۲۰۹۲۵۳
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

مشهورترین شهرهای جهان در جیب بری

در سفر به این شهرها، مراقب جیب هایت باش!

ما در اینجا ۱۰ تا از مشهورترین شهرها در جیب بری را به شما معرفی می کنیم.

در سفر به این شهرها، مراقب جیب هایت باش!

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: شما باید هنگام مسافرت مدام حواس تان به دارایی هایتان باشد، به خصوص اموالی که در جیب هایتان نگه می دارید. آیا می دانید بیشترین آمار جیب بری در کدام شهرهای جهان است؟ ما در اینجا ۱۰ تا از مشهورترین شهرها در جیب بری را به شما معرفی می کنیم.

در سفر به این شهرها، مراقب جیب هایت باش!

بارسلون

اسپانیا با آن سواحل زیبایش، خطراتی را زیر پوست خود پنهان کرده است. بارسلونپایتختو پس از مادرید، پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا است. جمعیت و سر و صدای زیاد این شهر، آن را تبدیل به مکانی مناسب برای جیب بری کرده است.

پراگ

پراگ به یکی از زیباترین شهرهای اروپا شهرت دارد. این شهر هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند اما بسیاری از آنها با جیب خالی به خانه هایشان باز می گردند. هنگامی که در جاهای شلوغ این شهر قدم می زنید، مراقب جیب هایتان باشید.

رم

رم یکی از مشهورترین مکان های توریستی جهان است. اما مراقب باشید زیرا هنگامی که محو بازدید از بناهای دیدنی آن هستید، به خصوص در مکان ها شلوغ، کیف برها به راحتی جیب شما را خواهند زد.

مادرید

اسپانیا کشوری است که می توان به آن افتخار کرد اما 2 شهر آن جزو مشهورترین مکان های جیب بر جهان است. مادرید، پایتخت و پر جمعیت ترین شهر اسپانیا، یکی از این 2 مکان است. در مترو، فروشگاهها و دیگر جاهای شلوغ این شهر مراقب اموال تان باشید.

در سفر به این شهرها، مراقب جیب هایت باش!

پاریس

می گویند پاریس شهر عشاق است و همین شهرت، آن را تبدیل به یکی از خطرناک ترین مکان های جیب بر جهان کرده است. هنگامی که توریست ها برای بازدید از زیبایی های این شهر در خیابان ها قدم می زنند، جیب برها فرصت را غنیمت می شمارند و به آسانی جیب هایشان را خالی می کنند. دزدی به خصوص در متروهای آن بسیار رایج است. متروهای شلوغ این فرصت را به آسانی در اختیار دزدها قرار می دهند و آنها آنقدر حرفه ای کیف پول شما را از جیب هایتان خارج می کنند که ذره ای هم شک نخواهید کرد.

بوئنوس آیرس

بوئنوس آیرس یکی از ثروتمندترین شهرهای جنوب آمریکا و پر از جیب برهایی است که به دنبال اموال ثروتمندان هستند. بنابراین هنگامی که به این شهر سفر می کنید، اموال خود را دو دستی بچسبید.

فلورانس

یکی از مشهورترین شهرهای هنر و فرهنگ، فورانس است. این مکان در میان یکی از مشهورترین شهرهای جیب بر جهان قرار دارد. زدن جیب های توریست ها، هنگامی که در حال بازدید از آثار هنری هستند، بسیار ساده است.

در سفر به این شهرها، مراقب جیب هایت باش!

آمستردام

در آمستردام، که یکی از دلپذیرترین مکان های توریستی جهان است، جیب برها به سادگی کوله پشتی شما را خالی می کنند. آنها عاشق مکان های پرجمعیت هستند.

هانوی

هانوی، نه تنها پایتخت ویتنام بلکه پایتخت جیب بر آسیا نیز است. سرو صدای زیاد این شهر، انبوه ماشین ها، موتور سیکلت ها و تاکسی ها بهترین فرصت را برای خالی کردن جیب هایتان توسط جیب برها فراهم می کنند.

در سفر به این شهرها، مراقب جیب هایت باش!

آتن

مکان های تاریخی که در آتن وجود دارد، در کمتر شهری دیده می شود. با وجود توریست های زیادی که به این مکان سفر می کنند، تعداد جیب برهای آن نیز رو به افزایش است. اگر به این مکان تاریخی سفر می کنید، قبل از خروج از منزل، پول هایتان را در جایی امن قرار دهید. آکروپولیس و پارتنون جزو مکان هایی هستند که جیب بری در آن زیاد اتفاق می افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خندیدم تهران رو جا انداختی البته پولی تو جیب مردم نیست که بخوان بدزدن قبلا بقیه خالی کردن اتفاقا کت وشلواری هم هستند

    • بدون نام

      شير مادر حلالت ...واقعا خاليه

    • هرمان

      اول انقلاب سال 59 در حالی که نوجوان 16 ساله بودم از سر ناچاری مجبور شدم در میدان امام حسین تهران شب را کنار باغی مردم سرکنم اما صبح که بیدار شدم از روی سه تا شلوار کمری کردی و شلوارک بخدا با تیغ چنان جیبم را بریده بودند که خط هم به پام نیفتاده بود فقط برای یک برگ ده تومانی این واقغه اینقدر ناراحتم کرد که تا غروب در تهران غریب و گرسنه گذراندم تا اینکه کار پیدا کردم

    • ایرانی

      سلام جالبه ایران کشوریه که دست همه تو جیب همدیگه است و در کشور ما جیب بری تلقی نمیشه ازلا نیازی به جیب بری نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج