۲۱۳۵۰۰
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دام شوم داروساز قلابی برای زنان جوان

زن ۲۹ ساله اي به اتهام فريب در ازدواج از همسرش شکايت کرده بود درحالي که معتقد بود، حرف هاي ديگران، تصميم هاي نادرست، زودباوري و اعتمادهاي نابجا موجب شده است هيچ گاه گل هاي پژمرده در زندگي اش فرصت دوباره شکفتن نيابند

روزنامه خراسان: زن ۲۹ ساله اي که به اتهام فريب در ازدواج از همسرش شکايت کرده بود درحالي که معتقد بود، حرف هاي ديگران، تصميم هاي نادرست، زودباوري و اعتمادهاي نابجا موجب شده است هيچ گاه گل هاي پژمرده در زندگي اش فرصت دوباره شکفتن نيابند، به مشاور و مددکار اجتماعي کلانتري کاظم آباد مشهد گفت: در تمام ۲۹ بهاري که از عمرم سپري شده است هيچ گاه رنگ سبزي و طراوت را نديده ام با خود مي انديشم اي کاش زندگي همانند فيلمي بود که مي شد سکانس هاي آن را تغيير داد.

زن جوان ادامه داد: ۱۷ساله بودم که با عماد ازدواج کردم، اما هنوز لحظه زيباي پوشيدن لباس عروس در ذهنم بود که با چهره خشن همسرم روبه رو شدم و خيلي زود فهميدم که او به مواد مخدر صنعتي اعتياد دارد اما ديگر کيميا را باردار بودم و نمي توانستم از او جدا شوم مجبور بودم کتک ها و ناسزاهاي او را هنگامي که خمار مي شد تحمل کنم.

اما هر انساني ظرفيتي دارد من هم بالاخره صبرم به پايان رسيد و در حالي که کيميا هفتمين بهار زندگي اش را پشت سر مي گذاشت به روزگار سياهم پايان دادم و با آن که به خاطر دوري از فرزندم اشک مي ريختم از عماد طلاق گرفتم از آن روز به بعد ۴سال را بدون دخترم سپري کردم و زندگي سختي داشتم، اما بيشتر از هرچيز نگاه ها، حرف ها و طعنه هاي ديگران عذابم مي داد تا اين که ۳ماه قبل با مرد ۶۲ساله اي آشنا شدم پوريا مدعي بود ۲بار ازدواج کرده است او مي گفت همسرانش، زنان صادقي نبودند و به او خيانت مي کردند او که خود را داروساز و فردي سرشناس و تحصيلکرده معرفي مي کرد.

مدعي بود به دنبال زندگي آرام و توام با آسايش است من هم که فريب چرب زباني و ادعاهاي او را خورده بودم بدون تحقيق و مشورت به عقد او درآمدم اما هنوز ۲ماه از ازدواج ما نگذشته بود که پوريا چند روز به منزل نيامد، هنگامي که در جست وجوي شوهرم بودم زن جواني به منزلم آمد و گفت پوريا تو را هم فريب داده است من هم همسر دوم او هستم او مردي بيکار و داراي مشکلات اخلاقي است که تحصيلات ابتدايي دارد و هم اکنون به اتهام کلاهبرداري در زندان به سر مي برد و من هم به خاطر چشم هاي ناپاک و روابط خياباني او با زنان ديگر، قصد دارم از او طلاق بگيرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیعه

      شیادی از زنان بی گناه به خاطر ضعف قوانین حقوقی در ایران کماکان قربانی می گیرد. خیلی وقت ها نمی توان چون مدرکی نداری اثبات کنی شیاد بودن یک ناآدم هفت خط که سالها با جوانی و زندگی زنی بی گناه که فقط به دنبال زندگی صادقانه است بازی می کند.... خداوند از این شیادان بیرحم نگذرد که هر روز یه طفل معصوم رو به کام بدبختی و عذاب می کشانند اونم چون فقط مذکرو نر هستند

    • لاله

      به نظر من مقصر خود اون خانمه , ازدواج با چنین اختلاف سنی حتی اگه یارو آدم درستی هم باشه نهایت حماقت و اشتباهه و عواقبی داره که بحث درموردش مفصله و اینجا جا نمیشه.

    • جاوید

      این زن بخاطر پول با اون مرد ازدواج کرده ولی به کاهدون زده .آخه با یه مرد 62 ساله مگه چند سال میتونست زندگی کنه؟برخی ها حقشونه و چیزی نیستن که تعریف میکنن.

    • بدون نام

      به اعتقاد من هیچ گول خوردنی بی دلیل نیست. یا به دلیل حماقت و سادگی است یا نیت بد یا طمع زیاد یا ...
      پس به هر حال گول خورنده هم مقصر است.

    • مریم

      سادگی وکم سوادی . چرااینقدرعجله درازدواج؟17سالگی ازدواج وبعدبچه دارشدن درسن 25-26 سالگی بدون تحقیق ازدواج بامردی هم سن پدربزرگ بامشکلات اخلاقی آن هم خودش متوجه نشده توسط همسراول گوشزدشده .خدایابه جوانمان درک وآگاهی بده تاازچاله به نیفتن

      پاسخ ها

      • مکی

        خانم 17ساله توضیح نمیده چرا مجبوربه تحمل فشار بودواصولا این فشار از جانب چه کسی بودآیادر سن پایین ازدواج کرددن وتحمل کتکها وناسزاها از جانب خانواد ه پدری نبودکه باعث شد دندون روجگر بذاره ونمیخواد پدر مادرش بد نام بشن . میخواستم فقط اینو بگم که در قضاوت کردن همیشه سعی کنیم خودمون را جای طرف بذاریم بعد قضاوت کنیم البته من نمیخواهم توجیه کننده عمل این خانم باشم شما زمانیکه در برابر عمل انجام شده قرار بگیرید قضاوت کردن چقدر آسان می شود

    • edmound

      17 ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج