۲۱۰۶۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز بارش های پراکنده پایتخت از امروز

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از اواخر امروز (چهارشنبه) شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق، وزش باد و گردوخاک برای پایتخت خواهیم بود.

ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: از اواخر امروز (چهارشنبه) شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق، وزش باد و گردوخاک برای پایتخت خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اویل شب در برخی از مناطق سواحل شرقی ومرکزی خزر، دامنه های البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. این شرایط بعد از ظهرامروز در شمال غرب و روز جمعه در جنوب شرق کشور نیز رخ خواهد داد.

وی افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بطور لحظه ای وزش باد و گردوخاک برای استان های البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، شمال اصفهان و سمنان پیش بینی می شود، ضمن اینکه دراستان های واقع درشمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی تاکید کرد: شرایط برای تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق طی سه روز آینده مهیا می باشد، از اینرو در استان های واقع در جنوب غرب، جنوب و غرب کشور باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود. روز پنج شنبه خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: همچنین هوای شهر تهران امروز چهارشنبه کمی ابری در بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و از اوایل شب بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و احتمال بروز گردوخاک پیش بینی شده است، بیشینه هوا در این روز ۳۸ درجه و کمینه آن ۲۶ درجه سانتیگراد می‌باشد.

وی افزود: در روز پنج شنبه ۱۴ خرداد ماه نیز هوای شهر تهران کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و از اوایل شب بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و احتمال بروز گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز ۳۷ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز جمعه نیز کمی ابری در بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و از اوایل شب بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال بروز گرد و خاک خواهیم بود. بیشترین دمای هوا در این روز ۳۸ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج