گرفت. از این فرصت مالی برای خرید وسایل مورد نیاز استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که خرج اضافه نکنید و فقط ملزومات زندگی را بخرید. در مورد مسایل مالی با عشقتان هم حرف بزنید. شاید پیشنهادهای خوبی برای پس انداز یا سرمایه گذاری داشته باشد که به نفع آینده هر دویتان باشد. اگر مجرد هستید بهتر است عجله نکنید تا فرد واقعا مناسب را بیابید. لیستی از خواسته ها در ذهن داشته باشید تا آدم خود را نادرست انتخاب نکنید.

تیر

همکاری. این کلیدواژه موفقیت امروز شما است. جان لنون جمله ای دارد که می گوید: اگر تنها به آرزوهای خود فکر کنید، آن در حد آرزو باقی می ماند. پس سعی کنید اهداف و آرزوهای خود را با همکاری و مشورت دیگران محقق کنید. کمک بگیرید و خودتان هم به دیگران دست یاری بدهید. این طرز فکر در هر دو زمینه کار و زندگی شخصی مهم است. اگر متاهل هستید حتما همسر خود را در جریان افکارتان قرار دهید. اگر مجرد هستید هم امروز زمان انتخاب است. با کسی قرار بگذارید که مشحصه های مورد توجه شما را دارد. از اینکه منتظر بمانید تا او قدمی بردارد، خودتان دست به کار شوید و ارتباط تازه را آغاز کنید.

مرداد

عادت های سالم؟ امروز باید عادت های بد را از زندگی حذف کنید. خانه را تمیز کنید و خوراک خود را به سوی گیاهخواری پیش ببرید. تا می توانید میوه و سبزیجات بخورید  تا سموم داخلی بدنتان از بین بروند. حتی قرص های مکمل هم مصرف کنید. هر کاری می توانید بکنید تا انرژی های جسمانی و قدرت فکری شما زیاد شود. برای برنامه های کاری نیز اولویت بندی کنید تا به موقع همه را انجام دهید. گیاهخواری و ورزش اندام شما را نیز روی فرم می آورد و می توانید در ارتباطات خود با جنس مخالف هم موفق تر باشید. اگر مجرد هستید، در محیط های عمومی و جسن ها و رویدادها می توانید با فرد موردنظرتان آشنا شوید.

شهریور

بگذارید آفتاب به خانه شما بتابد. امروز انرژی های بسیار خوبی دارید و دوست دارید دایم در ارتباط با دیگران و مهمانی و هیجانات مثبت باشید. اگر فرصتی برای شرکت در مهمانی ندارید، در ذهن خود همان حس ها را تداعی کنید و به واسطه آنها انرژی بیشتری از فضا بگیرید. خلاقیت بالایی که امروز دارید کمک می کند تا آثار خوبی خلق کنید و هنر خود را به دیگران نشان دهید. امروز شاید بخواهید بیشتر در محل کار بمانید اما در نظر داشته باشید که سریک عاطفیتان در خانه منتظر شما است. باید بخشی از وقت خود را به او اختصاص دهید. بین کار و عاطفه تعادل برقرار کنید. امروز می توانید روی مسایل جدی تری متمرکز شوید و با هم در مورد آینده بهتر حرف بزنید.

مهر

خانه، امن ترین و آرامش بخش ترین جایی است که امروز می توانید پیدا کنید. امروز حس راحتی و استراحت دارید. از کار خسته کننده و محیط شلوغ دور شوید و بیشتر وقت خود را در خانه و میان اعضای خانواده سپری کنید. با همکاری هم خانه را تغییر دکوراسیون و تعمیرات لازم را انجام بدهید. به جای مقایسه کردن مسایل مختلف، بیشتر روی کارهای خود تمرکز کنید. اگر اعضای خانواده در مورد رابطه عاطفی شما سوال پرسیدند، بهتر است سکوت کنید. اگر مجرد هستید هم می توانید به حرف ها و پیشنهادهای آنها کمی جدی تر فکر کنید و شاید فردی که می گویند واقعا خوب و مناسب شما باشد.

آبان

آیا ایده های میلیون دلاری در سر دارید؟ امروز هوش و ذکاوت شما در زمینه مالی زیاد می شود. دایم دفترچه یادداشت در دستتان باشد و هر فکری به ذهنتان رسید را سریع یادداشت کنید. افکار خلاقانه خود را یک جا جمع کنید و سرفرصت به آنها سروسامان دهید. امروز ارتباط های گروهی شما نیز زیاد می شوند. شاید در مراسم های منطقه ای یا محله ای شرکت کنید و در آنجا با افراد مهمی آشنا شوید. ارتباط  و فناوری در یافتن ذوستان بیشتر به شما کمک می کنند. با واسطه وسایل ااکترونیک یا دنیای مجازی می توانید با افراد تازه ای آشنا شوید. از میان آنها فردی که برایتان مناسب تر است را انتخاب و ارتباط خود را با او بیشتر کنید.

آذر

امروز باید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی داشته باشید. کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. به مسایل مالی توجه بیشتر نشان دهید. اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، باید ابتدا بودجه خود را برآورد و سپس به نتایج این کار خوب فکر کنید. شاید حتی یک تغییر کوچک در کار هم بتواند درآمد شما را افزایش دهد. فرصت های کوچک را نادیده نگیرید. امروز تلاش و سختکوشی زیاد است. باید بتوانید میان کار و زندگی فردی تعادل برقرار کنید. زمان خود را مدیریت کنید تا برای بودن در کنار عشق و خانواده خود هم فرصت کافی داشته باشید. اگر مجرد هستید، با فرد موردنظرتان قرار بگذارید و با هم حرف بزنید تا شناخت بیشتری به هم پیدا کنید. اما برای هیچ تصمیمی، اقدام و عجله نکنید.

دی

امروز خورشید بر آسمان زندگی شما می تابد. درک شما به قدری زیاد می شود که می توانید شناخت بسیار بهتری از خود داشته باشید. به این واسطه برای کارهای خود نیز می توانید برنامه ریزی مناسب تری داشته باشید. زیرا می دانید چه م یخواهید و به کجا می خواهید بروید. همکاری های خود را بیشتر کنید و از کمک گرفتن از دیگران هراسی نداشته باشید. کارهای یک نفره نتیجه مثبتی ندارند و در کنار دیگران سریع تر می توانید اهداف خود را محقق کنید. در ارتباط عاطفی خود کمی ترس دارید که باید برآن غلبه کنید. برای همه این موارد، استراحت و کمی ورزش لازم است.
 
بهمن

امروز شاید کمی حس خستگی داشته باشید اما باید برای کار خود برنامه ریزی داشته باشید. بیشتر روی کارهای خود متمرکز شوید. تعاملات خود با دیگران را بیشتر کنید. با غریبه ها راحت تر دوست شوید و به روی آنها لبخند بزنید. البته به این هم توجه داشته باشید که خیلی در خودتان غرق نشوید تا احساسات دیگران را نادیده نگیرید. اعتماد به نفس و غرور خوب است اما در حد متعادل باید از آن استفاده کنید. بخشی از امروز را به تنهایی خود اختصاص دهید. بیرون بروید و در میان دوستان جدید عشق خود را پیدا کنید.
 
اسفند


لحظه های شاد امروز را جشن بگیرید. از انرژی هایی که در فضا وجود دارد برای تمرکز روی کارهای خود استفاده کنید. همه آنها را یادداشت کنید. از دیگران هم کمک بگیرید. کارهای گروهی همیشه نتیجه بهتری دارند. تعاملات خود را با دیگران و به ویژه همکاران بیشتر کنید. اگر تصور می کنید کسی در میان دوستان توجه ویژه ای به شما دارد و می خواهد نزدیک شود، این فرصت را به او بدهید. اما به این توجه داشته باشید که وقت و توجه بیشتر از حد به او اختصاص ندهید تا اگر گزینه خوبی برای دوستی نبود، بتوانید خیلی راحت از او دور شوید.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵۳
نظر کاردار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
پاسخ
2
3
امروز خیلی خوش بحالم بود! نیازی بخوندن فال ندارم چون کیفم کوک هست!
پاسخ ها
نظر سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
خوش بحالت!
نظر user
| - |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
از فردا یک دوره جدید از موفقیت را آغاز خواهید کرد. انرژی کائنات به سمت بهبود شرایط پیش می روند. سعی کنید امروز بیشتر به تغذیه و سلامت خود توجه داشته باشید. غذاهای گیاهی را بیشتر در برنامه غذایی بگنجانید. ارتباط های شما عالی پیش خواهند رفت و این فرصت خوبی برای یافتن دوستان جدید است.
نظر 1آذر
| UNITED KINGDOM |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
آذر

از امروز یک دوره جدید در زندگی شما آغاز می شود. در 6 ماه آینده شاهد موفقیت های بسیاری خواهید بود. ارتباط های اجتماعی را توسعه دهید. با خانواده نیز رابطه بهتری برقرار کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا برنامه ریزی بهتری در حوزه کار یا تحصیل داشته باشید. کارهای گروهی، مسوولیت های شما را کم و نتیجه را بهتر می کنند. امروز وقت بگذارید و فهرستی از خواسته ها و اهداف برای خود بنویسید. سپس آنها را اولویت بندی کنید و به واسطه آنها برای 6 ماه آینده زندگی خود برنامه ریزی کنید. امروز ستاره جمع هستید. در هر جایی که حاضر شوید می توانید با خوش زبانی نظر همه را به خود جلب کنید. اگر مجرد هستید، در میان افرادی که برایتان جذابیت دارند بهترین را انتخاب کنید و بدون هراس به او پیشنهاد دوستی بدهید.
نظر user
| UNITED STATES |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
امروز باید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی داشته باشید. کارهای مهم را در اولویت قرار دهید.
نظر سمانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
پاسخ
2
0
سلام فالم وحالم بدبد
نظر سارا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
پاسخ
2
2
سلام بازم خداروشکر همین که حالم خوبه کافیه !فال بد رو با حال خوب عالی میکنم
پاسخ ها
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
سلام سارا.هر چی دنبال سایتی که گفتی گشتم نبودش.فال منم که همش عشق و عاشقی شده و دروغ
نظر سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
سلام امیر من اسم سایتو اشتباه نوشتم منظورم همون سایتی بود که اونروز اومدی سایت همراه با خوانندگان
نظر فاطمه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
پاسخ
2
2
امروز حالم بهتره آخه دیشب عشقم بهم پیام داد. اما دوست داشتم باهاش حرف بزنم.امروزم که فالم از عشق میگه.
نظر رؤیا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
پاسخ
2
1
ممنون،عالی بود
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
خیلی خوب بود ایول
نظر آلیس و پرنسس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
پاسخ
3
2
سلام فال هاتون اکثر روزها عین واقعیت رو بیان میکنه، لطفا به کارتون ادامه بدین
مرسی
نظر سارا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
پاسخ
2
1
سلام سمانه چطوری حرم بودم رعا کردم فالتو حالت خوب باشه همیشه
نظر عمه سارا کوچیکه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
پاسخ
1
1
سلام دخترای گل!سارا سمانه معصومه!روزتون خوش
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
پاسخ
3
2
سلام!امروز قبل اینجا رفتم فال حافظ! جاتون سبز ایشالا روزی شمام باشه فالم خیلی خوب بود!وقتی اومدم اینجا دیدم فال روزانه هم همینو میگه! خیلی خوشحالم! جناب حافظ گفت بزودی غمت تموم میشه!ینی میشه خدا بلاخره تموم بشه!(حامدم رو چیکا کنم داره ازم دور میشه)خدارا شکر زود تموم میشه و برمیگرده! انشالا...
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
پاسخ
2
1
سلام به همگی.بچه ها از فالهاتون فقط جنبه های مثبتشو برداشت کنیدحتی اگه چندان راست نباشه چون تلقین مثبت هم واقعا تاثیرخودشو میزاره.امیدوارم دنیا به کام همتون باشه اگرم نیست به کام خودتون تغییرش بدید.مطمئن باشیدکه میتونین.
نظر سعید
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
پاسخ
2
1
ضمن عرض سلام و خسته نباشید، من به آرشیو فال هاتون احتیج دارم. فال مربوط به پارسال رو میخوام (شهریور92). اگه امکانش هست لطفاً برام بفرستین.
با تشکر
نظر کاردار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
پاسخ
2
4
کربلا لبریز عطر یاس شد
نوبت جانبازی عباس شد
پاسخ ها
نظر ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
از علقمه آمدی بگو یاس کجاست
گل واژه عشق و شور و احساس کجاست
دستت بکمر گرفته ایی لب بگشا
بابا تو بگو!عمویم عباس کجاست؟
دوستان خیلی خیلی التماس دعا...
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
نامت هنور هیجان میدهد مرا
این پرچم شماست تکان میدهد مرا
عزاداریها قبول حق!
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
پاسخ
2
1
اینجا دیگه چ خبره؟!!!!!!!!!!!!
ینی این چن روزه کسی نیومده فال بخونه!
نظر محمد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
پاسخ
2
2
فايده نداره کارمن بافال حل نمیشد یک ‌دوست خوب بهتراست
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
پاسخ
1
0
امروزم ک فال نیستش....همش نصیحته ک......
نظر شری
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
پاسخ
1
1
عالــــــــــــــــــــــی بود مرسی از شما :)
پاسخ ها
نظر نی نی قنداقی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
سلام شری
ببخشید میتونم بپرسم این اسم شما از چی گرفته شده و ب چ معناست؟!!! ببخشید البته فضولی نیست بخدا......من خیلی سوال واسم پیش میاد هی میپرسم! و صد البته شما اگر مایل بودید جواب بدید!
نظر نی نی قنداقی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
پاسخ
2
1
در ضمن اگه کسی بتونه اطلاعاتی راچع ب وای فای بهم بده ممنون میشم! با عرض معذرت.......
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
نی نی جون منم خیلی اطلاعات ندارم !امیدوارم کسی بهمون توضیح بده...منم دوست دارم بدونم!
نظر سمیه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
پاسخ
2
1
سلام
پنجشنبه بخیر و شادی
ممنون بابت مطالبی که گردآوری می کنینن
بیشتر فالهاتون درست در میاد و این خیلی برام جالبه
نظر اميرعلي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
پاسخ
2
2
اين سليت غير فالاش يك رابطه صميمي بين كاربران ايجاد ميكنه كه نقطه نظراتشون يكيست .
ولي حيف كه بعداز چند روزي همه چي به روز ميشه وميبيني كه سر كاري.
اتفاقش برا من خيلي بد بود
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
تازه حالا کجاشو دیدی؟!!!!
نظر فاطمه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
پاسخ
1
1
خیـــــــــــلی خوبه؛ عاااااالیه...
نظر سارینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
پاسخ
0
2
سلام به جمع دوستان وکاربران گرامی ممنون از مطالبتون فال هاتون همش درست مرسیییییییی
نظر اردیبهشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
پاسخ
0
0
سلام مرسی ممنون از فالتون واقعا که خوب بود و من رو شاد کرد خودمم احساس کرده بودم که امروز روز شادی
نظر پروان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
پاسخ
0
0
فالم شبیهم نیست!!!
چون امروز فوق العاده کم حوصله و عصبی ام!! اونم بی دلیل!!
نظر آسوده
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
پاسخ
0
0
سلام دوستان آسوده هستم!
فال امروز بدک نبود!!!
پاسخ ها
نظر عمه سارا کوچیکه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
سلام گلم خوش اومدی!!!
امروز فال منم خوب بود!!!
نظر سارینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
پاسخ
0
1
پروان جون واسوده ی عزیز شما بابت فال ناراحت نباشید روز خود را با خنده شروع کنید تا همه چیز بروفق مرادتان باشد
یاعلی
نظر سارینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
پاسخ
0
0
بچه ها من شاید دیگه نیام شاااااااااید مطمءن باشد صبح ها حاضری مو میزنم دعا کنید با موفقیت از این امتحانا بیام بیرون ی نفس راااااحت بکشم تنگی نفس گرفتم وااااااالاااا
پاسخ ها
نظر عمه سارا کوچیکه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
فال منم خوب بود!
نظر ی نفری
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
پاسخ
0
0
همسر مگه جز خانواده نیست!!!
این فالتون دیگه داره شورشو در میاره!!!الان همسرم فالو خوند رفت(شهریورم)بابا یکم بفکر جامعه باشین!موجبات ناراحتی نشین بخدا!!!
نظر سمانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
پاسخ
0
1
خداکنه فالم درست ازاب دربیاد دلتنگم بخدا
نظر سارینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
پاسخ
0
0
اقای یا خانم ................ تمامی فال که مختص یک نفر نیست شاید بخش یا ی قسمتیش مال شما باشه از فال تون ناراحت نشید
نظر سارینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
پاسخ
0
0
سلااااام عمه جون چطوری خوفی کم پیدا شدیا؟؟
پاسخ ها
نظر عمه سارا کوچیکه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
فال امروز خوب بود!
ممنون سارینا گلم....شما خوبی...مامان محترم خوبن انشالا!!!تو قسمت همراهان هستم!
نظر شبنم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ
0
0
خوب بود
مرسی
نظر سارینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ
0
0
امید وارم شما دیگه از فالتون راضی باشد والا این فال ماهم که از اول خط تااخرش به درد من نخورد حالا هی میخواد منو عاشق کنه بفرست برم اقا مگه ما ترشیدیم اگه یکم برای افراد زیر 20 هم مطلب اضافه کنید ممنون میشم وااااااااااقعااااااااا که........
نظر ی نفری
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ
0
0
چ فال بی معنی و درپیتی...........
اصلنم اینایی ک گفته ی دردصد اتفاق نخواهد افتاد!!!
در ضمن امروز اثی هیجان هم ندارم.
نظر آسوده
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ
0
0
وای چ روز خوب و پر نشاطی همونجور ک فال گفته
خدایا شکرت...
نظر پروان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ
0
0
خدای مهربونم ازت ممنونم :)
عاشقتم خدا :)
نظر بهار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ
0
0
این کلمه عشق جدید چیه که شما هی تو فال میگید:(
این کلمه مخصوصه یه شرایط خاص یا افراد خاص شاید باشه ولی شما به طور مکرر تو فالتون استفاده میکنید یه دفعه بگید ملت همه هرزند دیگه خلاص کنید همه رو
نظر سارینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ
0
0
ااااااااااااا واااااااااااا بهاااااااااااااااار
نظر پريساخانوم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
پاسخ