۲۱۴۹۹۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

اعتراف خواستگار اینترنتی به آزار دختر جوان

مردی که به اتهام کلاهبرداری از دختران جوان در سایت‌ های همسریابی دستگیر شده بود، به آزار و اذیت یکی از قربانیان خود با انگیزه اخاذی اعتراف کرد.

جام جم آنلاین: مردی که به اتهام کلاهبرداری از دختران جوان در سایت‌ های همسریابی دستگیر شده بود، به آزار و اذیت یکی از قربانیان خود با انگیزه اخاذی اعتراف کرد.

متهم ۲۳ ساله به نام بهروز زمستان سال گذشته نقشه کلاهبرداری و سرقت از دختران جوان را طراحی کرد . متهم، مالباختگان را که اغلب افراد تحصیلکرده بودند در سایت های همسریابی فریب می داد و با معرفی خود به عنوان یک فرد تحصیلکرده ساکن تهران، مربی تکواندو، مهندس و حسابدار اعتمادشان را جلب می کرد. زمانی که متوجه می شد این دختران شکست عشقی خورده اند از همین موضوع سوءاستفاده کرده و فریبشان می داد و تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیون تومان از آنها پول گرفته است.

با شکایت مالباختگان متهم تحت تعقیب پلیس اطلاعات ـ امنیت فرودگاه مهرآباد تهران قرار گرفت و هفته گذشته زمانی که قصد داشت از یکی از مالباختگان دوباره اخاذی کند، دستگیر شد. متهم در بازجویی ها به فریب دختران جوان و کلاهبرداری از آنها اعتراف کرد تا این که دختر جوانی که در مشهد به دام او افتاده بود با حضور در اداره پلیس از خواستگار حیله گر شکایت کرد و گفت او از وی بیش از پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پول گرفته و همچنین وی را مورد آزار و اذیت قرارداده است.

در حالی که متهم منکر آزار و اذیت این دختر بود سرانجام روز گذشته لب به اعتراف گشود و گفت: به بهانه ازدواج دختر جوان را در سایت همسریابی فریب داده و با این ادعا که دچار مشکلات مالی شده ام، پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از او پول گرفتم. بعد از آن نقشه ای طراحی کردم تا از این دختر ۱۹ ساله که ساکن مشهد بود و در یک رستوران کار می کرد، اخاذی کنم.

متهم خاطرنشان کرد: روز حادثه به بهانه این که می خواهم بدهی اش را بدهم، دختر جوان را فریب داده و به محل اقامتم در مشهد که یک مهمانپذیر بود، دعوت کردم. دقایقی از حضور او نگذشته بود که متوجه شد، قرار نیست پولی به وی بپردازم و نیت شومی در سر دارم.

او خواست از دستم فرار کند که در اتاق را قفل کردم و دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادم. وقتی متوجه شدم کارکنان مهمانپذیر پشت در اتاق هستند از راه بالکن فرار کردم.

وی ادامه داد: پس از فرارم از مهمانپذیر چند روز بعد با دختر جوان تماس گرفته و تهدیدش کردم که باید به من پول بدهد، در غیر این صورت این بار جانش را خواهم گرفت. هدفم از آزار و اذیت وی فقط اخاذی بود.

تحقیقات تکمیلی از متهم برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      دمش گرم...آدم احمق باید بیشتر از این بلا سرش بیاد

      پاسخ ها

      • sara

        سر دختر خودت نیاد صلوااااااات

    • حمید

      با سلام پیشنهاد می کنم ا اینجور آدما بایستی بشدت برخورد کنند چون با علاوه بر اینکه از عواطف پاک دختران ساده لوح سو استفاده کرده آنها را اذیت هم می کرد بهتر است با این آدمای شیطان صفت با رافت اسلامی برخورد نشود تا درس عبرتی باشد برای دیگران۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج