adexo3
۲۱۴۱۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

این ۴ نفر قرمزپوش می شوند؟

رویانیان از مدت ها قبل استارتش برای فصل بعد را زده و گفته که تیمی رویایی را خواهد بست تا سرخ ها بعد از سال ها بتوانند دوباره قهرمان لیگ شوند.

این 4 نفر قرمزپوش می شوند؟

تماشا: محمد رویانیان از همان ابتدا که به پرسپولیس آمد نشان داد که نقشه های زیادی برای موفقیت تیمش دارد. آوردن مصطفی دنیزلی مربی محبوب هواداران پرسپولیس یکی از چشمه های جاه طلبی رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی بود. رویانیان از مدت ها قبل استارتش برای فصل بعد را زده و گفته که تیمی رویایی را خواهد بست تا سرخ ها بعد از سال ها بتوانند دوباره قهرمان لیگ شوند. رویانیان اگرچه به هیچ بازیکنی اشاره نکرده اما از مدت ها قبل تعدادی از نفرات مدنظر او و مصطفی دنیزلی مشخص شده بودند.

در میان تمام لیست های احتمالی که در مورد نفرات فصل بعد پرسپولیس منتشر شده نام هادی عقیلی دیده می شود. مدافعی که اگرچه خودش دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و مذاکره با رویانیان را تکذیب کرده اما گفته می شود رویانیان به شدت دنبال جذب این بازیکن است و هرطور شده مدافع ملی پوش العربی قطر را پرسپولیسی خواهد کرد.

نکته دیگر در مورد لیست پرسپولیس منتفی شدن حضور بازیکنان خارجی در ترکیب فصل آینده پرسپولیس است با اینکه گفته می شد نفراتی مثل برونو سزار و فونیکه سی مدنظر مصطفی دنیزلی هستند اما سرمربی پرسپولیس قبل از بازی دیروز با داماش اعلام کرد نفرات مدنظرش بازیکنان ایرانی هستند. پیگیری های خبرنگار هفت صبح در مورد بازیکنانی که شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند به اسامی زیر ختم شده است این در حالی است که نام ماهینی، رضا حقیقی و امید عالیشاه هم شنیده می شود.

1- مهدی رحمتی: اگر قانون عدم جذب دروازه بان خارجی برای تیم های لیگ برتری برداشته شود پرسپولیس از دروازه بان بوسنیایی اش برای فصل آینده استفاده خواهد کرد. با این همه افراد نزدیک به محمد رویانیان گفته اند مهدی رحمتی پیشنهادی سه میلیاردی به مدیرعامل پرسپولیس برای دو فصل داده که رویانیان آن را قبول نکرده و گفته حاضر است برای هر فصل یک میلیارد تومان به دروازه بان تیم ملی بدهد. مهدی رحمتی اگرچه به تازگی گفته شاید بازهم در استقلال بماند اما باتوجه به اینکه در پایان فصل تغییراتی در روی نیمکت آبی ها انجام خواهد شد، ممکن است مهدی رحمتی دیگر در استقلال نماند. خبر مذاکره رویانیان با رحمتی در تعطیلات عید منتشر شد و خیلی ها آن را دروغ سیزده خواندند اما فرد نزدیک به محمد رویانیان مدعی است که این مذاکره انجام شده.

2- هادی تامینی: مدافع سابق ملوان که فصل گذشته به سپاهان رفت در طول فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و هیچ بعید نیست به دنبال تیم جدیدی باشد. این احتمال وجود دارد که اگر پرسپولیسی ها نتوانند با هادی عقیلی به توافق برسند سراغ تامینی بروند.

3- محسن مسلمان: پدیده سال های گذشته ذوب آهن و کشف زوران جورجویچ دو سالی می شود که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته. او که تکنیک قابل ملاحظه ای دارد امسال بارها به تیم ملی دعوت شد و باتوجه به آنکه در آخر فصل قراردادش با ملوان هم به پایان می رسد دوست دارد بازی در تیم های تهرانی را امتحان کند. دنیزلی روی پای چپ محسن مسلمان حساب ویژه ای باز کرده.

4- محمدرضا خلعتبری: دیگر طبیعی شده که آخر هر فصل شایعه حضور محمدرضا خلعتبری در استقلال و پرسپولیس مطرح شود. مهاجم سابق ذوب آهن که در الغرافه به موفقیت ویژه ای نرسید حالا در الوصل روزهای خوبی را با دیه گو مارادونای بزرگ تجربه می کند و فعلا که هیچ برنامه ای برای ترک این تیم ندارد اما نام او در لیست فصل بعد پرسپولیس دیده می شود و باید دید رویانیان توان جذب او را خواهد داشت یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      شایعه درست نکنید

    • javad

      اون سالم زیاد گفتن میاریم ولی هیچی به هیچی همش دروغ

    • فاران

      حالم از اولی بهم میخورد ، دست معمارزاده رو از پشت بسته - دومی مدافع خیلی خوبی است - سومی نیز عالی است - چهارمی رو چی بگم پنالتی گیر خوبی است با هر حرکتی نقش بر زمین میشه چندین غلت متوالی و بعد هم ضربه آزاد یا پنالتی .

    • mehrdad

      شايعه پشت شايعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج