۲۱۵۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بورس تهران سبز شد

شاخص کل بورس تهران در پایان وقت معاملاتی امروز، با ۱۰۰۰ واحد افزایش از مرز ۶۳ هزار واحد گذشت و بالاترین افزایش را ظرف دو ماه گذشته به خود اختصاص داد.

بورس تهران سبز شد





برترین ها: شاخص کل بورس تهران که از آن به عنوان دماسنج اقتصاد ایران نام می‌برند، امروز با ثبت رکوردی جدید در دو ماه گذشته، با ۱۰۰۰ واحد افزایش به ۶۳۵۵۹ واحد رسید که نشان از بازگشت تدریجی امید و اعتماد به جمع میلیونی بورس بازان ایرانی می‌دهد.

به گزارش سرویس دیجیتال برترین ها، افزایش ۱۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس در یک روز آن هم در ماراتن نفس گیر مذاکرات هسته ای که به رغم نظر برخی از فعالان سیاسی، به خط پایان نزدیک می‌شود و همچنان تراژی پرانتزهای باز دران قابل مشاهده است، رکوردی جدید در بورس کشور در سال ۹۴ بود. شاخص کل بورس تهران که از آغاز مذاکرات هسته ای، افت بیش از ۱۸ هزار واحدی را تجربه کرده است و بیش از ۵۰ میلیارد دلار از ارزش بازار کاهش یافته است، امروز در پایان معاملات، بیش از هزار واحد سبز شد و سهامداران را به هفته‌های آینده خوش بین کرد. مثبت شدن ۱۰۰۰ واحدی شاخص کل در امروز، موجی از خوشحالی و امید را بین میلیون ها کاربر فعال در انجمن‌های اینترنتی بورس کشور به راه انداخته است و اکثریت مخاطبان این شبکه ها، از صف خرید شدن شمار زیادی از سهم‌های بازار، خرسند شده‌اند. پرتال مدیریت فناوری بورس تهران امروز اعلام کرد که نمادهایی چون: وبصادر، وبملت، خپارس، خودرو، ونفت و تاپیکو، پر بیننده‌ترین و پرمخاطب‌ترین نماد شرکت ها در بورس تهران بودند که سبب مثبت شدن هزار واحدی شاخص کل را فراهم کردند.

بورس تهران سبز شد

صعود یک هزار واحدی شاخص کل در یک روز، بازتاب گسترده ای در رسانه‌های مجازی حوزه بورس و اقتصاد کشور داشته است که پرتال‌های تالار بورس، بورس نیوز، بورسی، بورس ۲۴، بورس پرس، تحلیل سهم و sena.ir به آن پرداختند و تحلیل‌های مختلفی از ثبت این صعود ارائه کردند.

بورس تهران سبز شد

گفتنی است، بیش از ۵ میلیون سهامدار در کشور کد سهامداری فعال دارند که از این بین، بیش از ۱ میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های اینترنتی مرتبط با بورس فعالیت روزانه دارند که روز گذشته در گزارشی، به بررسی رفتار مجازی کاربران بورس باز ایران در سایت برترین ها پرداختیم. در صورتی که مشتاق به خرید سهامی با ارزش حداکثر ۱۰۰۰ ریال هستید، گزارش ۱۰۰۰ ریالی برترین ها را نیز می‌توانید بررسی کنید.

برای آگاهی از جزییات روزانه بازار سرمایه، به پرتال tsetmc.com مراجعه کرده و اخبار ۵ شنبه‌های ما را در گزارش هفتگی ICT مشاهده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج