اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۵۸۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نجات ۹ تهرانی از میان شعله های آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در خیابان شریعتی خبر داد و گفت:دراین آتش سوزی ۹ نفر نجات یافتند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در خیابان شریعتی خبر داد و گفت:دراین آتش سوزی ۹ نفر نجات یافتند.

سید جلال ملکی افزود: گزارش سانحه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شریعتی بالاتر از ظفردر ساعت ۹:۹ امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و تشک نجات به این محل اعزام شدند.

وی گفت: در طبقه دوم این ساختمان چهار طبقه آتش کاملا شعله ور و دود زیادی سایر طبقات را گرفته بود و به همین علت تعدادی از ساکنان در ساختمان محبوس شده بودند.

ملکی افزود: گروهی از آتش نشانان شش زن و سه مرد که در شرایط ناایمن محبوس شده بودند را به پشت بام و بالکن های این ساختمان هدایت کردند.

وی گفت : یک آقای ۴۵ ساله که به هنگام آتش سوزی در داخل واحد مسکونی قصد خاموش کردن آتش را داشت از ناحیه دست، پا و صورت دچار سوختگی شد که آتش نشانان این فرد مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان آتش را خاموش کردند و پس از تخلیه دود و ایمن سازی ، محل در اختیار کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت این آتش سوزی قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج