۲۱۰۰۰۵
۳۲ نظر
۵۰۰۶
۳۲ نظر
۵۰۰۶
پ

شمارش معکوس برای اعدام یک متجاوز

مردی که پس از ربودن دختربچه ۱۱ ساله در راه مدرسه او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با تأیید دیوان‌عالی کشور در ملأعام اعدام می‌شود.

روزنامه همشهری: مردی که پس از ربودن دختربچه ۱۱ ساله در راه مدرسه او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با تأیید دیوان‌عالی کشور در ملأعام اعدام می‌شود. حادثه‌ هولناكي كه اين مرد رقم زد، سال گذشته در شهرستان جيرفت رخ داد. آن روز متهم كه جواني سابقه‌دار است، با ديدن دختربچه‌اي ۱۱ساله كه لباس مدرسه به تن داشت و درحال بازگشت به خانه بود، نقشه شومي كشيد. او دختربچه را تعقيب كرد و وقتي وي به كوچه‌اي خلوت رسيد، سراغش رفت و با تهديد او را ربود و با خود به خرابه‌اي كه در آن حوالي بود، برد.

جوان شيطان‌صفت پس از اجراي نقشه شوم خود پا به فرار گذاشت و دختربچه گريه‌كنان خودش را به خانه‌شان رساند. خانواده دختربچه وقتي در جريان ماجرا قرار گرفتند، پليس را در جريان قرار دادند و به اين ترتيب تحقيقات گسترده براي دستگيري متهم شروع شد. با توجه به حساسيت پرونده، تيم‌هايي از مأموران پليس و نيروهاي امنيتي وارد عمل شدند و با تحقيق از قرباني مشخصات كاملي از متهم به‌دست آوردند. آنها با بررسي‌هاي شبانه‌‌روزي و تحقيقات گسترده سرانجام توانستند به سرنخ‌هايي از اين مرد دست پيدا كنند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او مجرمي سابقه‌دار است كه پيش از اين نيز به اتهام جرايم مشابه دستگير شده و به زندان افتاده است. با شناسايي متهم، مأموران او را دستگير كردند، هر چند وي منكر هرگونه جرمي بود اما وقتي دختربچه بي‌گناه او را شناسايي كرد، مجبور شد اتهامش را قبول كند. به اين ترتيب پرونده به دادگاه كيفري استان كرمان فرستاده شد و قضات دادگاه پس از محاكمه، جرم متهم را محرز دانسته و رأي به اعدام او در ملأعام دادند.

به‌گفته مجيد رستمي، دادستان عمومي و انقلاب جيرفت اين حكم در ديوان‌عالي كشور نيز تأييد شد و قرار است پس از اعياد شعبانيه و در همان محلي كه جرم به‌‌وقوع پيوسته بود، اجرا شود.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      چقدر دیر!!! لحظه شماری می کنم برای روزی که اعدام بشه با این عمل کثیف و غیر انسانیش

    • mjhgf

      سلام اعدام کمشه

    • رها

      خدا روشکر حداقل اعدام می شود این اتفاقات در بقیه شهر ها می افتد

    • رجبعلی از اشکور

      اول زتده زتده هزاران شلاق به تن کثیفش بزنن بعد در بلندددددددددددددترین نقطه شهر جیرفت بدارش بزنند وچند روز همانجا بماند تا دل ما ارام بگیرد منکه اهل شمال ایرانم اما سال گدشته خبرراخوانده بودم دلم کباب شد روح روانم اسیب دید الان خوشحالم متشکریم پلیس زحمتکش سپاس بیکران قوه قضاییه

    • مجسن

      تو خبر اومده :بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او مجرمي سابقه‌دار است كه پيش از اين نيز به اتهام جرايم مشابه دستگير شده و به زندان افتاده است. ..چرا ازاد بوده معلوم نیس!!؟؟

      پاسخ ها

      • اعظم

        این نشان میده که زندانهای ما همچی جای مناسبی برا تنبیه و تربیت مجرمان نیست. چون اونا نه تنها درست نمیشن که در زندان چیزای دیگه ای هم یاد میگیرن

    • ایرانی

      اینجور پرونده ها باید سریعا رسیدگی و ختم بشه تادرس عبرتی برای افراد بی غیرت و متجاوز بشه

    • محمد طاهر

      سلام . واقعا متاسفم برای شما هایی که از زمین افتادن یه بنده ی خدا خوشحال میشید . اعدام چیزی نیست که برای بنده های صالح خدا خوشحالی بیاره . امیدوارم خدا به دختر کوچیکه صبر بده و به جوان گناهکار بخشش .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و به تو عقل سالم!

      • احمد

        اين چه نظر مسخره اي است كه ميدهي كمي فكر كن بعد نظر بده اون دختر پاك و معصوم و بي گناه اگر خواهر خودت بود باز همين نطر رامي دادي؟؟؟؟؟؟

      • هموطن

        بايد ديد اگه سر دخت خودت بياد چي ميگي؟؟؟ بازم اين گونه تريپ روشنفكري بر ميداري!!!
        كدوم بنده خدا؟ كدوم زمين خوردن!!! ابله بي مغز، ميدوني چه بلايي سر اون دختر و خونوادش آورده. آينده اون دختر تو يه شهر كه خبرا زود ميپيچه، چي ميشه؟!!
        برات از خدا يه عقل سالم آرزو مي كنم. حكمي كه اجرا ميشه حكم غيرخدايي كه نيست!!! همون بنده هاي صالح و الگوي اونها (پيامبر) اين وضعيت رو ديده بودن كه حكم اعدام رو بنا گذاشتن.
        معلوم نيست تا حالا سر چندتا خانوادخ اين بلا رو آروده كه مجبور به سكوت يا نهاجرت شدن. با اين اعدام جلو مفاسد بيشتر هم از طرف خودش و هم از طرف ديگر اراذل گرفته ميشه. به اميد خدا

      • شیما

        با جناب احمد موافقم باید دید اگر با دختر خودت یا بچه خودت (که احتمالا نداری) این رفتار بشه بازم همین فکرو داری ..

      • سجاد

        کاش یه جو عقل داشتی کاش.یه بنده خدات منو کشته.دیوانهههههههههه

      • یک قربانی

        لعنت به شما ده نفری که به این نظر پاسخ مثبت دادید اگر برای بچه یا خواهرخودتان این اتفاق می افتاد هم همین نظر را داشتید!!!

    • ایرانی

      بیچاره اعدام یکم سخت گیرانه بوده..به هر حال یه اشتباهی کرد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهش زندگی یه خانواده رو داغون کرده!!

      • بدون نام

        یک ایرانی برات متاسفم !!!

    • منصوره

      امروز صبح اعدام شد،موقع اعدام خیلی گریه میکرد

      پاسخ ها

      • شیما

        به درک ..
        گریه هاشم خدا دیده دیگه اون دنیا خودش میدونه باهاش چیکار کنه .

      • بدون نام

        به درک.خدایا شر هر چی بی ناموس حیوون صفته کم کن

      • فاطمه

        به جهنم که گریه می کرد...بره به درک مرتیکه ی مفسد

      • بدون نام

        انشاا... اون دنیا هم همیشه گریان باشه که حتما" هم هست

    • بدون نام

      من جاي بچه و باباي بچه باشم قبل از اعدام سير كتكش ميزنم....بارها اين كار را كرده و جرايم مشابه داشته افتاده زندان از زندان اومده بيرون باز اين كار را كرده بعد بعضي ها بهش ميگن بنده خدا و براش دلسوزي ميكنن.....اين از سگ كمتره....از حيوون كمتره....به ولله حيوونها اين كارو نميكنن.....خدا پدر و مادرش را لعنت كنه كه همچين بچه اي پس انداختن...اگه باباي دختره ببخشه و از اعدام پشيمون بشن همونجا بايد باباي دختره را هم اعدام كرد كه به چنين جنايتكراري مهلت انجام مجدد جرمش را ميده....دختره يازده ساله....چه جوري دلش اومد

    • محمد

      اینهائی که میگندحالاکاریه که شده واعدام حقش نبوده یکی به اینها بگه اگه با خواهر یا همسر یا مادر خودت این کار را کرده بود همین حرف را میزدی

    • پسر ایرانی

      اعدام خیلی خوبه ، نسل اینجور آدما باید منقرض بشه.
      بیچاره اون دختر بچه آیندش خراب شد. میدونید چقدر به روحیه و درس خوندش لطمه وارد شد؟

    • بدون نام

      اونو نباید اعدامش کنن که سریع راحت بشه باید زنده زنده بسوزوننش :(

    • فرهاد

      دوست دارم بدونم چندنفردررابطه باموادمخدراعدام شدن آیاموادکم شده چندنفردرهمین رابطه اعدام شدن این جرم کم شده مگراون دوبرادربه خواهرخودشون تعرض نکردند.باباجان اعدام مجرم راراحت میکند.وقتی شخصی ازمشکلات زندگی خودکشی میکنه یعنی میخوادراحت بشه.باید بامتخصصین مشورت کردیه راه حل علمی پیداکرد.ودرموردهرجرمی بایدمجرم رامداواکردمن فکرمیکنم تمام مجرمین مریض هستن دست به جرم می زنند.هرکس بامن موافق هست نظربده

      پاسخ ها

      • اعظم

        باتون موافقم.
        مردم ما به بهانه ی غیرت، خشم دارن.
        البته رخداد تکان دهنده ایه و من به عنوان یه دختر به شدت محکومش می کنم اما همونطور که در یه دیدگاه دیگه گفتم:
        اگه اینجور افراد برای همیشه عقیم بشن و مثل روزگاران گذشته که مردان هوسبازو خواجه میکردن تا هیچ نسلی ازشون نمونه و همیشه در زجر نداشتن توان مردانگی بسوزن، با این مجرمان هم باید این کارو کرد.
        باور کنید خیلی خیلی موثرتر از اعدامه

    • ایرانی

      زنده رنده بسوزانن؟یاد داعش افتادم!
      شکی نیست که باید مجازات بشه ولی به شکلی که قوانین بر آمده از شرع و عرف می گوید.

    • mehdi

      هیس دخترها فریاد نمی زنند

    • هانيه

      به جاي قصاص بايد براي اينگونه افراد بيمار دعا كرد يعني شمايي كه حرف از اعدام ميزنيد هيچ گناهي نكرديد همه گناهكارن ولي اندازه اش فرق داره بجاي اعدام بايد همان زمان ارتكاب جرم اول شرايطي را براي بهبود اينگونه افراد مهيا كرد

    • کوکنار

      هانیه خانوم...شما هم وقتی به دختر بچه یازده سالت تو یه شهر کوجیک تجاوز شد بشین برا متجاوز دعا کن.....خدا هم اون بالا بیکار نشسته دعای امثال شمارو مستجاب کن...به جای دعا کردن یه لخظه خودت رو بزار جای دختری که یه عمر باید با ترس و تحقیرو بدبختی کلنجار بره واین در شرایطی که انقد قوی باشه تا از پس همه چی بر بیاد...منم دعا میکنم ..... نه برای اون مرد برای شما تا دیگه از سر شکم سیری تظر ندی....راستی خودت بچه داری؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج