۲۱۷۰۲۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستاره‌ها چطور به سلامت‌‌شان اهميت می‌دهند؟

عضله‌سازي هم مثل ساختمان‌سازي است. بايد مصالح خوبي به‌كار ببريد تا ظاهر و باطن ساختمان شما زيبا و جذاب به نظر برسد. پس اگر مي‌خواهيد عضلات شما مانند هنرپيشه‌هاي هاليوود قوي و محكم باشد از ورزش و رژيم غذايي مناسب غافل نشويد.

ستاره‌ها چطور به سلامت‌‌شان اهميت می‌دهند؟
مجله زندگی ایده آل: عضله‌سازي هم مثل ساختمان‌سازي است. بايد مصالح خوبي به‌كار ببريد تا ظاهر و باطن ساختمان شما زيبا و جذاب به نظر برسد. پس اگر مي‌خواهيد عضلات شما مانند هنرپيشه‌هاي هاليوود قوي و محكم باشد از ورزش و رژيم غذايي مناسب غافل نشويد. بن افلك و جنيفر آنيستون از جمله افرادي هستند كه با اصول ساختماني آشنايي دارند و مي‌دانند كه سوخت مورد نياز بدن شان را از چه منابعي تهيه كنند. با آنها همراه شويد و از سبك زندگي سالم‌شان الگو بگيريد.

بن افلك چه غذاهايي دوست دارد؟

شايد وقتي بن افلك را مي‌بينيد تصورش را هم نمي‌كنيد كه ممكن است عاشق غذاهاي گياهي و سفيده تخم مرغ باشد اما اين هنرپيشه به رژيم غذايي‌اش اهميت زيادي مي‌دهد و سعي مي‌كند براي حفظ تناسب اندامش پروتئين زيادي مصرف كند. رژيم غذايي بن افلك ۵ هزار كالري انرژي دارد. البته اين، به اين معنا نيست كه كالري دريافتي روزانه بدنش زياد است. نگاهي به قد و هيكلش بيندازيد و البته بدانيد كه در طور روز به اندازه كافي فعاليت دارد تا كالري‌هاي دريافتي را بسوزاند. در واقع براي داشتن اندامي مناسب توجه به تغذيه اهميت زيادي دارد و بن افلك هم از اين نكته مهم غافل نيست.

ستاره‌ها چطور به سلامت‌‌شان اهميت می‌دهند؟

براي داشتن ماهيچه‌هايي قوي و عضلاني بن افلك روزانه ۲۵۰ گرم پروتئين مصرف مي‌كند و البته پنج وعده غذايي در رژيم روزانه‌اش ديده مي‌شود و البته ميز غذاي اين هاليوودي سرشار از غذاهاي سالمي مانند سفيده تخم مرغ، املت، موز، اسموتي پروتئين، سيب‌زميني، مرغ كبابي، بادام، گردو، اسفناج، بروكلي، لوبيا سبز و... است. شايد بن افلك هم مثل خيلي از ما گاهي دلش بخواهد به غذاهاي چرب و شيرين ناخنك بزند اما خوب مي‌داند كه براي حفظ تناسب اندامش توجه به اين سبك زندگي اهميت زيادي دارد.

كارگردان فيلم آرگو به شما مي‌گويد كه از سبك زندگي و تغذيه‌اش راضي است و اين شيوه به او كمك كرده تا از داشتن بدني متناسب و سلامت جسماني‌اش خوشحال و راضي باشد. او پنج تا شش روز در هفته را به ورزش اختصاص می دهد و تمرینات روزانه اش سه تا چهار ساعت طول می‌کشد. تمرینات ورزشی بن افلک شامل ورزش های هوازی و قدرتی است که روی عضله سازی تاکید دارد.

آنيستون عاشق يوگا و اسپينينگ است!

بعضي از خانم‌ها جنيفر آنيستون را تحسين مي‌كنند و البته گاهي هم سرزنش. تحسين آنها به خاطر اين است كه جنيفر آنيستون يك ورزشكار حرفه‌اي است و تمرينات روزانه را با جديت دنبال مي‌كند. سرزنش هم دليلش اين است كه از براد پيت جدا شده است! به هر حال زندگي هر فردي به خودش مربوط است و ما هم وارد جزئيات رابطه و تجزيه و تحليل دلايل جدا شدن آنها نمي‌شويم. اما سبك زندگي و سلامت جنيفر آنيستون جاي صحبت دارد. شايد باورتان نشود كه آنيستون در حال حاضر ۴۶ سال دارد.

اينجاست كه بعضي‌ها مي‌گويند: «واقعا خوب مونده‌ها!» اما اين جواني و شادابي آنيستون داستاني دارد. وقتي يك خانم ۴۶ ساله معمولي را مي‌بينيد شايد به دليل نزديك شدن به سن يائسگي، مصرف غذاهاي چرب و پركالري و البته كاهش تحرك شاداب نباشد و چين و چروك‌هاي ريز و درشتي روي صورتش ديده شود. اما آنيستون مي‌گويد كه همواره براي داشتن تناسب اندام تلاش مي‌كند و بازوهاي قدرتمند و حجيمي دارد. او مي‌گويد حداقل سه روز در هفته تمريناتش را دنبال مي‌كند.

ستاره‌ها چطور به سلامت‌‌شان اهميت می‌دهند؟

مربي تناسب اندام او مندي اينگبر است كه سال‌هاست براي جنيفر برنامه ورزشي مي‌نويسد. در حال حاضر برنامه تمرينات ورزشي جنيفر آنيستون شامل ۲۰ تا ۲۵ دقيقه اسپينينگ است و به دنبال آن ۴۵ دقيقه يوگا انجام مي‌دهد و يك يوگي حرفه‌اي است! اين برنامه، مخصوص يك روز است. برنامه ورزشي او برای روز بعد اين است كه حدود ۴۰ دقيقه با دوچرخه ثابت ورزش مي‌كند و البته اسپينينگ و تردميل هم در برنامه دارد.

نكته جالب در مورد اين هاليوودي اين است كه حتي در سفر هم از برنامه ورزشي عقب نمي‌ماند. خودش معتقد است كه ورزش و مديتيشن به كاهش استرس هايش كمك مي‌كند و وقتي در هتل تمرينات مراقبه و آرامش بخشي را انجام مي‌دهد، آرامش بيشتري به دست مي‌آورد و اين موضوع سبب مي‌شود كه بهتر بتواند نقش‌هاي سخت و پيچيده را اجرا كند و اجازه ندهد كه استرس و نگراني‌ها بر كار و موفقيت هايش تاثير بگذارد. مربي او مي‌گويد كه جنيفر براي تقويت عضلات بازو از مديسن بال (يك نوع توپ ورزشي كه سنگين است) استفاده مي‌كند.

شما هم مي‌توانيد چنين تمريناتي را دنبال كنيد. البته اگر مبتدي هستيد به جاي مديسن بال مي‌توانيد از توپ‌هاي ديگري مانند توپ فوتبال استفاده كنيد. توپ را با دو دست بالاي سرتان نگه داريد. سپس درحالي‌كه دست‌هاي‌تان كاملا كشيده است و آرنج‌تان خم نشده توپ را تا روي سينه پايين آورده و دوباره بالا ببريد. مندي اينگبر مي‌گويد كه اين تمرين جنيفر برای مبتدي‌ها مفيد است و البته در كنار آن بايد تمرينات با وزنه را هم دنبال كنند تا بازوهاي قوي‌تري داشته باشند.

اعتراف غم‌انگيز تيلور سويفت

تيلور سويفت به هوادارانش گفت كه اين روزها كمي ناراحت است و اعتراف غم‌انگيزي برايشان دارد. او گفته كه مادرش سرطان دارد اما رازداري اين دختر قابل تحسين است چون فاش نكرده كه سرطان مادرش چيست. به هر حال انتشار اين خبر در شبكه‌هاي اجتماعي سبب شده كه هواداران اين خواننده براي مادر ۵۷ ساله‌اش ناراحت شوند و كمي غصه بخورند.

درباره جزئيات اين بيماري اطلاعاتي در دسترس نيست اما همين قدر مي‌دانيم كه تيلور جريان را براي هوادارانش اين‌طور توضيح داده است: «متاسفانه مي‌خواهم خبري را با شما در ميان بگذارم كه كاش مجبور به گفتن آن نبودم. اما اين خبر اهميت زيادي دارد و همان‌طور كه مي‌دانيد من عادت دارم كه هميشه خبر‌هاي مهم زندگي‌ خود را با شما در ميان بگذارم. معمولا هنگامي كه در زندگي‌ من اتفاقي‌ رخ مي‌دهد اول آنها را ارزيابي كرده و با توجه به احساسات خودم در مورد آنها موزيك مي‌سازم و شما بعدا آن را مي‌شنويد. الان موضوع در مورد خانواده من است و فكر كردم كه بايد شما نيز اين موضوع را بدانيد. مادرم به بيماري سرطان مبتلا شده و از اين مساله ناراحتم.»

ستاره‌ها چطور به سلامت‌‌شان اهميت می‌دهند؟

اما روند تشخيص اين سرطان داستان جالبي دارد. تيلور در اين باره هم حرف‌هايي دارد: «در كريسمس امسال به عنوان كادوي كريسمس از مادرم درخواست كردم كه براي رفع نگراني من و اطمينان از سلامتي‌ او خود را به دكتر معرفي‌ كند و يك چكاپ كامل انجام دهد. او قبول كرد و رفت تا دكتر او را معاينه كند. اما نتيجه آزمايشات نشان داد كه او دچار سرطان شده است.»

تيلور در اين روز‌هاي سخت كنار مادر خود ايستاده است و از طرفداران خود نيز مي‌خواهد سلامت والدين خود را مورد بررسي قرار داده و همواره نگران حال آنها باشند. تيلور اين‌طور ادامه مي‌دهد: «مايلم كه جزئيات مربوط به شرايط و درمان مادرم شخصي‌ بماند. درخواست مادرم اين بود كه به شما بگويم باتوجه به مشغله والدين‌تان مراقب آنها باشيد و تشويق‌شان كنيد تا براي چكاپ نزد پزشک بروند تا اگر به بیماری مبتلا هستند فرصت این را داشته باشند که در همان مراحل ابتدايي آن را شناسايي كرده و راحت‌تر با آن مبارزه كنند و اگر مشكلي‌ وجود نداشت حداقل خيال شما راحت مي‌شود كه آنها در سلامت كامل به سر مي‌برند و جاي هيچ نگراني نيست. از اينكه اين همه نگران من و خانواده‌ام هستيد بسيار تشكر مي‌كنم. اميدوارم و دعا‌ مي‌كنم هيچ‌وقت شما چنين خبري دريافت نكنيد.»

تيلور سويفت و برادر ۲۳ ساله‌اش دو فرزند آندرا و اسكات سويفت هستند. از نوع سبك و رفتار اين خواننده كاملا مشخص است كه تيلور ارتباط تنگاتنگي با مادر خود دارد. او در اين‌باره در سال ۲۰۰۸ به مجله آمريكن كانتري نت ورك گفته است: «من و مادرم واقعا به هم نزديك هستيم. او هميشه مانند یک دوست‌ همراه من بوده است. در دوران دبيرستان و راهنمايي مواقعي بود كه من دوستان زيادي در كنار خود نمي‌ديدم اما مادرم هميشه در كنار من بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج