۲۱۸۰۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در حضور ۱۲ هزار نفر انجام شد،

آغاز رویارویی والیبال ایران و لهستان

تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱ امروز (جمعه) در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

خبرگزاری ایسنا: تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱ امروز (جمعه) در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

از بازی های گروه B لیگ جهانی والیبال در هفته هفتم تیم های ایران و لهستان از ساعت ۲۱ امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند.

جعفر علی از بحرین و اندرسون کاکادور از برزیل نیز به ترتیب به عنوان داور اول و دوم قضاوت این مسابقه را برعهده دارند.

این دو تیم در دور رفت دو بار در لهستان با یکدیگر دیدار داشتند که لهستان موفق به دو پیروزی ۳ بر ۱ و ۳ بر صفر مقابل ایران شد. ایران نیز نخستین امتیازش را در لیگ جهانی امسال با گرفتن دو ست در خانه لهستان بدست آورد.

حالا در دور برگشت بازی های این دو تیم از اهمیت دو چندانی برخوردار است. برنده دیدار مستقیم این دو تیم می تواند تا حد زیادی تکلیف تیم های صعود کننده را مشخص کند.

تیم ملی والیبال ایران که در دو هفته قبل چهار پیروزی ارزشمند و مقتدرانه برابر آمریکا و روسیه کسب کرده بود، انگیزه زیادی دارد تا در این مسابقه علاوه بر گرفتن انتقام باخت از لهستان، نوار پیروزی های خانگی خود را ادامه دهد.

لهستان که سال گذشته عنوان قهرمانی رقابت‌های جهان را از آن خود کرد یکی از کشورهای صاحب سبک در والیبال به شمار می‌رود که مردمش علاقه زیادی به این ورزش دارند. این تیم یک مدال طلای المپیک و دو طلای قهرمانی جهان و یک طلای لیگ جهانی را در کارنامه دارد.

تیم ملی والیبال ایران با پیراهن های قرمز در برابر سفید پوشان لهستان در این دیدار به میدان رفته است. «شانریت» دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان ناظر و نماینده ویژه فدراسیون جهانی والیبال در این مسابقه حاضر است.

بازیکنان دو تیم حدود ۴۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه به میدان وارد و ملی پوشان ایران به محض ورود با تشویق های بی امان تماشاگران روبرو شدند. صدای دست و سوت و بوق و طبل تماشاگران به حدی بود که شنیدن صحبت دو نفر را در سالن غیرممکن می کرد.

حدود ۲۰ نفر از زنان و مردان لهستانی هم با در دست داشتن پرچم کشورشان برای تشویق تیم ملی خود با سالن آمده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج