کد خبر: ۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۴۵۹۴۳۶
تعداد نظرات: ۱۶۱ نظر
فال روزانه اختصاصی برترین ها
 
 
 


فال روزانه 30 / 01 / 1393

فروردین

امروز به واسطه یک قرارداد رسمی، وضعیت مالی شما بهبود می یابد و می توانید بودجه زندگی خود را سروسامان دهید. هنگامی که این کار را انجام دهید، خیالتان راحت می شود و می توانید با آرامش با دوستان یا شریک عاطفی خود بیرون بروید و لحظه های شادی را تجربه کنید. امروز می توانید از ایده ها و فکرهای اطرافیان به خوبی استفاده کنید و حتی شاید بتوانید احساسات و فکرهای آنها را بخوانید. امروز در مورد مسایل عاطفی نیز بسیار موفق خواهید بود. اگر در نظر دارید نظر فرد مورد علاقه تان را به خود جلب کنید، به کمک انرژی های امروز، موفق خواهید شد.

اردیبهشت

همه مسایل مالی شما امروز به بهترین شکل ممکن پیش خواهند رفت. اگر در نظر دارید کاری جدید برای خود راه اندازی کنید، امروز زمان مناسبی است زیرا فکرتان باز است و از نظر مالی نیز حمایت های لازم را دارید. حتی این فرصت را دارید تا یک شریک کاری مناسب برای خود پیدا کنید. فقط باید کاملا مراقب باشید و همه جوانب کار را در نظر بگیرید. حتی ممکن است از نظر عاطفی نیز با فردی آشنا شوید که از همه لحاظ مورد علاقه شما است. البته اگر اکنون در یک رابطه ثابت قرار دارید شاید با هم دچار اختلاف نظر شوید و این مساله کمی به شما استرس وارد می کند.   

خرداد

روز بسیار خوبی در پیش دارید. همه چیز بسیار عالی به نظر می رسد و واقعا هم خوب است. به طور مثال، در خانه اعضای خانواده به شما کمک می کنند. یا در محل کار همکاران در انجام پروژه های کاری به شما کمک می رسانند. همه این مسایل موجب شادی و آسایش شما می شوند. در مورد مسایل عاطفی نیز این شهامت را پیدا می کنید تا مشکلات خود با شریک عاطفی تان را برطرف کنید. علیرغم اینکه حس ناامیدی یا عصبانیت از او دارید اما می توانید از دیدگاه عقلانی و با صحبت کردن، اوضاع را بهبود ببخشید و دوباره رابطه خود را رونق ببخشید. 

تیر


امروز بهترین زمان برای تحلیل اطلاعات است. می توانید در مورد پروژه های کاری و مسایل مالی خود برنامه ریزی درست و دقیقی داشته باشید که شما را به پیشرفت و موفقیت بیشتر برسانند. دیدگاه خوبی به مسایل دارید و می توانید با احتساب ضرر و سود به جایگاهی که می خواهید خود را نزدیک کنید. این فرصت را نیز دارید تا از یک کارشناس کمک بگیرید یا فرد قابل اعتمادی شریک شوید. امروز علیرغم اینکه تصور می کنید اگر ساکت باشید شاید فرد مورد علاقه تان برداشت اشتباهی از شما داشته باشد، توصیه می کنیم ساکت بمانید. ممکن است حرف زدن به ضرر شما تمام شود. می خواهید رابطه را درست کنید اما با یک عبارت نادرست همه چیز را بدتر می کنید. سکوت کردن و نظر ندادن بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.
 
مرداد

شما همیشه بسیار هوشیار و سخت کوش هستید، اما امروز بیشتر از اینکه به کار فکر کنید به مسایل خانه و خانواده فکر خواهید کرد. بیش از هر زمانی به دوستان و خانواده خود نزدیک خواهید شد و در کنار آنها حس آرامش بسیاری هم خواهید داشت. کار، فراز و فرود بسیاری دارد اما خانواده همیشه هست و باید به آنها توجه کرد و در کنار آنها همه لذت های دنیا را تجربه کرد. احساسات عاشقانه شما نیز افزایش می یابد و با اشتیاق و هیجان بسیار می توانید در کنار شریک عاطفی خود، روز بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید.

شهریور

امروز سرتان بسیار شلوغ است و از هر طرف کاری بر سرتان ریخته است. از همان ابتدای صبح حجم کاری شما آغاز می شود و باید آنها را به انجام برسانید. در ادامه مسایل کاری باید کمی به خود استراحت بدهید تا بتوانید برای روزهای آینده نیز انرژی کافی داشته باشید. به طور مثال، دوستان را به خانه خود دعوت کنید و در کنار آنها شام بخورید و بازی کنید تا خستگی روز از بین برود. در مورد مسایل عاطفی نیز باید مشکلاتی که در حال حاضر با فرد مورد علاقه خود دارید را برطرف کنید. امروز انرژی های لازم برای این امر موجود است و باید از آنها بهره بگیرید.

مهر

امروز حس همکاری بسیار زیادی دارید. می توانید به خوبی خود را با دیگران جفت کنید و با آنها در کمال صلح و آرامش کارها را پیش ببرید و به نتایج خوبی هم برسید.سحتی در ربطه عاشقانه خود نیز به شریکتان کمک می کنید و به او همفکری های لازم را می دهید. این مساله موجب تعجب و خوشحالی او می شود. فکر باز و انرژی خوبی برای انجام هر کاری دارید. برای رابطه عاطفی خود نیز می توانید یک سرگرمی یا تفریح هیجان انگیز در نظر بگیرید تا هیجان بیشتری به رابطه خود بخشیده باشید.

آبان

امروز باید با چشم و گوش باز مترصد فرصت های خوبی باشید. شاید حتی بد نباشد نیازمندی های روزنامه را بخوانید و از میان آنها یا پروژه های قابل اجرا را بیرون بکشید تا حتی ایده بگیرید و کار و کاسبی خود را راه بیندازید. خلاقیت و فکر بازی برای انجام کارهای جدید و موفق دارید که باید تا حد امکان از آنها استفاده کنید. توانایی ها و مهارت های شما بسیار است و حیف است که بلااستفاده بمانند. امروز با راحتی بیشتری در مورد مسایل احساسی خود حرف خواهید زد. با اعتماد به نفس بیشتر می توانید برای خود و فرد مورد علاقه تان لحظه های بسیار خوبی را رقم بزنید. فقط باید کمی تلاش و برنامه ریزی کنید.

آذر


امروز برای دوره کردن مسایل قدیمی و زنده کردن نوستالوژی ها تمایل بسیاری دارید. به طوری که اگر به فروشگاه مبلمان بروید نیز به سمت وسایل آنتیک و قدیمی کشش پیدا خواهید کرد. گویا قرار است خود را در سال های گذشته و وسایل و فکرهای روزهای دور حبس کنید. به همین واسطه حتی به سراغ انسان های بزرگ تر از خود می روید تا با آنها رابطه اجتماعی و دوستانه برقرار کنید. امروز احتمالا با فردی قرار خواهید داشت که تا اندازه ای به شما استرس می دهد. دلیل آن نیز این است که او بسیار باکلاس و فرهیخته است و شما گاهی در کنار او احساس عدم اعتماد به نفس دارید. اما این را بدانید که همه چیز به نفع شما است و می توانید لحظه های بسیار خوبی را با هم داشته باشید.

دی

یک روز بسیار عالی در پیش دارید. همه چیز خوب است. رفتار دوستان و همکاران عالی است و همه مسایل به طور خودکار به نفع شما تمام می شود. در رابطه عاطفی خود حس نزدیکی و صمیمیت بیشتر با فرد دلخواهتان خواهید داشت. این دوستی ها و انرژی های خوب به قدری زیاد هستند که شاید حتی با او در مورد ازدواج صحبت کنید و به نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کنید. از این همه انرژی لذت ببرید و برای طرف مقابلتان لحظه های شادی را رقم بزنید. می توانید او را به یک شام در یک رستوران شیک دعوت و این خوشحالی ها را تکمیل کنید.

بهمن

با این همه انرژی بسیار خوبی که دارید چرا با دوستان، خانواده یا شریک عاطفی خود یک برنامه ترتیب نمی دهید تا بیرون بروید و شاد باشید؟ در میان کار و زندگی شخصی، اولویت اول شما خانواده و زندگی شخصیتان است. کار یک روز هست، یک روز نیست، اما اعضای خانواده کسانی هستند که همیشه در کنار شما هستند و باید لحظه های ناب خود را در کنار آنها تجربه کنید. با کمی برنامه ریزی دقیق می توانید بین آنها تعادل برقرار کنید که از هیچ کدام وا نمانید. به عشقتان احساس عمیق تری خواهید داشت. هر دو درک بسیاری نسبت به هم پیدا خواهید کرد و این باعث می شود تا با شهامت بیشتر این رابطه را به نتیجه های خوبی برسانید.

اسفند

امروز بسیار مشتاق و مثبت گرا هستید و می توانید با انرژی بسیار زیاد، کارهای خود را انجام دهید. این توان را دارید تا همه کارهای خود را به جا و به موقع انجام دهید و به موفقیت های بسیار خوبی هم دست پیدا کنید. البته با زیرکی خود باید مراقب همه جوانب و حواشی کارهایی که می خواهید انجام دهید نیز باشید تا با مشکلی مواجه نشوید. در مورد رابطه احساسی خود نیز این را بدانید، با سکوت نمی توانید به نتیجه برسید. باید شهامت داشته باشید و در مورد عواطف واقعی خود حرف بزنید. از انرژی های امروز استفاده کنید. شاد باشید. لبخند بزنید و با فرد موردعلاقه تان بیرون بروید و شادی را به او هدیه کنید.

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
5
39
سلام .سال نو تمامی بچه های فال روزانه مبارک.امیدوارم سال نو آغاز روزهایی باشه که آرزو دارید.فردا میرم پابوس امام رضا واسه حاجت دل همتون دعا میکنم...رامین و غمگین واسه شما هم سفارشی دعا میکنم♡♥:-*:-*:-
پاسخ ها
نظر هانیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
سلام.ایشالله به سلامتی. منم دعا کن یادت نره خواهش میکنم
نظر دخمل آذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
واسه منم دعا کن رویاجونی :)

زیارت قبول
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
باعرض سلام وتبریک به شما رویاخانم وعرض تبریک وبهترین شارباشها.لطفاازاقاامام هشتم بخواهیدکه ما راطلب کند.لطف کنید اسم من رو داخل حرم صدا کنید.سپاسگذارم
نظر ramin92
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
مرسی ابجی رویا .امیدوارم همیشه سلامت باشی.دوستتتتتتتتتتت دارم
نظر فریال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
واسه منم دعا کن عزیزم که انتظارم تموم شه.
بهت خوش بگذره.
نظر غمگین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
سلام عزیزم سال نوت مبارک.تو سال جدید این اولین باره که به سایت سر میزنم!!!!!!!!!!!!!مرسی عزیزم بلکه دعای تو در حق من بگیره شاید امام رضا دعای تو رو بشنوه و پیش خدا ببره
نظر مهسایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
وقتی به کسی اعتماد کرده اید و او سو استفاده کرده است، بهتر است به او شانس دوباره ندهید.
نظر بیتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
ممنونم سال نو شما هم مبارک ما هم از شما التماس دعا داریم
نظر نفس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
100
100
سلام سال نو همگی مبارک ...رویا جون مارم دعا کن حتما
نظر ارسلان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
1
9
سلام همه عزیزان...سال نو مبارک!
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
سال نو شما هم مبارک !!
نظر مهران
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
9
218
باسلام وتبریک این عید سعیدباستانی که پدرانمان آن را نوروزنام نهادندبرهمه ی فرزندان پاک ایرانزمین وبررهبرعزیزوفرزانه ی مان مبارک وفرخنده باد.امیدآنرادارم که سال 93سالی پربرکت وپرازسلامتی وبدورازغم باشد.
نظر راضیه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
25
9
سیب شود رویتان سرخ و سپید و قشنگ....سبز شود جانتان سبز و بلند و کمند....سیر شود کامتان از کرم کردگار....سکه شود کارتان روزیتان برقرار....ماهی عمرت بود پر حرکت پر تلاش....غم بشود سنجدی رخت ببندد یواش....پر ز حلاوت شود چون سمنو زندگی....غرق سعادت شود شیوه ی این بندگی.........سال نو مبارک دوستان خوبم دوستون دارم امیدوارم روزهای عمرتان به خوبی سپری شود..........الهم عجل لولیک الفرج.
نظر ramin92
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
پاسخ
7
15
سلام برهمگی.سال نو رو به همتون تبریک میگم.یه دنیا مرسی آبجی رویا از اینکه دعام کردی وبه یادم هستی.به حق فاطمه زهرا(س)دعا میکنم توی سال جدید هیچکسی غم وغصه نداشته باشه.بچه هاااااااااااااااایه دنیا مممنون.غممام خیلی زیاده ولی باز به روی این دنیای نامرد میخندم.
نظر اميد زندگيم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
پاسخ
20
11
بدنبود
نظر سارا کوچیکه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
52
10
سلام من چند روزه ننتونستم بیام خونه عمه اما عمه تلفون کرد وفالمو خوند!این نظر رو هم تلفنی گفتم تا عمه اینجا بنویسه!همتونو دوست دارم سال نو مبارک!
پاسخ ها
نظر کاردار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
سال نو شما هم مبارک!شما چن سالته ک اسمت سارا کوچیکه اس؟!!
نظر تنهای تنهای تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
2
39
من بچه ندارم واز همتون میخام برام دعا کنید تا از تهایی در بیام!خواهشن دعا بفرمایید!خیلی احساس تنهایی میکنم!
پاسخ ها
نظر مرجان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
گلم مطمئن باش همه دعات می کنن اما اگه دلت خواست به بچه های تنهایی که به دنیا امدن هم فکر کن .
نظر جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
سلام همیشه به اون چیزی که خدا میده یا نمیده شاکر باش!خانمم خادم امام رضاست میگم براد دعا کنه ایشالله به آرزوت برسی:تو هم برا اسیرای خاک صلوات بفرست
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
ای بابا چقد مردم با احساسن
نظر فهیمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
حتما عزیزم انشالله ب ارزوت میرسی خدا حواسش ب هممون هست
نظر بنده خدا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
2
5
منم دعا كن التماس دعا عزيزززززززززززززززززززم
پاسخ ها
نظر امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خب
نظر سیده مونا سادات
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
2
6
سلاااااااااااام سال نو همگی مبارک
نظر سعید
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
11
9
سال نو بر شما مبارک باد ===بسیار خوب بود--ممنون
نظر شیرین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
34
35
دعا کنید من امسال پزشکی قبول بشم...توروخدا.از همه تون خواهشمیکنم برای قبولیم دعاکنید..ممنون.
پاسخ ها
نظر ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
بروی چشم!انشالا قبول میشین!ما براتون دعا میکنیم!!!
نظر پرهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
خب بخون قبول شی خواهش نداره
نظر سوفیا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
پاسخ
21
10
سسسلاااااااااااممممممممم سسال نو بر همه مبارک
نظر شاکی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
پاسخ
6
58
سلام
سال نو مبارک
ایششالا امسال سال خوبی برای همه باشه
همه از تنهایی در بیان
ایشالا هر کس تنهاست، تنهایش تموم بشه، ازدواج کنه، بچه دار بشه، دیگه تنها نباشه
ایشالا
مرسی از فال تون
نظر مهران
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
پاسخ
4
9
سلامی به سبزی رنگ بهار سلامی به گرمی آفتاب جنوب عزیزان خسته نباشید اما بازهم فال اسفندچنگی بدل نمیزد امروز دوشنبه است از اسفندی های عزیزخواهش میکنم نظربدید.دوسدارشما مهران
نظر پرتو
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
24
17
خیلی دیر بروز می شین لطفا زودتر بروز شین
نظر پرتو
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
11
1
خیلی دیر بروز می شین لطفا زودتر بروز شین
نظر تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
2
2
سلام رويا جان عيد را بهت تبريك ميگم .خوش به سعادتت زيارتت هم قبول باشه برا من و خانواده ام هم دعا كن خيلي مشكل داريم.
مرسي
نظر الناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
1
1
خوب بود خداروشکر به تمام چیزهای که لایقش هستیم میده و آنچه لایقش نیستم نمیده هم شکر میکنیم
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
15
6
کمیش درست و کمیش غلط!!!!!!!!!!!!!
نظر مرضی جون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
6
1
از برنامه خیلی خوبتون ممنون
نظر عرفان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
23
23
سلام عزیزم امییدوارم خدا بهت بچه بده
نظر بهنوش شهابی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
پاسخ
1
7
سلام سال نو مبارک ممنون از این که این فال های زیبا را تهیه کردید
نظر امىر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
0
1
سلام سال نومباا
نظر پریوش
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
6
1
لطفا زود اپ کنید فال ها رو.
نظر شیرین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
4
2
مرسی ارسلان جون.از همگی ممنونم.
نظر فرناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
13
8
سلام..از همه تون خواهش دارم که دعا کنید عشقم بهم برگرده..لطفا برام دعاکنید...حالم خرابه.ممنون از همه.
نظر نفس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
11
4
سلاااااااااام دوستان ..... شیرین جون ایشالله قبولی....واسه منم دعا کنید قبول شم حقوق یا مدیریت:( خیلی خسته شدم دیگه.....
نظر مانا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
3
3
وای از این اجتماع اذری ها!
مرسی فال!
پاسخ ها
نظر حبیب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
سال نو مبارک عزیزان
نظر خوشگل پسر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
پاسخ
1
8
مسخره اس!!!!!! مرداد ):
نظر فرزانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
3
1
عاللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییی
نظر ندا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
2
5
سال و مبارک سالی خوب سرشار از شادی شادی شادی شادی باشد
نظر فاطمه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
1
3
سلام امیدوارم همتون هرچی از خدا میخواین بهتون بده منم همین طور سال نو مبارک
نظر مونیکا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
پاسخ
0
2
سال نو همه مبارک امیدواارم سال خوبی برا همه باشه
نظر کاربر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
1
6
فال امروز اردیبهشت و مهر را عوض کنیم برا من وهمسرم درسته!!!!من اردیبهشتم اما فال وصف حال همسرمه!و مهر بیشتر ب حال من نزدیکه! 0:
نظر حسین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
9
دوستان عزیز دو روز دیگه تولد مامانمه و هنو نمیدونم چی واسه تولدش بخرم؟ تورو بخدا راهنماییم کنید! تو کادو خریدن مشکل دارم بخصوص واسه مامانم! تورو خدا ی پیشنهاد بدین!
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
ببرش آتلیه یه عکس از ازش بگیر آلبوم کن!
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
واسش یه بستنس بخر بده بخوره بی خیال دنیا!
نظر شبنم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
کاربر عزیز خیلی بی خیالی ها ا ا ا
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
6
سلام عزیزای دلم.من اومدم..فدای مهربونیاتون.از امام رضا خواهش کردم به حاجت دل بچه های فال برترینها نظر خاصی داشته باشه وهمتونو بطلبه.انشاالله.
پاسخ ها
نظر ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
سلام رویا خانم!زیارت قبول!
نظر تنها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
براي من دعا كنيد محتاجم به دعا
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
0
بد بو ددذ
نظر افسانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
4
روزگار 93واسه همتون پر باشه از شادی و ارامش ، خیلی وقته منتظرم ....یاد دلهای عاشق و درد کشیده هم باشیم....همتوووونو دوست دارم
نظر تنهای تنهای تنها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
پاسخ
0
0
ازهمتون ممنونم!بخصوص مرجان خانم و اقا جواد!نظرتون برام خیلی مهمه و به مرجان عزیز قول میدم بهش فک کنم!
نظر الناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
3
عید همه ی دوستان مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه کلی واستون بهتر ینارو ارزو میکنم
نظر دل خسته
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
سلام حسین جان هر چند مادرا از بچه ها انتظاری ندارن اما اگه نظر منو بخوای اگه پولت میرسه واسش طلا با یه دسته گل بخر.اگه نه میتونی ساعت مچی لباس یا دکوریجات واسش بخری.اما اگه یه بلیت واسه مشهد یا هر عتباتی که دوسداره بگیری واسش واقعا محشره.
نظر حسین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
از همتون ممنونم ک راهنمایی فرمودین! بلیط رو خودمم دوس دارم اما شرایطشو نداره!توفکر گل ولباسم...دیگه الان باید تصمیم بگیرم و تا شب قطعیش کنم!روز همگی بخیر! (:
نظر اردیبهشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
پاسخ
0
0
فال دهم تکراریه ک؟!!! ):
نظر یوسف
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
پاسخ
1
1
سلام

لطفا منم دعا کنید امروز یه پروژه مهم دارم انجام میدم

تو فال هم نوشته بود

مهری هستم... ممنون
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
چشم گلم.
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
چشم گلم حتما
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
پاسخ
0
0
تشکر از شما! درمورد فالم اینکه خوب بود! (:
نظر سعيده يزدي
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
1
2
بدنيست
نظر ساغر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
0
0
خوش به حالتون من خیلی وقته دلم تنگ شده واسه امام رضا
سلام من رو هم برسونید و التماس دعا
نظر دل خسته
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
1
1
چه عجب بالاخره یه فال به درد بخور داشتم
نظر محتاج ب دعا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
پاسخ
0
1
باز هم از همگی ممنونم و باز خواهش دارم هنگام دعاتون خانواده مرا و بخصوص داداشم علیرضا رو دعاکنید! در ضمن جوونا دختر پسرای گل نوجوونا و کودکان رو هم دعا کنید! این ک از شما میخوام ب خاطر اینکه شماها اکثرن جوونین و دل جوونترا پاکه و بی آلایش و خدا زودتر اجابت میکنه!ممنونتونم! (:
نظر مهران
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
پاسخ
0
0
باهاتون قهرم!چرانظرم درمورد13بدرونگذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر asal
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پاسخ
0
1
kheyli falash raste..!! bara man k motevalede azaram ras bod...
نظر کاردار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پاسخ
6
0
آخی! نازی....اشکال نداره ما خودمون میدونیم شما خیلی خوب مینویسی! قهر نکن حالا! اینم تقصیر نداشته سرش شلوغ بوده سیزده بدرم میخواسته بره اینکه ....شما ببخشینشون!
پاسخ ها
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
جیگرتو
نظر یاسی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
:|
نظر شیرین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
پاسخ
71
1
ممنون از همگی.بچه ها منو یادتون نره دعاکنیدا...دعا کنید پزشکی قبول بشم.قربون همگی.
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
مرسی از زحمات شما.چقدر فال امروز جالب بود.دارم امیدوار میشم:-D
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
مرسی از زحمات شما.چقدر فال امروز جالب بود.دارم امیدوار میشم:-D
نظر فريبا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
سلام خسته نباشيد اسثفاده برديم بيشتر اطلاع رساني كنيد
نظر دنیاا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پاسخ
0
0
نه خووووو واقعا چراااا!!!!ربطی به من نداشت اصلا:-(
نظر نیاز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
5
من اردیبهشتی ام.هنوز فرد دلخواهمو پیدا نکردم اونوقت چطور قراره امروز با هم لحظات خوبی داشته باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
نظر کاربر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
1
خدایا این دنیا کی میخواد به پایان برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر zahra
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
سلام،سال نو همتون مبارک،واسه منم دعا کن
نظر lena
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
1
همش چرنده البته ببخشیدا.
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
سلام. سال نو بر همه مبارک. رهایی امروزمو دوس دارم!
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
سلام. سال نو بر همه مبارک. رهایی امروزمو دوس دارم!
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
همیشه میگفتم فالاتون درسته ولی امروز دیگه واقعا باید بگم این چیه نوشتین آخه ...
نظر دیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
خیلی خوشید
نظر نازی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
سال نو مبارک امیدوارم لحظه های خوشی درانتظارتون باشه.ای کاش یه بارم که شده فال من درست بودهرروز به این سایت سرمیزنم اما دریغ ازاین که این دلخوش ها یه بار به کامم بشینه
نظر سجاد رشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
همه رفتن کسی با ما نمونده ...خخخخ
پاسخ ها
نظر $$
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
گرفتگی بینی داری آیا ؟!
نظر سجاد رشت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
اره جنابعالی توش گیر کردی
نظر Mahsa
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
sajad bikhi baba rasme in roozegare namard hamineh!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
ولش کن بابا ..محلش نذار ..خودشو لوس می کنه
نظر علی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ
3
23
گاهی وقتها دلت به این فالها خوش میکنی میبینی ای داد نشد انچه خوندی
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
پاسخ
0
0
آره بخدا اولش که خوشحال می شی اما بعد .....
نظر مهناز
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
0
0
سلام ممنون از سایت خوبتون ولی چرا طالع بینی روزانه را فقط تاریخشو آپدیت کردید و محتواشو تغییر ندادید؟
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
پاسخ
0
0
هر روز نگاه میکنم به فالم ولی گاهی اوقات درست از آب در میارد.
"حوا که بغض کند،حتی خدا هم سیب بیاورد...
چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند..."
پاسخ ها
نظر نگبنم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
ای بابا سمیراجون تو این دنیا ادوم یه هیچ کس نمیتونه اعتماد بکنه که اونوقته که خودت میمونیو وبغضت
نظر کاربر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
واقعا به فال اعتقاد دارید؟؟
پاسخ ها
نظر فهیمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
نه بابا همش سرگرمیه
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
هان؟!!!
نظر شیما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
خوب بود مرسی
نظر امیر ارسلان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
سلام به همه ی هم وطنای گلم من دانشجوام بعد از4سال تازه از کانادا برگشتم حالا که اینجام میبینم چقد دلتنگه ایران بودم وچقد دلتنگه امام رضا اونجا حتی فرصت برای خودمم نداشتم
پاسخ ها
نظر نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سلام .خوشحالم ازاینکه میفهمم یه ایرانی هرجابره بازم وطنش نمیشه.چطوری طاقت آوردی من یه سال بودم داشتم دیوونه میشدم تحمل نکردم وبرگشتم.
نظر طناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
سلاااااااااااامممم خوش امدی
نظر اردیبهشت
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
بی خیال فال! ی روز خوشگل واستون آرزو میکنم!
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
سلام به همگی انشااالله که حال همگی خوب باشه فال دیگه زیاد بهش گیر ندین بیچاره نویسنده ناامید میشه بذارین به حساب سرگرمی.راستی خوبی کتایون!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
نظر کتایون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
سلام به روی ماهت .یاد ما افتادی نمدونم تو بودی یا راضیه که فحشم داده بودید.انشالله که خلقت سر جاشه با جنبه ...
نظر مریم تهران32
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
سلام ممنون از فالتون چه خوب چه بد امیدوارم فالتون بر اساس ستاره شناسی و علمی باشه
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
آره به هیچ کس اعتماد نکنین دخترا من کردم بعد دو سال گفتم خواستگار دارم بیا فقط گفت خوشبخت بشی دارم خفه میشم
برام دعا کنین نمیتونم با خودم و منطق و قلبم کنار بیام نگین تو حرف حق زدی من موندم وی عکس ازش و ی دنیا بغض که سنگینیش رو زندگیم میمونه.
پاسخ ها
نظر AZI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
ناراحت نباش گلم خدابزرگه.منم ب اون کسی ک دوستش دارم نمیرسم.باباموداداشام مخالفن.دارم دیییییییییونه میشم
نظر الهه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
نه بابا اصلا اینجوری که فکر شو میکنی نیست همین که یکی دیگه بیاد تو زندگیت زود فراموش میکنی و سالی یبارم ازش یاد نمیکنی غصه نخور درست خوبم دنیا ارزش این غصه خوردنارو نداره
نظر ساغر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
فا ل که دروغ بود اما سال نو مبارک.
نظر مونا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
دروغه بابا..........من هر وقت سر زدم هی چرند تحویلم داده هیچم اتفاقایی که اینجا پیشبینی شده برام نیفتاده ......فقط باور نکنید.
نظر افسانه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
آذر ماهی هستم فالتون خیلی بی ربط بود ... همیشه سبز باشین،دوستون دارم مرسی
نظر متین لاهیجان
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
ای بابا سمیرا جون. بیخیال...
ممنون از فال.
نظر AZI
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
سلام بچه هاسال نو مبارک لطفا برام دعاکنید.حالم خوب نیست دعاکنیدبابام راضی بشه باکسی ک عاشقشم ازدواج کنم.
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
15
جالب نبود
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
39
همیشه وهمیشه دروغ بوده محض رضای خدا یکبارم راست نبود
نظر رویا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
پاسخ
0
3
سلام.حقیقتش این بار برام عجیبه چون هر چه در ماه اسفند خودم دقیقا همونیه که من خودم ...سپاس گذارم
نظر روزگار
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
کاش ی بارفال من درست در میومد!!!!!!!!.....
نظر جواد
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
GERMANY
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام به همه دوستان عزیز خیلی خوبه که به فال علاقه داریدولی فقط جهت سرگرمی شما هست پس الکی بهش توجه نکنید
نظر الهام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
این دری وری هارو از کجا درمیارید

یارو خانه داره توجلسه شر کت کنه اجلاس به

به
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام عید همتون مبارک رویا جون زیارت قبول.واسه منم دعا کن که بتونم به عشقم برسم.
نظر بیتا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام عید همتون مبارک رویا جون زیارت قبول.واسه منم دعا کن که بتونم به عشقم برسم.
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
1
میدونستید فالا ترجمه است...اخه اینا ازین هنرا دارن.باور کردین ؟!. واسه همین با روزگار ما جور نمیشه...
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برس.خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برس.خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر رویا اردیبهشتی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
پاسخ
0
1
سلام بیتا جون ممنونم .منم محتاج دعا هستم.ولی بزرگترین ارزوم اینه که همه به عشقشون برسن .خدایی زندگی که در کنارت عشقی نباشه فقط جهنمه.
نظر آرام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
14
4
گاه نزدیک گاه بیربط ولی عادته
نظر آرام
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
1
0
گاه نزدیک گاه بیربط ولی عادته
نظر کتایون
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
پاسخ
0
1
میگم ها..نظرات بعضیا رو سه بار کمه ..دست کم شونزده بار بذارید تا همه بفهمن اگه کنارت عشقی نباشه زندگی جهنمه ....
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
0
سلام به همگی فالتون یه جورایی درست بود.ای بابا کتایون یه سلام کردیم چته زود گناه کارمون میکنی!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
نظر کتایون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
خب سلام نکن...
نظر لیلی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
1
برام دعا کنید منم به ارزوم رسم
نظر سیما
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
پاسخ
0
1
خیلی ممنون از اطلاعات خوب شما.
نظر نازنین
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
0
0
فالهای روزانه بر چه اساسی هستند.....آیا با توجه به طالع خاصی این فالها را میگذارید؟لطفا توضیح کوچکی در بالای سایت بنویسید تا بدانیم بر چه اساسی این فالها را می گذارید.با تشکر
نظر ali
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
0
0
بسیار ممنونم
نظر AZI
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
1
4
سلام بروبچ.امیدوارم حالتون خوب و روزگارتون خوش باشه وهرکسی هرحاجتی داره براورده بشه.میگن دعای ادمای دل شکسته مستجاب میشه.منم یکی از دلشکسته هام...همتونو دوس دارم.
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
0
0
سلام من امروز اولین روز که به این سایت سر زدم متولد آبانم فال امروز من تا حدودی درست بود.
پاسخ ها
نظر ارسلان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
سلام الهه جون! ب جمع ما خوش اومدی!
نظر رها
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
پاسخ
0
0
دوستان عزیز همیشه از خدا ارامش رو بخواید چه با عشق زمینی چه بی عشق ارامش که داشته باشید خوشبختی احساس میکنید.قلبتون ارام
نظر سهیلا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
0
ممنون از فال خوبتون راه درست رو بهم نشون داد.سعی میکنم جلوی خشم خودمو بگیرم.
نظر سمیرا
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
2
سلام azi جون لطف می کنی منم از ته دل دعا کنی ( تو چقدر مهربونی )
پاسخ ها
نظر azi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
سلام سمیراجون.نمیدونم بهم تیکه انداختی یاواقعا حرف دلتو زدی.اما چشم واست دعامیکنم.
نظر شبنم
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
0
سلام سال نو همگی مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشین
نظر FATPAR
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
پاسخ
0
0
نه خدایی راسته یادروغ
نظر کاربر
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
0
0
این فال امروز شرح حال دیروز منه که!!!!
نظر azi
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
1
0
سلام سمیراجون.نمیدونم بهم تیکه انداختی یا واقعا حرف دلتو زدی...ولی باشه حتما واست دعامیکنم.
نظر نی نی قنداقی
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
1
0
خوب بجا این تکراریها چند نظر جدید بزارین!من وقتی فال رو میخونم میبینم چیزی بوده ک دیروز واسم اتفاق افتاده!!!خدا وکیلی جریان چیه؟! شوخیه!!!
نظر الهه
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
-
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
1
0
با سلام مطالب بسیار جالب وسرگرم کننده هستند. را
نظر mandana
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
0
0
سلام خوب هستید سال نو مبارک
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
0
0
سلام دوستا چى حال دارين فآل امروز واقعأ خوب بود . البته فراموش تان نشود واس من هم دعا كنيد
نظر مارس
| درباره فـال روزانـه - Daily Omen
AFGHANISTAN
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ