۲۱۰۳۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوونتوسی‌ها از مسی می‌ترسند!

به نظر می رسد حضور ستاره‌ای چون لیونل مسی در بارسلونا بازیکنان و کادر فنی یوونتوس را قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا نگران کرده است.

خبرگزاری ایسنا: لیونل مسی در فصل جاری به دوران اوج خود برگشته است. این بازیکن آرژانتینی فصل بسیار خوبی را با آبی-اناریها پشت سرمی گذارد و توانسته قهرمانی در رقابت های لیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد.

مسی در فصل جاری بازیهای درخشانی را برای آبی-اناریها به نمایش گذاشته و یکی از دلایل اصلی بازگشت این تیم به روزهای خوب خود بوده است. طبیعی است که هر تیمی از رویارویی با مسی و بارسلونا هراس داشته باشد. این درباره یوونتوس نیز صدق می کند و به نظر می رسد که برای بازیکنان و کادرفنی یوونتوس نیز ثابت شده است که مهار مسی تا چه اندازه سخت است.

بوفون کاپیتان یوونتوس درباره مسی گفت: بدون شک مسی بهترین بازیکن جهان است. او توان ذهنی و بدنی بسیار بالایی دارد و این دلیل اصلی موفقیت او بوده است. طبیعی است که از رویارویی با این بازیکنان کمی ترس داشته باشم. دروغ است اگر بگویم که از رویارویی با مسی احساس نگرانی و ترس نمی‌کنم.

بوفون ادامه داد: درست است که مسی بازیکن بسیار بزرگی است اما بارسلونا تنها مسی نیست. همه بازیکنان این تیم قوی هستند و این برای همه ثابت شده است. چه بسا بتوانیم که مسی را مهار بکنیم اما بارسلونا بازیکنان تاثیر گذار دیگری نیز دارد که هر کدام از آنها می توانند ما را تهدید کنند.

ماسیمیلیانو آلگری نیز به نظر می رسد که نظری شبیه به کاپیتان تیمش دارد چرا که او نیز براین باور است که مهار کردن مسی غیر ممکن است. سرمربی یووه گفت: برای رویارویی با بارسلونا باید در نهایت آمادگی خود باشیم. مسی بازیکنی بی نظیر است و می توان گفت که مهار کردنش غیرممکن است. نباید فراموش کنیم که بارسلونا تنها مسی نیست. در این تیم لوئیس سوآرس، نیمار و اینیستا هم بازی می کنند و هر کدام از این بازیکنان می توانند ما را اذیت کنند. دیدار بسیار سختی پیش رو داریم اما باید شجاع باشیم و ترسی در دل نداشته باشیم.

یوونتوس درحالی به مصاف بارسلونا می رود که قهرمانی در رقابت های سری A و جام حذفی ایتالیا را تجربه کرده است. آلگری درباره این سوال که آیا یوونتوس ۲۰۱۵ می تواند خاطره اینتر در سال ۲۰۱۰ را تکرار کند و سه گانه فوتبال اروپا و ایتالیا را به دست آورد، اینگونه پاسخ داد: ما این شانس را داریم تا سه گانه را به دست آوریم. تلاش زیادی از خود نشان داده ایم و در دیدار فینال نیز نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.

لیخشتاینر در خط دفاعی یوونتوس بازی می کند و بدون شک شب سختی برای او پیش بینی می شود چرا که باید برابر مثلث مرگ بازی کند. به نظر می رسد که حضور ستاره ای چون مسی او را نیز نگران کرده است. این بازیکن سوئیسی گفت: مسی بازیکن بزرگی است و این را همه می دانند. طبیعی است که بازی کردن برابر او و مهارکردنش بسیار سخت باشد اما نباید فراموش کرد که ما مثلث رئال مادرید را از کار انداختیم و براین باورم که می توانیم مثلث بارسلونا را نیز از کار بیاندازیم و بازی سختی برابر این تیم داریم اما آماده ایم تا به پیروزی برسیم.

اما کیلینی یکی دیگر از مدافعان یوونتوس اینگونه به رویارویی با مسی واکنش نشان داد: مسی خدای فوتبال است اما او نمی تواند در فوتبال ایتالیا گل های زیبا به ثمر رساند. به خوبی می دانیم که او چه بازیکن خطرناکی است. کار سختی برابر او داریم اما آماده ایم تا بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم.

کیلینی درباره رویارویی با لوئیس سوآرس که در جام جهانی ۲۰۱۴ او را گاز گرفته بود،گفت: هیچ کینه ای نسبت به سوآرس ندارم. کسانی که من را می‌شناسند می دانند که آدم کینه‌ای نیستم. با سوآرس مثل دیگر بازیکنان دست می‌دهم و مشکلی با او ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج