کد خبر: ۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۰۵۹۷۶۴۷
تعداد نظرات: ۱۳۴ نظر
فال روزانه اختصاصی برترین ها
 
 
 


فال روزانه 04 / 02 / 1393

فروردین

امروز ممکن است شما به چالش کاری مواجه شوید و ناگهان حس کنید که به فرد خاصی بطور غیرمنتظره جذب شده اید. این شما را متعجب می کند زیرا هرگز قبلاً به این شکل به این فرد نگاه نکرده بودید. قبل از آن با سر روی این فرصت بپرید، به خودتان زمانی بدهید تا آرام شوید. امروز حس می کنید که خیلی احساساتی هستید، ولی این حس تا فردا از بین می رود. در حال حاضر باید صبر داشته باشید. اگر هنوز هم بعد از چند روز حس می کنید مجذوب این فرد هستید، می توانید درباره آن فکر کنید. انرژی امروز آسمان ها باعث می شود که کمی در مورد ابراز وجود خود شک داشته باشید. از طرفی فقط می خواهید آنچه را که لازم است بگویید و احساسات عمیق خود را در میان بگذارید. شما امروز آسیب پذیر شده اید. فقط باید در جهت جریان پیش بروید.

اردیبهشت

مبلغی پول که از جای دوری انتظارش را داشتید، رسیدنش طول می کشد. این شما را ناامید و عصبانی می کند، ولی نباید هل بشوید. این پول بالاخره به دستتان می رسد. بنابراین اگر موقعیتی اضطراری وجود ندارد، بهتر است بنشینید و استراحت کنید. اگر می خواهید آنهایی که این مبلغ را می فرستند چک کنید، بهر صورتی این کار را بکنید. با این وجود، احتمالاً متوجه می شوید که موضوع از دست آنها خارج است. صبر داشته باشید. در حالت نرمال مغز شما مشوش است و مصمم نیستید. امروز این حالت شما شدیدتر است. خبر خوب این است که شما می توانید امروز از لحاظ عاطفی خودتان را از موقعیت خاصی دور کنید تا اینکه بدین ترتیب با چشمان باز و به صورت عقلانی تری قضیه را ببینید.

خرداد

امروز رمانس و عشق تبدیل به اولویت اصلی شما می شود. امروز شما زیبایی خاصی دارید و حس می کنید احساسات شما در حال فوران است و می توانید نگاه های تحسین آمیز همه را جذب کنید. فقط باید لباس های نوی خود را بپوشید و عطر جدیدتان را بزنید. امروز بهترین روز برای برنامه ریزی یک شب خاص است تا با عشقتان بیرون بروید. اگر بتوانید این کار را بکنید خیلی برای شما خوب می شود. شاید برنامه یکی دو روز شما بهم بریزد، صبر داشته باشید. انرژی امروز کائنات باعث می شود که امروز روز خیلی خوبی در مورد رابطه فعلی شما باشد. حقیقت این است که یکی از شما می خواهد در مورد موضوع عاطفی خاصی صحبت کند که بین شما دعوا می اندازد. اگر این دعوا و مشکل بین شما حل نشود، این موضوع صحبت دوباره و دوباره تکرار می شود. باید به هر آنچه که او می گوید خوب گوش کنید و ببینید او چه حرفایی برای گفتن دارد.

تیر

شاید حس کنید که امروز غرق در احساسات و عواطف خود شده اید و انرژی امروز کائنات همه چیز را شدیدتر می کند. شاید حس کنید که امروز حس بیزاری شما بیشتر شده است و نسبت به طرف مقابل خود توجه زیادی نشان نمی دهید. این موقعیتی دردناک و مشکل زا است، ولی مثل همیشه اگر بتوانید حرف هایتان را بزنید خیلی چیزها حل می شود و هیچ چیز به اشک و آه نمی انجامد. سنت ها هیچ وقت آسان نیستند، ولی امروز شما از سوی اطرافیان خود حمایت و پشتیبانی زیادی دریافت می کنید. دیگران شما را تشویق می کنند و درد و رنج شما را تسکین می دهند. شما متوجه می شوید که از یک موقعیت خاص و ظریف به موقعیت بعدی رفته اید.

مرداد

انرژی امروز کائنات باعث می شود که حس کنید احساسات تان سرکوب شده و بعضی از این احساسات بد را پنهان می کنید. اگر شما امروز با فردی که انتظار دارید ملاقات کنید، این ملاقات تبدیل به ملاقاتی فراموش نشدنی می شود. در واقع شما می خواهید که به او نشان دهید که او شما را نگران نمی کند. شما امروز در چشم مردم هستند و همه این را می دانند. از این فرصت استفاده کنید و برای خودتان شهرتی دست و پا کنید. به دیگران نشان دهید که وقتی تحت فشار هستید و همه اطرافیان شما را مورد قضاوت قرار می دهند، می توانید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و سرتان را بالا بگیرید.

شهریور

اگر امروز نمی توانید بعضی از واقعیت های خانه و زندگی را به طرف مقابل تان انتقال دهید نگران نشوید. انرژی امروز کائنات زبان شما را بند می آورد، ولی شما خیلی زود اعتماد به نفس لازم را پیدا می کند و بعد از مدتی احساسات واقعی شما ظاهر می شوند. این گام بسیار مهمی است زیرا بدان معناست که حالا فضا باز شده است، و شما به پاسخی معتبر نیاز دارید. حالا زمان خوبی برای آن است که پا جای پای فرد دیگری بگذارید. یک الگو و اسوه برای خودتان انتخاب کنید و از او تبعیت کنید. نترسید و از او سوالات خود را در مورد اهداف، عادات و نحوه رسیدن به منظورتان بپرسید. امروز جنبه اسرارآمیز احساسات رمانتیک شما مانند داستان های پریان خودش را نشان می دهد. این برای شما غیرعادی است، ولی عشقتان از این قضیه بسیار خوشحال می شود. اگر مجرد هستید، توجه زیادی جلب می کنید و احتمال با انسان جالبی آشنا می شوید.

مهر

انرژی امروز کائنات نشان می دهد که شاید امروز روز خوبی برای شروع نباشد، ولی با گذشت زمان و کمی صبر است که می توانید کارتان را شروع کنید. این فرصتی ایده آل برای حل کردن مسئله ای است که بین شما دو نفر اصطکاک ایجاد کرده است. اگر اراده و عشق بی قید و شرط داشته باشید، می توانید این کار را انجام دهید. امروز بجای پافشاری برای آنکه همه کارها را خودتان انجام دهید، از هر جا که می توانید کمک بگیرید. شما اغلب دوست دارید که نیرو و استقلال خود را با غلبه بر مشکلات و موانع نشان دهید. حالا زمان آن است که این خصلت خود را به نمایش بگذارید. ولی باور کنید اصلاً نیازی به این کار نیست. همچنین امروز اشتیاق دارید که از بالا تا پائین خانه را تمیز کنید و وسایل تان را جمع و جور کنید و سامان بدهید. تعمیرات لازم را انجام می دهید و شاید گلدان ها و مبلمان را از نو دکوره کنید. این برای شما بسیار سرگرم کننده است و می توانید از همسرتان کمک بگیرید.

آبان

امروز ظاهر شما خونسرد است و کسی نمی تواند نزدیکتان شود زیرا نمی خواهید به کسی اجازه دهید که بفهمد شما چه احساسی دارید. انرژی امروز نشان می دهید که با آنکه طرف مقابل شما نمی خواهد آسیبی به شما برساند، ولی شما قصد ندارید که نشان دهید چقدر تحت تأثیر او قرار گرفته اید. با این حال، این رویکرد سازنده ای نیست و باید با طرفتان صادق باشید. کسی که به او اهمیت زیادی می دهید امروز ناگهان با شما تماس می گیرد و شاید پیشنهاد کند که شام بیرون بروید. شما روحیه بیرون رفتن را دارید و احساس جذابیت می کنید و از نشان دادن آن نمی ترسید. تا می توانید خوش بگذرانید. در محل کار نیز هرچه بیشتر از دیگران سوال می پرسید، نظرات بیشتر و بیشتری دریافت می کنید و تصمیم گیری برایتان سخت می شود. باید صبر کنید و راهنمایی خواستن از دیگران را کنار بگذارید و به ندای دلتان گوش کنید تا بتوانید به نتیجه ای برسید.

آذر

انرژی امروز کائنات شاید نوعی تضاد در رابطه فعلی شما ایجاد کند و شاید دعوا کنید. باید زود دست به کار شوید و قبل از او سر صحبت را باز کنید. نحوه صحبت کردن است که مشکل ایجاد می کند و عشق شما در حال حاضر هیچ دلیل و منطقی سرش نمی شود و کله شق و لجوج شده و همکاری نمی کند. اگر اینطور باشد، باید فکر کنید و کاری که لازم است انجام شود را صورت دهید. امروز در محل کار شما درگیر جواب دادن به تلفن ها، ایمیل ها، انجام کاغذبازی ها و رسیدگی به خانواده و رئیس و همکار و خشکشویی و 1001 چیز دیگر هستید. نکته جالب اینجاست که شما همه این کارها را با دقت و اعتماد به نفسی باورنکردنی انجام می دهید و آنها را تمام می کنید. باید خودتان را ایستاده تشویق کنید!

دی

شما عادت ندارید که بنشینید و بخاطر اختلاف بین خودتان و عشقتان حرص و جوش بخورید. با انرژی امروز است که شما حس می کنید انگار به بن بست خورده اید و نمی دانید که دیگر چکار می توانید بکنید. شاید بجای فکر کردن باید وارد عمل شوید. به او بفهمانید که قضیه چیست و این که می خواهید با او صحبت کنید. فردی در محل کار شما ناگهان شما را بسیار جذاب می یابد و شما اصلاً پنهان نمی کند که از شما خوشش آمده است. البته واکنش های شما به خودتان بستگی دارد و اگر به احساسات این فرد پاسخ متقابل نمی دهید دلیلش این است که از ابراز محبت او تحت تأثیر قرار گرفته اید. دل او را نشکنید و از همان ابتدا پاسخ منفی بدهید تا فرد مناسب را در آینده بیابید. در محل کار نیز امروز جواب گرفتن از افراد آسان نخواهد بود. افراد راه های فرار زیادی دارند تا از دید شما پنهان شوند. شاید امروز تسلیم شوید و در زمان دیگری به این مسائل رسیدگی کنید.

بهمن

انرژی امروز کائنات شما را در موقعیتی معماگونه قرار می دهد، به خصوص اگر درست نمی دانید که در کجای این رابطه قرار دارید. شما می خواهید به شریک زندگی تان بگویید که نیازهای خاصی دارید که دوست دارید گاه گاهی برآورده شوند. اگر او نمی خواهد حرف های شما را بشنود و قبول کند، باید نقشه شماره دو را عملی کنید. تمایل شما به احترام گذاشتن به یک فرد خاص در زندگی امروز خیلی قوی می شود. کلید حل مشکل بین شما این است که بدانید مسئله احترام با احساسات جداست. در محل کار نیز ماه جاری ماه سختی برای شماست. پس خودتان را خسته نکنید اگر بهترین و قویترین احساسات را در حال حاضر ندارید. طبیعی است که در این زمان به بدترین روحیه خود برسید. این بخشی از چرخه طبیعی امور است.

اسفند

شما فراز و نشیب ها را دوست دارید و البته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اید و البته بدانید که این در مورد همه رابطه ها صادق است. با انرژی امروز کائنات، شما از فازی چالش برانگیز رد می شوید، ولی این به رابطه کنونی شما آسیبی نمی زند. باید صحبت کنید و هر دو به حرف های هم گوش دهید. باید بطور مثبتی وارد عمل شوید و آشتی کنید. عشق بالا و پائین زیاد دارد و نباید هر بار خودتان را به دست آب و هوای متغیر آن بسپارید. امروز در محل کار چیزی را جدی نگیرید. آگاهانه روحیه خود را بالا ببرید و جنبه استرس زای کار را آسان بگیرید. اگر بتوانید لبخند بزنید و بجای رقابت با اطرافیان کمی آسان گیر باشید، برایتان مفیدتر و سازنده تر است.

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۳۴
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ
3
35
گاهی وقتها دلت به این فالها خوش میکنی میبینی ای داد نشد انچه خوندی
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ
0
2
آره بخدا اولش که خوشحال می شی اما بعد .....
نظر مهناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
0
61
سلام ممنون از سایت خوبتون ولی چرا طالع بینی روزانه را فقط تاریخشو آپدیت کردید و محتواشو تغییر ندادید؟
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
2
2
هر روز نگاه میکنم به فالم ولی گاهی اوقات درست از آب در میارد.
"حوا که بغض کند،حتی خدا هم سیب بیاورد...
چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند..."
پاسخ ها
نظر نگبنم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ای بابا سمیراجون تو این دنیا ادوم یه هیچ کس نمیتونه اعتماد بکنه که اونوقته که خودت میمونیو وبغضت
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
27
4
واقعا به فال اعتقاد دارید؟؟
پاسخ ها
نظر فهیمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نه بابا همش سرگرمیه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هان؟!!!
نظر طیبه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
نع بابا واقعی نیس
نظر شیما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
0
1
خوب بود مرسی
نظر امیر ارسلان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
2
10
سلام به همه ی هم وطنای گلم من دانشجوام بعد از4سال تازه از کانادا برگشتم حالا که اینجام میبینم چقد دلتنگه ایران بودم وچقد دلتنگه امام رضا اونجا حتی فرصت برای خودمم نداشتم
پاسخ ها
نظر نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سلام .خوشحالم ازاینکه میفهمم یه ایرانی هرجابره بازم وطنش نمیشه.چطوری طاقت آوردی من یه سال بودم داشتم دیوونه میشدم تحمل نکردم وبرگشتم.
نظر طناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
سلاااااااااااامممم خوش امدی
نظر اردیبهشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
3
بی خیال فال! ی روز خوشگل واستون آرزو میکنم!
پاسخ ها
نظر fd
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اين فال همش سرگرمي هستش
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
2
1
سلام به همگی انشااالله که حال همگی خوب باشه فال دیگه زیاد بهش گیر ندین بیچاره نویسنده ناامید میشه بذارین به حساب سرگرمی.راستی خوبی کتایون!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
نظر کتایون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
سلام به روی ماهت .یاد ما افتادی نمدونم تو بودی یا راضیه که فحشم داده بودید.انشالله که خلقت سر جاشه با جنبه ...
نظر مریم تهران32
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
سلام ممنون از فالتون چه خوب چه بد امیدوارم فالتون بر اساس ستاره شناسی و علمی باشه
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
آره به هیچ کس اعتماد نکنین دخترا من کردم بعد دو سال گفتم خواستگار دارم بیا فقط گفت خوشبخت بشی دارم خفه میشم
برام دعا کنین نمیتونم با خودم و منطق و قلبم کنار بیام نگین تو حرف حق زدی من موندم وی عکس ازش و ی دنیا بغض که سنگینیش رو زندگیم میمونه.
پاسخ ها
نظر AZI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناراحت نباش گلم خدابزرگه.منم ب اون کسی ک دوستش دارم نمیرسم.باباموداداشام مخالفن.دارم دیییییییییونه میشم
نظر الهه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
نه بابا اصلا اینجوری که فکر شو میکنی نیست همین که یکی دیگه بیاد تو زندگیت زود فراموش میکنی و سالی یبارم ازش یاد نمیکنی غصه نخور درست خوبم دنیا ارزش این غصه خوردنارو نداره
نظر ساغر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
1
0
فا ل که دروغ بود اما سال نو مبارک.
نظر مونا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
3
دروغه بابا..........من هر وقت سر زدم هی چرند تحویلم داده هیچم اتفاقایی که اینجا پیشبینی شده برام نیفتاده ......فقط باور نکنید.
نظر افسانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
4
آذر ماهی هستم فالتون خیلی بی ربط بود ... همیشه سبز باشین،دوستون دارم مرسی
نظر متین لاهیجان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
7
ای بابا سمیرا جون. بیخیال...
ممنون از فال.
نظر AZI
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
1
1
سلام بچه هاسال نو مبارک لطفا برام دعاکنید.حالم خوب نیست دعاکنیدبابام راضی بشه باکسی ک عاشقشم ازدواج کنم.
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
16
جالب نبود
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
1
41
همیشه وهمیشه دروغ بوده محض رضای خدا یکبارم راست نبود
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
4
سلام.حقیقتش این بار برام عجیبه چون هر چه در ماه اسفند خودم دقیقا همونیه که من خودم ...سپاس گذارم
نظر روزگار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
1
0
کاش ی بارفال من درست در میومد!!!!!!!!.....
نظر جواد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
2
3
سلام به همه دوستان عزیز خیلی خوبه که به فال علاقه داریدولی فقط جهت سرگرمی شما هست پس الکی بهش توجه نکنید
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
1
این دری وری هارو از کجا درمیارید

یارو خانه داره توجلسه شر کت کنه اجلاس به

به
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام عید همتون مبارک رویا جون زیارت قبول.واسه منم دعا کن که بتونم به عشقم برسم.
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
1
سلام عید همتون مبارک رویا جون زیارت قبول.واسه منم دعا کن که بتونم به عشقم برسم.
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
2
میدونستید فالا ترجمه است...اخه اینا ازین هنرا دارن.باور کردین ؟!. واسه همین با روزگار ما جور نمیشه...
پاسخ ها
نظر amen
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
اين فالها رو قبول ندارم هروزش يك جوره
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
7
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برس.خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برس.خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
5
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برسن .خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر آرام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
14
4
گاه نزدیک گاه بیربط ولی عادته
نظر آرام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
1
0
گاه نزدیک گاه بیربط ولی عادته
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
0
2
میگم ها..نظرات بعضیا رو سه بار کمه ..دست کم شونزده بار بذارید تا همه بفهمن اگه کنارت عشقی نباشه زندگی جهنمه ....
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
1
سلام به همگی فالتون یه جورایی درست بود.ای بابا کتایون یه سلام کردیم چته زود گناه کارمون میکنی!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
نظر کتایون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
خب سلام نکن...
نظر لیلی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
2
برام دعا کنید منم به ارزوم رسم
نظر سیما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
2
خیلی ممنون از اطلاعات خوب شما.
نظر نازنین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
22
8
فالهای روزانه بر چه اساسی هستند.....آیا با توجه به طالع خاصی این فالها را میگذارید؟لطفا توضیح کوچکی در بالای سایت بنویسید تا بدانیم بر چه اساسی این فالها را می گذارید.با تشکر
نظر ali
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
0
0
بسیار ممنونم
نظر AZI
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
1
4
سلام بروبچ.امیدوارم حالتون خوب و روزگارتون خوش باشه وهرکسی هرحاجتی داره براورده بشه.میگن دعای ادمای دل شکسته مستجاب میشه.منم یکی از دلشکسته هام...همتونو دوس دارم.
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
0
0
سلام من امروز اولین روز که به این سایت سر زدم متولد آبانم فال امروز من تا حدودی درست بود.
پاسخ ها
نظر ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
سلام الهه جون! ب جمع ما خوش اومدی!
نظر رها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
0
5
دوستان عزیز همیشه از خدا ارامش رو بخواید چه با عشق زمینی چه بی عشق ارامش که داشته باشید خوشبختی احساس میکنید.قلبتون ارام
پاسخ ها
نظر سمیرا
| - |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
سلام رها جان به نکته خوبی اشاره کردی
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
0
ممنون از فال خوبتون راه درست رو بهم نشون داد.سعی میکنم جلوی خشم خودمو بگیرم.
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
2
سلام azi جون لطف می کنی منم از ته دل دعا کنی ( تو چقدر مهربونی )
پاسخ ها
نظر azi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
سلام سمیراجون.نمیدونم بهم تیکه انداختی یاواقعا حرف دلتو زدی.اما چشم واست دعامیکنم.
نظر شبنم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
0
سلام سال نو همگی مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشین
نظر FATPAR
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
1
0
نه خدایی راسته یادروغ
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
6
0
این فال امروز شرح حال دیروز منه که!!!!
نظر azi
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
1
1
سلام سمیراجون.نمیدونم بهم تیکه انداختی یا واقعا حرف دلتو زدی...ولی باشه حتما واست دعامیکنم.
نظر نی نی قنداقی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
24
0
خوب بجا این تکراریها چند نظر جدید بزارین!من وقتی فال رو میخونم میبینم چیزی بوده ک دیروز واسم اتفاق افتاده!!!خدا وکیلی جریان چیه؟! شوخیه!!!
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
-
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
1
0
با سلام مطالب بسیار جالب وسرگرم کننده هستند. را
نظر mandana
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
0
0
سلام خوب هستید سال نو مبارک
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
0
0
سلام دوستا چى حال دارين فآل امروز واقعأ خوب بود . البته فراموش تان نشود واس من هم دعا كنيد
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
0
0
سلام دوستا چى حال دارين فآل امروز واقعأ خوب بود . البته فراموش تان نشود واس من هم دعا كنيد @@@@@@@@@@
نظر ترانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
دوستان واسه من دعاكنين
نظر بارونم بارون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
3
3
من همیشه فال و نظرات میخونم ولی دفه اوله که میخوام نظر بذارم.قبل این همیشه فال اردیبهشت(خودم) و فال آذر(مخاطب خاصم)میخوندم الان چندروزه میام فقط فال خودم و میخونم بدجوری درحقم بدی کرد میبخشمش ولی خودش بمونه و وجدانش.......اینارو گفتم چون دیدم بچه ها اینجا خوب بهم روحیه میدن گفتم شاید واسه منم این مرامو بذارن،قربون همتووووووووون 
پاسخ ها
نظر عمه سارا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
خوش اومدی!شما عزیزی!دوستت داریم و برات دعا میکنیم تا همیشه موفق باشی!
نظر azi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
ب جمع ما خوش اومدی عزیزم.مطمئن باش پشیمون نمیشی چون بچه های فال برترین ها واقعا مرام و معرفت دارن!
نظر باران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
سلام خانمي ايميلت رو ديدم هم اينكه اسم ايميلت با من يكي بود و هم اينكه هم درد هم هستيم منم از يكي از اين آذري ها بدجوري نارو خوردم تو تونستي اونو ببخشي ولي ضربه اي كه به من زده قابل بخشش نيست فقط سپردمش به خدا كه تقاصمو ازش بگيره زندگي بالا پايين زيادي داره بعد يه شكست بزرگ يه جهش بزرگ برام اتفاق افتاد و حالا استاد دانشگاه شدم بدون جواب نامردا رو خدا خودش ميده به اميد شادي براي همتون
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
-
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
سلامazi جون نه بخدا تیکه نبود جدی گفتم آخه من منتظر یه اتفاق خوبم خیلی دوست دارم که تو اوایل این ماه خبر خوبی بهم برسه (دم همه اونهایی که همدیگرو درک مکنن گرم )
پاسخ ها
نظر azi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
سلام عزیزم.امیدوارم حالت خوب باشه.منم مثه توام سمیرا جان .منتظر یه خبر خوبم اما..... غصه نخور یکی اون بالاهست که هوامونو داره.درسته دنیا ارزش غصه خوردن نداره اما من واقعا طرف مقابلمو دوست دارم کسی دیگه رو نمیتوتم بجاش قبول کنم.الان حدود8ساله ک عاشق همدیگه ایم.دیگه خودت تا ته خط رو برو.سمیرامیشه بگی چندسالته؟البته اگه دوست داریا.
نظر راحله
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
-
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
خیلی جالب بود
نظر رها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
بارون جان خیلی خوبه که فقط به خودت اهمیت بدی همین که دیگه فال مخاطب خاصت نمیخونی خودش نشونی خوبی واسه ازادیه سعی کن خودت از بند هر چی گذشته رها کنی عاشق خودت باش نه هیچ کس دیگه.به امید ازادی
نظر narges
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
وااااااااااییییییی این سری فوق العاده بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددد!!!!!!!!
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
مرداد
نظر سیده اعظم یزدانی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
بچه ها همه این حرفهاچرت من اصلا اعتقاد ندارم
نظر نیما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
دیروز فاله فروردینم تا بیش از اندازه درست بود
ولی این اصلآ ربطی به من نداره :|
نظر هموطن
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
1
سلام. فال امروز خداروشکر خوب بود. دراین وقت اذان برای من هم دعا کنید که مشکلاتمون برطرف بشه و خانواده شوهرم خوشحال بشن
پاسخ ها
نظر سمیرا
| - |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
انشاله که حل میشه به خدا توکل کن
نظر یوسف
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
1
سلام به همه

امروز فالم خوب بود :)

در ضمن خوشحال میشم به وبم سر بزنید

www.i-tell.ir
نظر sara
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
سلام فال فروردین من همیشه غلطه!!!!!!!!
نظر arman
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
محض اطلاع خانومای گرامی اینجا جای چت کردن نیس جای نظر دادنه هرجارو گیر بیارین باهم حرف میزنین والا بخدا...
نظر توهم تاریک
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
1
0
تا فال میخونی میبینی همش نوشته پیشرفت و ریاست و کیاست و پول و کلا چیزای خوب خوب و آدم میبره تو توهم ولی وقتی به خودت میایی میبینی همش درجا میزنی و توهم و بیچارگی و ببدبختی و بیکاری اسیرت کرده نمیدونم کدوم آدم بیکاری این فالها رو مینویسه و میده به خورد مردم
نظر سما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
ای کاش همونایی بود که انتظارشونو داشتیم
نظر amir
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
سلامی میکنم به همگی دخترای فال برترینها که همشون عاشقن ولی نمیدونم چرا به عشقشون نمیرسن.انشاا... که برسین
نظر مهرداد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
سلام به همگی
نظر مریم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
من متولد فروردینم فال من همیشه عالیه من دوسش دالممممممممم
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
دوستا سلام من هميشه أين سايت راباز مى كنم گاه گاهى نظر هم ميفرستم اما هيچ شخصى برايم كدام نظريه نمى دهند به أوميد همكارى هاى بيشتر تان @@@@@@@@@@
پاسخ ها
نظر عمه و علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
دوستت داریم و برای موفقیت شما دعا میکنیم!امیدواریم هرجا باشی سالم وشاد باشی! (:
نظر ناهید
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
3
خداجونم شکرت..خدایا خیلی دوست دارم....خدایا شکرررررررررررررررررر....امروز خوب بود خداروشکر
واسم دعا کنیدد خیلی محتاج دعاتونم...ان شاالله همه به خواسته های دلشون طبق صلاح و مصلحتی که خدا واسشون میخواد برسن منم به خواسته دلم برسم...خدایا دوست دارم....ان شاالله خدا خیر همه ما را در خواسته هامون قرار بده ان شاالله
نظر مینا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
پاسخ
0
0
سلام فالتون زیاد جالب نبود.شوخی کردم ایشالا ک خوب باشه
نظر علیرضا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
8
سلام به همگی .همه ی نظرات رو خوندم دیدم همش دخترا عاشق پسرا شدن و پسرا گزاشتن رفتن ولی من 4 سال با عشقم زندگی کردم و الان اون رفته و جالبیه قضیه اینه که روحمو دادم بهش و خودم دارم این جسد لعنتیم رو از صبح تا شب این ور و اون ور میکشم چقدر سخته روحت جای دیگه ای باشه و خودت یه جای دیگه باشی.ایشالا همه به عشقشون برسن.
پاسخ ها
نظر .....
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
الکی نگو من اینجام
نظر فرزانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
0
با سلام. به نظر من فال فقط واسه سرگرمیه.
نظر خواهش
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
0
خواهش میکنم از همون منبع قبل فال بذارید.مشخصه که منبعتون عوض شده و متاسفانه اصلا درست نیست ولی منبع قبلی حداقل تا حدودیش درست بود.
نظر samira
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
82
سلام بچه ها خوبستین؟
من عاشق عشقمم ولی خانواده ام راضی نمیشن خانواده ی هر دومون هم راضی نیستن برامون دعا کنین بخدا خیلی روزای سختی رو دارم میگذرونم.باذم توکلم به خداست...
پاسخ ها
نظر سمیرا
| - |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
سلام خیلی خوشحالم از اینکه هم اسم هستیم ، جمله آخرت خیلی قشنگه
انشاله بعدا که به هم رسیدین این روزهای سخت میشه روزهای قشنگ زندگیت و همه ی سختی هایی که کشیدیو فراموش میکنی
نظر بارونم بارون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
0
از همتون ممنونم دوستون دارم مااااااااچ مووووووووچ،عمه سارا رها بارون و آزی جون عزیزم ازتون تشکر میکنم،یه بوس مخصوص واسه همتون
نظر azi
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
0
یک روز به خودت می ایی :ان روز میفهمی خودت را به پای کسی که هیچ وقت پیشت نبود پیر کرده ایی.....
نظر sevin
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
0
من به همین روحیه دادنش خوشممممممممممممممممممم
نظر نازی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
2
سلام به همه اردیبهشتی های عزیز تولد همگیتون مبارک ...همچنین خودم البته دوازدهم تولدمه ...خوش باشین ومثل فصلتون پر گل وپرانرژی
نظر NARCIC
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
1
0
وایییییییییییی برای منو هر دفه درست میگه ...!
نظر یه عاشق
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
15
شمارو نمیدونم ولی من اینجارو یه جای امن میبینم واسه ابراز نظر و درد دل!آخه بعضی وقتها هستش که آدم نمیخواد از کسی گله کنه یا اینکه اعتراض کنه فقط میخواد حرف بزنه و یکی حرفاشو بشنوه! اما برا بعضیا ک حرف میزنی میرن میزارن کف دست طرف یا میخوان دلسوزی کنن برات کاری کنن اونوقته ک تازه همه چی خرابتر میشه!اما اینجا که میگی هم حرفاتو زدی هم کسی ناراحت نشده هم سبک شدی!من عاشق اینجام!دوستتون دارم زیاد!چه دلتون بخواد چه نخواد! (:
پاسخ ها
نظر سمیرا
| - |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
آی گفتی حرف دل منو زدی آخه منم ضربه بدی از این دوستو آشنا خوردم ، من نمیدونم با این خبر بردن از این به اون گفتن چی گیرشون میاد ،
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پاسخ
0
0
سلام دوستا واقعأ خوب بود دوستتاااااااااان دارم &&&&&&&&&&
نظر user
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
سلام به همگى بچه ها فال من خوب بود دوستون دارم
نظر شاهین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
1
فال روزانه قرار نیست همان روز پاسخ شما باشد نشانه ای برای شماست ببین در زندگی واقعی آن چه که ارزش دارد درس گرفتن از نصایح صاحب فال است مثلا میگه شما تاجر خوبی نخواهی شد حالا بر ببین راسته یانه امتحانش کن ، درست گفته من رفتم وشکست خوردم فال درسته ولی روزش معلوم نیست.سعی کنید که اعتقادات خود را با این مطلب اول خداوند متعال بعد وسایل هدایت که انسان و خلایق دیگر و ساخته های ئست بشر و.... که همه وسیله رسیدن به هدف شما خواهند بود
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
-
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
aziجون من متولد آبان 64 هستم
نظر sara
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
واییییییییییییییییییییییییییییییی چقد عاشق
نظر رهی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
22
سلام aziجون چرا اینقده خودتو عذاب میدی بعضی وقتا مجبوری بر خلاف میلت عمل کنی ،کس که دوستش داری فراموشش کنی،
وقتی که اون هوای رفتن داشته باشه دریا هم پشت سرش بریزی بی فایده س .
به اطرافت نگاه کن انشالله همتای خودتو پیدا میکنی.
پاسخ ها
نظر azi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
سلام رهی جون.اما اون هوای رفتن نداره خانوادم دارن پرش میدن!بااینکه همشون میدونن ما چقدر همدیگه رو دوست داریم....بدجور تحت فشارم.ن میشه قید خانوادمو بزنم ن عشقمو.موندم بخدا.توروخداشما ی راه حلی بهم نشون بدید
نظر هدیه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
سلاممممممممممم
برامن که همیشه درسته شهریوری هستم مخاطب خاصم هم شهریوریه
خیلی خیلی درسته
ممنونم از زحماتتون
نظر خبر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
+++++++++++++++++
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
سلام دوستا واقعأ خوب بود فال امروزم و ها من گفته هاى شاهين جان رأ
١٠٠فيصد قبول يا تأيد مى كنم شما چطور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر koorosh
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
پاسخ
0
0
اصلا فال چی ماهمیشه خودمونووابسته به بعضی نوشته های ادبی سپردیم اما باتلاش میشه به ناممکن هادست یافت .
نظر تنهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پاسخ
0
0
سلام به همه بچه های سایت خیلی دلم گرفته بعد پنج سال تازه دیروز عشقم با من دعوا کرد و از هم جدا شدیم نمیدونم چیکار کنم اخه این حقم بود بعد پنج سال؟!از شماها دلگرمی میخوام خواهش میکنم کمکم کنید؟
نظر خواهش
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
UNITED STATES
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پاسخ
0
0
سمیراجان تو نت دعای رضایت والدین(پدر ومادر دختر و یا پسر) برای ازدواج و چیزای مشابهش هست.عبارت های مختلف سرچ کن.یکی دو مورد هست با دل شکسته و اعتماد کامل و حضورقلب انجامش بده.
نظر رهی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پاسخ
0
0
سلام
صبح بهاریتون بخیر
با تشکر از شما
متاسفانه فال امروز من خیلی درسته و کاش اینطوری نبود .
نظر راضیه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پاسخ
0
0
ادم نباید زندگیشو به پای کسی که ولش کرده و رفته تباه کنه.......... مگه چند بار میمیریم و زنده میشیم که بخواهیم زندگی کنیم؟؟؟؟ ما که نباید خودمون همه چیو تجربه کنیم بعضی وقتا لازمه از تجربه ی دیگران استفاده کنیم......... قبول دارم تنهایی سخته سخته ....... ببینید بچه ها نمیخوام فکر کنید من آدم بی احساسیم ولی منطقی فکر میکنم...... من اگه مثلا طرف مقابلم تنهام بذاره براش آرزوی خوشبختی میکنم و بهش حق انتخاب میدم و امیدوارم اونی که من تنهاش گذاشتم بهم همین حقو بده نه اینکه وقت و بی وقت جلو راهم سبز شه..........
نظر راضیه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پاسخ
0
0
ادم نباید زندگیشو به پای کسی که ولش کرده و رفته تباه کنه.......... مگه چند بار میمیریم و زنده میشیم که بخواهیم زندگی کنیم؟؟؟؟ ما که نباید خودمون همه چیو تجربه کنیم بعضی وقتا لازمه از تجربه ی دیگران استفاده کنیم......... قبول دارم تنهایی سخته سخته ....... ببینید بچه ها نمیخوام فکر کنید من آدم بی احساسیم ولی منطقی فکر میکنم...... من اگه مثلا طرف مقابلم تنهام بذاره براش آرزوی خوشبختی میکنم و بهش حق انتخاب میدم و امیدوارم اونی که من تنهاش گذاشتم بهم همین حقو بده نه اینکه وقت و بی وقت جلو راهم سبز شه..........
نظر مهتاب
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
پاسخ