۲۱۳۹۰۲
۱ نظر
۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۳۰
پ

رازهای خوش تیپی کوچولوها از زبان «كيميا مراديان»

كيميا مراديان ساعاتي را ‌مهمان ما بود تا به همسن و سالانش بگويد، چگونه مي‌توانند امسال خوش‌پوش‌تر از هميشه باشند.

رازهای خوش تیپی کوچولوها از زبان «كيميا مراديان»
مجله زندگی ایده آل: كساني كه به دنياي سينما علاقه دارند و اخبار اين حوزه را پيگيري مي‌كنند، به خوبي به خاطر مي‌آورند كه در سي‌وسومين جشنواره فيلم فجر در كنار هنرپيشه‌هاي شناخته شده، بازيگر كوچكي حضور داشت؛ دختركي كه در جلسه نقد و بررسي فيلم «مرگ ماهي» در كنار بهرام رادان نشسته بود.

كيميا مراديان، شهاب حسيني را استاد بازيگري خودش مي‌داند و با كمك او خيلي زود و در حالي كه هنوز سال‌هاي درس و مدرسه را پيش رو دارد، وارد عالم بازيگري شده است. او ساعاتي را ‌مهمان ما بود تا در كنار حرف زدن درباره دنياي بازيگري كه تجربه كرده، به همسن و سالانش بگويد، چگونه مي‌توانند تابستان امسال خوش‌پوش‌تر از هميشه باشند. در اين پروژه، برند «كوتون» ما را همراهي كرد.

رازهای خوش تیپی کوچولوها از زبان «كيميا مراديان»

اگر كوچولوي شما هم از آن دسته‌ بچه‌هايي است كه كيف‌شان را پر از وسايل شخصي مي‌كنند و به كوله‌پشتي‌هاي بزرگ علاقه‌ دارد، همين كيف را در كنار بلوز ميكي موس همراه كنيد تا تيپ ميكي موسي آنها تكميل شود.

قیمت ۱۱۹ هزار تومان

اگر كوچولوهاي شما دوست دارند در همه حال اسپرت بپوشند، بهترين انتخاب اين نيم‌بوت‌هاي شيك است. طراحي اين نيم‌بوت‌ها طوري است كه با شلوارهاي جين و كتان بسيار زيبا مي‌شوند و فرزند شما ظاهري آراسته و اسپرت پيدا مي‌كند. اين نيم‌بوت‌ها را مي‌توانيد در فروشگاه كوتون با قيمت پيدا كنيد.

قیمت ۷۹ هزار تومان

شما كوچولوها كه دوست داريد هميشه خوش‌لباس‌ و خوش‌پوش باشيد تا مي‌توانيد از اين فصل لذت ببريد چون به خاطر تعادل هوا لازم نيست به دنبال لباس‌هاي خنك و آزاد باشيد يا به‌خاطر سرما مجبور به پوشيدن چند لباس شويد. شما مي‌توانيد با يك بلوز نازك و آستين بلند هماهنگي خوب و زيبايي ايجاد كنيد تا خوش‌پوش‌تر از هميشه باشيد. اين بلوز ميكي‌موس فضاي فانتزي جذابي براي دختر خانم‌ها ايجاد مي‌كند.

قیمت ۵۵ هزار تومان

براي دختر كوچولوهاي لاغراندام شلوارهاي راسته انتخاب خوبي است. يك جين راسته، مناسب‌ترين گزينه براي دختر كوچك شماست. شلوار راسته را مي‌توانيد درون نيم‌بوت خود كنيد و ظاهري خوش‌استايل براي كودك خود بسازيد.

قیمت ۷۹ هزار تومان

اگر دختر بچه‌تان اهل بلوزهاي گشاد است و دوست دارد هميشه خانمانه لباس بپوشد، اين بلوز با رنگ خاص‌اش بهترين مدل براي روزهاي تابستان است. رنگ اين پيراهن موردعلاقه دخترك‌هاست و براي دختربچه‌هاي قدبلند، زيباتر است.

قیمت ۷۹ هزار تومان

رازهای خوش تیپی کوچولوها از زبان «كيميا مراديان»

اگر به فكر انتخاب يك رنگ زيبا و چشم‌نواز براي پوشش تابستاني كودك خود هستيد، بهتر است قبل از هرچيز سراغ يك رنگ آبي خوش‌رنگ برويد؛ رنگ آبي كه زيبايي تابستان را با خود داشته باشد. حالا اين شلوار آبي طرح‌دار را با يك شوميز آبي آسماني هماهنگ كنيد تا لباس شما جلوه‌اي بي‌نظير داشته باشد.

قیمت ۷۹ هزار تومان

شايد يكي از نقاط عطف اين تركيب، رفتن سراغ كفشي است كه مي‌بينيد؛ كفشي اسپرت با رنگ صورتي خوش‌رنگ. اين رنگ صورتي كفش با دستمال سر كه در اين ست وجود دارد، هارموني لازم را ايجاد كرده است. رنگ صورتي اين لباس، آن را تبديل به انتخابي مناسب براي روزهاي تابستانی كرده كه به دليل اسپرت بودن راحتي لازم را هم دارد.

قیمت ۷۹ هزار تومان

بعد از فصل بهار، كم‌كم تابستان مي‌آيد تا بار ديگر رنگ و طراوت را با خود به ارمغان آورد. مدل‌هاي تابستانه ديگر دارند به ويترين مغازه‌ها سرك ‌مي‌كشند و لباس‌هاي كودكانه هم براي ربودن گوي سبقت با هم رقابت مي‌كنند. فروشگاه كوتون هم روزهاي پركاري را سپري مي‌كند. براي اين لباس گلدار سري به اين فروشگاه بزنيد.

قیمت ۶۹ هزار تومان

رازهای خوش تیپی کوچولوها از زبان «كيميا مراديان»

رنگ ديگري كه زيبايي را براي كودك دلبند شما به ارمغان می‌آورد شلواری با رنگ سبز سدري است. البته توجه داشته باشيد كه اين شلوار مطابق مد امسال «گتر‌دار» است. يك شلوار سبز رنگ كمي تيره و يك بلوز رنگارنگ، ظاهري مطابق با طرح‌هاي رايج تابستانی را براي كودك شما به همراه دارد.

قیمت ۹۹ هزار تومان

براي چنين ستي تابستاني و شاد سراغ يك كلاه بزرگ برويد. كلاهي آفتابگير كه اين بار مي‌خواهيم با رنگ بلوز ست كنيم. اين هم يك كلاه زيبا و البته اسپرت ويژه دخترخانم‌هاي كوچولويي كه به ظاهر خود خيلي اهميت مي‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حنانه

      بازیش افتضاح گند میزنه نمیدونم کدوم خری اینو بازیگر کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج