اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۰۳۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیرلو: منچستریونایتد نیاز به پوگبا دارد

هافبک بیانکونری اعتقاد دارد، بازیکنی همچون پل پوگبا جایش در ترکیب کنونی منچستریونایتد خالی است.

خبرگزاری تسنیم: آندره‌آ پیرلو در گفت‌و‌گو با روزنامه «دیلی ‌میرر» انگلیس گفت: اگر پوگبا همین روندی را که در پیش گرفته ادامه دهد تبدیل به بهترین هافبک اروپا خواهد شد و با توجه به سنی که دارد می‌تواند سال‌ها این عنوان را از آن خود کند. هنوز هم درک نمی‌کنم که چرا منچستریونایتد به این راحتی پوگبا را از دست داد. اگر به خط میانی شیاطین سرخ نگاه کنید متوجه می‌شود که آنها نیاز به بازیکنی همچون پل دارند.

پل پوگبا که سه سال پیش با پایان قرادادش با منچستریونایتد به یوونتوس پیوست در این تیم پیشرفت قابل‌توجهی داشته و حالا تبدیل به بازیکن سطح بالایی در جهان فوتبال شده است. او این روزها به شدت مورد توجه دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید و البته چندین باشگاه مطرح انگلیسی قرار گرفته است.

هافبک ۳۶ ساله بانوی پیر در انتقاد از سرمربی پیشین شیاطین سرخ تأکید کرد: این به شخص سرالکس فرگوسن برمی‌گردد که نتوانست از قابلیت‌های پوگبا بهره ببرد. البته پل هیچگاه در مورد شرایطی که در منچستریونایتد داشته, صحبت نکرده ولی به هر دلیلی که او اولدترافورد را ترک کرد خبر خوشی برای یوونتوس بود.

هافبک ملی‌پوش بانوی پیر همچنین در تمجید از هافبک پیشین تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد عنوان کرد: خیلی خوش‌شانس بودم که در طول دوران حرفه‌ای‌ام با بازیکنان بزرگی زیادی همبازی بوده‌ام ولی اگر قرار باشد نام یکی از آنهایی که شانس همبازی شدن با او را پیدا نکردم، بگویم، پل اسکولز است. او یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار تاریخ فوتبال است. اسکولز یک نابغه بود و احترام زیادی برای او قائلم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج