۲۱۲۸۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عشاق فیس بوک در انتظار دکمه نفرت

زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در ۲۴ ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود.

عشاق فیس بوک در انتظار دکمه نفرت

هفت صبح: در سال 2010، اضافه شدن دکمه «Like» (پسندیدم) به شبکه اجتماعی پرطرفدار و پرجمعیت فیس بوک غوغای عجیبی را در این سرزمین مجازی پرجمعیت برپا کرد. این دکمه به کاربران کمک می کند احساس خود را در مورد محتوای به اشتراک گذاشته ابراز کنند. بعد از گذشت دو سال و در پی درخواست مکرر کاربران، مارک و زوکربرگ به تازگی اعلام کرده قرار است دکمه «Hate» (نپسندیدم / متنفرم) هم به این شبکه اجتماعی اضافه شود. این دکمه بدون شک پرطرفدارتر از پسندیدم خواهد بود و انتظار می رود کاربران این شبکه را بسیار به هیجان بیاورد. زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در 24 ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود. البته این پیش بینی غم انگیز است که مردم از واژه نفرت بیش از دوست داشتن استقبال خواهند کرد، اما مدیران فیس بوک امیدوارند که کاربران با استفاده از این دکمه بهتر احساسات خود را به اشتراک بگذارند.

عشاق فیس بوک در انتظار دکمه نفرت

صفحات محبوب در فیس بوک مانند صفحه دیزنی یا منچستریونایتد هرکدام بیش از یک میلیون لایک دارند ولی پیش بینی می شود افزودن دکمه نپسندیدم این رکوردها را به راحتی پشت سر بگذارد. شرکت فیس بوک همچنین اعلام کرده دکمه های دیگری مانند «چه کسی اهمیت می دهد؟» «خیلی دوست داشتم» هم تحت بررسی است و ممکن است به این شبکه اضافه شوند. در مورد اضافه شدن دکمه نفرت اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد. عده ای معتقدند اگر ماموریت یک شبکه اجتماعی به وجودآوردن ابزار برای مردم در ارتباط برقرارکردن با دیگران است وجود چنین دکمه ای لازم نیست چراکه این شبکه قرار است به اشتراک گذارنده عشق و دوستی باشد نه نفرت.در سال ۲۰۱۰، اضافه شدن دکمه «Like» (پسندیدم) به شبکه اجتماعی پرطرفدار و پرجمعیت فیس بوک غوغای عجیبی را در این سرزمین مجازی پرجمعیت برپا کرد. این دکمه به کاربران کمک می کند احساس خود را در مورد محتوای به اشتراک گذاشته ابراز کنند. بعد از گذشت دو سال و در پی درخواست مکرر کاربران، مارک و زوکربرگ به تازگی اعلام کرده قرار است دکمه «Hate» (نپسندیدم / متنفرم) هم به این بشکه اجتماعی اضافه شود. این دکمه بدون شک پرطرفدارتر از پسندیدم خواهد بود و انتظار می رود کاربران این شبکه را بسیار به هیجان بیاورد.

زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در ۲۴ ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود. البته این پیش بینی غم انگیز است که مردم از واژه نفرت بیش از دوست داشتن استقبال خواهند کرد، اما مدیران فیس بوک امیدوارند که کاربران با استفاده از این دکمه بهتر احساسات خود را به اشتراک بگذارند. صفحات محبوب در فیس بوک مانند صفحه دیزنی یا منچستریونایتد هرکدام بیش از یک میلیون لایک دارند ولی پیش بینی می شود افزودن دکمه نپسندیدم این رکوردها را به راحتی پشت سر بگذارد. شرکت فیس بوک همچنین اعلام کرده دکمه های دیگری مانند «چه کسی اهمیت می دهد؟» «خیلی دوست داشتم» هم تحت بررسی است و ممکن است به این شبکه اضافه شوند. در مورد اضافه شدن دکمه نفرت اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد. عده ای معتقدند اگر ماموریت یک شبکه اجتماعی به وجودآوردن ابزار برای مردم در ارتباط برقرارکردن با دیگران است وجود چنین دکمه ای لازم نیست چراکه این شبکه قرار است به اشتراک گذارنده عشق و دوستی باشد نه نفرت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ اوریل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج