adexo3
۲۰۹۱۵
۴ نظر
۴۵۱۲۴۷۳
۴ نظر
۴۵۱۲۴۷۳
پ

فال روزانه اختصاصی برترین‌ها | فال امروز

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال امروز | Daily Omen

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۱۲

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان پرتلاشی هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. ادامه این رویکرد در سال تولدتان ممکن است به ضرر شما تمام شود و بیماری‌ برای‌تان به‌دنبال داشته باشد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. اردیبهشت را با تغییر مهمی به پایان می‌رسانید. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. به خرداد که رسیدید، غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. با فرا رسیدن اَمرداد، مشکلی حقوقی راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید. به شهریور که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید. عشقی آتشین در مهر امسال به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و اجازه ندهید قلب‌تان بر عقل‌تان غلبه پیا کند. به آبان که رسیدید، کارهای زیادی پیش روی شما قرار می‌‌گیرد. این کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. در آذر امسال با فرد دنیادیده‌ای آشنا خواهید شد. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و درس‌های مهمی از ایشان فرا بگیرید. دی ماه امسال را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به بهمن که رسیدید، زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. از این شرایط بهره بگیرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. در اسفند امسال چشم از سلامت خود بر ندارید. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌ شما را تهدید می‌کند. به فروردین سال آینده که رسیدید، فرصتی برای افزایش توانمندی‌های شما فراهم خواهد شد. از این فرصت به نفع خود بهره بگیرید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

کار ناتمامی دارید که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. امروز فرصتی فراهم می‌شود تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شماست و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگی‌تان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.  با شرکت در دوره‌های آموزشی، چاره‌ای برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود بیندیشید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوشتان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دستتان خواهد گذاشت.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید.  به لحاظ مالی خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شماست. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواستان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید. خبر غیر منتظره‌ای به دستتان می‌رسد. با اتفاق‌های غیرمنتظره کنار بیایید و اجازه ندهید این اتفاق‌ها شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح شماست که بیشتر از همیشه بر اعصاب‌تان مسلط باشید. در غیر این صورت، از کوره در می‌روید و مشاجره‌ای ناخوشایند میان شما و اطرافیان ایجاد خواهد شد.  مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند. زندگی را جدی‌تر بگیرید و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری هدف‌هایتان را دنبال کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نخواهد ماند.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های بی‌شماری دارید. با این حال آن‌گونه که باید و شاید از ان مهارت‌ها بهره نمی‌‌گیرید. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که بهره بیشتری از توانمندی‌های خود ببرید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید. یکی از آشنایان،‌ رفتار ناپسندی انجام می‌‌دهد. اجازه ندهید رفتار این فرد، روز شما را خراب کند.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید.  با گرفتاری مالی روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید. با این حال پولی که قرض می‌کنید را به‌سرعت باز پس دهید و ثابت کنید که انسان خوش‌حسابی هستید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید.  احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. کار دشواری را باید انجام دهید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و این کار را به بهترین شکل ممکن به پایان خواهید رساند.  فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان حسابی دلتنگ شماست. در اولین فرصت وقتی را برای بودن با ایشان کنار بگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

خیالبافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید.  هزینه‌ای هنگفت را باید برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد.  غصه گذشته‌ها را نخورید و مطمئن باشید که آینده شادی و شادکامی را برای شما رقم خواهد زد. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. با پیشنهادی منفعت‌آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. یکی از عزیزان شما به کمک و محبتتان نیاز دارد. امروز فرصتی را به رسیدگی به ایشان اختصاص دهید.  اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید.  مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌ است. فرد باتجربه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد. پای صحبت‌های این فرد بنشینید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.  رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سر و گردن بالاتر از رقبا هستید. مهمان غیرمنتظره‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که انتظار مهمان را نداشتید، برنامه‌های‌تان حسابی به هم می‌ریزد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که از هم‌صحبتی با این مهمان لذت خواهید برد و لحظه‌های شادی را تجربه می‌کنید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فردی از آشنایان به دستاوردهای شما حسادت می‌کند و چشم دیدن موفقیت‌هایتان را ندارد. حرف‌های این فرد را جدی نگیرید و راه خود در زندگی ادامه دهید.  به خاطر داشته باشید که تمام مشکلات دنیا را نمی‌توانید حل کنید و غصه بیش‌از‌حد فایده‌ای ندارد. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد هنگفتی داشته باشد. قبل از اینکه رابطه شما و اهل منزل تیره‌وتار شود، توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید. مطمئن باشید لطفی که به اعضای خانواده می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند.  

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

امروز هیچ عارضه‌ای سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. سبک‌ زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتی‌تان ضرر دارد، دوری کنید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد. اعضای خانواده امروز توقع‌های زیادی از شما دارند. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید توقع‌های بیجا را کنار بگذارند. روزی سرشار از عشق و عاشقی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. فردی قصد تخریب آبروی شما را دارد. این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید آبرویی که با هزارویک‌ زحمت‌ بدست آورده‌اید را به‌راحتی از بین ببرد.    به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

دست اطرافیان را از اداره امور زندگی‌تان را کوتاه کنید. یکی از آشنایان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.   پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. شرایط برای کار و تلاش مهیاست و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.

فال روزانه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت.  قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. قدر دوستان خود را بدانید ورابطه‌ دوستانه‌تان با اطرافیان را تقویت کنید.  خوددرمانی را کنار بگذارید و در اولین زمان ممکن با مراجعه به پزشک، بیماری که از آن رنج می‌برید را درمان کنید.  همسر یا عشق زندگی‌تان را از صمیم قلب دوست دارید، با این حال آن‌گونه که باید‌وشاید محبت خود را به عشق زندگی‌تان منتقل نمی‌‌کنید. در اولین فرصت محبت خود را بر زبان بیاورید و به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که عاشق وی هستید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گرجستان جون دارم میام

    • نرگس

      عالی بود
      ممنون

    • اسما

      نی نی دارمیشویم یانه

    • بی نام

      سلامامیدوارم که فال های برترین ها حقیقت داشته باشه البته من ک فقط فال هاشو می خونم نه چیز دیگه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج