۲۱۲۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

۷ دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note

Note را می توان گوشی هوشمندی دانست که به دلیل نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش بالا، به طور همزمان می تواند برای کاربر خود نقش تبلت را هم ایفا کند.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note

هفت صبح:

1- صفحه نمایش

Note را می توان گوشی هوشمندی دانست که به دلیل نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش بالا، به طور همزمان می تواند برای کاربر خود نقش تبلت را هم ایفا کند. نمایشگر 5/3 اینچی لمسی مولتی تاچ این گوشی در حال حاضر بزرگترین نمایشگر روی تلفن های همراه است که از فناوری Super AMOLED بهره می برد. این صفحه نمایش کیفیت دید از زاویه را به همراه کیفیت تولید رنگ، شفافیت و دیدن در زیر نور آفتاب ارائه می دهد.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note

این نمایشگار فوق العاده با کیفیت، دقت تصویر بسیار بالای ۱۲۸۰ در ۸۰۰ نقطه را ارایه می دهد که حتی از کیفیت نمایش بسیاری از لپ تاپ ها هم بیشتر است. تولیدکننده همچنین روی صفحه نمایش از محافظ Gorilla Glass استفاده کرده است که خاصیت ضد ضربه و ضد خش دارد.

۲- S-Pen

گوشی مجهز به یک نوع قلم مخصوص معروف به نام S Pen است. شما می توانید علاوه بر لمس انگشتی از این قلم مخصوص نیز استفاده کنید. به خصوص اینکه برای نت برداری کاملا کارآیی دارد. برای نت برداری گوشی از برنامه ای به نام S Memo استفاده می کند که شما می توانید با دست خط خودتان متن بنوسید یا نقاشی کنید. در کل این ویژگی بسیار کارآمد است، به خصوص در جلسات کاری و کلاس های درسی.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note


3- پردازش

گالکسی نوت به پردازنده 1/4 گیگاهرتزی دو هسته ای ARM Cortex-A9 مجهز است. این پردازنده توان پردازشی بسیار بالایی دارد به طوری که عملکرد آن به راحتی از بسیاری تبلت ها بهتر است. این پردازنده همچنین مجهز به گرافیک Mali-400MP و یک گیگابایت حافظه RAM است تا توانایی هایش به اوج برسد. انجام اعمال چندوظیفه ای (Multitasking) در این گوشی کاملا روان صورت می گیرد و تماشای فیلم های HD کاملا لذت بخش خواهد بود. گوشی با دو نوع حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی طراحی شده با این وجود حتی اگر کاربری به حافظه بیشتری نیاز داشت گالکسی نوت کم نمی آورد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا سقف 32 گیگابایت را هم دارد.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note

۴- دوربین

سامسونگ گالکسی نوت به دوربین هشت مگاپیکسلی با کیفیت مجهز است که توانایی تولید عکس های عالی را دارد. با این دوربین می توان فیلم هایی با کیفیت تمام HD یعنی ۱۰۸۰P ضبط کرد. این دوربین توانایی فوکوس خودکار، فوکوس لمسی، لرزش گیر دست، ردیاب چهره و لبخند Geo-Tagging را هم دارد.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note

۵- آندروید

سامسونگ Galaxy Note از سیستم عامل Android ۲.۳ معروف به Gingerbread بهره می برد. این نسخه سیستم عامل امکاناتی بسیار عالی را ارایه می دهد. شما می توانید روی وب و به خصوص Android Market از میان دریای اپلیکیشن ها، برنامه ها و بازی ها را انتخاب و دانلود کنید. شما هر نوع کاربری که داشته باشید برنامه ای کاربردی برای شما وجود خواهد داشت. باتوجه به سخت افزارهای قدرتمندی هم که این گوشی دارد برنامه ها کاملا روان و راحت اجرا می شوند. این گوشی از واسط کاربری Touch wiz نسخه ۴ ساخت سامسونگ بهره می برد که اینترفیسی کاملا کارآمد، خوب و جالب است.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note

۶- NFC

از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به فناوری NFC اشاره کرد که نوع باشکوهی از فناوری انتقال داده ها به صورت بی سیم (Wireless) است. علاوه بر تبادل فایل های مولتی مدیا و غیره با آن حتی می توانید با گوشی های دیگر که دارای فناوری NFC هستند، بازی کنید. همچنین این گوشی مجهز به بارومتر یا همان فشارسنج است که به وسیله آن شما می توانید فشار هوای بالای سر خود را تشخیص دهید. سنسورهای شتاب سنج، پروکسیمیتی، سنجش نور محیطی و ژیروسکوپ را هم به آن بیفزایید. گالکسی نوت پورت HDMI هم دارد که به کمک آن کاربر می تواند گوشی را به HDTV متصل کند. این گوشی از باتری فوق العاده پرظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد که تقریبا دو برابر دیگر گوشی های هوشمند ظرفیت دارد. هرچند که پردازنده قدرتمند و نمایشگر بزرگی دارد ولی بازهم انتظار شارژدهی خیلی زیادی از آن داریم.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note

۷- کاهش قیمت

در کنار تمام ویژگی های ریز و درشت، عامل اصلی که ما را در مورد سامسونگ گالکسی نوت امیدوار کرد، آغاز روند نزولی قیمت این محصول بود. در روزهای اول عرضه باید برای Note حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه می کردیم. با وجود همه برتری ها این واقعا قیمت بسیار بالایی به حساب می آمد. به همین خاطر خیلی ها به سراغ نمونه ای بدون گارانتی می رفتند. با شروع سال جدید و فروکش کردن تب خرید انگار اتفاق های خوبی در راه است. ما اولین نشانه را همین یکی، دو روز پیش در فروشگاه های عرضه موبایل مشاهده کردیم؛ وقتی فروشنده به ما گفت می توانیم برای خرید Note بهای کمتری نسبت به قبل از تعطیلات پرداخت کنیم. در حال حاضر می توان مدل ۳۲گیگابایتی این گوشی را با گارانتی معتبر پارس مایکروتل نمایندگی اصلی گوشی های سامسونگ در ایران با قیمتی در حدود یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان پیدا کرد. ما مثل همیشه روی خرید گوشی های با گارانتی اصلی تاکید داشته ایم. با این حال بد نیست بدانید انواع بدون گارانتی ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ بایتی به ترتیب در حدود یک میلیون و ۱۹۰ هزار و یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان قیمت دارند.

7 دلیل برای خریدن سامسونگ Galaxy Note
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبلیغ موئثری بود!!!!!

    • حامد

      بله ، واقعا تبلیغ موثری بود ولی فقط برای شرکت تولید کننده و وارد کننده های اون که از این راه پول خوبی رو به جیب مبارک سرازیر میکنند. ولی خوبه حافظه خودمون رو یه کم تقویت کنیم. نکنه یادمون رفته همین شرکت سامسونگ بود که چند وقت پیش با ساخت اون تبلیغ تلویزیونی گالکسی تب خودش با اهانت به مردم ما و تحقیر کردن ایرانی ها، محصول جدیدش رو به بازار معرفی کرد؟
      لطفا به دوستان خود متذکر شوید که پولتان را حداقل به جیب کسی سرازیر کنید که اگر سودی برایتان ندارد حداقل ضرر هم نداشته باشد.
      همیشه پارسی باشید

    • محمد

      خیلی گوشی خوبی از گلکسی اس 3 بهتره چطور میشه اندروید 4 روش نصب کرد

    • محمدعلی شستی

      محمدعلی شستی هستم دهساله از تهران . گالکسی نوت بهترین گوشی من هشتا از این موبایل ها دارم

      پاسخ ها

      • باران

        درووووووووووووووغ

    • حامد

      برداشته از روی apple کپی کرده. چند روز پیش اخبار گفت اپل روش شکایت کرده

    • mina72

      اما هر چی که هست خیلی ازش خوشم اومده میخوام بخرمش.فکر نمیکنم تو این تبلیغات دروغ گفته باشن

    • کیوان

      گوشی خوبیه حتی از اپل هم بهتره!!!

    • بابک

      لطفا قیمت گلکسی نوت راهم بگید.

    • امين

      سلام دوستان به نظر گوشي خوبي مياد منم سعي ميکنم به جاي اپل اينو بگيرم

    • AnoOsha

      man beyne galaxy note II ba apple iphone 5 2del boOdam rastesh man khodam kheyli az apple khosham nemiad vali bazam 2del boOdam vali alan bayad begam ke vaghan note II behtarine

    • مریم

      من موندم نوت بگیرم؟آخه ظاهرش زیاد دلچسب نیس.یه گوشی میخوام یه کم لبه هاش گرد باشه مثل نوت2 ولی ارزون باشه حتی ازاین.چیو پیشنهاد میکنین؟

    • آیدا

      واقعا گوشی های خوبی هستند.من که راضی هستم...

    • BARAN

      MERSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    • زینب

      اونایی ک از اپل تعریف میکنن حتما از نزدیک نوت لمس نکردن بععععله

    • Reza ararat

      سلام خواهشا اپل با گوشیهای دیگه مقایسه نکنید من خودم اپل ندارم ولی تو برنامه نویس هستم
      وقتی باهاش کار میکنی واقعا تفاوت باهاش احساس میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج