۲۱۰۳۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو به نژادفلاح لیست داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از پرواز به کشورش در فرودگاه لیست بازیکنان مورد نیاز خود که اکنون در پرسپولیس هستند را به قائم مقام باشگاه تحویل داد.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ قبل از پرواز به کرواسی و در شرایطی که بابت عملی نشدن وعده های باشگاه پرسپولیس بابت مسائل مالی ناراحتی به دل داشت در جلسه ای که با محمد حسین نژاد فلاح در فرودگاه داشت تنها فهرستی که به قائم مقام باشگاه داد اسامی نفرات فعلی بازیکنان پرسپولیس بود که برای فصل آینده آنها را می خواهد.

او لیست قطعی خود بابت حفظ این بازیکنان را به نژادفلاح داده و البته فهرستی از بازیکنانی که چندان مورد توجه او نیستند اما به صورت مشروط اعلام کرده تا حفظ شوند را نیز در اختیار باشگاه قرارداده است.

برانکو در جلسه بامدادی خود با مدیر پرسپولیس اعلام کرده این دسته از بازیکنان در شرایطی حفظ شوند که باشگاه نتوانسته باشد به جای آنها یار جدید بگیرد.

درحالی که گفته می شود سرمربی پرسپولیس لیست خرید هم به باشگاه داده هنوز این اتفاق رخ نداده است و برانکو لیست بازیکنان جدید را در اختیار نژاد فلاح قرار نداده است.

مسئله باشگاه پرسپولیس البته پیچیده تر از لیست خرید است. به گفته سجادی معاون وزیر ورزش قرار است به زودی در دو هیات مدیره استقلال و پرسپولیس تغییراتی ایجاد شود و به نظر می رسد تا زمانی که این تغییرات صورت نگیرد و وضعیت اسپانسر دو باشگاه مشخص نشود عملا دو باشگاه نمی توانند در نقل و انتقلات حضوری پررنگ داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج