۲۰۹۱۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در سفر به باکو این نکات را رعایت کنید

مسافرانی که قصد اقامت بیش از ۱۰ روز را در جمهوری آذربایجان دارند حتماً‌ در ابتدای سفر به سرویس دولتی مهاجرت مراجعه و کد لازم را دریافت و تا زمان خروج از جمهوری آذربایجان این کد را نزد خود حفظ نمایند.

ایسنا: در آستانه بازی های المپیک اروپایی ۲۰۱۵ باکو، ناصر وطن مسئول امور کنسولی سفارت کشورمان در جمهوری آذربایجان از هموطنان و مسافران ایرانی که برای دیدن بازی های المپیک اروپایی ۲۰۱۵ باکو قصد سفر به این کشور را دارند خواست تا قبل از سفر ویزای ورود به آذربایجان را دریافت نمایند.

وی تاکید کرد در طول بازی ها امکان اخذ روادید در فرودگاه‌ها و مبادی ورودی جمهوری آذربایجان مقدور نیست و داشتن بلیط مسابقات برای ورود و اقامت در جمهوری آذربایجان نیز کافی نیست.

وی گفت: با توجه به مقررات سختگیرانه جمهوری آذربایجان در مورد مواد مخدّر و داروهای آرام بخش، مسافران ایرانی به این موضوع توجه نمایند.

وطن از هموطنان ایرانی خواست قبل از خروج از کشور آدرس و شماره تلفن‌های سفارت و بخش کنسولی سفارت در باکو را به همراه داشته باشند تا در صورت مواجهه با مشکل، امکان تماس با سفارت را داشته باشند.

وی گفت: مسافرانی که قصد اقامت بیش از ۱۰ روز را در جمهوری آذربایجان دارند حتماً‌ در ابتدای سفر به سرویس دولتی مهاجرت مراجعه و کد لازم را دریافت و تا زمان خروج از جمهوری آذربایجان این کد را نزد خود حفظ نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج