۲۱۲۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

گرانترین مقصد گردشگری پولداران ایرانی!

بررسی پکیج تورهای خارجی و قیمت آنها نشان می دهد در میان تورهای گردشگری خارجی، کانادا، فرانسه، اسپانیا، برزیل و آمریکای لاتین در میان همه کشورهای دیگر که دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی برای آنها پکیج تور تعریف کرده اند گرانتر هستند.

تور گردشگری کشورهایی مانند کانادا، فرانسه، اسپانیا، برزیل و آمریکای لاتین جزو گرانترین تورهای گردشگری خارجی است. آژانسداران می گویند تنها ایرانیانی با این تورها سفر می کنند که یا تاجرند و یا خیلی پولدار!

بررسی پکیج تورهای خارجی و قیمت آنها نشان می دهد در میان تورهای گردشگری خارجی، کانادا، فرانسه، اسپانیا، برزیل و آمریکای لاتین در میان همه کشورهای دیگر که دفاتر خدمات مسافرتی ایرانی برای آنها پکیج تور تعریف کرده اند گرانتر هستند. با این حال با وجود نزدیک شدن به فصل تابستان و رزرو تورهای خارجی برای این فصل از ایام پیک سفر، قیمت تورهای خارجی نسبت به نوروز تفاوت محسوسی نداشته است. اما در میان تورهای گردشگری خارجی که معمولا قیمت آنها از ۵۰۰ هزار تومان به بالاست تور شهرهای اروپایی از همه تورهای گردشگری دیگر گرانتر است.

همچنین این نکته باید در نظر گرفته شود که قیمت تورهای خارجی به موارد متعددی بستگی دارد که بر اساسا آن قیمت تورهای نیز تغییر می کند. به عنوان مثال هرچه ستاره هتل و یا مدت تور بیشتر باشد به تبع آن قیمت پکیج تور نیز بیشتر می شود.

اما تور گردشگری کشورهای همسایه از همه کشورها ارزان تر است این تورها بیشتر از قیمت پایه ۵۰۰ هزار تومان شروع می شوند و گاهی به یک و نیم میلیون تومان نیز می رسند.


کانادا ۱۶ روزه بازدید از ۸ شهر ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اقامت در هتل ۵ ستاره با سه وعده غذایی در روز و خدمات دیگر
کانادا ۱۴ روزه بازدید از ۶ شهر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اقامت در هتل ۵ ستاره با صبحانه، پذیرش مسافران ۳۰ سال به بالا و متاهل
دو مینیکن ایتالیا_ فرانسه ۱۶ روزه بازدید از ۴ شهر سه هزار و ۱۷۰ یورو به علاوه سه میلیون و ۱۹۵ هزار تومان اقامت در هتل ۵ ستاره همراه با گشت ویژه و ناهار
آفریقای جنوبی ۱۳ روزه بازدید از ۴ شهر سه هزار و ۶۹۰ یورو و دو میلیون تومان اقامت در هتل ۵ ستاره همراه با گشت ویژه و ناهار
ژاپن ۱۳ روزه بازدد از سه شهر سه میلیون و ۲۹۰ یورو به علاوه دو میلیون تومان اقامت در هتل ۵ ستاره گشت در سه شهر آن با ناهار
فرانسه +اسپانیا ۱۲ روزه بازدید از ۴ شهر ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اقامت در هتل ۴ ستاره، گشت ویژه در تمام شهرها


با این حال داشتن پرواز مستقیم یا غیر مستقیم، نوع پروازها و ستاره هتل و خدماتی که تورها ارائه می کنند، بر میزان قیمت تور تاثیر زیادی می گذارد. همچنین در کشورهای اروپایی معمولا تورهای یک هفته ای در هتلهای 4 ستاره یا 5 ستاره حدود 300 دلار تفاوت قیمت دارند.

اصغر توکلی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت ایرانگردی و جهانگردی به خبرنگار مهر می گوید: تعداد کمی از ایرانیان در این تورها ثبت نام می کنند چون برخی باید شرایط رفتن به یک کشور خارجی را داشته باشند به عنوان مثال کسی که گردش حساب ندارد اما کارخانه دار است نمی تواند برای تجارت به ژاپن سفر کند.

وی با اشاره به اینکه مردم از نظر میزان درآمد با یکدیگر متفاوت هستند اظهار کرد: برخی از گردشگرانی که با تورهای گران سفر می کنند یا پولدارند و یا تجار. برخی هم که جزو عامه مردم به حساب می آیند شرکت در این تورهای گردشگری را نمی پسندند.

وی با اعلام اینکه مردم عامه بیشتر گردش در کشورهای همسایه و یا دارای تورهای ارزان قیمت را می پسندند تصریح کرد: سفر به کشورهایی مانند مالزی، سنگاپور، ارمنستان و ترکیه در صدر کشورهای محبوب برای سفر ایرانیان است به نحوی که پیش بینی شده است امسال دو میلیون گردشگر از ایران به ترکیه می روند.

منبع : مهر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام
      متوسط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج