۲۱۷۴۲۳
۱ نظر
۵۰۹۷
۱ نظر
۵۰۹۷
پ

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi

جایزه فی‌فی؛FiFi مراسمی است كه هر سال به همت انجمن عطر فرانسه برگزار می‌شود تا نتیجه رقابت تنگاتنگ عطرهای منتشر شده در سال قبل را معرفی كند.

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi
مجله زندگی ایده آل: جایزه فی‌فی؛FiFi مراسمی است كه هر سال به همت انجمن عطر فرانسه برگزار می‌شود تا نتیجه رقابت تنگاتنگ عطرهای منتشر شده در سال قبل را معرفی كند.

L'Homme

Ideal Guerlain

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi

شركت فرانسوی گرلن در سال ۲۰۱۴ ادكلن مردانه L'Homme Ideal را منتشر كرد كه ترجمه نام آن می‌شود: « مرد ایده‌آل». تولیدكنندگان گرلن معتقدند، این عطر برای هر مردی مناسب است و می‌توانید با خیال راحت به مردان جوان، میانسال یا مسن هدیه بدهید. رایحه این عطر از تركیب چوب با گیاهان معطر ساخته شده كه تبدیل به رایحه‌ای سنگین شده اما با اضافه كردن عصاره مركبات و شكوفه‌های پرتقال عطری سبك‌تر و قابل استفاده در طول روز تولید شده است. داوران جایزه فی فی، ادكلن گرلن را به عنوان بهترین عطر مردانه سال انتخاب كردند. البته از ویژگی‌های قابل توجه این عطر، ماندگاری رایحه آن برای زمان طولانی است.

My Burberry

Burberry

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi

عطر My Burberry همراه با مجموعه پاییزی برند انگلیسی بربری در پاییز ۲۰۱۴ به بازار آمد. به پیشنهاد طراحان بربری، این عطر جان می‌دهد برای اینكه همراه با یكی از بارانی‌های كلاسیك بربری استفاده شود یك روز خوش پاییزی برای خودتان بسازید. این عطر رایحه گل‌ها را دارد و این حس به شما دست می‌دهد كه دارید در یكی از باغ‌های باران‌خورده لندن قدم می‌زنید. البته رایحه گل برای ‌مهمانی‌های عصرانه در تمام فصول انتخاب خوبی است. بربری این عطر را در سه اندازه، ۳۰، ۵۰ و ۹۰ میلی‌لیتر همراه با محصولات بهداشتی آن شامل صابون، لوسیون و... تولید كرده است. از نظر ژان پول گوتیه و دیگر داوران حاضر، این عطر چنان رایحه زنانه‌ قابل تاملی دارد كه می‌تواند جایزه طلایی این رقابت را از آن خودش كند.

Black Opium

Yves Saint Laurent

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi

مجموعه عطرهای Opium ایوسن لورن همیشه مورد توجه قرار گرفتند و طرفداران زیادی داشتند اما این شركت فرانسوی با ارائه نسخه سیاه آن در سال ۲۰۱۴، بهترین نمونه این مجموعه را با نام Black Opium روانه بازار كرد؛ عطری كه مورد توجه داوران جایزه فی فی قرار گرفت و عنوان بهترین عطر زنانه سال را به دست آورد. البته كمپین تبلیغاتی این عطر هم نقش مهمی در موفقیت Black Opium و معرفی آن در بازار جهانی داشت و به همین دلیل جایزه بهترین كمپین تبلیغاتی را هم به دست آورد. در ساخت این عطر از رایحه فلفل، شكوفه‌های پرتقال، یاس، وانیل و. . . استفاده شده كه در مجموع رایحه‌ای وانیلی مناسب ‌مهمانی‌های شب است. به اندازه استفاده در طول یك ‌مهمانی هم ماندگاری دارد.

Cuir d`Ange

Hermes

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi

داوران جایزه فی فی عطرها را به دو دسته تقسیم می‌كنند؛ عطرهایی كه به شكل عمده در بازار جهانی با قیمتی قابل دسترس برای عموم مردم تولید می‌شوند و از طرف دیگر عطرهایی كه برندهای لوكس به شكل محدود و با قیمت بالا تولید می‌كنند. براین اساس، آنها بهترین عطر لوكس را هم معرفی می‌كنند كه تولیدی محدود در سال قبل داشته است. این عنوان در سال ۲۰۱۴ بهCuir d`Ange، محصول شركت فرانسوی هرمس رسید؛ عطری با رایحه چرم و گل كه برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. برای سفارش این عطر باید از طریق سایت هرمس عمل كنید.

Valentine Uomo

Valentino

بهترین عطرهای سال به انتخاب FiFi

شركت ولنتینو در اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی، عطرمردانه‌ای را روانه بازار كرد كه بیش از همه به خاطر شیشه كریستالی و برش خورده‌اش مورد توجه قرار گرفت. این عطر رایحه كلاسیكی دارد و مناسب مردانی است كه اغلب با ست‌های نیمه رسمی در رفت و آمد هستند و می‌توانند Valentine Uomo را به عنوان ادكلنی مناسب در روز و شب همراه خود داشته باشند. این عطر رایحه چوب دارد كه همان ابتدا قابل درك است اما چند دقیقه بعد از استفاده، رایحه قهوه بوداده، شكلات و فندق را هم می‌توانید احساس كنید. از نظر داوران فی‌فی هم شیشه این عطر، قابل توجه بود و جایزه بهترین شیشه عطر مردانه را به دست آورد اما مهم‌تر از این جایزه، جایزه طلایی فی‌فی بود كه به محصول ۲۰۱۴ ولنتینو اختصاص پیدا كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارزون ترین این ادکلن ها 350 هزار تومنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج