۲۱۸۰۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شمشیربازیز - سنگاپور

صعود بانوان اسلحه اپه به جدول ۳۲ نفره

در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا دو نماینده ایران در بخش بانوان تا جدول ۳۲ نفره پیش رفتند اما سایر شمشیربازان کشورمان بعد از صعود به جدول ۶۴ نفره یا پیش از آن به کار خود پایان دادند.

خبرگزاری فارس: در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا دو نماینده ایران در بخش بانوان تا جدول ۳۲ نفره پیش رفتند اما سایر شمشیربازان کشورمان بعد از صعود به جدول ۶۴ نفره یا پیش از آن به کار خود پایان دادند.

در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در سنگاپور جریان دارد، امروز در بخش اسلحه اپه دختران که با حضور ۶۰ شمشیرباز برگزار شد، سکینه نوری با کسب دو پیروزی مقابل نمایندگان هنگ کنگ و اندونزی در مرحله مقدماتی به مرحله حذفی راه یافت.

این بازیکن در جدول ۶۴ نفره حریفی از استرالیا را شکست داد و به جدول ۳۲ نفره صعود کرد اما در این مرحله مغلوب نماینده قزاقستان شد و از دور مسابقات کنار رفت.

مهسا پوررحمتی نیز با دو بردی که مقابل شمشیربازان اندونزی و سریلانکا کسب کرد از مرحله مقدماتی وارد جدول ۶۴ نفره شد. پوررحمتی در این مرحله مقابل حریفی از سوریه به برتری دست یافت و یک مرحله دیگر صعود کرد اما در جمع ۳۲ بازیکن برتر نتیجه دیدار مقابل نماینده چین تایپه را واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.

اعظم بختی دیگر نماینده ایران در اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا است. این بازیکن نیز امروز در مرحله مقدماتی دیدارهای انفرادی صاحب دو برد مقابل نمایندگان قزاقستان و مغولستان شد. بختی در جدول ۶۴ نفره اما مقابل حریف دیگری از قزاقستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

رقابت های انفرادی اسلحه فلوره پسران نیز امروز با حضور ۷۰ شمشیرباز برگزار شد. در این بخش از مسابقات علیرضا ادهمی صاحب پنج پیروزی مقابل حریفانی از فیلیپین، سریلانکا، سنگاپور، چین تایپه و اندونزی در مرحله مقدماتی شد. ادهمی در دور نخست دیدارهای حذفی حریفی از نیوزیلند را شکست داد اما در جدول ۳۲ نفره مسابقات مقابل شمشیرباز کره جنوبی متحمل شکست شد و به کار خود پایان داد.

شروین طلوعی دیگر شمشیرباز اسلحه فلوره ایران امروز در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا نمایندگان هند و استرالیا را شکست داد اما در جدول ۶۴ نفره مسابقات مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

محمد حسین جعفری دیگر نماینده ایران در رقابت های اسلحه فلوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا بود که از صعود از مرحله مقدماتی بازماند این بازیکن در دیدارهای مقدماتی تنها یک برد به دست آورد و نتیجه چهار دیدار خود را واگذار کرد و به همین دلیل پیش از حضور در مرحله حذفی به کار خود پایان داد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا روز شنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه سابر پسران و فلوره دختران در سنگاپور پیگیری می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج