adexo3
۲۱۳۳۰
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

لیست خروجی پرسپولیس برای فصل آینده

با وجود فاصله سه ماهه تا آغاز فصل بعد دنیزلی از حالا چارت تیمی خود را برای لیگ فصل آینده در ذهن مرور می کند این مساله باعث شده تا گمانه زنی ها برای لیست ورود و خروج لیگ آغاز شود.

لیست خروجی پرسپولیس برای فصل آینده

تماشا:


پست

خروجی قطعی

خروجی احتمالی

گلر

میثاق معمارزاده

-

دفاع

ممدوتال، مجتبی شیری، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری

محمد نصرتی

هافبک

مازیار زارع، حسین بادامکی، مهدی مهدوی کیا

علی کریمی

مهاجم

مهرداد اولادی، وحید هاشمیان

نوروزی، کاظمیان، ایمون زاید


با وجود فاصله سه ماهه تا آغاز فصل بعد دنیزلی از حالا چارت تیمی خود را برای لیگ فصل آینده در ذهن مرور می کند این مساله باعث شده تا گمانه زنی ها برای لیست ورود و خروج لیگ آغاز شود.

در درون دروازه پرسپولیس آسمیر آودوکیج، میثاق معمارزاده و حسین هوشیار را دارد که گویا باید منتظر قطع همکاری معمارزاده باشیم. حسین هوشیار هم باتوجه به اینکه یک سال از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده و باتوجه به مبلغ قراردادش در این تیم باقی می ماند.

لیست خروجی پرسپولیس برای فصل آینده

در عمق خط دفاعی شاهد بیشترین تغییر خواهیم بود. ممدوتال و شیری خروجی های صددرصد پرسپولیس هستند. نورمحمدی و شیث رضایی در این تیم باقی می مانند و باید منتظر تصمیم نصرتی بمانند. باتوجه به حاشیه هایی که پیش آمد، شاید او ترجیح دهد فصل بعد را به باشگاه دیگری برود. پرسپولیس در این پست با بنگر و جلال حسینی مذاکرات جدی انجام داده و پرونده حضور عقیلی و فرشید طالبی هم همچنان باز است.

در جناح راست که پرسپولیس بیشترین لطمه را در این فصل خورد جدایی علیرضا محمد و خداحافظی مهدوی کیا محتمل است و پرسپولیس به دنبال حسین ماهینی است تا در کنار علی عسگر پس از مدت ها در این جناح فصل آرامی را پشت سر بگذارد.

در جناح چپ معادلات کمی پیچیده تر است. از بین شکوری و فشنگچی یکی پرسپولیس را ترک می کند. در این بین احتمال جذب یک مدافع چپ ایده آل به دنیزلی کمک می کند تا از پولادی باتوجه به خروج مازیار زارع در این پست هم استفاده کند. شاید هم هر سه نفر این پست در این تیم باقی ماندند.

در هافبک دفاعی باتوجه به سیستم و نوع نگرش دنیزلی مازیار زارع و حسین بادامکی از پرسپولیس خواهند رفت. زارع که لیگ دوازدهم را در انزلی است بادامکی هم باتوجه به سن و سالش مدنظر دنیزلی نیست و دنیزلی از هم اکنون تلاشش را برای یافتن هافبک دفاعی موردنظرش آغاز کرده است.

به رغم اینکه دنیزلی گفته به دنبال بازیکن خارجی نیست اما شنیده می شود او برای این پست بازیکنی از کشورش را در نظر گرفته است و از مسوولان باشگاه خواسته باب مذاکره با او را باز کنند.

در دو سمت بال تهاجمی پرسپولیس اوضاع کمی روشن تر است. پرسپولیس در این پست جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی و هادی نوروزی را دارد که دو نفر از این جمع خارج خواهند شد.

مهرداد اولادی که در این فصل با مبلغی بالا و کارایی کم به این تیم پیوسته بود اصلی ترین گزینه است تا دوباره به جمع بندرنشینان بپیوندد و هادی نوروزی هم دومین نفر خواهد بود مگر اینکه در این چند بازی پایانی اتفاق دیگری بیفتد.

در پیشانی خط حمله هم خداحافظی وحید هاشمیان در پایان فصل قطعی است و او را باید از هم اکنون پشت میز دانشکده مربیگری در بوخوم تصور کنیم تا فوتبال ایران در این زمینه شاهد یک افتخار شود.

اما مهم ترین بحث که تا این لحظه و شاید آخرین ساعات نقل و انتقالات بی جواب بماند نوع همکاری علی کریمی و دنیزلی خواهد بود. کریمی که در این مدت بارها با دنیزلی به مشکل خورده یکی از معماهای فصل بعد تیم افندی خواهد بود. دنیزلی در این مدت بارها از کریمی به عنوان یکی از پسران خود در تیم نام برده اما باتوجه به برخی مشکلات باید تا پایان فصل منتظر ماند. هر چند حرف شنوی کریمی در این مدت باعث شده باقی ماندن او در تیم دنیزلی دور از انتظار هم نباشد. چنانچه اتفاقات یکی دو ماه آینده این رابطه را بهتر از قبل کند، تصمیم کریمی هم برای ماندن جدی تر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      کریمی میمونه خودش بهم زنگ زد گفت

    • ...tanha

      عجب خانه تکانیه اساسی ای...!!!!!!!!! با ارزوی موفقیت این تیم بسیار محبوب....

    • مهدی

      واقعا که تمام تیم که خروجی هستند من که فکر نمیکنم چنین چیزی باشه.

    • javad

      این خونه تکونی نیست این پوکیدن تیم دیکه کسی نمیمونه علی کریمی باشه باقیه برن

    • amin

      خداشاهده هیچکدوم از بازیکنان یه ریالی هم نمی ارزن حالا چه فرقی میکنه برن یا بمونن

    • جعفر

      جا داره اینجا از سردار رویانیان تشکر کنم که بالاخره بعد از سی سال موفق شد اسم اصلی محبوبترین تیم ایران را بهش برگردونه . زنده باد پرسپولیس.

    • علی

      چرا بااین احتمالات وشایدها تیم را به حاشیه میبرید

    • فاران

      آره فکر کنم راست بگن ، بعد هم میرن تیم دسته سومی قلندرآباد رو تحت عنوان پرسپولیس به باشگاه دعوت میکنن !!!! امان از حاشیه ها !

    • NIMOOL

      منم تبریک میگم به همه هوادارای پرسپولیس که اسم اصلی باشگاه رو بهمون برگردوندند.پاینده باد پرسپولیس وپرسپولیسی.
      امیدوارم دنیزلی اشتباه نکنه بهترین وباغیرت ترین بازیکن ایران(علی کریمی)رو از دست نده........

    • mehrdad

      علي كريمي همه كاره پرسپوليس و نماد باشگاه هستش و در كنار تيم ميمونه

    • مائده

      ای بابا همه دارن میرن؟
      امیدوارم موفق باشه همیشه*

    • امير عشق پرسپوليس

      بزار همه برن به جز كريمي و نوري و زايد كه عشق منن

    • نادر

      خوبه یه سریهاشون برن.فقط کاش زاید و داش علی نرن.خدا کنه جای این 2 تا نوروزی و فشنگچی برن...
      خسته مون کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج